Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hier alles weer goed, CTG gaf aan dat ons manneke zich nog prima vermaakt van binnen en bloeddruk was voor mijn doen zelfs laag, 140/74.

Ben niet fit vandaag. Misselijk, moe, maagzuur, hoofdpijn en ontzettend gammel. Wie weet wel te veel gedaan gister.... en nu de terugslag.

Babeth jullie zijn echt goed aan het oefenen zeg.......

Geplaatst

Pauze

Spaatje: Wacht op intake/advies gesprek in Gent

Sen: orienteren op volgende poging, weer wat onderzoeken afwachten....

Roestvlek: ?

Esther: even afstand en rust

Guusje:19 aug echo, dan beslissen, of cryo TP, of eierstok verwijderen.

Ceeke: 18-7 ontdekt dat het hartje van hun wondertje gestopt is....20-7 afspraak gynaecoloog.

Voortraject

Miki: cryo aug/sept? Met Prednisolon, op advies van immuunarts DD. Starten eerst hiermee in eigen cyclus, kijken hoe 't valt

Tool: start eind september/begin oktober (bij bongi),

Zara: Voor nu genieten van wat wel is en oriënteren op mogelijkheden, 8 augustus uitslag onderzoeken i.v.m. herhaalde miskramen

Sylvino: Voorbereiden poging sept/okt, beginnen acupunctuur, afvallen, gezond leven

Behandeling

Sab: 3e fm 29 juli, punctie 1 aug

Henne: tp 29 juli

Zwanger

Ursula: (uitger. datum 30 juli)

Witje: 2 aug. CTG+bloeddrukcontrole 37w3d (uitgerekende datum 20-8-2011)

Babeth: 3 aug. controle gyn. 38w2d (uitger.datum 15-8-2011).

Caroline: 3 aug. 2de echo 9w1d: het is een tweeling! (uitger. datum 6 maart, mijn verjaardag...)

Witje: 4 aug. CTG+bloeddrukcontrole 37w5d (uitgerekende datum 20-8-2011)

Ivfsh: 11 augustus 20 weken echo in Nederland (18w5d) (uitger. datum 07-01-2012)

Laika: 15 augustus controle 31 weken (uitger. datum 18 okt.2011)

Fren: 17 aug 3e echo 13w5d (uitger. datum 17-02-2012) nu nadenken over wel of niet uitvoeren van combinatietest

Dublin: 17 aug controle klin. verlosk. zkh (uitger. datum 1 dec. 2011)

Geboren

Simba bevallen 18 juli 2011 van dochter Sanne Jasmijn

Nieuw hoofdstuk na mmm

Eef: Verder met ons leven.

Rubster: verwerken is begonnen. Nu verder met ons leven

Kaartje: klaar met mmm en alle teleurstellingen. We gaan verder met ons leven.

Geplaatst

haha, ik word er helemaal emotioneel van, die berichten van Babeth en San ; - ) en Ursela ; -)

lieverds, miki heeft het zo mooi omschreven, iedereen hier leeft met jullie mee, wenst jullie kracht toe, en vooral heel veel liefde en een bijzondere bevallings/kraamtijd ; - ) zucht wat mooi.

ga misschien mijn verhaal op een website voor ongewenst kinderloos zetten, alleen wil ik graag anoniem blijven, maar ik wil zo graag de boodschap naar buiten brengen dat blijdschap voor anderen die een zwangerchap, bevalling en moederschap mogen beleven, prima kan bestaan naast het verdriet wat jezelf doormaakt als het jezelf niet overkomt.

Ik vind dit gewoon erg belangrijk. Ik pas er voor om als buitenstaander te worden gezien of "zielig"omdat het ons niet zal gebeuren, daarom vind ik kinderen niet minder leuk en het ouderschap niet minder bijzonder. Was ook een beetje pissig laatst, toen duidelijk werd, dat het forum waar ik nu op mee wil schrijven over kinderloosheid, heeft besloten om mensen die met adoptie of pleegzorg bezig zijn, te weren. Aan de ene kant kan ik het begrijpen, aan de andere kant vind ik dat je vooral jezelf zo kwetsbaar er mee opstelt. Maar goed de beslissing is al gevallen, en mensen mogen daar vanaf 1 aug. niet meer schrijven over pleegzorg of adoptie. Heb begrip voor hun gevoelens, maar zelf wil ik absoluut niet die richting op. Kinderen zijn onderdeel van ons leven, en doordat ik nu zelf geen moeder wordt, vind ik het niet minder bijzonder of leuk. Tuurlijk ervaar ik ook op bijvoorbeeld kinderpartijtjes dat het soms kan voelen alsof je een buitenstaander bent. Maar dat komt meer doordat moeders het zelf moeilijk vinden om te kunnen plaatsen dat jezelf geen kind hebt. Ik zou dus zelf daar iets in de toekomst mee moeten doen, om dat gegeven er te kunnen laten zijn, maar het is ook een kwestie van het er mogen laten zijn. Ook dus dat je wel kan genieten van kinderen om je heen. Nouja, verder laat ik het hierbij. Ik vind het situatie waarbij volgens mij het belangrijk is er niet te ingewikkeld over te doen. Hoop dat iemand me kan volgen ; - ) ik ga gewoon lekker verder genieten van kinderen om me heen. Ik blijf ook wel schrijven op dat andere forum. Alleen dus niet over kinderen. PFffffff. Wat een moeilijk gedoe.

Lieverds iedereen een leuke dag, geniet van de vrije tijd en van elkaar ( ook al kan je die ander af en toe achter het behang plakken ; - )

Geplaatst

Sandra mooie uitslag weer voor jullie en dadelijk krijg je nog een te lage bloeddruk.

Moeilijk ook om de hele dag niets te doen, je waggelt een beetje rond en wil toch wat afleiding.

maar die kapper is echt nodig voor je kraambed daarna, als je haar maar goed zit toch........

Babeth ik heb het gevoel dat het niet meer lang gaat duren voor jullie.

M heeft toch nog vakantie?

Wie weet wat die loempia van gisteravond nog allemaal teweeg brengt!

Eef op de manier hoe jij schrijft zal het vast en zeker een indrukwekkend verhaal worden. Als het goed voelt om op een website te zetten zul je daar vast en zeker mensen mee raken.

Hier een beginnende ongi dus krampjes, rugpijn, vervelend, J schreeuwt heeeel vervelend (stomme man).

Vanavond een etentje waar ik nu al weet dat de rok voor het eten al op de vreethaak gaat, jullie weten nu wat het betekent.

Dikke buik door de naderende BONGI.

Dan denk ik meteen aan Tool die waarschijnlijk nog ergens op apengapen ligt na haar cocktail avond.....

Geplaatst

Hihi, tool is op dit moment bezig met het luchten vn de slaapkamer vrij te maken van alcoholdampen... en dan dat hoofd weer gefocused krijgen... de coctails waren vast van goede prijs, de zumbalessen zullen wel moeten worden aangesproken calorieën te verbranden.... tool leef je nog?

Geplaatst

Babeth, ik was gisteren zowiezo niet in staat om te voeden. Mijn moeder heeft Sanne opgehaald uit het ziekenhuis en thuis verzorgt en een fles gegeven.

Maar uiteindelijk bleek ook dat je met morfine wel mocht voeden.

Niet met de diclofenac, maar gelukkig hebben ze bij de spoedapotheek goed meegedacht en vonden ze een variant waarmee ik wel kon blijven voeden.

Geplaatst

hoi meiden

San wat fijn dat de controle weer goed was!

Sylvino, lekker een etentje en met de rok op de v-haak haha, lastig dat je je zo rot voelt met die naderende ongi, lopt je cyclus weer wat in de pas?

tsja blijft spannend wanneer...M heeft nog geen vakantie, heeft afgelopen week voornamelijk uit huis gewerkt omdat we diverse mensen nog met vakantie zijn, morgen heeft hij wel weer een afspraak in Schiedam staan, gelukkig niet druk op de weg dus kan snel thuis zijn als het moet.

Hij wil vakantie nemen na de bevalling.

Eef, wat rot dat er op dat forum nu de "regels" bijgesteld zijn, moeilijk hoor. Met name omdat jij juist zo positief klinkt! heel open en realistisch al zal het niet altijd even makkelijk zijn.

Echt inleven hoe het voelt als iemand definitief kinderloos is moeilijk, wel kan ik me mijn eigen angst nog herinneren die mij om het hart sloeg dat het zomaar zou kunnen zijn dat geen behandeling zou aanslaan....jeetje. Ik jkeek destijds naar 2 stellen om ons heel die ongewild kinderloos zijn en waar ik zoveel steun aan had op die momenten. Ik heb je niet ontmoet, ken je van hier maar jij komt ook zo als hen over, ik heb er echt bewondering voor. Je komt zo enorm krachtig over door je zienswijze en je gevoel zo goed te kunnen verwoorden.

En het is zo fijn om te lezen dat ook Kaartje en Ruby hun eigen "nieuwe" weg vinden en ook zo krachtig over komen. Petje af dames!!!!

Maar wat je zegt over bijvoorbeeld feestjes e.d. dat herken ik wel, wij maakte dat niet zo mee toen wij nog in de mm zaten omdat niet iedereen er vanaf wist maar wel na het verlies van de jongens. afgelopen juni was ik voor het eerst weer op een "kinderfeestje" ik zag er als een huis tegenop maar gelukkig ging het goed en achteraf waren diverse mensen ook blij te weten dat ik weer zwanger was, daardoor vonden ze het minder lastig om mij te benaderen.

Op de familie bbq vorig jaar was het echt pittig, in het begin was alles heel stroef en bedeesd, net of iedereen zijn/haar kinderen het liefst wilde wegstoppen maar hoezeer ik onze jongens ook miste, ik had geen moeite met de achterneefjes en nichtjes, hoe klein ze ook waren....

ik zie het er nog weleens van komen , en dat meen ik, dat jij een boek gaat schrijven en wie weet dat het zelfs uitgebracht wordt!!!

Hoe gaat het met het klussen, wil het vlotten?

Geplaatst

ohh Simba gelukkig! maar wat moet het voor jou ook moeilijk geweest zijn om de kleine aan je moeder mee te geven, ookal was ze in super goede handen, bah meid!

sterkte

Geplaatst

In bed hier :-( we stonden op punt weg te gaan, maar voelde me echt niet lekker. Nog keer getempt, 37.8. Toen maar met paracetamol in bed gekropen. Nu iets beter. Wel erg bang dat dit jansen&jansen geen goed doet. Was ook even ban voor overstimulatie maar geen buikpijn, ook niet aangekomen. Morgen ziekenhuis maar even bellen als nog is.

Geplaatst

He Simba, hoop dat je je wat beter voelt, rare tijd voor je, ziek in de roze kraamweken, knuffel voor jou!

Babeth, denk dat het inderdaad de combi is, dat je van twee kanten niet zo goed weet hoe er mee om te gaan. Er heerst hier volgens mij zowieso een positieve sfeer, dus dat maakt het (als ik namens de dames uit de mmm mag schrijven) ook wel wat relaxter hier te schrijven. Het mooiste is als het er kan zijn, het verdriet als je zelf geen moeder wordt, naast het feit dat je verder gaat met je leven en er van geniet en er uit haalt wat erin zit.

Klussen gaat nog niet zo hoor, vooral aan het relaxen ; - ) en koffie drinken met mn ouders hihi. En er over praten....dat wordt nog hard werken komende week...

Geplaatst

hoi Henne, bij mijn laatste poging had ik ook steeds last van subfebriele temp, ik had later door dat het van de utrogestan kan komen. Toen ik daar mee gestopt was, was de temp ook binnen 6 uur weg. Verstandig om pcm te gebruiken en het rustig aan te doen ( fijn voor J&J) Sterkte en hoop dat je je snel wat beter voelt!

Geplaatst

Eef voelde jij je er ook ziekig bij? Zodra ik rustig aan doe (niks dus) gaat het beter, maar anders ben ik rillerig, koud, warm, zweterig, misselijk en moe. Vraag me nu een beetje af wat de kip en wat het ei is :-) Misschien ook een combi, was voor de punctie al snotterig, slaap slecht en m'n weerstand heeft een klap gehad van het prikken en de dormicum. Fijn, weer wat nieuws.....

Geplaatst

Henne, het voelde als griep, maar dan zonder snotterigheid of keelpijn, maar wel met vermoeidheid, spierpijn en verhoging. Het rustig aan doen hielp wel, heb ik de wachtweken wel wat meer op de bank gezeten zeg maar. Sterkte meis!

Geplaatst

Ja zo voel ik me dus ook... Bizar, nog niet eerder gehad. Hoewel ik altijd wel erg moe word van de utro. Stom spul. Ga nog maar een half litertje vocht wegtukken.

Geplaatst

Hè meiden, ik voel me gelukkig een stuk bete dan gister. Enige minpuntje is da ik voor de verandering weer kiespijn heb. Best knap toch, na een wortelkanaalbehandelng?! Zucht...

Babeth, klinkt goed hoor, denk niet da jullie dametje n heel lang op zich zal laten wachten!

San, ook weer goedgekeurd!

Henne, van de utro kun je je inderdaad heel beroerd voelen. Goed blijven drinken, maar volgens mij doe je dat wel.

Heb tool inderdaad al een tijdje niet gezien, heeft denk ik de hele zaterdag nodig gehad om bij te komen, haha

Nu snel naar Schiphol om schoonmams op te halen. Later meer!

Geplaatst

Hier gelukkig weinig last van de Utrogestan wel van Pregnyl. Henne elke poging krijg ik meer last misschien jij ook wel. Je wordt vatbaarder voor de bijwerkingen lijkt wel.

Fren lekker uitgerust!

Geplaatst

Fren, ik had na een wortelkanaalbehandeling ook nog dagen pijn. Maar niet meer die intense die overal doorheen beukt pijn. Alsof het wat langer duurt voordat mijn zenuwen doorhadden wat er met ze was gebeurd.

Henne, hoop dat je jezelf snel beter voelt.

Ik hoop dat jullie net zo lekker weer hebben als hier, ben even uit de zon gegaan. Vandaag lekker met mijn voetjes in een meertje gebungeld. Alleen dat overeind komen he.!

Eef, sluit me bij babeth's woorden aan. Je weet alles goed en op een bepaalde manier mooi te omschrijven. En sta ervan te kijken hoeveel kracht er in jou zit. En ook in raby en kaartje.

Kaartje rij je al in je nieuwe slee? Zegt het hebben van een bepaald merk auto iets over jezelf? Niet over mij denk ik, want ik kijk vooral naar de kleur. Helaas kopen wij tweedehands en kijkt mijn man eerst naar de technische staat en dan helpt het niets dat ik graag een rood rond autotje wil. Of een glanzend zwarte of... Wat voor kleur hebben jullie gekozen. Heerlijk, dat je kan kiezen met een nieuwe auto. Lijkt me nog het leukste.

Fren, je mag niet snel naar schiphol, jij mag rustig aan naar schiphol! Foei!

Babeth, vind het zo spannend, ik kan me niet voorstellen dat jullie meisje nog lang op zich laat wachten.

Mijn manneke hield gisteren urenlang feest, ik hoopte dat het een verhuisfeestje was maar nee, het was een gewoon zaterdagavondcoctailpartijtje..

Geplaatst

Jullie weten het toch... Gewoon de huur opzeggen.... Zeg er dan wel bij dat het niet linea recta moet.. Anders ga je mij achterna.

Ik lig nog steeds in bed. Voel me verdorie nog slechter dan vlak na de bevalling.

De steen zit nu wel al in mijn blaas denk ik, want de pijn in mijn nier is weg. Alleen zijn mijn darmen nu totaal van de rel. En is mijn buikvlies te gespannen, en dat doet erg veel pijn. Lopen, overeind komen en beWegen zijn een crime..

Zodra ik weer fatsoenlijk kan zitten en mijn laptop kan bEdiene zal ik bijlezen.

Vervelend Henne dat je je niet lekker voelt, maar ik denk ook dat dat ddoor de utro komt. Rustig aan... En lekker proberen te ontspannen

Babeth, ik begrijp dat het al even rommelt bij je, wanneer ben je ook alweer uitgerekend?

En Ursela.. Over de datum heen.. Bah... Sanne was net op tijd :-)

Geplaatst

meiden, even heeeeel oppervlakkig bijgelezen, tot vanmiddag 13 uur of zo, alles van daarna nog niet gezien.

Ceeke, wat vreselijk allemaal, het zit allemaal wel erg tegen bij jullie. Heel veel sterkte!

Esther, wat fijn om weer wat van je te horen, ik hoop echt dat jullie er samen nog sterker uitkomen.

San, hoe is het met jou?

Babeth, oehoeohohoe spannend joh. Ziekteverschijnselen kunnen aankomende tekenen zijn, ben benieuwd.

Urs, bij jou ook nog niks? Toch een augustus kindje.

Henne, wanneer ga je testen? hihi En hoe voel je je? Optimistisch?

Syl, hoe is het met jou vandaag?

Fren, wat lees ik nou! Doe je een beetje rustig aan meis! En denk aan jezelf!

Simba, jeetje wat een schrik, gaat het nu weer beter met je??

Ik vergeet de helft, sorry alvast.

Hier gelukkig geen nare buien meer, maar wel last van de hormonen, hele zere tepels, de fik staat erin!

En wat een dikke dikke dikke buik heb ik zeg verschrikkelijk gewoon!

Vannacht geen oog dicht gedaan, slaap graag op mijn buik en das nu geen optie natuurlijk dus elke 10 minuten de wekker gezien, blehhh.

Carolijn is net opgehaald door opa en oma en die blijft daar tot woensdag.

Dins en woens moet ik gewoon werken maar ik denk niet dat ik dat ga doen, weet niet meer wie dat vroeg..

Ben blij als het morgen is, ik ben echt zoooo nerveus voor de punctie (slechte herinnering aan) iemand zei bevallen is erg, nou...I beg to differ!! ;-)

Tot later lieve meisjes.

xx Sab

Geplaatst

Ik vond het uitzoeken van een nieuwe auto wel een belevenis. Altijd tweedehands gereden tot nu toe. Het wordt een zwarte en hij komt in september. Moet nu eerst nog gemaakt worden.

Eef, herken heel veel in jouw manier van omgaan met kinderloosheid. Ik vind kinderen gewoon heel leuk. Kan ook echt genieten van andermans kinderen. Dat snapt alleen echt niet iedereen helaas. Merkte op een gegeven moment dat er vrienden waren die alleen het deel van de,vriendengroep met kinderen uitnodigde op de verjaardag van hun kind. Heb er maar geen woorden aan vuil gemaakt en steek mijn energie liever in andere mensen.

Simba, hopelijk steen gauw uitplassen en snel naar huis.

Henne

Geplaatst

Henne, gewoon lekker rustig aan doen. Ik merkte ook elke poging dat ik meer last kreeg van de hormonen. Heb nu nog steeds last van de hormonen van de laatste ronde.

Babeth, ben zo benieuwd wanneer ze komt. Ik verwacht jouw dametje nu eigenlijk als eerste.

IK ga even paardrijden. Tot later.

Geplaatst

Ik vond het uitzoeken van een nieuwe auto wel een belevenis. Altijd tweedehands gereden tot nu toe. Het wordt een zwarte en hij komt in september. Moet nu eerst nog gemaakt worden.

Eef, herken heel veel in jouw manier van omgaan met kinderloosheid. Ik vind kinderen gewoon heel leuk. Kan ook echt genieten van andermans kinderen. Dat snapt alleen echt niet iedereen helaas. Merkte op een gegeven moment dat er vrienden waren die alleen het deel van de,vriendengroep met kinderen uitnodigde op de verjaardag van hun kind. Heb er maar geen woorden aan vuil gemaakt en steek mijn energie liever in andere mensen.

Simba, hopelijk steen gauw uitplassen en snel naar huis.

Henne

Geplaatst

Syl en Kaartje, ik had juist de eerste icsi heel erg veel last van de hormonen en daarna minder. Misschien hebben de miskramen en narcoses ook wel invloed, er is het laatste jaar wel vee me m'n lijf gebeurd natuurlijk. En misschien is het toch gewoon een soort griepje... Vind het vooral vervelend dat ik naar die 37.8 ging, dat is voor mij toch een soort grens van wat mag met m'n emmies aan boord. Ben best bang dat m'n kansen nu al verkeken zijn :-(

Geplaatst

Niet aan doen lieve henne, ik bedoel doemdenken, want je hebt goeie emmy, s, en het is geen koorts. Dus panadol slikken, en uitgaan van de goede werking van utro, met n extra bijwerking voor nu. Jou en ke mannetje extra vertroetelen met rust, ok?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden