Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

hey Ruby, meer dan je best kun je niet doen!! en echt heel erg super van maatje 48-50 naar 44!!! toppie gewoon!!!!

Veel plezier straks en morgen bij de hobbywinkel...

ik ga morgen ook knutselen, met de meiden van de sportschool. we gaan allemaal een staande koe maken en 's avonds tapas eten en stappen met degenen die willen.

Heb er zin in! en laat me ook eventjes helemaal gaan.

knuffel in elk geval voor je!!! je bent een kanjer!!!

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
he babeth,

uhm, sorry,maar dat weet ik niet. Zal het eens vragen bij de eerste fm of als we richting de punctie gaan.

Kan ik me voorstellen haha, ik bedacht et me straks ineens....sjonge een tp vliegt regelmatig door mijn hoofd maar daar is ook alles mee gezegd.

Ik heb ook iets van, als we er weer voor aan dan laat ik op voorhand ook mijn vitB gehalte weer checken en de T3 waarde. Nu dacht ik er ook aan om dan voor de zekerheid ook de d te laten controleren en de Dhea, wat denken jullie? Zal sowieso wat worden bij de huisarts die ik nu heb, die zag destijds een zaadtest niet eens zitten, het is dat mijn man toen er op bleef aandringen.

Ruby wat ontzettend goed, 3 maatjes minder, geweldig Goed!!

Geplaatst
he babeth,

uhm, sorry,maar dat weet ik niet. Zal het eens vragen bij de eerste fm of als we richting de punctie gaan.

Kan ik me voorstellen haha, ik bedacht et me straks ineens....sjonge een tp vliegt regelmatig door mijn hoofd maar daar is ook alles mee gezegd.

Ik heb ook iets van, als we er weer voor aan dan laat ik op voorhand ook mijn vitB gehalte weer checken en de T3 waarde. Nu dacht ik er ook aan om dan voor de zekerheid ook de d te laten controleren en de Dhea, wat denken jullie? Zal sowieso wat worden bij de huisarts die ik nu heb, die zag destijds een zaadtest niet eens zitten, het is dat mijn man toen er op bleef aandringen.

Ruby wat ontzettend goed, 3 maatjes minder, geweldig Goed!!

Geplaatst

Balen hè tool, die bedragen!

Ik kreeg gister bericht vd verzekering dat de bloedverdunners die ik de afgelopen 6 weken moest gebruiken ten koste van m'n eigen risico komen. Katsjing! Of ik ff 220 eurie af wilde laten schrijven. Heb gebeld dat ze dat maar mooi in 3 termijnen doen!

Geplaatst

he Babeth,

dhea is sowieso een onderzoek dat niet vaak gedaan wordt (en dan moet je laten testen op DHEA en niet DHEAS). Ik zal je het lijstje doorsturen waarop ik me moest laten testen.

Maar zeker een goed idee.

mss kun je dr. S. mailen? Al is hij geloof ik vanaf morgen een weekje geloof ik niet aanwezig.

Fren, ja, ik denk ook niet dat ik het vergoed krijg, maar goed, ik probeer het wel.

ik moest ook laatst 216 euro betalen en laat dit in 5 termijne afschrijven.

Geplaatst

dat is nog netjes want mijn verzekeraar schrijft het gewoon af

ben net gebeld door mn manager, ze zat in de auto en vroeg of ze me vanavond kan terugbellen om even bij te praten. Ben benieuwd....

Geplaatst
dat is nog netjes want mijn verzekeraar schrijft het gewoon af ..
Doet die van mij ook, maar in de kleine lettertjes staat dat je door binnen 8 dagen te reageren, ook in termijnen kunt betalen. Dus heb maar ff gebeld...
Geplaatst

normaal doet die van mij dat ook ,maar sinds ik mijn financiën goed in de gaten hou en regelmatig nu de nota's voor de hapto en de acu aan het indienen ben, kan ik via mijn gegevens bij het correspondentie-archief en dan zie je ook meteen wat er is afgehandeld en hoe, nog voordat je zelfs de brief in huis hebt. en dus kun je meteen reageren.

s€n, ook benieuwd! succes met het gesprek, laat je niet iets aanpraten wat je niet wilt doen meid!

Geplaatst

nee zeker niet Tool! maar ik heb zelf zo het idee dat er ontwikkelingen zijn op de werkvloer die ze met mij voor a.s. maandag besproken wil hebben voordat ik het van een ander hoor. Er was namelijk al wat onenigheid/onvrede, vandaar dat ik dat denk.

Geplaatst

Vandaag voor de nacontrole geweest bij de gyn... bloeddruk nog steeds aan de hoge kant, nu voor de huisarts, voorlopig aan de medicatie blijven.

Verder is mijn (boven)buik nog/weer dik, darmen die opspelen, heb weinig ontlasting dus poedertje gekregen, wat is dat smerig! Zogenaamd met citroensmaak. Iemand van jullie bekend met Movocolon? Mag je dat ook door een sapje gooien of moet het met water? Heb voor ruim twee weken gekregen en nog een vervolgrecept, brrr!!!

En heel raar: moet nadenken over anticonceptie, want je weet nooit, er zit iets van leven in dat zaad van vriendlief: spiraaltje? Of zelfs steriliseren? Schijnt tegenwoordig ook bij vrouwen poliklinisch te kunnen maar is onomkeerbaar. Natuurlijk is mijn kinderwens meer dan vervuld maar toch... gek hoor, na al die jaren...

Geplaatst

Oh Caro dat lijkt me idd heel raar.... Wat betreft dat poedertje. Ik heb een of andere multi in een poeder, niet te zuipen, werd er kotsmisselijk van. De oplossing: diep ademhalen, neus dicht knijpen en glas leegtukken. Met je neus nog dicht een slok water nemen zodat de smaak uit je mond is.

Meiden, ik duik erin. Truste, hoop dat iedereen beetje slaapt ondanks snotneuzen, buiken, volle blazen en hummeltjes die gevoed willen worden :-)

Geplaatst

Na een tijdje start ik opnieuw op (denk ik) en dan ga ik via via jullie uitnodigen. Staat nu personeel in en dat wil ik kwijt, jullie niet ;-)

Geplaatst

Tool bedankt alvast, ik zal een keer een mailtje er aan wagen, geen aat maar wil wel goed voorbereid en "goedgekeurd" de tp tzt ondergaan.

Dames ik wist helemaal net dat ie rekeningen in termijnen konden, zl het onthouden en zeer zeker aan mijn moeder doorgeven.

Syl klote dat het zo moet! Zou willen dat ik iets voor je kon betekenen....

Caro inderdaad wel vreemd om nu met anticonceptie bezig te zijn ....en dan lijkt me en sterilisatie helemaal "dubbel" .

Dames ik duik er ook vroeg in, slaap lekker allemaal!

Geplaatst

Ben ik weer. Vanmorgen vroeg naar acu geweest. Mijn eigen acu was op vakantie, dus naar collega van hem (G. dus ;-). Vooral geprikt nu op verbeteren weerstand, bloed aanmaken en energieniveau verhogen. Verder heeft hij nog een naald in mijn nek gezet vanwege mijn hoofdpijn die duidelijk vanuit mijn nek komt. Daarvoor ga ik dinsdag weer naar osteo.

Vanmiddag gezellig vriendin met haar tweeling op bezoek gehad. Die meiden zijn 3,5 jaar en zo leuk. Ze drinken tegenwoordig dus ook thee en zijn dol op alles dat roze is. Ik had dus allerlei roze dingen gehaald: hartesnoepjes, varkens, spekjes, mini-tompoesjes, roze koeken met gekleurde snoepjes erop en bonbons met roze bloemetjes erop. Die meiden waren alleen maar aan het glunderen. Na de thee naar de boerderij geweest om mijn paard, kalfjes en lammetjes te bekijken. Erg leuk ook. Mijn man wilde graag pannekoeken bakken met de meiden. Dat hebben we gedaan met de gourmetset. Ze konden dus steeds kiezen wat er op hun pannenkoek moest. Erg grappig. Was erg gezellig, maar ben nu wel gesloopt. Maar ach, was vanmorgen al moe haha.

Geplaatst

Syl, we zien je wel weer verschijnen op fb.

Babeth, San en Simba, wanneer gaan jullie weer starten?

Caro, inderdaad dubbel. Al enig idee wat je wilt doen?

Guusje, hoe is het met jou vandaag?

Sen, ben benieuwd naar je telefoongesprek.

Tool, helemaal startklaar dus nu. Spannend weer.

Geplaatst

Leuk Kaartje, die meiden met dat roze... Fijn dat je er van hebt genoten!

Syl ik heb volgens mij van alles gemist, denk dat je het er op de lunch uitgebreid over hebt gehad? Ik wil je hoe dan ook sterkte wensen want het gaat klote volgens mij...

Liet net de folders zien met mogelijkheden en zei tegen mijn vriend jij wil je toch niet laten steriliseren? Omdat ik dat vanmorgen heel even genoemd had en hij volgens mij negatief reageerde. Nu zei hij: dat weet ik niet, heb ik nog nooit over nagedacht... Zou wel fijn zijn als hij dat wil doen! En eigenlijk stiekem niet zo gek na alle hormonen die ik de afgelopen jaren heb gebruikt zou ik bijna zeggen het is zijn beurt... niet helemaal eerlijk misschien maar toch.

Geplaatst

Syl,balen en kl**te dat het zo moet, maar we zien je wel weer verschijnen op fb. take your time!!! en heel veel sterkte. Kon ik maar iets doen...

Kaartje, een gezellige middag dus, fijn!!! hoop dat de acu je energie weer omhoog krijgt!!!

Caro, dubbel gevoel, begrijpelijk wel, maar dubbel. Benieuwd wat je vriend uiteindelijk gaat beslissen.

S€n, ah zo, duidelijk! benieuwd hoe het gesprek is gegaan vanavond.

ik ga ook afsluiten!

slaap lekker allemaal en tot morgen!!!

liefs,

Tool

Geplaatst

Caro, ik kreeg de opmerking ook. Moet t er nog met vin over hebben, maar denk dat ik de gok maar neem. Op vin z'n beste dag zijn er 7 zaadcellen gevonden en mocht dat weer gebeuren, dan is t ment to be!

Geplaatst

je staat wel nog in mijn vriendenlijst, maar dan wel met de status dat je account is gedeactiveerd.

ik kan je unfrienden, dan ben je helemaal uit mijn lijst en zie ik je uitnodiging tzt wel weer verschijnen. balen dat het zo moet gaan, grmbl...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden