Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

ja eigenlijk wel, en ondanks dat ik niet echt een soepeter ben, wil ik het toch vaker eten.

ben nu thuis, net A. afgezet op zijn werk en nu moet ik nog een half uurtje werken (of een uurtje). niet veel zin, maar hoe meer ik thuis doe, des te minder hoef ik morgen nog maar te doen :-).

Rekening van DD binnengekregen voor de medische indicatie die ik uiteindelijk 2 keer van dr. S. heb gekregen. Hoezo, effe geld vangen? En de rekening van het trouwfeest is ook binnen. Ongeveer dat wat ik gedacht had, ietsje meer.

Nog 2 rekeningen en dan is alles betaald. Had van mijn ouders al begrepen dat de rekening van de catering nog wel eens op zich kon laten wachten. ik zal geen slapende honden wakker maken, hihihi. Morgen de foto's afhalen van de wegwerpcamera's. ben benieuwd!

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Tja, lekker makkelijk hè....ik heb eens ergens een rekening gekregen voor het aanvragen van een herhaalrecept. Maar goed, commerciële zorg, marktwerking... En dan moet je weten dat dr S tegen iemand die onderzoek elders had laten doen een opmerking heeft gemaakt over dat dat vast veel had gekost....m.a.w. onzin...excuse me??

Tool ik ben ook helemaaaaal geen soep mens. Kippensoep en s winters stew. Maar verder niets voor mij. Nu weer tijd voor m'n dagelijkse appelstroop moment....hoera....

Geplaatst

Tool waar kun je die dingen inleveren? Bij het Kruidvat? Mijn dochter heeft er twee en die liggen hier al heel lang , vol, omdat ik niet weet waar je ze kunt inleveren...

Geplaatst

Caro die kan je toch inleveren daar waar ze foto's ontwikkelen? Wel eens aan de fotograaf gevraagt. Misschien kan het bij de H.ema of K.ruitvat ook wel?

Hmm lekker soepjes. Ben vaak te lui om te maken, maar het is wel heel lekker.

Hier terug van een hele tocht. Eerst heel het circus op de fiets. R, de fietstas en de buggy. Toen ikzelf nog en op weg. Alles kunnen vinden op de Pikantie Room/tomaat na. Nergens te krijgen. Balen..... dus nu maar tandori, vind ik ook heel lekker.

Heb de kadootjes allemaal gevonden. Zelfs voor de tweeling (mijn petekindjes) die volgende week al weer 3 jaar worden. Jeetje zeg dat gaat hard. Ze krijgen allebei een spaarpot met wat inhoud, de een een peer de ander een appel. Wel grappig vond ik zelf.

R ligt weer uitgeteld te pitten en ik zit in te kakken op de bank met kop koffie. Moet zo maar gelijk aan het eten beginnen als de koffie op is, anders kom ik niet meer overeind en dat gaat een klein hongerig jongetje zo rond de klok van half 6 niet waarderen denk ik zo hihi. Ben benieuwd hoelaat mijn mannetje thuis is vanavond..... mis hem wel hoor al de hele week.

Geplaatst

Caro, kun je bij de Kruidvat inleveren. Moet je zo'n zakje invullen, met je gegevens en hoe je ze afgedrukt wil hebben en dan in de bak gooien. Maar bij de Hema hebben ze geloof ook zo'n service.

ja San, dat kan ik me voorstellen dat je je grote man mist. Ik mis die van mij ook als ie nachtdienst heeft en bij de middagdienst is het zo leeg in de avonduren. meestal zien we elkaar dan pas weer wanneer er wisseling van auto is als ik die dag niet hoef te sporten en hij heeft middagdienst.

Geplaatst

Krijg net tel dat hij dus echt niet voor 20 uur weg kan :( Voel me eigenlijk beetje zielig nu. Weer alleen met R eten. Duurt de week zo lang van. Maar ja het is goed voor de bankrekening en we willen nog zoveel dat hij de extra uren goed kan gebruiken op momenten als deze. Ik ben tenslotte ook minder gaan verdienen nu mijn ouderschapsverlof is ingegaan. Niet klagen maar dragen....

Geplaatst

nou San, je mag gerust klagen. A. draait ook wel eens vaker als het uitkomt in het weekend extra diensten (vaak middag of nachtdienst) en dan kun je eigenlijk niets meer ondernemen in het weekend, maar ook voor ons geldt, we kunnen de extra centen goed gebruiken.

Hoop niet dat het lang duurt dat P. nog zo veel uren moet werken.

Geplaatst

Tool dat rottige geld ook altijd he hihi. Nu is ons wensenslijstje ook wel lang en duuuuuuuuuurrrrrrr. En we wonen natuurlijk ook lekker groot dus mag niet klagen wat dat betreft hoor. En ik zit natuurlijk ook in de luxe positie dat ik "maar" 24 uurtje werk per week en de rest is voor mijn huishouden en mijn zoontje!!

Als het goed is is het alleen deze week nog zo idioot veel. Anders is het meestal zo'n 5 extra uur per week. Dan begint ie een uurtje eerder als hij R niet naar de opvang moet brengen als ik vroege dienst heb.

Geplaatst

wat heerlijk, al die bedrijven waar je je overuren uitbetaald krijgt... Was dat maar zo'n feest hier. Ik krijg niet eens tijd voor tijd. En in de praktijk heb ik een halve dag ouderschapsverlof opgenomen, maar werk ik inmiddels ruim 4*9 en dus gewoon 36 uur :-(

Geplaatst

he Fren, A. Krijgt via het uitzendburo betaald, dus dat is wel ideaal.

Als ik al een uurtje overwerk dan compenseer ik dat met verlof :-), aangezien ik altijd uren te kort kom, hahahaha. hoe zou dat nu komen???

San, wij hebben ook nog een aantal dingen op ons lijstje staan, hihihi. zowel woninggericht, en plezierige dingen.

kaartje, lekker aan het genieten van jullie vakantie??

Babeth, hoe gaat ie? hihih, nog pas 2 dagen geleden, dus je zult nog wel relaxed zijn.

Geplaatst

fren, al helemaal bepakt en bezakt voor morgen? Veel plezier en geniet lekker van jullie vakantie! Waar gingen jullie ook alweer naar toe?

Geplaatst

hoi meiden

Fren, een hele fijne vakantie toegewenst!!!!

Rubster, wat goed van je dat je deze stap genomen hebt, ik hoop dat je er een goed gevoel bij hebt en dat je er iets mee kan.

ik heb gepoogd om bij te lezen maar niets blijft hangen, ohh verschrikkelijk gewoon,

het gaat hier best goed, gelukkig gaat het met Imke een stukje beter, ongelofelijk dinsdag op woensdag hoestte ze de longen uit haar lijfje en sinds ze de ventolin krijgt (gisteren 2x en vandaag 2x) slaapt ze weer zoals normaal gelukkig.

op het werk erg druk, niet leuk meer maar goed, ik heb weekend.

Ik ben niet helemaal fit dus even goed oplettten.

lieve meiden, het gaat verder goed met wachten, nog steeds niet in spanning, maar daar was het misschien allemaal te hectisch voor? ik denk dat de spanning zal toenemen na het weekend.

sorry ik heb echt even geen puf, ga maar vroeg naar bed

liefs

Babeth

Geplaatst

Nou, het is nu 1 minuut stil hier... en de spanning weer om te snijden. Heb Bram toch maar naar beneden gehaald voor een halve fles en nu is ie uitgeteld. Ging zuslief weer fijn even brullen... Maar nu gaan ze toch slapen, pfff wat is het, half 10? Balen omdat de oudste ook nog niet slaapt natuurlijk. Gelukkig is het morgen vrijdag...

Geplaatst

Truste Babeth, hoop dat je het weekend bij kunt tanken! Fijn dat het met I beter gaat.

Caro, Bram wil gewoon voetbal kijken denk ik. San R misschien ook wel ;-p Balen dat P zo laat thuis is de hele week. Ik vind het zelf ook niks leuk als J laat is, knap ongezellig. Stom hè, vroeger was ik toch ook alleen.

Ik ga nog even wat eten, volgens mij slaap ik dan beter. Het blijft Koekiemonster hè... Was net trouwens een beetje kaartjes aan het kijken....dat wordt ook nog een leuke klus geloof ik :-/

Slaap lekker meisjes. Oh en Fren....is dat overwerken bespreekbaar? Bij mijn ex-baan niet, dus weet helaas hoe het voelt als je salaris inlevert en die uren dan alsnog draait zonder compensatie. Sucks!

Geplaatst

We gaan inderdaad zaterdag morgen vroeg weg. Morgen nog een dag werken, een drukke dag ook nog. Dus dadelijk vroeg naar bed, want vrijdag op zaterdag moeten we om half 4 in de auto zitten...

Geplaatst

Zieken allemaal steeds beter zo te horen.

San, leuke speurtocht naar chicken tonight :-) . Die pittige tomaat is inderdaad lekker. Ik gooi er altijd nog extra groente zoals ui en courgette doorheen.

Henne, kan me goed voorstellen dat het frusterend is om zoveel alleen thuis te zitten. Kun je geen mensen bij jou uitnodigen? Verder lekker vast kaart maken en dat soort dingen? Lastig, aangezien je lijf niet lekker meewerkt. Ik vond drie weken thuiszitten al pittig.

Es, hoe gaat het? Buik rustiger als je rust neemt?

We vermaken ons hier wel. Vandaag na ontbijt wandeling langs boulevard op zoek naar duikschool. M. is daarna meteen gaan duiken. Daarna met de rest naar markt geweest, lekker broodje gehaald en vervolgens met boekje bij zwembad. Vanavond weer gegeten. Buffet dus uitgebreide keuze. Morgen naar soort dierentuin waar orka Morgan tegenwoordig woont.

Lekker relaxt allemaal hier. Alleen jammer dat ik precies ongesteld ben hier. Acu probeert met kruiden mijn cyclus langer te maken en de boel beter doorbloed te krijgen. Ik heb namelijk altijd maar een dag of drie heel weinig bloedverlies. Nu al paar dagen bruinverlies. Vanmorgen bloed en nu weer niks. Schiet lekker op zo. Cyclus was één dag langer dus ook niet echt een verschil nog. Wacht het maar weer af.

Geplaatst

kalimera meiden!

Caro, heeft het nog lang geduurd voordat B.ram ging slapen? ohnee, lees net dat het rond half 10 was. En de oudste???

Kaartje, gefeliciteerd met jullie 16-jarig samenzijn, hihihi. En balen van je bongi zo in de vakantie. vind ik vreselijk. Toen ik nog de pil slikte, slikte ik m gewoon door, zodat ik maar niet ongesteld zou worden of zijn tijdens de vakantie. Maar verder bevalt het jullie daar dus wel. Lekker eten, lekker weertje natuurlijk (hier regent het nu op dit moment), lekker lezen, relaxen, zucht, ik verlang weer naar vakantie. Gelukkig hebben we dinsdag een soort van eendaagse vakantie hihihi. Ben alleen aan het twijfelen of ik nu in bikini zou gaan of toch maar in zwempak.

Henne, hoe voel jij je vandaag? Lastig lijkt me dat, al zo lang alleen. Ik moet zeggen, toen ik die weken vakantie had in april/mei, vond ik het wel fijn alleen thuis, maar goed, ik weet dan ook dat dit maar tijdelijk is en dat ik na die weken weer weg kan. Bij jou is dat niet het geval.

Als ik dichterbij zou wonen, kwam ik wel vaker op bezoek, maar dat lukt nu helaas niet. en je bent dan ook nog eens beperkt in je beweging omdat je zo moe bent en last hebt van harde buiken en die onrust. Dan lukt het idd al gauw niet om iets te ondernemen. Hoop dat je toch voldoende afleiding kunt vinden. Hoe is het met je idee om je eigen bedrijfje te starten? heb je daar al iets verder mee gedaan? Misschien kun je dit verder uitwerken?

Babeth, fijn dat I. zich weer beter voelt nu ze het pompje/toeter gebruikt/krijgt.

Sen, las op fb dat J. niet zo'n zin heeft om te slapen, hihi. Leuk hoe jullie dat zo schrijven. Ook voor F. op fb.

San, was P. nog redelijk op tijd? of was het veel later dan 20 uur?

Eef, hoe is het bij jullie op het werk? Voel je je iets opgeluchter nu je aangegeven hebt dat je een andere richting in/op wilt gaan?

Ruby, hoe bevalt het weekje rustig aan doen in de avond? Is wel lekker, niet? jammer dat je de mesjes niet meer gevonden hebt. Hopelijk vind je ze op de beurs voor een leuk prijsje! Heb je de lucrin al gezet? Is dat dan een spuit voor een langere periode (een shot) of moet je die vaker zetten? Heb er geen ervaring mee.

laika, balen dat je ziek bent en aan het hoesten. Vermoed ook dat het een nawee van zaterdag is. Ondanks dat we vantevoren hadden gezegd dat we niet zouden zoenen, heeft toch iedereen het gedaan, hihihi. Beterschap in elk geval!

Es, hoe gaat ie met jou? Je was toch ziekgemeld of niet? Kom je nu aan je rust toe of ben je nog steeds een bezige bij? Hoe bevallen de nieuwe meubels?

ivfsh, heb je al een keuze kunnen maken? Volg je gevoel in deze luxe, maar lastige situatie. succes met de beslissing en we staan achter je!

Simba, las dat S. weer iets beter is, koorts weg, alleen nu vlekjes op buik en rug. waterpokken? of hoort dit bij de ze.sde ziekte (dat had ze toch of niet?)

Guusje, onze stoere chick. meer zeg ik niet. ik zie je nog steeds zitten zaterdag met je handen over je oren en de knettersuiker in je mond, hihihi.

Syl, voel jij je ook alweer ietsje beter? en J.? hoe is het met de pups?

Ceeke, ook weer aan de beterende hand? Hoe is het met je schoonmoeder? Lekker genoten van jullie dagje Maa.str.icht?

Wij zijn vandaag 2 weken getrouwd, hihihi. heb mijn ticker aangepast. Die afvalrace werkte niet echt motiverend en dit is wel een leuke.

Bij ons in de straat trouwt vandaag nog een stel, maar die hebben helaas niet zo'n goed weer.

nou meiden, sorry als ik iemand vergeten ben. Ga weer aan het werk.

liefs

Tool

Geplaatst

Tool, lucrin wordt 1x in de 4 weken gezet. 15 november weer. Je hebt ze ook van 12 weken, maar daar wordt ik helemaal naar van.

Verder hier bij de fysio geweest. Zaten wat werveltjes niet lekker. Maar zo goed als opgelost. Nu werken en vanavond weer weinig doen. Ik weet niet of ik het wel lekker vind. Niet dat ik me verveel hoor. Maar er komt ook veel niet uit mijn handen zeg maar.

Morgen richting kudelstaart muziek maken en dan lekker zondag relaxen.

Dikke knuffel voor iedereen

Geplaatst

Hier eindelijk wat beter. Dadelijk richting Amsterdam naar Palazzo incl hotel overnachting. Ben uitgenodigd dus waarom niet.

Met de pups alles prima die gaan voor het eerst uit logeren.

Fijn weekend meiden en Fren nogmaals een fijne vakantie.

Kaartje gefeliciteerd met jullie samenzijn.

Geplaatst

hoi hoi

gisteravbond vroeg naar bed gegaan en voel me wel weer wat beter maar nog niet zoals het moet helaas...

Kaartje hoe lang blijven jullie nog? lekker aan het genieten zo te lezen, wat je cyclus betreft, ben je weleens gemonitord tijdens de cyclus tm je eisprong? jouw verhaal klinkt als bij mijn buuf, zij had soms maar een of twee dagen en dan weer neiets, bleek tocht iets in haar cyclus ontregeld te zijn en moest vervolgens aan de clomid, daarmee een normale eicelgroei, sprong en menstruatie.

Mooie ticker Tool!

Caro, hebben de kids nog wel lekker geslapen? gisteren was het neefje van I bij ons omdat zijn moeder ziek was, hij is 18 maanden, huilde toen ook hij in bed werd gelegd maar gelukkig was I daar immuun voor , maar kan me voorstellen hoe pittig het kan zijn met 2 en dan dochterlief die ontregeld raakt....

Rubster wanneer is je eerste afspraak bij die haptonoom?

Fren, nogmaals een fijne vakantioe, jeetje wat een beproeving zo vroeg op pad...

Geplaatst

Uiteindelijk dus om half 10 gaan slapen, de oudste ook denk ik, ben toen naar beneden gegaan. Ze was wel een beetje ochtendhumeurig vanmorgen dat vind ik dan sneu want zij slaapt dan ook te laat eigenlijk. Maar ja, het is weekend, over een half uurtje komt ze thuis met een vriendinnetje dus gezellig spelen.

Ze waren vanmorgen pas even na half 9 wakker en dat is wel fijn want dan kan ik eerst rustig met mijn dochter ontbijten en haar naar school helpen. Ik ben zelfs even snel onder de douche gesprongen voordat ik ze er uit haalde, dat gebeurt echt nooit!

Maar goed, ik heb liever dat ze 's avonds niet te lang huilen want zoals ik al schreef is de sfeer dan te snijden, P kan er gewoon niet tegen.

Ik haalde B er dus uit voor een laatste halve fles en hij lachte naar papa maar die lachte niet terug en zei: ik ben voor vandaag klaar met jou. Dan kan ik alleen maar denken: ach, dat kind, ei..l! En extra knuffelen. Zeg je toch niet tegen zo'n lief knulletje! Maar hij kan het dus niet los van elkaar zien op zo'n moment... Pfff. Ik word er soms zo moe van...

Geplaatst

Hi meisies, heb ik etappes bijgelezen vandaag dus niet alles onthouden vrees ik.

Eerst even Fren vast een fijne vakantie wensen, je zit nu natuurlijk nog midden in de hectiek van werk afronden, met een half hoofd bij alles wat je nog in moet pakken....maar morgen rond deze tijd zit je in de zon meid!

Kaartje gefeliciteerd met jullie trouwdag! Balen dat je net n de vakantie ongesteld bent, altijd zo'n bagger timing die cyclus.

Babeth doe kalm aan, vroeg naar bed enzo...

Ach Caro, wat een avond.... Lastig dat P er zo slecht tegen kan, herken dat van m'n zwager/schoonzusje, die kunnen het soms ook zo slecht hebben dat ze op dat moment ook immuun lijken voor de lieve dingen. Denk vaak dat ze dan zelf eigenlijk veel te moe zijn. Ben best benieuwd hoe dat met J zal gaan.

Mijn ogen vallen bijna dicht.... Vanochtend fysio en nu net terug van I.kea. Kreeg tip van vriendin dat kast die we als commode willen nu 20 euro goedkoper was met een fa.mily card. Wilde er niet speciaal voor gaan rijden, maar we moesten toch ook naar de Aziatische groothandel die ernaast zit. Was wel een snelle actie hoor, magazijn in, betalen, inladen en wegwezen. En nu staan er dus fijn twee grote dozen in de gang tot het verven en behangen klaar is :-/ en ik ben gaaaar.

Tot later!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden