Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

hey meiden,

hèhè de blokkade van mn wifi-verbinding is er weer af. Net als vorige week, na een dag of 4 a 5. Ik klik in ieder geval niet meer op meldingen naar een profielboodschap want dan krijg ik dus een foutmelding en wordt mn verbinding een paar dagen geblokkeerd.

Maar goed, was benieuwd of er al namen bekend zijn maar nog niets zie ik. Ben zo nieuwsgiering, ook naar foto's enzo. Hoop dat het allemaal goed gaat.

Fren, lekker naar huis! super toch. Wat is het voorspoeding gegaan hè. Bij mn nicht ging het vorig jaar helemaal supersnel. Die was om 20.30 uur in het ziekenhuis, 20 minuten later bevallen en om 22.00 uur mocht ze alweer weg! kan je je toch niet voorstellen?! Hoe gaat het met Vin? ook helemaal euforisch zeker? en laat schoonma je nog een beetje met rust of is die nu helemaal niet meer weg te slaan hihihi

Henne, ik heb hier eelt op mn duimen zo erg hoop ik dat ze morgen goed ontdooien en dan heb jij gewoon een terugplaatsing! en dan lekker rustig aan doen daarna hè!

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Zijn inmiddels een paar uur thuis en de kraam hulp was er na een half uur al. Leuke meid, mijn leeftijd. Wel gek om zoiemand te vragen je bed te verschonen en de was te doen, maar ze is heel stellig. Vin geniet! Kwam vanmorgen met een grote ballon ITS À GIRL en een grijns van oor tot oor het zh inlopen. Geen klusje is hem te veel, hij is al op en neer geweest om een kolf te huren.

Fientje ligt nu in haar wieg, hoe bijzonder is dat, als vijfde generatie!

De oma's, wan ook mijn moeder kan er wat van, hebben strikte instructie gekregen niet zomaar binnen te vallen, maar eerst te bellen. Mijn móeder komt met een uurtje, vn z'n moeder wee ik eigenlijk niet.

Meisjes, ik leef een beetje op planeet fiene, vergeef me het gebrek aan reactie op de rest.

Wilde alleen henne even SUPER veel succes wensen voor morgen!!

Geplaatst

Lieverd, geen excuses. het is al een wonder dat je tijd hebt ons deze update te sturen! Neem lekker alle ruimte die jij, Fiene en Vin nodig hebben. Wij zijn er in gedachte bij!!!

Geplaatst

Fren, ik heb ruim twee weken in een cocon geleefd. Nu kon ik ook niet veel meer dan op bed liggen, en mijn laptop besloot juist toen ermee te kappen.

Maar niemand neemt het je kwalijk als ju lekker cocont met Vin en Fiene.

Fijn dat je een fijne kraamzorg hebt. Vraag zoveel je wilt.... nu kan het nog ;-)

En geniet van de verwennerij!!!

Maar kom je hier niet verontschuldigen....nergens voor nodig...

waarom moest je eigenlijk nog een nacht blijven? Was dat om de vroegere longembolie en de bloedverdunners?

Nou ja, ik hoor hert wel een keer. Ga nu eerst lekker genieten en vooral wennen aan je nieuwe leven....

Geplaatst

Simba, volgens mij was een nachtje blijven vanwege de relatief lange tijd tussen het breken van de vliezen en de uiteindelijke bevalling. Lees in mijn boeken (jaja echt een wurm hier) ook dat hierdoor risico op ontstekingen ontstaan.

Hadden jullie al een termijn voor starten van een nieuwe poging in gedachte eigenlijk?

Het lijstje zwanger is nu wel kort, gelukkig bevallen heel lang. Henne, Tool, Syl, Guusje: jullie zijn next hoor! Oeh en ik ben nu first om te bevallen... Heel gek (en geweldig uiteraard) idee hoor!

Geplaatst

Klopt Mik.. dat had ze inderdaad gezegd...

In principe zouden we ons mogen aanmelden als Sanne een maand of 8 is. Dan is er nog een wachttijd, dus zouden we de terugpplaatsing van de cryo hebben rond Sanne haar eerste verjaardag.

Maar dan mag je geen borstvoeding meer geven. Nu geef ik dat nog wel, maar tegen die tijd denk ik dat dat ook wel afgebouwd is.

Geplaatst

Carolientje, wat een heerlijk nieuws dat jullie jochie en meissie er eindelijk zijn.. little Miss N is nu eindelijk echt grote zus! Hoop dat jullie nog op hetzelfde adres wonen, want kaartje komt er aan! Geniet met vriend van deze wondertjes...

En Fren jij en V ook van harte met jullie meisje.. wat een lieve naam hebben jullie haar gegeven..

Dikke zoen van mamaSan en little Miss C...

Geplaatst

Fren fijn dat je een leuke kraamhulp hebt, en inderdaad laat alles maar lekker voor je doen, jij ort inkomen en vooral genieten!! Fijn dat in ook op de wolk zit, wat een bijzondere ommezwaai hè!ineens draaiti echt alles om de kleine mooie Fiene.

Testr voel jij je al weer wT beter? en jij Sen?

ruby fijn te lezen dat het met jou ook weer redelijk gaat

Henne weet je hoe laat je morgen mag bellen? Ik ga duimen voor je!

Tool hoe is er met je rug? Beroerd dat je er zo'n last vn kreeg zeg, hoop dat het snel beter gaat met het oog op carnaval!!

Geplaatst

Zo, weekend. Vandaag netjes tot drie uur gewerkt en toen afgesloten. Heb vrijdag vrij dus kan me nu helemaal gaan richten op de tp. Morgen om 12 uur bellen. Voor die tijd sporten en acu, mooie afleiding. Heb als verwennerijtje lekker ingeslagen bij de bekendste viszaak hier in rdam, voor vanavond garnalen pirirpiri en voor morgen dorade. Om te vieren of als troost ;-)

Geplaatst

Pfoeh, komt wel al dichterbij :)

Klopt Mik.. dat had ze inderdaad gezegd...

In principe zouden we ons mogen aanmelden als Sanne een maand of 8 is. Dan is er nog een wachttijd, dus zouden we de terugpplaatsing van de cryo hebben rond Sanne haar eerste verjaardag.

Maar dan mag je geen borstvoeding meer geven. Nu geef ik dat nog wel, maar tegen die tijd denk ik dat dat ook wel afgebouwd is.

Geplaatst

Fren geniet ervan! Nu is het fren, vin en fiene tijd!!!

Henne ook hier draaien de duimen! Hoelaat wordt je gebeld? Spannend hoor meis!

Ik hier na twee dagen tape toch in gips. Het ging absoluut niet. Gisteren verdrietig avondje gehad, ben het beu. Nu is dat wel weer over hoor. Vanavond vrienden hier te eten...Ik ga los!!!

Vooraf stokbrood met aioli, soep met brie en zongedroogde tomaatjes

Hoofd kalkoenborst in knoflookrozemarijnmarinade met pancetta en brie

aardappelballetjes met amandelschaafsel

tomaatjes met balsamicoazijn en olie

italiaanse salade

toetje aardbei mascarponetrifle...

Heerlijk en zo zo slecht voor de lijn maar daar gaan we nu niet aan denken.

Fijne avond meiden

Geplaatst

Ohhhhh dat klinkt goed Esther!!!!! Smakelijk, wij eten andijviestamp, haha karig hè!

wat ellendig van je nieuwe gips, hoop dat je nu geen pijn hebt en misschien kun je op deze manier je enkel beter de rust geven die het nodig heeft? Sterkte en geniet van je overheerlijke diner!

wanneer heeft G eigenlijk de uitslagen an zijn tentamens?

Geplaatst

es, klinkt heerlijk!! veel plezier vanavond! en balen van je enkel zeg! kan me voorstellen dat je het beu bent!! hoop dat het toch steeds beter en beter gaat!

henne, morgen lekker rustig voorbereiden, J. gaat toch bellen of niet? Heel veel succes meid!!!! ik zal het forum openhouden en een kaars voor je laten branden!!!

Babeth, thanx, rugpijn is nu gelukkig weer een stuk weggetrokken. Heb ik altijd als ik een stuk gelopen heb. Niks aan te doen, zwak punt en dat weet ik vanmezelf.

Dus ook met de optocht zal het zwaar worden, maar dat weet ik. zolang ik dan niet daarna ga zitten, gaat het wel. Als ik eenmaal ga zitten, dan is het voorbij.

pakje ga ik morgen of zaterdag nog verder aan werken. Is bijna helemaal klaar.

dadelijk weer vervangen, bazin heeft twee zieke kids thuis, ene aan de diarree, de ander aan het spugen. niet zo leuk.

meld me straks nog even.

liefs,

Tool

Geplaatst

er druppelen elke keer cijfers binnen, voldoendes en onvoldoendes. W.s. nu nog 12 hertentamens in het komende half jaar. Afstrepen dus.

Ga er van genieten vanavond! Tafel sjiek gedekt...heerlijk!

Enkel is nog wel gevoelig maar niet zo instabiel en stekend pijnlijk als gisteren en eergisteren. Kan in elk geval weer beter uit de voeten nu.

Geplaatst

dames, berichtje van Caro/Syl:

Ze heten Kaat en Bram en waarschijnlijk mogen ze morgen naar huis.

Groetjes van Caro aan iedereen!

liefs,

Tool/Syl

Geplaatst

Oh wat cool, Kaat is bijna mijn naam :-))) superleuk, ook zo bij elkaar. we doen hier wel aan stoere Hollandse namen hè.

Esther eet smakelijk! En rustig aan met dat pootje hè!

Fren en Fiene welkom thuis!

Ben het verder even helemaal kwijt meiden sorry, erg met onszelf bezig. Hoop dat ik een beetje slaap vannacht. En dat we begin november dan onze stoere Hollandse naam hier bekend kunnen maken ;-)

Geplaatst

Henne, we duimen hier allemaal voor hetzelfde, op naar morgen xxx

Kaat en Bram, past mooi bij elkaar en lekker stoer, en nederlands, (net als Fiene) MOOI!! Caro en Fren goed herstel toegewenst, en welkom allerliefste kleintjes!

Edr, nogmaals rustig aan met die enkel..zag er wel goed uit dat menuutje; -)

Hier een geweldige dag achter de rug, gezellig zwemmen met vriendin en haar mannetje van anderhalf en dochtertje van 3,5, ik leer er ook altijd zo veel van, was heel fijn. Ook vermoeiend hoor! Het kinderatelier was super, helemaal goed en gezellig en ook weer leerzaam!!

Nu op de bank en niets. Heb definitief besloten een huishoudster te nemen. Pff, morgen advertentie bij plaatselijke supermarkt ; -)

xxx Eef

Geplaatst

Fren, lekker gaan genieten!

Bram en Kaat: welkom (en wat een leuke stoere namen).

Henne: heel veel succes morgen!! Ga keihard voor je duimen!!!!

Geplaatst

Caro wat een leuke stoere namen! Hoe reageerde N. Op haar kleine broertje en zusje?

Henne , daar gaan we voor, weer een stoere Hollandse naam in november 2012!!

Eef wat fijn hoe je van de drukke dag genoten hebt, kan me voorstellen at het vermoeiend was en heerlijk een hulp Thuis, je hebt groot gelijk!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden