Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ducktape, haha :-)

Ik had ook een hele simpele voedingsbh aan s nachts. Heel goedkoop van h&m, was prima. Overdag wel hele goede voedingsbh's aan overigens. Als je geen bh aan wil s nachts dan gewoon een hemdje, iets dat n beetje strak zit is dan wel fijn. Speciaal topje is helemaal niet nodig, ik heb het iig niet gemist. Ik had wel altijd iets aan dat ik makkelijk omlaag kon trekken voor de borstvoeding.

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Syl strak plan die ducktape!!!Ivfsh ik zal eens kijken op de site vd hm! Maar zit dat wel lekker zo'n bh snachts ?

Geplaatst
Syl strak plan die ducktape!!!Ivfsh ik zal eens kijken op de site vd hm! Maar zit dat wel lekker zo'n bh snachts ?

Ik had een 'normale' (lees lelijk witte) voedingsbh van de hnkemoller en daar zitten sowieso geen beugels in. Bovendien vond ik het wel fijn dat het wat strakker zat: hield de boel een beetje op z'n plek, zeker als je stuwing hebt heel erg prettig!!

syl, ben nog niet weg hoor, maar vliegen zaterdag vroeg en morgen en vrijdag werken en F naar de crèche, dus dan komt er van inpakken weinig terecht.

Geplaatst

Vriendin van me droeg snachts van die tell sell 'bh's' die je oa ook bij de blokker kunt kopen :-) tientje geloof ik. Zitten glad en strak zonder beugels of bandjes. Weet niet of ze dat met borstvoeding ook nog deed, zal haar eens vragen.

Geplaatst

Ik heb alleen niet zo'n grote cup. Zou het dan ook lekker zitten? Heb nu een bhutan van anita maternity gekocht. Dan koop ik er nog wel één bij na de bevalling. Ik zal eens bij de hm en hunkemoller kijken! Bedankt voor de tips!

Geplaatst

hey meiden, even over de (voedings)beha's: ik heb voedingsbeha's gehaald bij Kr.uidvat 9 euro en H.ema 12 euro en bij Z.eeman hebben ze voor snachts van die stretchbeha's, kosten maar een paar euro

Geplaatst

Hee Esther, ik vond t vooral fijn om iets om mijn borsten te hebben. Bij mij waren m'n tepels zo gevoelig van de borstvoeding dat het echt fijn is ze wat te beschermen. Dus idd geen beugels oid, gewoon een gladde katoenen bh met daarin pads. Ik heb trouwens ook een zeer bescheiden cup, maar tijdens dr borstvoeding was dat wel andere koek :-)

Geplaatst

Zul je altijd zien trouwens: ik had de tweede wieg te koop gezet op MP, maar er af gehaald na een paar weken omdat ik 100 kijkers had en 2 biedingen van 25 en 26 euro... Zet ik 'm er opnieuw op met een vanaf prijs van 40 euro, heb ik zo twee biedingen van 45 en 50 euro!

Lullige is dat die van 45 euro eerst was en ik dus al had gemaild: kom maar kijken. Die avond bod van 50 euro dus even netjes gewacht of ik iets van die eerste hoorde. Na 3 dagen nog niks dus die tweede bieder gemaild, gaat ze vanavond naar een andere wieg kijken omdat ze niks had gehoord op haar bod! Had me dan even gemaild! Ik mail altijd als ik iets wil hebben, dan krijg je tenminste een reactie.

Anyway, toen kreeg ik toch nog een reactie van de eerste dat ze 'm wel wilde en de tweede had inderdaad die andere wieg gekocht dus nou hoop ik dat de eerste 'm alsnog koopt. Pfff wat een gedoe.

Geplaatst

Caro, idd wat een gedoe, maar ik hoop dat je ze verkocht krijgt!

leuk hè, zo'n avonddiscussie op fb? hihihi en ook een heel leuk onderwerp...hahahahaha

es, rustig aan hè meid! die harde buiken krijg je waarschijnlijk niet voor niets. Over voedingsbeha's kan ik niet meespreken, hihihi. en ook niet over een bh dragen 's nachts in bed, ik slaap namelijk alleen in mijn onderbroek. Heb al eens geprobeerd om een pyama te dragen, maar dat vindt A. weer niets, zucht...hahahaha...

meiden, ik ga naar bed.

Weltrusten en morgen weer gezond op!

liefs,

Tool

Geplaatst

Goedemorgen allemaal!!!!

Ik droeg 's nachts een zachte voedingsbh met zoogcompressen erin. Merk je niks van en de steun die het geeft is wel prettig bij evt omdraaien. Vieze bv vlekken gaan stinken!!!!!!! echt vies. Vond bv zelf ook stinken trouwens, wij gaven het afgekolft in de fles en als je dan het flesje opendraaide om om te spoelen Yak. Maar hij groeide er erg goed op dus dan heb je dat als ouder het er dubbel en dwars voor over.

Es je lichaam zegt je al wat je moet doen, RUSTIGER AAN!!!!! Je zit er vast niet op te wachten om helemaal thuis te komen zitten, omdat je niet meer mag werken door je vele harde buiken. Je meisje protesteert. Probeer echt jezelf in acht te nemen, het werk draait ook echt wel door als jij een tandje langzamer gaat en na de bevalling ben jij er weer voor de volle 110%!!

Simba las dat je een hele tas met speelgoed gekregen hebt!! Leuk he eerst even samen met JW getest (gespeeld met het speelgoed), helemaal leuk, zag het gewoon voor me en moest hardop lachen. Zie jullie al zitten op de grond met de autootjes hihi.

Tool geen confrontaties met de buren meer gehad??

Babeth ben je al aan het dagdromen geslagen?? of ben je daar deze keer te nuchter voor. Je klinkt nog ontspannen, of komt dat omdat wij plaatsvervangend nerveus voor je zijn??

Hoe is het met alle zieken??? F en E en S en Ceeke en Syl en Ruby en voor degenen die ik vergeet op te noemen??

Hier net mijn echtgenoot uitgezwaaid naar zijn werk. Heeft in 3 dagen al 19 overuren gedraaid. Lang leven de stop op de fabriek. Lekker voor de bankrekening, zeker nu de auto een grote beurt nodig heeft begin december en zijn APKtje en ik heb zo'n gevoeletje dat het wel eens een dure rekening zou kunnen worden. Zit een lekkage in het dak van hopelijk slechte rubbers van de dakrails en om die los te krijgen zal zeer waarschijnlijk de binnenbekleding los moeten dus een arbeitsintensief klusje en dus een duur klusje....

Ik heb zo genoten van R zijn avonturen de afgelopen dagen. Vandaag nog 1 dagje vrij. Gister even een moeilijk momentje. Was foto's en filmpjes aan het kijken van R en mijn moeder samen. Even een verdriet, maar ook mooi momentje. Ik heb haar op stukjes film dus heb haar stem weer even gehoord.

Heb onze buuf gesproken en die is nu bijna 20 weken zw, hadden elkaar nog niet eerder gesproken en dat bracht toch ook even de nodige gevoelens teweeg. Jaloezie was even heel sterk aanwezig. En de stiekume gedachten van kunnen we niet nog 1 keer?????? Zou het zo graag nog eens meegemaakt hebben, maar helaas...

Ben wel blij voor hun natuurlijk laat dat duidelijk zijn, maar zelf wil je het toch nog net ietsje meer.

Vandaag eens op kadootjes jacht. Zaterdagmiddag eens de verjaardagen van 3 kindjes tegelijk vieren. We konden niet op elkaars kinderverjaardagen komen, nu had het van mij niet gehoeven, volgend jaar is ie weer jarig maar mijn aangetrouwde nicht hecht er wel waarde aan. Nu is 1 van hun dochtertjes dus niet "jarig" maar ga toch een kleine attentie voor haar menemen. Is niet leuk voor haar om er bij te zitten als de andere 3 wel kadootjes krijgen en zij helemaal niks. Dus op stap met R naar de stad.

Geplaatst

Hey meiden....pfff...voel me even heel zielig en alleen vandaag. Niet hoeven werken is fijn, maar het begint me af en toe toch op te breken dat ik al vanaf maart in m'n uppie thuis zit en weinig puf heb voor uitjes of bezoekjes. Toen J vanochtend naar z'n werk ging had ik het echt even moeilijk. Zullen de hormonen wel zijn. Ook weer slecht geslapen en dan is het zo donker als je wakker wordt....bah... Zo, dat was het klaagdeel. Zit voorlopig nog ruim een half jaar thuis dus moet er uiteindelijk wel aan wennen. En over een maandje of drie ben ik ook niet meer echt wat je noemt alleen.... :-))

Goed in ieder geval om te weten wat handig is snachts met lekkende borsten ;-) San ik vind flesvoeding trouwens ook stinken, bah zeg. Melk stinkt gewoon sowieso. Moet je maar eens zelf net melk gedronken hebben en even je adem ruiken, kan ik ook niet fris vinden :-)

Caro wat een gedoe toch altijd hè met Mp. Ik had een tijd terug iemand die behang wilde kopen, die regaeerde opeens niet meer en inmiddels had de volgende hoogste bieder zijn bod verwijderd grrr..... moet er nu ook nog wat dingen erop zetten maar heb er eigenlijk weinig zin in. Hoewel ik dan natuurlijk wel weer af en toe iemand zie als mensen iets op komen halen ;-p En de babykamer moet toch echt leeg....

Maak ik iemand hier nog blij met een tas vol naambadges (voor beurzen en bijeenkomsten enzo, stuk of 100)? Die stomme dingen zijn nog best duur, maar zelfs gratis af te halen raak ik ze niet kwijt. Zo zonde om zomaar weg te gooien. Ruby misschien kun je er nog broches van maken ofzo? Of Syl gebruiken jullie die dingen?

Ik ga mezelf een schop onder m'n kont geven en ergens een beter humeur vandaan halen.....

Geplaatst

Henne, ik wil ze wel hebben.. Moet alleen even kijken hoe ik ze bij jou vandaan krijg. Voor het groepswerk is het ook leuk om broche van te maken. Heb ik weer een avond gevuld.

Verder vandaag werken of coures. Zo geen zin vandaag. Weer last van mijn rug. Maar zijn de darmen. WEer spijt dat ik mijn kruikje niet mee heb genomen. Ben op de fiets.

Gisteravond nog ff naar de sportschool geweest een uurtje. Dat voel ik ook wel hoor!!!

Verder vanavond bezoek. Morgenavond komen ze de lucrin spuiten brengen. Zal wel commentaar krijgen dat ik ze zelf prik. Maar dat maakt me niet uit.

Tool, de mesjes niet gevonden. Dus moet even wachten tot ik naar de beurs ben geweest. Wie weet kan ik ze dan goedkoper krijgen.

Fijne dag allemaal en dikke knuffel.

Geplaatst

He bah Henne, ken het gevoel hoor. Ik vond mezelf ook bij tijd en wijlen erg zielig. Iedereen ging "lekker" werken en ik zat alleen thuis. Mijn afleiding was tv kijken, niet dat er veel op was en vooral verder niks doen. Niks doen moet je ook leren ;) misschien moeten we daar eens een cursus in ontwikkelen!! hihi

Hopelijk lukt het om een beter humeur te vinden, ook al zo jammer dat je niet dichterbij woont, dan had ik je af en toe afleiding kunnen geven.

Hier al op pad geweest. Lekker met R op de fiets naar de supermarkt. Wij willen chicken tonight eten en dan wel de pikante tomaat maar die hebben ze niet bij je J.um.bo en ook niet bij de A,H. Nu heb ik nog de C;1000 in de buurt dus hopelijk hebben die het wel in het assortiment anders moet ik toch mijn man teleurstellen (als hij al thuis komt eten hihi).

Geplaatst

Oh dat komt wel goed Ruby, mijn zus woont in Soest, dus als ik ze daar krijg zijn ze al in de goede richting ;-) Mooi dat jij ze kan gebruiken!

San dat zou zeker gezellig zijn, maar ja... Ik moet proberen te achterhalen of de enorme last na zaterdag van het autorijden of van het lange zitten kwam. Als autorijden nog wel kan, ben ik toch weer wat flexibeler. En ach, een dag als vandaag is gewoon prut. Slecht geslapen dus moe, daardoor misselijk en zo gaat die sneeuwbal dan verder. Ik merk dat ik echt veel te alert ben de hele tijd, zelfs snachts lig ik onbewust op te letten of ik Koekie wel voel, m'n buik niet hard is etc. En die harde buiken zijn niet eens erg, behalve als ze regelmatig komen en/of erg pijnlijk worden. En ik ben dus zo'n onzekere muts dat ik daar dan op aan het letten ben in plaats van het gewoon te laten gaan. Ben dus eigenlijk geen moment echt ontspannen en dat breekt me op. Misschien toch acu weer eens bellen, baal dan alleen zo van die kosten.

Heb je de chicken nog gevonden? Hier liggen worteltjes en aardappels, nog even verzinnen wat erbij... Wilden eigenlijk vanavond nog naar i.kea, vriendin was er gisteren en zag dat de kast die wij als commode willen 20 euro goedkoper is. Maar zoals ik me nu voel, kan die aanbieding me gestolen worden en wil ik alleen maar samen op de bank :-)

Geplaatst

Ik heb nu alle chicken tonights wel een keer geprobeerd denk ik en de enige die ik echt lekker vind is saté... De rest is niet vies maar na een paar happen zo saai, ik weet niet wat het is. Maar nu je zegt pikante tomaat twijfel ik of ik die wel ken haha!

Oh wat is die babymelk vies! Borstvoeding vond ik trouwens helemaal niet vies maar heb ik eigenlijk ook bijna nooit uit een flesje gegeven, kolven lukte niet erg en ik werkte niet dus niet nodig, maar Nutrilon, getver! Als ik het uitspoel is het zo vies en dan denk ik arme kindjes die dat net (met smaak!) hebben opgedronken! Hoe is het mogelijk?

Kinderverjaardag doen wij eigenlijk alleen met de oma's en opa's. En natuurlijk het kinderfeestje met vriendinnetjes. Vrienden van ons vieren alles met iedereen (hebben 3 kids) dus zelf 5 verjaardagen + vrienden + familie, man die hebben zowat ieder weekend een feestje, ik moet er niet aan denken!

Ga maar eens douchen, Kaat en Bram liggen er weer in, hebben lekker gespeeld en nu is het stil en kom ik even aan mezelf toe. Wasje draaien, keuken opruimen en wie weet is er nog tijd om mijn boek uit te lezen. Jouw boek van Simone v/d Vlugt Simba, is spannend! Vriendin van me zit te wachten tot ze het kan lenen!

Geplaatst

Meiden,

Heb de stoute schoenen aangetrokken en gemaild naar een haptotherapeut bij mij om de hoek.

Hoop dat ze me een beetje kan helpen met rust vinden.

Vind het doodeng, maar misschien wel de juiste stap. We gaan het beleven.

Geplaatst

Oh Ruby wat goed van je! Gewoon kijken of het klikt (is heeeeel belangrijk) en of het wat voor je is. Maar de eerste stap heb je gezet, echt trots op je :-)

Caro haha smerig is dat hè! Ik liet met oppassen in het begin wel eens flesjes staan, nou daar kwam ik snel van terug. Gelijk omspoelen anders ga je echt over je nek. Vind serieus die flessen erger stinken dan de meeste luiers.

Geplaatst

Henne, soest kom ik regelmatig, daar zit mijn fysiotherapeut. Overgehouden aan het 10 jaar wonen in soest.

Verder vind ik de melk voor de kindjes niet te drinken. Echt smerig.

Niet zoveel kleine baby'tjes in mijn buurt.

De meeste beginnen nu lekker te puberen.

Henne, snap je wel hoor. DAt je alert bent, maar je moet toch ook je rust pakken....Dikke knuffel voor jou.

Geplaatst

Oh ja dat allerte om gek van te worden he? Ik heb het op een bepaald moment "gewoon" van me afgezet. Weet niet hoe ik dat gedaan heb, maar het gaf wel rust. Je wordt er idd zo ontzettend moe van. Maar ja dat is allemaal makkelijker gezegt dan gedaan helaas.

Nee de chicken nog niet gevonden, R ligt nu te slapen en het is hier een eindje fietsen bij ons uit de buurt wel richting de stad waar ik toch heen wil vanmiddag. Als R wakker is gaan we samen (hoe burgerlijk, maar o zo gezellig) een boterhammetje eten en richting de stad. Uitgerekend vandaag heb ik geen auto en druppelt het hier af en toe. Ach het is maar regen zal ik maar denken.

Geplaatst

Haha San op zoek naar... En niks burgerlijk! Gewoon normaal en gezellig. Had ik het toevallig laatst met J over dat ik juist die dingen als samen eten, theedrinken, koffie drinken op zondagochtend ed zo graag aan ons kind mee wil geven. Daar geniet ik ook zo van met oppassen, met die kids aan de ontbijttafel... Het waren vroeger voor mijzelf echt rustmomentjes. En toen ik wat ouder was vond ik het altijd zo leuk om dan de koekjes op een schaal te leggen en het echt gezellig te maken enzo, die geur van koffie op zondagochtend...krijg ik spontaan heimwee van. Nou ja, misschien inderdaad burgerlijk, maar ik ben ook burgerlijk haha. Kan me er nu ook aan ergeren als J zo nonchalant tafel dekt, het oog wil ook wat toch!

Van me afzetten..,,goed advies ;-) Gaat sommige dagen ook wel hoor, dan 'vergeet' is soms een tijdje dat ik zwanger ben en ben ik gewoon lekker bezig. Dat is het lullige, dat het juist op fysiek mindere dagen mentaal ook meer moeite kost.

Geplaatst

Ruby, goeie stap zeg!!! hoop dat er een klik is en dat ze je verder kan helpen!

Vanavond weer sporten, dus hier staat weer een soepetje op het menu. Als ik alleen ben heb ik nooit zin om te koken voor mezelf. Dus dan moet het al iets eenvoudigs zijn waar ik niet veel aan hoef te doen, hahahaha.Vaak wordt het dan ook gewoon boterhammen

ga eens eten en van mijn pauze genieten. effe stukje wandelen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden