Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Henne, ik was idd wel ver heen van die fortral, woehoeee haha, San schrok van me want ik was echt helemaal out. Maar voordat ze begon was ik alweer wat bjj hoor, helaas.

Had jij de dag van de punctie ook veel pijn? Zolang als ik zit gaat t wel, maar als ik opsta, jeeezz.

Fijn dat t weer wat beter met je gaat, moet je morgen werken of kun je een beetje van de zon genieten. Hopelijk is het van langere duur die opleving!

Hoe bevallen de bollen jou?

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ursela. Ondanks het mooie weer hier in nl, een kaarsje voor jou, hoop zo dat je je zoon snel. En gezond in je armen kan hebben, e. Kan gaan genieten van en met je gezinnetje!!! Knuffel en liefs van eef xxx

8 jaar getrouwd al weer en elf jaar samen, lekker van genoten bij ons favo restaurentje achter de bavo, miki, voor de kenner ik zeg steak....

Geplaatst

Sab ik heb weinig napijn gehad. Maar ken het gevoel wel van eerdere puncties. Net of de hele boel naar onderen zakt ;-)

De bollen is rotzooi, hoewel ik het nou ook weer niet zo erg vind. Die inbrenghuls vond ik niks. Kwam lucht mee en je kunt raden...what go's, must comeback out... Geen succes wat mij betreft. Wel bijwerkingen. Heb echte utro-tieten, pukkel, ben moe...hoewel het vandaag dus wel beter lijkt te gaan. Misschien begin ik de pregnyl kwijt te raken, da's een week geleden.

Helaas gewoon werken deze week. Maar ik werk tot vier uur dus als ik op tijd weg ben, pak ik nog wel wat mee. Doe jij rustig aan? Moet je morgen ook alweer werken? Ik kreeg als leidraad mee dat als je buik in de loop van de dag dikker werd, je te veel deed en moest gaan rusten. En goed drinken hè, ook op werk!

Eef gefeliciteerd!!!

Geplaatst

Henne, morgen blijf ik thuis en als we een tp hebben woensdag dan blijf ik ook thuis, anders moet ik teveel uitleggen. Er zit al ruim 2 liter thee, sap, water in dus voor vandaag is t gelukt en morgen begin ik vroeg met drinken :-)

Zit wel aan de pcm hoor, anders trek ik t niet.

Morgen wegen en meten, eens kijken hoe hoog het is....

Ik kijk wel even met die bollen of het me lukt met die huls, ik vind ze zo snel smelten die bollen als je ze met je hand pakt..

Geplaatst

Handen vooraf even wassen met koud water en goed afdrogen. Maar het is idd prut. Alleen die huls maakte het niet veel beter. Tip: niet te ver uittrekken want dan duw je dus vooral lucht naar binnen :-D

Dat wegen en tempen elke ochtend vind ik wel irritant hoor. Nog twee dagen. Was na de punctie al snel een kilo kwijt trouwens.

Geplaatst

bedankt voor de tip, ik zal eens kijken wat ik doe, iig eerst de lucht eruit dus haha.

zie er wel tegenop, waarschuwing intiem detail: slaap zonder ondergoed en dat kan nu dus niet, grrr

Wanneer ga je beginnen met testen?

En blijf je tempen? heb ik nooit gedaan eerlijk gezegd, dus zou niet weten wat goed is...

Geplaatst

Henne, heb je het wel goed gedaan met die proppenschieter? Je moet ze tot halverwege er in doen (hoeft niet helemaal tot onderin), dan ding naar binnen en schieten maar! Ik had nooit last van lucht hoor!

Geplaatst

Oke, caro , nou dat ga ik ook proberen. Vind het trouwens wel raar dat er geen papier om die ps zit...komen zo uit de lade bij de apotheek...

Geplaatst

Bij mij zat er een dichte verpakking omheen... Nou, dan zou ik 'm toch effe uitkoken, alsof het een speen is...

Proberen kan geen kwaad, ik vond het echt een uitkomst! Maar niet voor iedereen...

Geplaatst

Ik had een verpakte. Misschien probeer ik het nog een keer, maar heb het eigenlijk nooit een probleem gevonden met de hand.

Sab ik heb snachts weinig afscheiding, dus wat dat betreft... Keertje extra onderlakens verschonen anders?

Ik blijf niet tempen. Door de utro kun je er toch niet van op aan en ik ben allang blij als ik weer een beetje langer kan slapen. Nu is het elke ochtend: tempen, plassen, bollen, wegen....tegen die tijd ben ik klaar wakker.

Meiden, ik ga naar bed. Sessie zita west en slapen.

Geplaatst

uitgekookt :-)

bedankt weer meisjes, als jullie er toch niet waren....!

ik ga ook zo naar boven en een poging doen tot slapen.

tot morgen!

Geplaatst

Jullie zijn vroeg, hoop dat het lukt, welterusten!

Ik heb een ziek kind, had in de Ardennen al overgegeven, gisteravond 38.3, net 38.9... gelukkig hebben we nog een paar dagen voor de vakantie...

Geplaatst

Ik lig er net in na wat gymnastiek ;-)

Caroline wat hoog zeg bijna 39, hoop dat ze snel opknapt.

Hoe gammel ik vanmorgen was hoe wakker ik nu ben.

Maar Law and order kijken.

Welterusten

Geplaatst

Eef gefeliciteerd!!!!

Syl niet onterft dus, dat is fijn ;) ben ook wel benieuwd naar je tatoo hoor..... Leuke prof foto!!

Henne ik voelde me ook een debiel bij het POS. Niet gevraagt waar ze eigenlijk naar keek. Was erg gezellig gesprek. Welterusten...

Caro je dochter weer ziek. He bah, hopelijk knapt ze snel weer op.

Geplaatst

Zara is vorige week sindag voor het laatste online geweest of heb ik weer een vakantie gemist?

Omdat het toch niet allemaal lekker liep maak ik me een beetje zorgen.

Geplaatst

Sab, mooi resultaat zeg!!! Ik heb aan je gedacht vandaag!

Eef, gefeliciteerd! Lekkeer samen uit eten geweest, gelijk hebben jullie.

Ursula, SUCCES!!!

Verder niet echt gelezen hier (weer) vandaag de hele dag op hert strand gelegen ......... Morgen varen, en woensdag voor de verandering ook maar naar het strand! Ik heb het er maar druk mee ;-)

Ik probeer af en toe mobiel mee te lezen, maar gaat niet altijd.

Liefs voor allemaal X

Geplaatst

Hihi guusje, je kan het er maar druk mee hebben ;-)

lekker he, vakantie ;-) ;-)

hier aan t klussen, maar wel in de relaxmodus, ofwel.. traag.. ;-)

superfijne dag gehad, feestelijk dineetje met zn twee, en allemaal felicitaties hier, helemaal leuk, thanks! ;-)

spannende dagen san, nog effies! Ook voor babeth en ursela, dr wordt veel aan jullie gedacht meiden, opweg naar de finish, we duimen ;-)

svino, morgen je tattoo, ben benieuwd, wel n foto ok?

Ieder slaap lekker, heb ook iets gemist over zara en vakantie, al paad dagen uit beeld, meis, hoop dat t goed gaat!

Voor de ziekenboeg, ceeke en simba, sterkte en n knuffel xxx

Geplaatst

Hallo lieve meiden, even een heel kort egoberichtje van mij.

Gaat hier even niet zo lekker en snap eigenlijk zelf niet zo goed waarom. Heb het de afgelopen dagen erg druk gehad en barst bij het minste of geringste in huilen uit. Merk dat op dit moment alles even te veel is. Hik ook tegen het gesprek volgende week en een nieuwe afspraak met de Arbo deze week aan.

Wilde dit even kort laten weten zodat jullie je geen zorgen hoeven te maken. Denk veel aan jullie en kom zo snel mogelijk weer langs.

Dikke knuffel voor iedereen hier. xXx

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden