Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Caro lekker he weer iets drinken wat een hele tijd niet mocht??

Henne heel goed dat je de hapto toepast, jeetje wat klink je weer sterk. Maar ja gevoel en verstand zullen vast nog niet op 1 lijn zitten. Neem je tijd en gooi lekker alles eruit wat je energie kost en die stijdlust van jou/jullie is vast weer heel dicht in de buurt.

Ik weet dat elke zw anders kan zijn en van tevoren leeuwe en tijgers zien is ook niet goed natuurlijk. Lijkt me heerlijk met Ruben op de bank boekje lezen en liedjes zingen. Mocht het lukken met een van onze cryo's zou het wel bizar zijn eigenlijk. 2 kindjes uit 1 poging..... Maar eerst eind maart afwachten.

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Even naar buiten was heerlijk, en de champagne en het wijntje bij de Chinees waren ook heerlijk. Ik dacht dat ik na 1 slok wel onderste boven zou hangen, maar voel me prima ;-)

Henne, dikke knuffel

Oja, misschien dat ik de 17e wel aansluit, heb er zo'n zin in jullie weer allemaal te zien, fiene os dan een maand dus mama kan best de hort op ;-)

Geplaatst

Henne zo herkenbaar Dikke knuffel

Als je bezig bent gaat het wel. Maar ben je klaar of sta je op dan begint die knoop in mijn maag weer. Gisteren voelde ik me zo sterk. Vandaag minder. Naar IKEA geweest wat een kids. Wat confronterend. Kasten voor in mijn zaak gekocht. Blij toen we weer thuis waren. Afspraak voor de medische keuring voor adoptie gemaakt. Wat varieren de prijzen zo oneerlijk. Pas na een psycholoog geweest die stelde de vraag wat als jullie geen kinderen krijgen. Ik vond hem wel heftig. We moeten er niet aan denken.

Geplaatst

Raba, ik heb jou nog geen welkom geheten dus bij deze... Wat verschrikkelijk dat jullie poging is mislukt. Ik wens je alle sterkte en kracht

Geplaatst

Je hebt van die dagen. Kat doodgereden vlakbij praktijk die bij aflezen chip van vriendin blijkt te zijn. Nu vriendin onderweg waar relatie net van verbroken is na 12 jaar...

Geplaatst

Oh Raba wat ontzettend balen zeg. Sterkte en schreeuw het hier maar van je af.

Kaartje wat verschrikkelijk allemaal....... Jij ook sterkte

Hier weer lekker geslapen, heerlijk weer rust in mijn hoofd. Er komt nu weer ruimte in voor andere dingen. Vanmiddag komen de mensen kijken die na ons het huis komen huren en die willen waarschijnlijk best wel wat overnemen. Hopelijk nemen ze alles over wat we ze aanbieden. Scheelt ons een hoop werk en van het geld willen we een mooie nieuwe (dure) stereo instalatie kopen....

Ik ga er de 17 maart niet bij zijn. Vind het voor n u even te ver rijden en we moeten momenteel op de kleintjes letten aangezien we nog een heleboel willen de komende tijd voor ons paleis. Vind het heel jammer, maar ben er dan liever bij met de zomer bbq en mijn hele gezinnentje...... vind het gaaf dat we elkaar dan op die manier ontmoeten en dan zie ik ook alle andere kindjes waar ik eigenlijk ook best wel op kraamvisite zou willen gaan. Soms baal ik ervan dat ik niet wat centraler woon, maar ach zou hier ook niet weg willen hoor.

Geplaatst

Kaartje, wat moeilijk zeg! Vreselijk om dit nieuws te moeten brengen.

San, wat een prachtig huis hebben jullie toch! Kan Ruben een beetje wennen? Of vind hij het wel prima allemaal.

Fren, leuk als je er alsnog bij kan zijn de 17e.

Vannacht om 2 uur mijn man uitgezwaait, hij gaat een week skieeen in Oostenrijk met een goede collega/vriend. Ik vind het nu al ongezellig, maar toch denk ik dat het goed voor ons is. Hij kan even goed ontladen van alles wat er gebeurt is, en ik op mijn manier ook. Ook hoop ik nu een paar nachten goed te slapen, van ieder klein geluidje ben ik wakker (denk bijv aan snurken :)) En kan ik alles op mijn eigen gemak doen, zonder rekening te houden met mijn lief.

Begrijp me niet verkeert hoor, ik hou enorm veel van 'm :-) en mis 'm nu al.

Geplaatst

Snap je heel goed Guus!! De enkele keren dat wij uit elkaar zijn door zakenreizen of een enkele x vakantie slaap ik ook altijd heerlijk bij... Geen gesnurk, geen gevecht om de dekens...

Geplaatst

Guus ik snap dat wel hoor. K mis j altijd heel erg, maar vooral als ik me rot voel want dan kan ik mijn gang niet gaan en voel ik me onzeker. Ik slaap dan juist niet bijvoorbeeld. Maar als ik me wel fit voel, dan is het best even lekker om alleen rekening met jezelf te hoeven houden. Dat doet niks af aan het feit dat je van elkaar houdt.

J gaat volgend weekend weg, dus ik hoop wel dat ik me tegen die tijd beter voel. Op het moment heel erg slap en gammel. Of van afbouwen prednisolon, wat heel onwaarschijnlijk is, of van ongesteld moeten worden. Beiden zouden over een week wel over moeten zijn ;-)

Geplaatst

Soms is het idd even goed dat je "het rijk" voor je alleen hebt.

Op deze manier kun je lekker even tot jezelf komen & alles rustig op een rijtje zetten.

Ik denk dat iedereen dit wel eens nodig heeft & al helemaal als je een zware periode achter de rug hebt.

Vanmiddag heeft manlief vrijgezellenfeest & ben ik een dagje alleen met A.nne. Opzich vind ik niet ook niet zo verkeerd & ga vanavond even gezellig naar een vriendin :-)

@ Raba, welkom hier! Ik herken je nog van toen ik net lid was geworden hier in 2010, ben je toen regelmatig "tegengekomen".

Echt verschrikkelijk voor je dat de laatste poging niet gelukt is...ik leef helemaal met je mee...sterkte.

Geplaatst

Hoi lieverds,

Ik weet even niet zo goed waar en hoe aan te haken. Voel me wat ongemakkelijk dat het bij mij nu zo goed gaat. Terwijl ik weet hoe heftig het is als de dingen zo enorm tegenzitten. Het is zo oneerlijke allemaal. Dikke knuffel voor iedereen die het gebruiken kan.

Voor degene die het leuk vinden, juni '12 topic staat een buikfoto van vandaag.

Fijn weekend, liefs -Miki/Testr

Geplaatst

Hi meisie, hoe is het iedereen vergaan vandaag? Kunnen genieten van het mooie weer? Hier woest aan de schoonmaak geweest. Als afleiding, door de zon of de hormonen... Maakt niet uit, heb lekker veel gedaan. Ook nog lekker een half uurtje gewandeld samen, besproken wat we nu willen en het ook over vakantie gehad. Dat laatste is met mijn vermoeidheid, luchtziekte en dieet echt een crime. Nu bedacht dat we begin april een paar dagen na Athene willen, naar mijn broer. Daar heb ik dan toch wat meer 'verzorging' en j kan er met iemand op uit als ik niet fit ben. Is nog een vaag plan, maa in ieder geval een plan. In mei zouden we dan weer gaan prikken. Als ja terug is uit Vietnam gaan we knopen doorhakken.

Ik heb de afgelopen twee dagen wel meegelezen, maar naast de berichtjes die betrekking om mijzelf hadden is er *schaam schaam* niet zo heel veel blijven hangen. Ga ik vanaf n weer verbetering in brengen hoor. De downs zijn er zeker nog en ook fysiek is het nog niet helemaal lekker, maar de allerdiepste put zijn we weer geloof ik wel weer uit. Is ook makkelijker als je jezelf weer een kans in het vooruitzicht stelt natuurlijk.

Miki ik ga snel je foto kijken. En je hebt gedoe en ellende genoeg gehad dus alleen maar heel erg fijn dat het nu zo goed gaat!

Voor allemaal een dikke knuffel, ik probeer morgen nog even te mailen over de 17e!

Geplaatst

Hier enorm genoten van het lekkere weer. Zelfs even in de tuin gezeten in het zonnetje. Jeetje, wat heerlijk. Ik verlang naar de zomer :-)

Leuk, naar je broer toe! Ik zou zeggen DOEN!

Miki, mooie buik :-)

Geplaatst

Ik moet/ga nu even opruimen in huis. Mijn broer kwam net langs met zijn 2 kinderen (lees: 2ling, Meiden, zeer actief, 6 jaar!!!) Je begrijpt het al, een bende hier. Maar het was wel weer heel erg gezellig.

Geplaatst

Hee meiden,

Allereerst dikke knuffel vOor Henne, sylvie, babeth, ruby en sen! En voor de anderen die het nodig hebben, of gewoon even lekker willen knuffelen :-). Ik zet er een smiley achter, maar ik meen het serieus, moet veel aan jullie denken, zou zo graag dingen willen kunnen veranderen.

Hier lekker weekend, ons bezoek is gister weer terug naar Nederland gevlogen, dus weer met z'n drietjes. We zijn heerlijk naar zee geweest vandaag. Het was droog en een graad of tien, dus perfect om erop uit te gaan. Lekker gewandeld en daarna dik stuk taart gegeten :-).

Hier gaat het allemaal heel goed, ons meisje gaat ook goed, ze heeft gister haar uitgebreide check gehad. Ondanks het overgeven komt ze prima aan, dus helemaal goed. Ik ben nu ook zes weken na keizersnede, dus mag weer autorijden, jihoe :-)

Ik ga trouwens eind maart met Catootje naar Nederland, onze huurders hebben opgezegd, Grrr, erg jammer. Waren super fijne huurders, hopelijk vinden we snel nieuwe huurders, anders wordt het geen leuke financiële grap... Had dus nog bijna bij de lunch kunnen zijn, maar ik kom net het weekend erna aan...

Geniet van jullie weekend meiden!

X

Geplaatst

knuffel gewoon gezellig mee ; - )

Hier enorme investering gedaan: matrassen en kussens na tien jaar vernieuwd, lijkt niks maar toch best klap geld. Hoop vooral dat het ons goed doet, manlief rugklachten en ik zit met heupproblemen. Wie weet ; -) volgende week aan het einde krijgen we toevallig allebei de uitslag van de MRI's, om eerlijk te zeggen voelen we ons echt 40....

blij met de investering dus; -) verder rustig aan gedaan, net als Henne flink gepoetst, en tussen door rustig aan gedaan, gisteravond onverwachts opgepast bij vriendin, griepering meisje van 1,5, werd soms zo boos om niks, stopte met ademen... beetje scary, ging wel goed verder, maar was tijdens die spells niet helemaal gerust.. ; -) voelde me beetje onzeker, moeders was vlak bij uit eten, maar allemaal goed gekomen.

Even gedacht: volgens mij vind ik dit niet leuk ; -) maar ja, het is maar 1 klein facet, dusss, weet het te plaatsen ;-)

Verder iedereen knuffels, sandra, wat een ifjn huisje hebben jullie gemaakt!!

lekker op de bank en even niks xxx nog geen huishoudster helaas, blijf op zoek!

Geplaatst

Wat toevallig Eef, ik ben vorige week voor 2 nieuwe matrassen wezen kijken. Wat een geld he???? Ik zie tegen die man, hebben jullie hier nooit een aanbieding van dan? En wat wil nou, volgende maand 2e voor de halve prijs :-)))))))

Een brutaal mens ....... hahahaha

MRI, hoop dat er iets uitkomt wat goed te behandelen is.

Geplaatst

Ja idioot duur hè, matrassen! Maar wel belangrijk dat je goed ligt. Al,is dat ook heel persoonlijk. Ik wilde perse 1 matras en geen twee aparte. Een winkel wilde ons dat gewoon niet verkopen, die kwam zelfs met het argument dat het onhandig was met opmaken. Denk eerder dat het voor hen onvoordelig was haha. Maar vaak is idd de tweede halve prijs, dat scheelt wel.

Geplaatst

ga iets heel ergs bekennen...we hebben voor niet al te veel geld een showroom model........................................................................................................................................................................................................................................................... heb het boek efflorescentieleer wel even uit de kast gehaald, maar de bedden lagen zo goed, dat we het risico nemen hahaha.

enne, geen commentaar aub ; -))))))))))

Geplaatst

Haha Eef, mag wel lachen hè....zonder commentaar ;-) Doet me wel bedenken: als j weg is kan ik mooi kussens en dekbed naar de stomerij brengen omdat ik ook twee nachtjes naar m'n ouders ga... LOL

Geplaatst

Rare dag vandaag, ziekenzalving van schoonvader, daarna een etentje/feestje omdat mijn broer 40 wordt en Babeth die in mijn hoofd zit.

Kortweg een emobom hier!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden