Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Caro misschien dat het allemaal beter gaat/voelt als ze het in haar omgeving verteld heeft. Kan me voorstellen dat ze foor zichzelf al alle bezwaren van iedereen verzonnen heeft en die daardoor zelf is gaan geloven. Toch sneu als het dan zo 'tegenvalt'.

Ruby goed hoor, 15 kilo eraf!

Weet iemand waar ze Sesamstraat knuffels verkopen?

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ja Henne, bij intertoys maar ook bij bol.com en eerder vast nog meer speelgoedzaken, Imke heeft zelf Pino uitgezocht, sjouwt hem overal mee naartoe.

Caro, haha vandaar dat die week zo snel ging ;-).....op zich wel lastig als je een control freak bent, moet zeggen dat ik met de geboorte van I snel gekeerd heb dingen los te laten, nooit gedacht dat dat zou lukken.

Rubster, super van je! Goed gedaan hoor!

Het heel lief van een buurvrouw vor de verjaardag van I een mooie eigengemaakte stoffen kroon gekregen en 2 sets slingers, zo lief!!morgen gaan ze op vakantie dus zat ze om 8.00 uur al achter de naaimachine.

Geplaatst

Henne er zijn wel verschillende uitvoeringen, een soort simpele van synthetisch materiaal voor de allerkleinste en en wat grotere uitvoering in prettig materiaal voor de wat grotere kindjes, wel wat duurder maar mooi, ook à tig keer wassen

Geplaatst

Nee babeth, we willen kunststof kozijnen laten plaatsen omdat de kozijnen hier (en bij alle andere huizen in de wijk) van vurenhout zijn en dus iedere twee jaar geschilderd moeten worden. En dan nog rotten ze onder je ogen weg. dus de hypotheek moet iets verhoogd worden.

Werd vanmiddag al gebeld door de bank, we moesten alle papieren vooraf inscannen en sturen. Allemachtig zeg, wat een gezeur. Dingen die normaal nooit meegeteld hebben worden nu ineens van levensbelang gezien. In eerste instantie zei die man dus dat we die extra lening niet kregen, want dat, en dat en dat en dat. Maar goed dat ik precies weet hoe en wat, want heb me niet laten overrompelen en hem duidelijk laten weten dat ik het er niet mee eens was en dat ik al 10 jaar een trouwe klant ben e niet zo afgescheept wens te worden. Belde hij later terug dat we toch het gewenste bedrag extra kunnen lenen en dat het gesprek wel doorgaat donderdag.

Pff en dan is de overheid verbaasd dat de woningmarkt in het slop zit.

Mijn vrije da voor eind van de week zit er niet in, maar heb vanmiddag een paar uurtjes opgenomen omdat ik me F naar de HA moest. Ze hoest zo erg dat ik ineens bang was voor kinkhoest, maarvde HA vond haar er prima uitzien en haar longen en hartje klonken prima. Daarna dus maar met haar naar het park gegaan en lekker in het gras op een kleedje liggen spelen ;-)

Geplaatst

Ruby, goed bezig met afvallen! succes met voegen, ik zou nieteens weten hoe dat moet?! maar mag hier in huis toch nooit wat doen want meneer is hier de klusexpert en weet alles beter. Ik blij, hou toch niet van klussen :-)

Caro, wat sneu dat je vriendin zo onzeker is. Misschien dat ze inderdaad wat opgeluchter is als ze het heeft verteld en dat er dan een last van haar schouders valt. Maar verder weet ik als geen ander dat je als controlfreak altijd wel ergens over piekert. Is dat er niet, dan verzin je het bij wijze van spreken wel ;-) Die metaalsmaak heb ik trouwens ook gehad, werd er gek van.

Geplaatst

Zo fren, jij hebt even duidelijke taal gesproken naar meneer de bankier! Wat een gedoe zeg, gelukkig komt het viir elkaar en groot gelijk dat jullie voor vervanging aan, anders ook een dure irritante grap.

Sen hoe voel voel je je vandaag?

Geplaatst

Haha, ja babeth, vond het zo'n gelul, vorig jaar nog zonder problemen alles overgesloten (met dezelfde open posten), beiden meer gaan verdienen en nu zouden we ineens al een veel te hoge hypotheek hebben. Pfff.

Ruby, helemaal vergeten, de badkamersoap loopt op zijn eind. Wat een heerlijk vooruitzicht, denk dat je het hele weekend onder de douche staat, of niet? :-)

Geplaatst

Babeth, wisselend. Heb niet veel meer gedaan dan beetje in de tuin gezeten en ben even de strandopgang opgelopen om even een beetje uit te waaien. Heb sinds een uur wel weer een duizelig hoofd bah...

Geplaatst
Henne er zijn wel verschillende uitvoeringen, een soort simpele van synthetisch materiaal voor de allerkleinste en en wat grotere uitvoering in prettig materiaal voor de wat grotere kindjes, wel wat duurder maar mooi, ook à tig keer wassen

Is dit dan de synthetische of die andere....

http://www.bol.com/nl/p/sesamstraat-knuffel-koekie-monster-28-cm/1004004007095896/

Voor als donderdag alles goed is :-))))

Geplaatst

Syl, Gefeliciteerd met jullie 17 jaar samen zijn! Dat hoor je tegenwoordig veel te weinig. Geniet er van!

Ruby, het einde mbt de badkamer is nu echt in zicht! En dan ook nog eens al zoveel afgevallen! Go Ruby!

Henne, het doet mij goed om te lezen dat je bij ons geinformeerd hebt naar wandelwagens. Ik hoop zo dat dit een teken is dat er langzaam een klein beetje meer vertrouwen begint te groeien (naast het kleine koekiemonster in je buik), ookal is het (helaas) moeilijk gezien jouw ervaringen. Nog 2 dagen en dan mag je weer naar koekiemonster zwaaien.

Mocht je trouwens tegen die tijd serieus gaan kijken voor een wandelwagen, kan ik je aanraden om naar babypark in Gouda te gaan. Daar kan je proef rijden met alle wagens over een parcours. Kan je zelf voelen wat het beste bij je past. Daarna kan je altijd nog via internet gaan zoeken naar zo;n wandelwagen ipv de hoofdprijs te betalen.

San, hoe is het met jou en je moeder?

En toen was ik het even kwijt. Sorry.

Wij zijn het weekend lekker naar de Veluwe geweest. Heerlijk genoten van mooie boswandelingen en in de avonduren gezellig gegeten met mijn beste vriendin en haar man en zoontje. Haar zoontje is 4 maanden ouder als M en kunnen het heel goed met elkaar vinden. Die hadden de tijd van hun leven! In de avond uren, tegen schemering, wild kijken in de bossen. Voor hun doen erg laat, maar spannend dat ze het vonden! Uiteindelijk o.m. een paar wilde zwijnen gezien. Vader, moedre en 4 kleine zwijntejs.

Vandaag helaas weer aan het werk, maar vanmiddag nog even een uurtje naar het strand geweest.

Tja, en dan de wachtweken. Ik vind het minder spannend als een verse tp. Realistisch gezien is de kans op succes gewoon minder, maar ik heb wel hoop. Ik hou mij er hierdoor wel minder mee bezig als met een verse tp. De cryo was in een natuurlijke cyclus waardoor ik geen verstoring zal hebben van mijn natuurlijke cyclus. Ik moet rond woensdag / donderdag bongi worden volgens mijn cyclus en wacht het dus maar af. Ik ben namelijk nog steeds erg grieperig en verkouden. Overal spierpijn en lamlendig. Hierdoor kan ik momenteel niet echt op de signalen van mijn lichaam vertrouwen. Ik voel van alles maar tegelijk ook niets. Kan er gewoon niets van maken. Ik ben in mijn hoofd wel al erg bezig met een volgende poging. Afwachten dus maar. (soory voor mn lange ego bericht)

Geplaatst

Oh Ruby voegen!! vond ik leuk om te doen. Je ziet dan echt dat het (bijna) klaar is. Lekker dagje heb je er voor uitgekozen.

Fren banken zijn zoooooo irritant. hihi met de huidige regels zouden wij niet eens een hypotheek gekregen voor ons huis en die kunnen we makkelijk betalen bruto. Idd zorgen ze er zelf voor dat alles zo op slot zit.

Caro balen zeg dat je vriendin zo onzeker is na alles wat ze er voor heeft moeten doen. Hopelijk als ze de omgeving het verteld heeft dat er een druk van haar afvalt.

Hier lekker verbrand door fietsen in de zon en zo dom geweest om mezelf niet in te smeren.

Geplaatst

Ohhhh dit is de goeie!! Geweldig!! Die synthetische is helemaal glad zeg maar maar deze is top! Haha ik was al fan van jullie koekie maar nu ook van deze!

Geplaatst

Wat een geweldige Koekie, kopen!! Trouwens ook gewoon bij Bart Smit enzo te koop denk ik, dan kan je voelen...

Jeetje Ruben en Imke alweer bijna 1... Pfff wat is dat jaar hard gegaan, ik hoorde het van Syl, allebei geboren toen ik op Kreta zat...

Geplaatst

Wen in Gent is een cryo bijna net zo succesvol in kansen als een verse tp hoor!! Ik ken zelf genoeg kindjes geboren uit een ijsbeertje. Ons manneke is er 1 van!! fijn dat je zo'n goed weekend hebt gehad, even lekker ontspannen.

Syl van harte en maak er een mooie avond nog van.

Wbt moeders erg gefrustreerd. Ze heeft pijn, misselijk en kokhalzen en ze doet er niks mee!!! heb gezegt dat ze moeten bellen en vragen voor meer pijnstilling, waarschijnlijk drukt de tumor in haar keel zo dat ze moet kokhalzen. Woensdag krijgen ze dan eindelijk te horen hoelang ze bestraald gaat worden en dan pas volgende week dinsdag beginnen. Het duurt allemaal zo lang en de verpleegkundige heeft vandaag gezegt dat ze gaan voor kwaliteit van leven, nou dit is geen kwaliteit. Ben er nu even zo boos over dat ze tot woensdag wachten met het melden en vragen voor meer. Goh het gevoel van oneerlijkheid kwam in me op dat als ze nog jonger was geweest ze er wel meer voor hadden gedaan, maar omdat ze al wat "ouder" is laten ze het maar voor wat het is of zo. Weet dat ik zo niet mag denken maar dat gevoel was even heel sterk vandaag. Pff het is zo'n zware tijd momenteel dat ik soms niet weet hoe ik er doorheen moet komen terwijl ik weet dat het zwaarste nog moet komen.

Geplaatst

Tja Caro deze verjaadag zal er 1 worden om niet te vergeten helaas. Er lijkt wel een vloek om ons kinderwens te hebben. Toen ik zwanger was lag ze kantje boord in het ziekenhuis met haar lever. Rond de geboorte van R hikte ze tegen de operatie in haar slokdarm aan en de bestaling van haar longen en nu is helaas het einde nabij. Er hangt een donderwolk boven...

Geplaatst

Henne doen hoor!!!! Wij hebben van onze eerste zw nog een knuffeltje wat we samen gekocht hadden voor de kleine. zo bijzonder, het eerste kadootje kopen!!

Geplaatst

Jeetje San, krijg gewoon kippenvel van je bericht. Ik zou willen dat ik wat voor je kon doen. Dikke knuffel lieverd

Geplaatst

Wen, wel vertrouwen houden hoor. Ook eskimootjes en ijsbeertjes kunnen prachtige kindjes worden. Voorbeelden zat hier op het forum.

Geplaatst

San, wat heftig allemaal! Je moeder zo te zien lijden, terwijl je zelf helemaal niets kan doen. Zo frustrerend en beangstigend. Ik weet even niet de juiste woorden te vinden. Kan je alleen maar heel veel sterkte en kracht toewensen.

Henne, Koekiemonster! Wat geweldig!

Geplaatst

Oh San wat vreselijk naar... Vooral ook dat je het gevoel hebt dat er niet genoeg gedaan wordt, of in ieder eval niet snel genoeg. Wij zijn ook zo gewend om voor onszelf op te komen en eerder te bellen bijvoorbeeld als er wat is. Ik merk zelf ook aan andere mensen, niet perse ouder, dat ze meer afwachten en 'onder de indruk' zijn van wat een arts zegt etc.

Wou dat ik iets kon doen om je te helpen....

Geplaatst

Thanks meiden. Ik heb ook niks "leuks" te melden momenteel, vandaar dat ik niet zo veel reageer. kan gewoon de woorden die ik wil zeggen vaak niet uit mijn vingers krijgen. Zal er wel bijhoren.

Geplaatst

Meiden, ik ga voor nu afhaken en langzaam aan mn mandje opzoeken. Het was een erg gezellig weekend, waardoor wij 2 nachten lang te laat ons mandje in zijn gedoken. Nu dus maar even bijslapen (en hopen dat de verkoudheid / grieperig gevoel eindelijk eens weg gaat)

Bedankt voor jullie lieve en bemoedigende woorden!

Fijne avond allemaal. Tot morgen!

Geplaatst
Tja Caro deze verjaadag zal er 1 worden om niet te vergeten helaas. Er lijkt wel een vloek om ons kinderwens te hebben. Toen ik zwanger was lag ze kantje boord in het ziekenhuis met haar lever. Rond de geboorte van R hikte ze tegen de operatie in haar slokdarm aan en de bestaling van haar longen en nu is helaas het einde nabij. Er hangt een donderwolk boven...

San lieve meid, ik snap de gedachtengang, maar probeer het niet met elkaar in verband te brengen. Je zult het je altijd samen blijven herinneren omdat de gebeurtenissen tegelijk plaatsvonden en vinden. Maar het een 'beinvloedt' het ander niet, er kan nooit een 'vloek' rond jullie mooie mannetje hangen. Wel een hele nare donkere periode rond zijn geboorte en eerste jaar. Maar tegelijk een oma die knokt om hem geboren te zien worden, een jaar te zien worden..... en dus ook mooie herinneringen om te koesteren, hoe moeilijk nu ook.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden