Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Mijn ervaringen met de ANWB en dat zijn er nogal wat met J is dat het best snel gaat. Met de kermis hebben ze ons ook altijd snel geholpen, maar dat was met vrachtwagens en vonden ze leuk. Maar met dit weer, warm!

12 wk meid, hoelaat donderdag? Zorg ik dat ik wifi heb, hopelijk werkt het dan, anders hoor ik het hopelijk via de sms van iemand.

Tja zeg toch lekker niets.....

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Fijn Henne, maar ik weet dat het ontzettend spannend is voor jullie dus voel je niet verplicht.

Er gaat hier weer een kaarsje aan.

Sandra ook voor jullie mam.

Ik ga weer uit de wifi zone, dadelijk eten sushi, wel even rijden maar hopelijk smaakt het.

Tot later.

Geplaatst

He meiden S.torm is de eerst volgende die jarig is!! 2 aug!!

Balen fren van je auto met dit weer. Pfff.

Henne morgen de magische grens!!! Donderdag echo!! Joepiejeeeeee

Syl smakelijk eten. Bedankt voor je kaarsje.........

Hier moe moe moe...

Geplaatst

Hi lieve meiden,

Even een update. Vandaag evaluatie met gyn, advies: "naar Gent (prof De Sutter) of naar Brussel (prof Tournaye) want daar kunnen ze 'iets' wat wij niet kunnen." Kortom, hij denkt dat we daar meer kans hebben op een zwangerschap. Uiteraard eerst nog de cryo's in september maar ik heb begrepen dat het even duurt voordat we daar terecht kunnen. Nu ben ik de naam van prof De Sutter al vaak tegen gekomen op internet maar de naam van prof Tournaye niet. Kent iemand van jullie deze man? Of weet iemand wie daar onder behandeling is? Omdat we Gent al eerder overwogen hebben, voelt het wat vertrouwder om daar een afspraak te maken. Niettemin ben ik benieuwd naar ervaringen! Daarnaast word ik gebeld door de klinisch psycholoog om een afspraak te maken. Waarschijnlijk dezelfde dame die we na Féline* ook hebben gesproken. Fijn dat dat traject ook in werking is gezet. Tot zover mijn ego verhaal...

Henne, bijna 12 weken en nog 2 nachtjes voor jullie een nieuwe echo hebben! Bijna... Komt goed meis;)

Syl, leuke vakantie volgens mij;) op velerlei vlakken! Gefeliciteerd met jullie 17 jaar samen, goede en slechte tijden weten jullie samen te handelen, petje af want dat is niet altijd even gemakkelijk!

San en Guus, gewoon een knuffel voor jullie!

Tool, ondertrouw geregeld. Vandaag een leuke dag gehad?

Ruby, joehoe bijna weer een douche! Succes met voegen en daarna komt het grote genieten;)

Ivfsh, wellicht een optie om eens op de sites van corporaties te kijken. Zij hebben steeds vaker ook gemeubileerde en volledige ingerichte woningen in de verhuur. Vooral bedoelt voor kenniswerkers maar ook geschikt voor tijdelijke bewoning. Misschien iets voor jullie?

En voor degenen die ik vergeten ben, gewoon een dikke knuffel. Komende dagen even genieten van het mooie weer. Morgen rustig met manlief naar de sauna, donderdag naar een waterplas met neefje, vrijdag weten we nog niet maar in elk geval ergens in de zon!

Lieve groet,

Geplaatst

Fren ben je thuis?

Ceeke voor jou ook een dikke knuffel.

Top Ruby al zoveel kilo's kwijt.

Babeth voor jou ook een lieve knuffel.

Ivfsh de laatste weekjes in Dublin.

Xxx

Geplaatst

Haha, gelukkig wel syl! Was om half 8 thuis nadat bleek dat de auto gewoon startte toen de ANWB dat probeerde. Zoooo irritant, kreeg een beetje een tandarts gevoel: de hele week kiespijn mar als je in die stoel ligt voel je niks.

Geplaatst

Maar wat was er nou met je auto? Was toch wel iets aan de hand?

Hier vandaag flink lopen zweten met vriendin, buurman en man (uiteindelijk, kwam thuis en het hele huis zat tot zijn verbazing vol) om de kinderwagen om te bouwen. Vorige eigenaar had heel suf het frame verkeerd gedaan moesten we eerst ombouwen en toen nog de zitjes. Ik zei toch dat ik het jammer vond dat ik ze niet meer kon zien nu? Er zit een 'raampje' op de kap als je een flap weghaalt dus kan ze toch van bovenaf in de gaten houden! Kaat vond het maar zozo en Bram zat wel lekker. Morgen gaan frobelen wat nou de lekkerste stand voor ze is en met de riempjes enzo...

Geplaatst

Geen idee dus caro! ANWB mevrouw (!) heeft de computer uitgelezen en kreeg een soort halve fout doding, maar heeft uiteindelijk niks gedaan, want alles deed het en de waarschuwingslampjes (wist serieus nie dat er zoveel zijn) waren ook weer uit. Ze heeft nog een paar km achter me aan gereden, maar niks meer gezien. Wel een beetje een ongemakkelijk gevoel hoor, vertrouw de auto toch niet helemaal nu.

Geplaatst

Fout doding? Klinkt toch niet best... Rare iPad fout trouwens...

Ik heb een keer gehad dat er rook uit mijn stuur kwam! Met de oudste van 5 maanden achterin, waren op weg van het huis hier naar ons oude huis, na een dag klussen. ANWB vond ook niks, dacht dat er een stofje ergens had gezeten dat verbrand was? Niet veel later de auto ingeruild, was ook nodig maar vond het ook lastig te vertrouwen... Zijn weer terug gereden naar hier en hebben op geleende matrassen geslapen, ik wilde in het donker niet anderhalf uur rijden in een auto die ik niet vertrouwde...

Geplaatst

Henne!! 12 weken vandaag!!! Nog een dagje volhoudende morgen weer spieken bij koekie, het gaat met babystapjes, maar je komt er wel! Nog een half jaartje ;-)

Geplaatst

12 weken alweer, gaat best hard (zo achteraf) morgen weer koekeloeren. Spannend!

Vanacht beter geslapen maar is altijd na zo'n gebroken nacht omdat je dan Zooo moe bent. Wel alweer vroeg wakker, er is al 1,5 een haan aan het kraaien (?!) er wordt gevoegd hier verderop.

Geplaatst

Jaaa, ik moet zeggen dat ik best met een smile op m'n gezicht loop nu. Kijk uit naar morgen, dan wordt die smile hoop ik een hele grote lach.

Irritant van je auto. Dat er dan niks te vinden is he. Had ik vorig jaar met m'n oude. Die startte telkens niet. Ook keer uur op pechhulp zitten wachten en toen startte het kreng natuurlijk direct. Uiteindelijk bleek er iets met de sleutel te zijn, heel vaag. Maar goed, omdat de remmen het toen ook al niet deden toch maar een andere auto gekocht hihi.

Caro wat en kluns zeg, die vorige eigenaar :-) Maar nu dus een omgebouwde wagen met spiekluikje, klinkt goed.

Sen heb je vannacht wat beter geslapen?

Ruby is het voegen gelukt?

Tool hoe was de ondertrouw en het etentje? Beetje kunnen genieten?

Syl heeft de Franse sushi gesmaakt?

Ceeke Gent of Brussel dus... Volgens mij zijn ze in beide ziekenhuizen ook wel bezig met prednisolon e.d. Wel weer een stap, ergens anders weer overnieuw beginnen. Maar als ze echt meer mogelijkheden hebben....Hoe denken jullie er zelf over nu? Of eerst even laten bezinken?

Babeth dank voor je berichtje, echo is morgen ;-) Hoe is het met je vinger?

Lieve meiden, geniet van de zon ('t is mij eerlijk gezegd te warm, maar dat zullen de hormonen zijn). Ik ga nog even plat, vanmiddag voor eerst sinds weken weer fysio. Kijken wat er van mn conditie over is, vrees het ergste.

Geplaatst

Ceeke, zit nu op mn werk dus moet het kort houden. Hier met volle tevredenheid een Gent ganger (de sutter). Dus als je vragen hebt, kom maar op.

Ik weet dat noor van dit forum in Brussel loopt. Ook zij is erg enthousiast maar mischien kan je haar een pb sturen. De kosten zijn in brussel nog wel iets hogerals in gent. Bij beide staan ze open voor prednisolon etc.

Succes met je keuze.

Geplaatst

Hoi meiden,

Pfff had gisteren nog even online willen komen maar liep even wT anders...

Ceeke, zoals ik je al had laten weten, wij liepen in Brussel via tournaye.

Fren wat een ellende met de auto zeg. Altijd irritant maar met die hitte, kan me voorstellen dat je erg blij was dat F er niet bij was.

Rubster hoe vordert de badkamer?

Kaartje en m. Zijn weer thuis zag ik, ben erg benieuwd naar de verhalen/foto's .

Henne wat stom van me zeg, dacht dat het vandaag al was......in ieder geval veel succes/plezier meid!

Syl ik lach me rot om je berichtjes, weinig woorden maar zeggen genoeg haha.

Gisteren bleven mijn schoonouders mee eten (mosselen) en bij het brood snijden ging het niet helemaal goed..het bloedde enorm, dacht dat zal bij een diepe snee zijn en toen zag ik pas dat er een stukje weg was, beetje een afgeplatte wijsvinger nu zeg maar, pfffff gelukkig zolang ik niets met de vinger doe geen pijn maar wat gedoe zeg. Ook erg onhandig met de verzorging van I.

San, Ik heb heel wat moeilijke berichten van je gelezen over de situatie met je moeder, ik vind het zo ontzettend naar voor je, sterkte!

ik denk nu ook aan het bericht van Henne over het gelegde verband tussen de hoogte en dieptepunten...mooi en Goed verwoord!

Geplaatst

Kaartje welkom terug!

Henne, veel plezier morgen met de echo! Proficiat met de 12-wekengrens!Mocht ik een beetje afstandelijk klinken, dan sorry, merk dat t me meer doet dan ik had gedacht. En weet ook wel dat ik magbaangeven, maar wil ook nietwaar je je hierdoor soort van 'gedwongen' voelt om niet meer zoveel te schrijven over hoe je je voelt. Gewoon blijven doen!

Ceeke, Brussel of Gent dus. Ben benieuwd welk zh het gaat worden. M'n zusje heeft me ook wel eens n naam doorgegeven van n arts in Brussel geloof ik. Zal ns vragen! Maar wen en Barth kunnen je volgens mij ook al verder helpen.

succes meid en lekker rustig aan doen!

Gisteren was erg gezellig. Was er niet helemaal bij met m'n gedachten en was blij da t achter de rug was, al stelt t gewoon tien keer niets voor, maar op de een of andere manier was ik superzenuwachtig.

daarna gezellig geluncht, het gastenboek gehaald en daarna in de zon zitten achterom. 's avonds lekker Grieks gegeten er liefje en m'n ouders. Ook gezellig.

vanochtend werken en bedrijfsarts om 10 uur. Voorstel gedaan om toch weer langzaam op te vouwen en na m'n vakantie weer fulltime. Was akkoord. Ook hij begrijpt en ziet dat het tijd nodig heeft en ziet ook dat e r nog veel verdriet zit. Volgens hem moet ik juist iets met m'n verdriet doen en niet zo zeer m'n boosheid. Daar is uiteindelijk niets aan te doen. Acceptatie aan de situatie. Dat vind ik wel een beetje verwarrend. De een zegt dat ik eerst m'n kwaadheid/boosheid moet doorbreken/verwerken en aan pas m'n verdriet en de ander zegt t juist min of meer andersom.

verder hebben we de trouwkaarten goedgekeurd en na betaling worden ze verstuurd.

en de ringen zijn ook al klaar. Moren gaan we langs om te passen en dan kunnen ze gegraveerd worden.

Verder ben ik t kwijt.

Fijne avond allemaal en knuffel voor allemaal!

Geplaatst

Tool ik zou doen wat voor jezelf het beste voelt. Ik geloof niet dat er eerst een dosis boosheid zit en dan pas verdriet of andersom. Dat loopt toch door elkaar heen per dag, per situatie... En je kunt ook nog eens boos en verdrietig tegelijkertijd zijn of verdrietig worden van je boosheid of boos om je verdriet. Als je het maar geen van beiden wegstopt en manieren vindt waarop je met zowel boosheid als verdriet om kunt gaan en het verwerken, dan is het denk ik goed. En tijd zal het zeker kosten. Sterkte lieve meid, dikke knuffel.

Geplaatst

Hai meiden,

Tool jullie hebben echt al veel geregeld nu zeg, en van harte gefeliciteerd met jullie ondertrouw, het gemeentehuis stelt weinig voor maar jullie hebben er wel en leuke dag van gemaakt zo te lezen.

ik herken wel het eea van wat je schrijft, ik kan me de verwarring voorstellen maar zelf heb ik het niet ervaren da je die 2 (verdriet en boosheid) echt kan scheiden van elkaar...het hangt zo nauw samen.bij mij voelde het alsof het verdriet er continu was en de boosheid gsm's erbij kwam en dan op momenten overheersender was.

Dat bepaalde mijlpalen je extra raken is niet gek, net als dat je de weken diep van binnen doortelt.

Ik kreeg pas wat ruimte in mijn hoofd toen ik uitgerekende datum was gepasseerd, vanaf dat moment ging het echt voelbaar steeds iets beter

Guusje een extra knuffel voor jou en je man, ook extra moeilijke periode!

Liefs Babeth

Geplaatst

Tool, gefeliciteerd met jullie ondertrouw! De boosheid is in dit geval denk ik een uiting van verdriet. Verdriet kan zich op allerlei manieren tot uitdrukking laten komen. Helaas heb je dat niet altijd in de hand. Sterkte meis X

Geplaatst

Lieve meiden,wifi matig dus reageren gaat moeizaam..had al eerdereen lang bericht getypt..maar toen viel verbinding weg.....

San, jij heel veel sterkte, iedereen leeft met je meemaar jij moet de zware last dragen, petje af hoe je dat doet,knuffelxx

Henne heel veel succes morgen en plezier, met koekie, of ist nu cracker:-)

Tool begrijpelijk wat je schrijft, ben er zelf ook echt mee bezig,zelf vind k steun uit nboek met interwiew dalai lama, niet dat ik nou boedhist ben, maar het kan me soms zo steunen als k t niet meer weet,bv over uiten verdriet en boosheid,ene kant is het belangrijk dat het gevoeld kan worden, andere kant gaat het soms maar door maar wordt je erzomoevan...eris eenhoofdstuk waarin hij beschrijft dat erniet 1 pad is,maar dat voor zijn gevoel met name boosheid uiten niet heel veel zal helpen, hij zegt dan tegelijkertijd iets datje niet alles perfect kan doenen het een hele menselijke emotie is, maar wel een sterke enhele negatieve,daarom is het voorhem belangrijk bij ervaren van heftige boosheid ook te blijven kijkenof benoemen van dingen die wel goed gaan of positief zijn, als een soort tegenwicht voorde enorme impact die de boosheid heeft, ervolgtdan een heel verhaal, maarkern is z o'n beetjede kunst van gedulden blijven volharden terichten op het goede.... als ik jouw verhalen lees zit jij juistzoinelkaar....

Ik vind altijddatjehetzo goed weetop teschrijven..eerlijk!

Ceekevoor jou ook n moeilijke tijd, sterkte en goeddatje hulp zoekt er bij het is zo'nheftig traject...

Hier weinigte melden,geniet van devakantie,van demeren,van een super agriturismo,mooi weerlekker eten,en elkaar :-) en lekker fietsen, lezen....enietsminder van deslechte wifi..

Syl jullie vakantieklinkt super:-)

Geplaatst

Tool, even een dikke knuffel voor jou! Verdriet uit zich op diverse manieren. Laat het maar even toe, het moet er toch uit.

Wat fijn dat jullie al zoveel geregeld hebben voor jullie trouwen!

Henne, morgen de echo! (en vandaag al 12 weken). Heel veel succes en plezier met het bekijken van koekiemonster.

Eef, geniet van je vakantie!

San, hoe is het vandaag met je moeder afgelopen. Al nieuws?

korte ego. Nog steeds in de "ik zie wel" modus. Ik heb wel voortekenen die er op lijken dat de bongi gaat komen. Volgens mijn eigen cyclus kan ik die morgen of overmorgen verwachten. Afwachten dus, alhoewel ik nog wel hoop heb, hoor. Ik ga deze keer echter niet vroeger testen. Op zm vroegst pas zaterdag (als ik nog niet bongi ben).

Met de verkoudheid gaat het gelukkig al een stuk beter.

Wat een rust verder hier. Iedreen aan het genieten van het zwoele avondweer?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden