Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Zara fijn dat je iets laat weten en wat klote toch voor je.

Heel veel sterkte meid, pas goed op jezelf en ik hoop dat je met iemand kunt praten.

Knuffel!

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Gatsie, ik ben walker en wil koffie, maaaaaar moet nig blijven liggen door de utro jakkes..

trouwens tot nu toe heel blij mey de proppen schieter!!! Wat een uitvinding hihi.

Geplaatst
Syl nog kunnen slapen? Hoe laat gaat die graffiti shop open

?

Graffiti moet zijn tattoo natuurlijk hihi

Geplaatst

Pas om 13.00 dus moet nog even wachten. De ochtend wat gesprekken met werknemers en helemaal geen zin in om serineus te zijn.

En jammer genoeg weinig kunnen slapen en vanaf 06.00 alweer wakker. Ga ook koffie pakken.

Geplaatst

Goedemorgen ik meld me ;))

Syl nog een beejte kunnen slapen???? Hopelijk gaat je droom in vervulling met je mooie tattoo straks. Een blijvende herrinering aan je verloren kindjes. Krijg een brok in mijn keel nu ik dit schrijf...

Caro hoe is het met Carolijn????

Zara meis hou je goed. Kan me voorstellen dat je opziet tegen je gesprekken. Je kan geen ijzer met handen breken, hopelijk maak je je teveel zorgen en ben je na het gesprek opgelucht. Wel aangeven dat je steeds heel erg opziet tegen die gesprekken, gewoon eerlijk zijn en jezelf, meer kan je niet doen.

Guusje lekker genieten van het weer hoor, voor je het weet is het weer nederlands nat zeg maar.

Ik heb mijn ctg tussen 10 en 11 vandaag, ben ik daar maar vanaf. Gelukkig vanacht redelijk geslapen na de harde verveldende en soms pijnlijke buiken van gister namiddag en avond.

Geplaatst

Jeezus moet je tot 13uur in de stress zitten! Weet je het wel zeker? Kun je niet eerst een dag met zo n plaatje op lopen, om te kijken of je t echt wilt?

Geplaatst

San sterkte weer straks meis.

Ik heb me net ziekgemeld, dus ik kan ook lekker stressen tot we kunnen bellen...

Geplaatst

Haha Sab nee weet het zeker, ik wil iets meer dan een infuus litteken. Heb daar behoefte aan en lang over nagedacht vanaf 2009 loop ik met het idee rond.

Nooit gedacht maar er zit wel een verhaal achter, waarschijnlijk achter bijna elke tattoo.

Ben niet meer zenuwachtig, wat ik heel leuk vond is dat ons mam zoiets heeft een goed idee.

Sandra lekker geslapen, veel succes dadelijk met de check-up.

Geplaatst

Henne hoe gaat het met jou? Wat minder griep klachten door in de zon te zitten gisteren.

Jij vroeg aan mij over de accu toch, heb morgen een afspraak om 12.00, jij geloof ik tegen vieren. Zet mijn auto weer bij de school neer, daar zo krap om te parkeren en je mag alleen rechts staan of was het nu links???

Geplaatst

ha meisjes,

nog niks van ursula zie ik, ze maakt het spannend!

Hier voor het eerst in weeeken weer een goede nacht zonder nachtelijke wc-bezoekjes en andere ongein, ben van 9.30 tot 7.30 vanmorgen onder zeil geweest. Heerlijk! Was ik kennelijk aan toe. Sab, wbt mijn vermoeidheid, ik doe wat ik kan, ook op mn werk. Ik heb de wekker een half uur later gezet, aangezien ik toch altijd als eerste op kantoor ben en ga klokslag 5 de deur uit. Niks voor mij, maar moet even. 's avonds ben ik niks meer en ga ik dus rond 9 uur naar bed, soms nog even een beetje tv kijken in bed, maar vaak ben ik ook zo vertrokken. Ach, ik zie het allemaal wel. Sociaal leven is op een zeer laag pitje, maar ik hou me vast aan het idee dat de vermoeidheid van de ene op de andere dag over kan zijn (hoor ik althans veel om me heen). En verder mag ik absoluut niet klagen hoor, heb verder helemaal nergens last van.

Caro, balen dat je dochtertje ziek is. Maar inderdaad beter nu dan va vrijdag...

Zara, meisje, doe rustig aan, neem de tijd. Het is een enorme achtbaan en je moet niet uit de looping kletteren als je ondersteboven hangt!

Henne, voel je je al wat beter?

Sab, hoe laat wordt je gebeld? Spannend hoor, ik lees mee op de telefoon vandaag, moet om 11 uur naar een afspraak, dus graag even voor 12.00 melden :-)

Syl, je gaat het echt doen dus, de tatoo? Dapper hoor! Je nieuwe foto is ook erg leuk trouwens.

San, dagen aan het aftellen... wel fijn dat ze je in de gaten blijven houden!

Simba, hoe is het met de pijn? Heb je nog wat kunnen regelen nu JW weer aan het werk is?

Meisjes, ik ga wat doen!

Geplaatst

Syl, je hebt het er maar druk mee vandaag, acu, tattoo laten zetten. Weet je nu al waar? Oja, je schouder, schoot me net te binnen.

Kun je lekker ontspannen naar de tattoo-man/vrouw. Succes!

Ursula, sterkte meid, denk aan je! hoop dat je jullie zoontje snel gezond en wel in je armen mag sluiten!

Sab, toch nog ziekgemeld vandaag. Gaat S bellen of er bevruchting is? Of word je gebeld? Je moet dus nog een paar uurtjes in spanning zitten en dan morgen de tp, toch?

proppenschieter vond ik ook een geweldige uitvinding, al heb ik bij de 3e ivf maar heel eve gebruik ervan gemaakt, whoehahahaha.

Ruby, wat een mooi idee om de babykamer op deze manier te gaan hergebruiken. Lekker klussen en als het klaar is, foto's!! hihihi

San, fijn dat het gesprek zo goed ging. Lijkt me ook wel raar als je nu eigenlijk alles voor de laatste keer doet voordat de kleine er is.

Babeth, hoe is het met jou? krijg je het nog getrokken of zijn de weeën toch alweer iets erger geworden?

Caro, ben benieuwd hoe het afloopt met de pup.

Henne, voel je je al ietsje beter? hoop van wel. blijf maar rustig aan doen, weinig inspanning en dan komt het goed! kun je niet zelf al bellen naar het zh om te kijken of jullie cryo's hebben?

Zara, meissie, moeilijke tijden voor jou. Doe kalm aan en geef aan dat je opziet tegen de gesprekken. Succes met het gesprek en volgende week toch controle, of ben ik nu in de war? hoe is het tussen jou en je man?

Wil je nog met me meerijden de 13e? Moeten we tzt afspreken waar we elkaar treffen. Heb begrepen overigens dat je met de auto bij WIJ kunt komen, zou natuurlijk ideaal zijn, hihihi. Moet overigens vooraf ook nog bij de Pier zijn, want daar heb ik nog afgesproken met iemand om meds te geven. is dat ver vanaf de pier, waar we gaan lunchen? Hoop dat ik met 'Tom' er kan komen, hihihi.

fijne dag allemaal en een knuffel voor degenen die ik niet genoemd heb.

liefs,

Tool

Geplaatst
Syl mooie afbeelding zeg!!!!

Die is maar tijdelijk, had een heel stilleven gemaakt van een wijntje, kaarsje ed staat de foto op zijn kop maar krijg hem niet gedraaid dus daarom maar een foto van muts....

Geplaatst

fren als je maaaaaar aan jezelf denkt he?

Wij kunnen vanaf half 12 zelf bellen, dus lukt niet voor 11 uur helaas.

Tol, San gaat bellen, ik bem niet xooooooo

held..

Nig 1,5 uur pffff...

Geplaatst

"Caro hoe is het met Carolijn????"

Hihi San dat moet je aan Sab vragen, is namelijk haar dochter... Geeft niet hoor, lief dat je het vraagt. De mijne gaat beter, heb haar nog niet getempt maar ze heeft goed geslapen, alleen is ze wel verkouden. Is vervelend in het vliegtuig, gelukkig heb ik de speciale oordopjes weer gevonden die ik 2 jaar geleden voor haar had gekocht, dus die kan ze in.

Langzaam word ik een beetje zenuwachtig voor de vakantie: wat moet er allemaal mee? Normaalgesproken gooi je alles in de auto maar nu moet het zo licht mogelijk! Ik heb zo'n trolley waar ik het liefst mee reis (ook 2 koffers maar die gebruiken we eigenlijk nooit) maar of alles daar in kan? Met handdoeken en extra schoenen en toilettas etc. pfff... Vergeet bijna dat ik morgen nog een echo/intake gyn. heb!

Geplaatst

Fren lekker geslapen je had het echt hard nodig zeg.

Sab wij worden gebeld, dat is ook zo killing of zelf bellen en er niet doorheen komen.

Ze bellen mij altijd, J. vraagt verder niets en ik wil meteen weten waar ik aan toe ben ook met cryo's en dat zeggen ze gelukkig altijd.

Ik heb er alle vertrouwen in dat jullie een paar mooie embryo's hebben.

Geplaatst

Caroline reis licht wantde helft van de kleren komt meestal de koffer niet uit is mijn ervaring, daarbij ben je zw dus maak het jezelf zo makkelijk mogelijk.

En laat manlief met de koffer trekken :-)

Morgen weer een echo toch ook, moeten we je bellen dat je het niet vergeet?

Geplaatst

voor morgenavond een pretecho geboekt :-) Duurt zoooo lang anders, 4 weken wachten op volgende echo.

Caro, wbt inpakken; pak dingen die ruim vallen (jurkjes!!), want ik merkte dat ik in de warmte nog meer opzwol en kleding dus echt niet fijn zat rond mn buik. Verder inderdaad vooral niet te veel, mijn ervaring is dat je een of 2 favorite broeken hebt die je vervolgens de hele vakantie draagt met slippertjes en een topje...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden