Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Goeiemorgen meiden!

Allemaal een beetje geslapen? Hoe is het met de ziekenboeg? Ceeke? F.iene? S.anne?

Syl, ben je al bij de huisarts geweest?

Hier redelijk geslapen, zonnetje schijnt al vaag en ik voel me mentaal in ieder geval geloof ik wel wat beter. Zo maar eens kijken wat ik van alle 'wil en moet ik doen' plannen vandaag op kan pakken.

Knuffel!

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ja ja Henne het gaat opschieten!!!! Je bent al véééééééérrr over de helft, dus je oriënteren en voorbereiden (een klein beetje dan ) is helemaal niet verkeerd.

Hier allerlei plannen, maar R gooit roet in het eten dus maar op de koffie bij schoonmams.

Geplaatst

Ja Jenne gisteren geweest en ab gekregen, het goede spul.

Vanmorgen ook bloed laten prikken om wat dingen uit te sluiten.

Ook eindelijk wat gehoord van de arbodeskundige, die komt maandag en daar zie ik als een berg tegenop.

J kan er niet bij zijn en daar baal ik van, we zullen zien.

Gisteren een betere dag als vandaag, lig weer op de bank, bah.

Geplaatst

Hier is de ziekenboeg nog ziek, maar al wel aan de beterende hand.

Vanochtend 38,0 maar weer meer zichzelf. Gisteren heeft ze dehele dag tegen JW aangehangen en nu wordt er ook weer wat gespeeld.

Morgen heeft JW waarschijnlijk een tijd-voor-tijd dag kunnen regelen. Dus dat is wel fijn.

Mooi Henne, ik hoop dat je de gedachte kunt vasthouden, om te gaan genieten van het bijzondere....

Geplaatst

Syl hoop dat de ab effect heeft. Maandag dus arbo...is er iemand anders die er maandag bij kan zijn? Ik weet uit ervaring dat het heel vervelend kan zijn om alleen 'aangevallen' te worden (zo voelt het tenminste).

En deze hadden jullie nog tegoed:

[ATTACH=CONFIG]4669[/ATTACH]

Dit komt op één muur, de muur er tegenover wordt tot halverwege effen donkerblauw (ook behang) en de rest verf ik wit. Accessoires in rood en oranje :-)

Geplaatst

Hi lieve meiden,

Even een kort berichtje want zo gezellig met manlief naar Maastricht. Onze trouwdag vieren, inmiddels 7 jaar getrouwd;) happy! Nog steeds niet fit hier maar hoesten wordt wat minder, behalve als ik wakker word dan klinkt het als een wilde hond. Bijna geen stem, vindt W wel rustig. Op het werk ook... Hahaha dat ga ik uiteraard wel weer inhalen!

Henne, helaas valt mijn menstruatie steeds in het weekend de afgelopen maanden. En aangezien deze steeds pijnlijker worden ben ik zo'n 36-48uur uitgeschakeld. Deze keer in combi met zware verkoudheid was een beetje too much. Merk wel dat ik het nog steeds moeilijk vind om voor mezelf te kiezen, zelfs na een weekend ga ik toch werken op maandag (iets kortere dag) en dinsdag (hele lange lange dag van 7.30 tot 18.45uur...). Kortom, nu terugkijkend bedenk ik dat ik me echt gewoon ziek had moeten melden. Waarom doe ik dat dan toch niet?? Plichtsgevoel? Schuldgevoel want al vaker afwezig ivm IVF etc? Bang voor gevolgen ivm fusie? Geen idee maar ik weet wel dat ik een beetje op de rem moet staan. Liefst op tijd;)

Lieverds, wens jullie allen een hele fijne dag vandaag. Geniet van het mooie herfstzonnetje! Dikke X voor allen en beterschap voor de ziekenboeg!

Geplaatst

Knuffels iedereen!

Ceeke van harte :)

Hoevet ben je Henne? Zie het mobiel niet...

Hier Binkie 5 maanden vandaag :) Hij slaapt zo lekker door. Mama uitgerust en blij..

Xxx

Geplaatst

Hoe vet ik ben Mik?? Hahaha, ben ongeveer 6 kilo aangekomen ;-)

Enne....hoe ver: vandaag 25 weken.

Heerlijk dat K doorslaapt!

Ceeke je weet het zelf goed genoeg hè, alleen zijn weten en doen vaak nog verschillende dingen. Maar nu eerst genieten van jullie trip. Gefeliciteerd en fijne dagen samen!

Geplaatst

hey Testr, wat goed dat jullie binkie zo goed doorslaapt en dat jij daardoor ook weer blij bent en uitgeruster! zie af en toe leuke foto's voorbij komen op fb, leuk om te zien!

ceeke, voor jezelf kiezen is ook moeilijk en zal ook niet van de ene op de andere dag gebeuren. Die persoon vindt jou toch ook nog steeds aardig ook al zeg je een keer nee tegen hem/haar. Maar dat zul je ook wel weten, alleen niet zo voelen. Vaak hebben ze er wel begrip voor als je het uitlegt. en je kiest er toch niet voor om ziek te worden?

Fijn dat het wel al weer ietsje beter gaat en geniet lekker van je mannetje en jullie dagje M'tricht.

Syl, balen dat J. er niet bij kan zijn. Wie weet valt het gesprek wel mee.

Geplaatst

Haha das een goeie: Hoe vet ben je Henne?? LOL

Maar dat had ik ook, op de dagen dat er weer een week op de ticker bij was gekomen, heerlijk he!

Leuk behang, hebben ze bij de Hema bijpassende doek en ledikanthoeslakentjes van, wel een tint lichter... Waarom er nou een dame met flink decolleté op de behangrol staat?

Jeetje, Binkie alweer 5 maanden! Pfff wat gaat het snel allemaal! Hier ook natuurlijk maar vind het bij anderen nog sneller gaan :-)!

Ceeke ik had je al gefeliciteerd maar nogmaals en veel plezier!

Geplaatst

Jee, Henne, 25 weken! Nu gaat het opschieten...Leuk behangetje!

En K. alweer vijf maanden, wat heerlijk dat ie doorslaapt zeg, Testr.

Ivfsh, mmm, leuk gesprek gehad dus. Nu heel goed nadenken wat je wilt, ben benieuwd wat je gaat beslissen.

F en E dus wat ziekjes Fren en IVfsh? Hier ook een blaffertje...Het wordt gelukkig wel wat minder maar nu heb ik het echt goed te pakken, ik hoest me een ongeluk. Op mijn werk zijn ze zwaar onder de indruk, ik ben nooit ziek en heb al helemaal nooit zo'n gek hoestje, mijn collega's vinden het helemaal niet bij mij passen, haha.

Ik ga maar snel weer verder werken....

Geplaatst

F is een stuk beter, heb net ook de oorzaak van alle misère ontdekt: tand 2 is in aantocht.

leuk behang henne!

mik, binkie al weer 5 mnd, tijd vliegt!

ivf, moeilijke keuze, maar idd een luxe positie. Zou echt voor mezelf kiezen nu: welke baan vind je echt het allerleukst, zonder na te denken over wat de werkgevers misschien zouden zeggen. Het gaat om jullie tenslotte!

ceeke, van harte!

hier begonnen aan de militaire operatie om koffers in te pakken. Wat een ellende is dat toch altijd. Maar, ik heb m'n lenzen, die was ik de vorige x vergeten, haha! En nu ook kleding voor als het zou gaan regenen, vorige x totaal niet bij stil gestaan dat dat een optie zou kunnen zijn... Moet sowieso meer mee, F heeft meer nodig, speeltjes, doek om op te spelen, zwemluiers, meer en ander eten. Ik zei al: militaire operatie...

Geplaatst

En daarom heb ik dus de laatste jaren een hekel aan op vakantie gaan: ben ook net een klein kind dat apart eten ed mee moet nemen. is toch net wat anders dan tien schonen onderbroeken, een bikini en twee jurkjes ;-)

Wel fijn dat je de oorzaak bij F weet, ga je denk ik toch net wat onbezorgder weg.

Laika, heb je vast zaterdag van iemand overgenomen.....we zeiden nog zo van tevoren: niet zoenen!!

Net bij Kruid.vat voedingskussen gehaald, gelijk een tweede hoes erbij. Verf en rolgordijn gescoord met korting dus ben wel weer blij. Zit erover te denken morgen naar de kapper te gaan....sta in dubio over highlights. Lees overal dat het geen kwaad kan, maar ja....slik ook al medicijnen, om er dan nog even onnodig iets bovenop te gooien....

Geplaatst

Wat zijn we allemaal druk.

Fren, F. d'r 2e kies. En de koffer inpakken. Tsja dat is een werk idd.

Henne, zou even wachten met kleuren. zo en zo bij zwangerschap pakt het anders uit.

Ceeke, al een beetje opgeknapt?

Hier, ontzettende buikpijn, rugpijn, hoofdpijn en moe. Maar dat is niets nieuws.

Vanavond via H.uizen naar huis. Even wat ophalen. Daarna staat lekker het eten klaar en moet ik in mijn kantoor/hobbykamer opzoek naar mesjes voor mijn snijapparaat. Anders kan ik niet verder. Heb ze opgeruimd bij de verbouwing, maar geen idee waar ze gebleven zijn. De mesjes kosten € 20 de twee. Dus koop ook niet zomaar even nieuw.

En wil ook nog douchen, liefst net na het eten. Dan kan mijn haar nog drogen voor ik mijn bedje in duik.

Dikke knuffel en succes allemaal.

Geplaatst

he Fren, morgen bij Mas.terch.ef Aus.tra.lia komt He.st.on Blu.men.th.al erbij. Leuk, zeker omdat zijn kookboek genomineerd is!

Is het inpakken nog gelukt?

Ruby, heb je de mesjes nog gevonden?

Ik ga nog even snel boodschappen doen en dan door naar het knutselen.

tot later!

x

Tool

Geplaatst

Thanks tool, goed om te weten!

inpakken is voor 90% gedaan. Laatste dingen moeten toch vrijdagavond. Net kwam m'n broertje nog 2 reisgidsen brengen, dus lekker leesvoer voor onderweg. Verder moe! Vin is uit eten dus ben de hele dag alleen met F geweest. Ze ligt nu in bed, hopen dat ze blijft slapen... De laatste dagen wordt ze steeds na 1,5 / 2 uur wakker. Zal wel een sprongetje zijn.

nog 2 dagen werken, pfff!

Geplaatst

Henne ik heb mijn haar gewoon gekleurd hoor, niks geks mee gebeurd :)

Leuk hoor dat behang!

fren fijn vooruitzicht zeg...vakantie! Jullie zijn afgelopen zomer niet weggeweest toch? In mei geloof ik een week griekenland? Zal wel een heisa zijn met alles pakken...mijn zussen hebben ook altijd pre-vakantie stress!

Miki wat vliegt de tijd! Ik vind jullie mannetje schattig!

Ivfsh lastige luxepositie zeg! Frens tips om te doen wat voor jou goed voelt vind ik wel wat :)!!! Wat lijkt je het leukst?

Ceeke hier ook gefeliciteerd! Geniet van je daagjes maastricht!

Hier erg moe. Vandaag gewerkt van negen tot drie, daarna voedingsbh gekocht (dure krengen trouwens...maar ga ook niet een paar maanden in hangzakjes lopen!!!), mijn eerste zwitsal uitzet aangeschaft bij kruidvat (2e voor de helft), boodschappen gedaan en vervolgens vanaf vijf uur nonstop harde buiken. Snertgevoel! Morgen nog een paar uurtjes werken en dan weekend! Heerlijk!

Gisteren de zolder helemaal uitgezogen. Deze is niet afgetimmerd en ik heb in mijn hoofd zitten dat deze schoon moet voor de bevalling...bizar want het gaat helemaal nergens over natuurlijk! Het stikt van de spinnewebben aan de plafonds en ik wil hem lekker opgeruimd hebben. Ook een rotwerk zeg!

Geplaatst

Oh ja en ze probeerden me ook en topje van 20 euro aan te smeren voor snachts...anders vallen je zoogcompressen eruit ofzo? Hoe hebben de mama's onder ons dat gedaan?

Geplaatst

Oei Esther, alles bij elkaar dus toch wat teveel. Wel rustig aan doen he! Goeie vraag trouwens van die zoogkompressen....hoe blijven die snachts zitten?

Geplaatst

De twee weken dat ik zoogcompressen gebruikte, heb ik ze gewoon in m'n voedingsbh gehad, ook s nachts. Had zulke enorme (.)(.) dat slapen zonder bh überhaupt niet fijn was.

maar ducktape kan natuurlijk ook, hahahahaha

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden