Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Fren wij zouden op dezelfde dingen letten die jij opnoemt dus dank voor het voorwerk haha.

Ik denk dat we er misschien wel een bod aan gaan wagen als de echo dinsdag goed is. Zowel mijn zus als schoonzus hebben een oude wagen staan die minimaal twee jaar niet gebruikt is, dus waarschijnlijk zwaarder dan een nieuwe, bandjes moeten misschien vervangen worden etc. En volgens mij ook allebei rood. En rood is nou net echt niet mijn kleur. Dus als we voor een goede prijs een nieuwe kunnen kopen...tja, de verleiding is groot.

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Graag gedaan henne! Als je een keer wilt proefrijden met inhoud dan geef je maar een gil :happydance:

Wij vanmiddag de hele middag door babypark gesjouwd, op zoek naar een kinderstoel, traphekjes en een groter badje. Wat kost dat toch een tijd! En geld... Arme fiene is tig keer in en uit een kinderstoel gehesen, maar uiteindelijk wel en gevonden die we én mooi vinden en die practisch is in het gebruik en waar fiene nu al in kan. Enige nadeel is dat ze hem maar in 1 kleur hadden staan en ik wil wel de andere kleuren live gezien hebben voordat ik kies ;-)

Groter badje is hoognodig omdat mevrouw heeft ontdekt da als ze zich strekt, het badje overstroomt. Lekker ding...

Nu lekker naar bed, hopelijk morgen lekker weer om naar buiten te gaan!

Geplaatst

@Henne, waar wij niet naar gekeken hadden bij de aanschaf van onze kinderwagen (3 in 1 combi, autostoeltje, reiswieg en buggy) was het onderdeel buggy en dan met name of de kleine helemaal plat kan liggen. Resultaat voor ons was dat we zeer tevreden waren over het autostoeltje en de reiswieg. Maar toen onze kleine meid in de buggy kon, ze met haar beentjes in een knik omhoog lag. Dit was zo ongemakkelijk en absoluut niet geschikt om lang mee te kunnen wandelen, dat wij dus een 2e kinderwagen hebben aangeschaft. B.abyvalue is ook een leuke site voor kinderwagens, autostoeltjes e.d., voor leuke prijzen.

En het tweede trimester is echt het beste trimester normaal gesproken. Bij mij verdween de misselijkheid rond de 15 weken in eens en was die extreme vermoeidheid ook weg. Echt een verademing. Hebben ze volgens mij expres zo geregeld, want vaak is het 3e trimester toch weer minder prettig voor de aanstaande moeder. Maar dan ben je er ook aan toe om een bevalling te ondergaan.

Geplaatst

Klopt Dublin! Bij onze joolz kan het zitje helemaal plat en ligt ze met haar benen in een knik, maar dat lijkt ze wel prettig te vinden, zeker nu ze haar benen heeft ontdekt en toch haar tenen vaker in haar mond heeft dan eruit ;-) ons zitje kan in drie standen, helemaal plat, half recht en recht. En kan dat dan ook naar mij toekijkend, en van mij af.

Tot zover de joolz-reclame ;-)

Geplaatst

"Caro, leuk dat je vriendin er is. Durft ze het nog niet te vertellen aan iedereen?

Hoe was de begrafenis van jullie vriend? Of heb ik er overheen gelezen?"

Kaartje jammer dat je test negatief was, dat zou wat zijn geweest!

Nee ze durft het nog niet te vertellen maar ze moet wel binnenkort, gaat het de komende weken doen...

Je hebt niks gemist ik heb niks geschreven over de begrafenis van onze vriend omdat het hier zoveel nare berichten waren... Het was een mooie dienst maar met een begrafenisondernemer die heel slecht was, ik zat me er aan te ergeren, ik hoop (en geloof) de rest niet. Hij probeerde zo mooi te spreken, dat hij soms hele verkeerde intonatie gebruikte en pauzes op rare momenten in de tekst, toen hij bijvoorbeeld een stukje van de zoon moest voordragen (beide dochters deden het zelf, heel knap). Heb flink zitten brullen natuurlijk maar dat mag. De volgende dag zijn vrouw uitgenodigd en ze is inmiddels nog een keer bij ons geweest. Ze heeft veel mensen om zich heen maar uiteindelijk blijft er meestal een klein groepje over en daar horen wij wel bij. Dus we zullen haar veel (vrijblijvend) uitnodigen de komende tijd. Ze is dol op de kindjes dus dat is een mooie afleiding.

Henne ik doe even niet mee want ik heb een tweelingwagen van internet en heb eigenlijk vooral gelet op de breedte. Wat ik nu jammer vind, als ik dat bij Fren lees, is dat ze niet naar mij toe kunnen kijken, dus als we 'm hebben omgebouwd zie ik ze niet meer zitten. Overigens is het gisteren niet gelukt om 'm om te bouwen! Zo stom, vriendin is er anderhalf uur mee bezig geweest maar toen moesten we allebei weg dus nu komt ze dinsdag weer om het af te maken... Succes met je zoektocht, ik zou me niet laten tegenhouden door je 13 weken als je een goeie deal hebt... je kan 'm altijd verkopen (maar dat hoeft niet)...

Geplaatst

Mogge meiden, 11 weken 4 dagen.....bibberdebibber.... maar als nachtelijke vreetbuien 'erbij 'horen' ben ik nog meer dan goed zwanger hoor, pfff....had om negen uur wat gegeten, om tien uur weer en om drie uur zat ik opnieuw aan het knackebrood. Gelukkig kan ik er om lachen :-))

Caro waarom durft je vriendin het nog niet te vertellen? Is ze nog bang dat het mis gaat of is alleenstaand moeder zijn zo'n taboe in Noorwegen, je zou toch denken van niet daar, maar ik ken het land niet. Wel erg sneu, want op die manier lijkt het me moeilijk om zelf echt blij te zijn.

Allemaal nog bedankt voor de wagen tips! J kwam gisteren met de mededeling dat ie niet achter een of andere tweedehands aftandse wagen van zn zus gaat lopen (ahem, meneer de yup) dus die voelt er wel wat voor om die veiling te proberen. Ik denk zelf eerlijk gezegd dat de biedingen heel hard naar de nieuwsprijs zullen lopen en dat ga ik zeker niet betalen. Maar ach, kansje wagen kan altijd toch.

Ik moet eigenlijk het lijstje er even bij pakken, maar te suf daarvoor.

Wen hoop dat je lekker relaxed weekend hebt met je eskimootjes aan boord.

Tool super dat jullie geslaagd zijn voor ringen! Wat is het geworden? Of wil je dat nog niet vertellen, kan ook.

Ivfsh afscheid van Ierland aan het nemen....

Kaartje, Syl, Esther en Eef, genieten van de vakantie! Esther ben wel erg benieuwd of je buik gegroeid is in die twee weken :-)

Ruby hoe is je keel? En storten jullie je nu meteen weer op de badkamer?

Babeth al aan het idee gewend dat je weer 'in de race' bent?

Sen lekker geboodschapt gisteren ;-) Ik was vrijdag voor het eerst sinds weken weer eens mee naar de AH, J helemaal blij dat ie niet alleen hoefde haha.

San druk aan het werk? Hoe gaat het met het werk aan de achtertuin?

Ben het verder kwijt, voor iedereen natuurlijk een dikke knuffel, Ceeke, Guusje...Gelukkig komende week mooi weer, dat maakt alles letterlijk een beetje zonniger.

Oh de data voor de CreaDate lopen al aardig vol, op dit moment ligt 20 oktober aan kop, maar er zijn nog wat mensen op vakantie. Al die terug zijn, zal ik een herinnering versturen en kunnen we de dag vastleggen.

Geplaatst

Breek ff in..

Wat ook nog iets is om rekening mee te houden...

voordeel van de joolz is ten opzichte van sommige wagens dat als ie eenmaal in de stoel zit ipv de wieg dan is de hoogte gelijk goed om zo aan tafel te schuiven. is wel eens makkelijk als je ergens bent zonder kinderstoel.

Waar je ook op kunt letten is of een stoel wel naar beide kanten kan. als ze heel klein zijn dan willen ze nog met de neus naar mama zitten maar zodra ze wat groter zijn willen ze liever met de neus de andere kant op zitten ipv hele tijd naar mama te kijken.

en let op de ruimte voor boodschappen onderin... Als dat heel klein is, is het echt lastig. moet je je tas altijd met de hand dragen ipv even snel wat spullen inderin duwen.

Breek weer uit!

Liefs

Geplaatst

Hi lieve meiden,

Ff kort want het zonnetje roept!

Caro, "fijn" dat jullie een mooi afscheid hebben gehad, vervelend dat zo'n n man daar een raar stempel op kan drukken. En ja, tranen horen bij een afscheid. Sterkte meis en ik weet zeker dat jullie vriendin erg blij is met jullie uitnodigingen! Zeker als ze bij jullie twee prachtige kleintjes kan knuffelen;)

Henne, gewoon er voor gaan! Soms gewoon niet over nadenken... ;)

Babeth, weer in de race... Wauw! Spannend maar enorm leuk! Wat een heftige dag moet dag zijn geweest afgelopen week maar ook weer bijzonder. Jullie keuze vind ik zo helemaal logisch, zeker omdat je een gezonde meid bent en er geen andere dingen spelen. Ben heel benieuwd!

San, dit weekend nog naar je ouders toe? Of moet je weer werken? Misschien heb ik erover heen gelezen... Niettemin voor jou een extra knuffel deze moeilijke tijd!

En verder ben ik het even kwijt... Hier gaat het langzaam wat beter maar ik merk wel dat ik m'n rust nodig heb. Komende week werk ik maar 2 dagen, verder lekker vrij. Familie wilde al naar het strand gaan maar ik heb al aangegeven dat ik dat te druk vindt nu. Leuk om hier in de buurt naar water en zand te gaan met neefje maar niet eerst 2 uur rijden en dan in de massa een plekje moeten zoeken. Geen puf voor! Klinkt als een oud wijf maar het is ff niet anders. Komende dinsdag evaluatie met mijn doc. Ga hem straks maar eens mailen met de uitslagen van doc Pf zodat hij weet wat er speelt. Btw ik ben mn menstruatie nog steeds niet kwijt, inmiddels vanaf 12 juli. Iemand ook ooit zo lang bezig geweest na IVF?

Meiden, geniet lekker van het zonnetje vandaag! Liefs,

Geplaatst

hey meiden, pfff ben net een uurtje wakker. Meer dan 12 uur geslapen en heb moeite met wakker worden. Zo duf als een konijn. Heb zo'n bloeddrukmeter van mn pa geleend en mn onderdruk is nogal aan de lage kant, tussen de 45-50 steeds. Zou dat kwaad kunnen. Ben namelijk best duizelig en suf. Bovendruk is vrij normaal. Zijn hier huis-tuin-keukenmiddeltjes voor. Zou ik morgen het ziekenhuis moeten bellen? iemand tips?

Geplaatst

Sen dat is naar, voor zover ik weet kun je aan lage onderdruk vrij weinig doen. Dropjes en bouillon dat soort dingen? Zou ziekenhuis of vk wel bellen al is het maar voor je eigen geruststelling of misschien wel bruikbare tips.

Ceeke doen wat voor jou goed voelt. Petje af ook dat je het naar familie toe aangeeft en niet toch over je grens gaat.

Geplaatst

Wij hebben de Terrain van het nerk Mountain Buggy. We zijn er ongelofelijk blij mee. Hij rijdt heel erg licht, waar vooral voor mijn gewrichten erg prettig is. Sanne kan er goed in zitten, Maar kan ook plat liggen. de baby bak is behoorlijk groot, waardoor we die een hele tijd ald bedje hebben kunnen gebruiken als we ergens heen gingen.

Het bagage gedeelte is lekker groot, en er zit een afsluitdoek over. Makkelijk in te klappen en dan ook goed mee te nemen.

Ook de hoogte van de duwstang is bijna traploos te verstellen.

Doordat de babybak behoorlijk groot is, vond Sanne het heerlijk toen ze in de buggy zat en lekker voor zich uit kon kijken. Vaak zie je kids die naar de moeder gericht zitten, half omgedraaid zitten om toch om zich heen te kunnen kijken..

Geplaatst

Het zijn stalen ringen en ik heb n diamanten erin. Glanzend staal, dus niet t doffe. Al zaten we ook tevtwijfelen tussen deze en twee ringen van wolfraam en van titanium. Over twee weken zoiets zijn ze klaar/binnen en kunnen we definitief gaan passen en z'n gegraveerd worde.

Geplaatst

Mooi Tool, past bij jullie!

Allemaal genoten van het weer? Zag al aantal zonnige fotos op fb... Ik heb me goed ingesmeerd en toch even in de zon gezeten. Huid is minder snel geïrriteerd dan in begin prednisolon periode dus kijken hoe het gaat.

Geplaatst

Sorry dames, ga ik nog een keer.... Maxi Cosi: heb je perse nodig toch (of iets vergelijkbaars)? Verschil tussen pebble en cabrio fix? Als ik het goed heb zit er in mijn auto isofix (?), in die van J niet. En heb je losse hoezen oid in andere kleuren?

Fren ik stuur jou nog even een pb over Joolz...

Ppfff, het project hals over kop even oriënteren ;-)

Geplaatst

hoi dames

straks was ik bezig een bericht te maken opde ipad en toen kwam de melding dat ie oververhit was.....wist niet dat ie dat aangaf! maar goed, weggelegd op zijn kop op het koude aanrechtblad, hij trok weer bij ;-) maar bericht was weg, shipssss

Tool wat gaaf dat jullie voor de ringen al geslaagd zijn!!! mijn man wilde destijds ook voor staal gaan maar ik vond het niet bij mijn sieraden passen, achteraf gezien had dat best gekund haha, mooi stoere uitstraling maar met de diamanten ook weer heel vrouwelijk.

Henne ik vind het fijn om te lezen dat je heel voorzichtig al vooruit aan het kijken ben en inderdaad ik zou er ook voor gaan meid!! Ik heb ook veel goede berichten over de Joolz gehoord en als je die dan voor een mooie prijs hebt, super toch!!!

Destijds kreeg ik ook een kinderwagen aangeboden en ookal weet je dat alles tijdelijk gebruikt is /wordt, ik vond het zo ontzettend fijn om alles zelf uit te zoeken en precies alles in onze smaak.Ons viel het ook op bij de bugaboo dat de bak zo laag ligt en ook de maxicosi als je die erop zet.

Wij hebben de easywalker (quattro) en die bevalt erg goed! alleen oppompen van de wielen is irritant. Verder zit je kind ook van je af maar goed als het andersom was geweest had I steeds als een wokkel erin gezeten. De bak ik ook vrij groot, rijdt super licht maar is vrij groot als je hem in de auto meeneemt.

ik wil ook echt proberen om hem toch mee naar Italie te nemen, laatst reden we op erg ongelijk terrein (verhard maar toch) en toen dacht ik moet er niet aan denken om er nu met een buggy te rijden die van die harde wieltjes heeft. Maar goed, eerst maar eens kijken of dat gaat passen.

Caro fijn dt je vriendin er is nu, maar wat sneu dat ze er min of meer tegenop ziet om het kenbaar te maken, jeetje, zoeits bijzonders en moois...ik hoop voor haar dat de reacties positief zijn en dat ze steun zal krijgen, want alleen een kindje groot brengen is nogal wat.

wat betreft het ombouwen van de wagen, heb je al gegoogled op internet, wellicht staat daar het eea op vermeld en anders een zaak bellen , wie weet helpen ze je wel.

Ceeke wat een moeilijk periode voor jullie nu, goed dat je wat werk en omgeving wat gas terug neemt , je gaf zelf al aan dat het anders niet goed zou gaan, alvast heel veel succes met jullie gesprek a.s. dinsdag.

Sen, vervelend dat je je zo rot voelt.ik las op fb dat er heel wat tips kwamen over extra zouten, ik ben benieuwd of het werkt, ik vroeg tijdens de zwangerschap wat ik zou kunnen doen om een hoge boeddruk te voorkomen en onze gyn gaf aan dat je bloeddrukmechanisme om het zo maar even te noemen anders werkt tijdens een zwangerschap. Waar bij hoge bloeddruk zout geminimaliseerd zou moeten worden is dat in het geval van hoege bloeddruk bij een zwangerschap niet omdat dat geen effect zou hebben. Ben benieuwd of het andersom, wel zou werken.Gelukkig is mijn bloeddruk altijd stabiel en normaal en dat was ook tijdens de zwangerschap.

voor jullie begint het nu echt op te schieten.

Fren ben je nu geslaagd voor een groter badje? Bij ons gaat I in het grote bad maar vanaf het moment dat ze zelf zat ( 4 maanden) toen zette ik haar in een badstoeltje in het badje, ideaal, liggen wilde ze ook in bad niet. Denk nu aan het bericht van Simba, zoveel als jullie de bak gebruikt hebben zo weinig wij ;-)

Ik merk zelf dat ik met het naderen van de verjaardag van I ik weer veel over de bevallingen droom.

Henne je vroeg of ik al gewend was aan het idee om weer in de race te zijn, moet zeggen dat het heel apart is, soms ben ik er totaal niet mee bezig, ik heb ook nu echt op de kalende vermeld staan wanneer ik moet gaan testen voor de eisprong, ik denk dat dat komt vanwege de zorg voor I. Mijn exra supplementen (Omega, multivit.B100 complex) heb ik nu dag in dag uit op het aanrecht staan anders vergeet ik het echt. Ik zat straks te tellen en als ik weer een eisprong rond dag 15 heb dan bestaat de kans dat de tp is op Imke´s verjaardag, ben benieuwd. Ook hoe ik me straks voel, nu heel relaxed maar het wordt straks absoluut spannend, hoe komen de 5 door de dooiing en dan daarna, hoe gaan ze zich ontwikkelen?

Vandaag weer grote stappen gezet door I, ze is zelf de trap op gegaan, de eerste trede met een knietje maar dat duurde denk ik te lang dus ze maakte zich lang, pakte 2 treden hoger vast en zette volledige stappen waarbij ze zich ook wat optrok, ja dat ging inderdaad sneller. de deur naar de gang is bij ons altijd dicht als I beneden is maar toch heel snel een geschikt traphekje vinden!!! Het traplopen schijnt echt bij de ontwikkeling te horen maar ik krijg er hartkloppingen van!

bah morgen weer werken, baal nu wel met dat mooie weer moet ik zeggen.

Geplaatst

Kaartje ik las je berichtje over de huilbui en testmoment in het verre China, meid wat confronterend wel, net wat Henne zegt, je bent er toch mee bezig...logisch maar dat maakt het meteen ook moeilijk.

Syl, ik heb hartelijk gelachen om je berichtje, was kort maar krachtig ;) helemaal Syl!

Geplaatst

Tja Babeth ik denk af en toe ook....mens laat het, er komen wel meer aanbiedingen . Aan de andere kant, een wagen en een maxi cosi heb je toch nodig en we moeten best wel op de kosten letten. Dus ik ben puur verstandelijk nu bezig. Had toch niet zoveel zin om van die enorme winkels uit te pluizen dus wat dat betreft...

Geplaatst

Henne je auto heeft Iso fix voorbereiding maar dan ben je er nog niet, je moet dan ook de basis aanschaffen die vast in de auto blijft zitten, dan nog de maxi cosi. Wij hebben het overwogen maar niet gedaan , een auto had toen die voorbereiding maar die zit achterin en in de auto van mijn man. Mijn auto heeft het niet daarbij vonden wij het juist het prettigste om de kleine voorin te hebben als je alleen met hem/haar rijdt.

Wij hebben deze daarom niet aangschaft en zouden even aankijken hoe het insnoeren in de auto zou bevallen en anders alsnog de basis aanschaffen. uiteindelijke niet gedaan en ook totaal geen spijt van!!!

Het ingordelen stelt echt niets voor! (haha moet denken aan de geboortedag van I, ik (en de verpleegster) waren op mijn man aan het wachten die de maxicosi ui de auto ging halen, duurde en duurde....kwam terug, ik vroeg of hij de auto kwijt was...nee, was aan het uitproberen hoe de stoel geplaatst moest worden haha. En ik had hem nog zo gezegd., probeer het nu optijd uit!!!

Henne de veiling duurt nog een dag of 9 a 10, ik zou zeggen zoek na je echo samen nog even een zaakje op om te testen en te zien.....

wat de maxicosi betreft, wij heben de cabrio (met zonnekapje) ook blij met die keuze, vanwege de zon maar ook vanwege de wind eventueel.

losse adapters erbij waardoor deze ook op het onderstel van de kinderwagen kan.Er zijn losse hoezen voor te koop maar hebben wij nooit gedaan, maar als I er in de zomdermaanden was ingegaan dan had ik denk ik van die luchtige badstofhoezen erbij gekocht.

Geplaatst

Ja ik dacht ook al, misschien na de echo even een winkel in. Zien wel.

Eigenlijk wel fijn trouwens dat je nog niet zo met de poging bezig bent, dat zijn vaak de beste pogingen :-)

Geplaatst
Ja ik dacht ook al, misschien na de echo even een winkel in. Zien wel.

Eigenlijk wel fijn trouwens dat je nog niet zo met de poging bezig bent, dat zijn vaak de beste pogingen :-)

kijken hoe je je dan voelt maar misschien ook juist erg leuk om ook een keer met je schoonouders te gaan, mijn schoonouders vonden het in ieder geval geweldig en erg fijn om er zo bij betrokken te worden maar wat je zegt, tzt bekijken, ik ben in ieder geval blij te lezen dat je je aan het orienteren bent! x

Geplaatst

heb je geantwoord henne.

wbt de maxicosi: die is verplicht inderdaad, maar er zijn wel keuzes. Wij hebben de mc pebble, aangezien die meemag in het vliegtuig en de cabriofix niet. Je begrijpt dat dat voor vin een no-go was daardoor :-) in de praktijk mag de mc alleen het vliegtuig in als je een extra stoel hebt, dus ik zou er geen rekening mee houden. Wij hebben ook geen extra hoezen.

We hebben wel de familyfix: de base waarop je de mc klikt. Super handig vind ik, vin gordelt Fiene vast op de voorstoel. Het is heel persoonlijk wat je fijner vindt; ik ben blij dat ik weet dat ik F NIET kan zien omdat ze op de achterbank zit, waardoor ik ook niet afgeleid word tijdens het rijden. De enkele keer dat ze naast me op de bijrijdersstoel zat, vond ik dat heel erg afleiden van het rijden. Wij hebben de base 2 dagen voor mijn bevalling nog gekocht :-)

Geplaatst

Wat niet babeth, dat hij verplicht is? Dat zeiden ze bij ons tijdens de info bijeenkomst in het ziekenhuis. Zelfs als je een taxi pakt moet de kleine in een maxicosi.

Geplaatst

Wist ik ook niet, maar vin maakt een enorme studie van alle baby-dingen die vervoersgerelateerd zijn ;-) vind en vond ik prima, ik heb veto op alle andere gebieden, haha!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden