Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hahaha, dank syl, die ontnuchterende opmerking had ik even nodig ;-)

Caro, reed overigens vanmiddag achter een Swift (zo'n nieuwe), en vroeg me af hoe je de twins en de rest v gezin daar in gaat krijgen... Ik heb vorige week de kinderw die wij op het oog hebben in mijn auto mogen passen, dat paste gelukkig, ha ruimte over.

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ik kan me herinneren dat een vriendin van mij het ook voelde alsof er een alien in haar zat! wat grappig dat je dat zegt Syl...

Wij hebben ook makkelijk praten, ik voel mijn borsten wel, pijnlijk elke avond als ik mijn bh uittrek en mijn tepels zijn raar groot... Misschien als dat bij mij weg is dat ik het ook eng vind... Kun je niet het zh bellen en vragen of je morgen even snel mag langskomen voor een echo omdat je je zorgen maakt? Ik heb dat ook wel eens gedaan toen ik mijn dochter een dag niet gevoeld had, was geen probleem, ze willen geen gestresste zwangere vrouwen...

De kinderen gaat prima lukken, hij is van binnen veel ruimer dan je denkt, heb vaak 3 apen achterin, maar de tweelingwagen gaat never achterin passen want het is een heel klein kofferbakje. Ben bang dat ik 'm moet inruilen en daarom baal ik ook zo van die schade... Mijn moeder stelde al een Renault Kangoo voor, haha! Wat een ding! In ieder geval genoeg kofferbakruimte. We zien wel.

Geplaatst

Zijn die wagens dan echt allemaal zo groot? Mijn schoonzusje reed bij de eerste nog in een smart en dat ging met maxicosy en wagen en nu heeft ze een Hyundai Atos, ook niet echt de grootste auto en daar vervoert ze drie kids in, tot voor kort ook met wagen....en soms ook nog met m'n zwager erbij. oké, het is sardientjes in een blikje, maar toch...

Geplaatst

Lang leve de Atos! die hadden wij deze keer op vakantie, prima karretje!

Zoals ik zei is de binnenruimte groot genoeg voor 5 mensen, maar achterin... Een gewone kinderwagen zou misschien passen maar een tweelingwagen? Ok, misschien past ie dan net, maar wat als we naar mijn zus in Frankrijk gaan? Nu kunnen net de trolleys en het tasje van mijn vriend achterin, naast mijn dochter op de achterbank staat dan nog een tas met eten etc. Dus waar laat je de rest als de kinderwagen achterin zit? Dat is meer het probleem. Mijn vriend zei al: zo'n skikoffer op het dak maar die heb ik gehad en was blij dat ik 'm kon verkopen op Marktplaats...

Ach wie weet valt het mee, misschien moet ik ook maar een keer gaan passen...

Geplaatst

Ha meiden ben er weer even, weinig bij gelezen. Hoofdpijn nog en WEER oorpijn, naaar de h.a. geweest, moest bloed laten prikken voor suiker en schildklier?? vind t vreemd, denk zelf misschien toch mijn, kies...hopelijk snel weer t vrouwtje ziday ik weercwat vaker mee kan kletsen..

Geplaatst

Tool wat een poppie! Hoe is t om je broer na 2 haar weer te zien?

Henne, vakantie gaat te snel lees ik??

Hene en syl gaan wij car polen in oktober? Ik wil wel rijden :)

Xo terug,

Geplaatst

Prima Sab, kunnen we spaatje onderweg ook nog oppikken....en sen op het dak erbij? Hihi....wagen volgeladen.

Wel fijn dat ha wat dingen nakijkt, ook al denk je zelf niet dat het daaraan ligt. Wat bij mij erg goed blijkt te werken tegen al die holte- en oorellende: Physiomer strongjet. Hele sterke neusspray met zoutoplossing dus onbeperkt te gebruiken. Bij het minste beetje hoofdpijn of druk achter m'n ogen pak ik twee keer per dag dat ding. Moet eigenlijk een keer zo'n neusdouche ding halen, veel voordeliger, aar dit is zo makkelijk :-)

Geplaatst

Is goed Sab.

Enige waar ik niet bij stil heb gestaan is dat wij de caravan een week eerder moeten weghalen want dat is het laatste weekend.

Prioriteit stellen hè!

Geplaatst

Nee niet genoeg plek, is groot maar niet zo groot :-)

Schoonouders willen ook logeren hier maar geen zin in dus nu valt er weer een weekend af, hihihi.....gemeen...

Geplaatst

Caro, wij gaan weer naar een station. Vind ik toch handiger met een grote hond.

Syl, prikken komt dus weer dichterbij. Zo lang naar uitgekeken en nu toch weer tegenop zien. Gek he hoe dat gevoel wisselt.

Sab, fijn dat alles gecheckt wordt. Je klinkt nog steeds beroerd.

Geplaatst

Oh ja das waar. Je raakt 'm vast wel kwijt... ik moet eens gaan rondkijken. We hebben een vrij smalle carport waar ik 'm toch wel graag in wil kunnen zetten in geval van (nogal vaak) regen...

Geplaatst

hallo meiden, even snel de groetjes vanuit een zeer warm italië. Lekker zon, zee en strand. Morgen bruiloft en zondag familiebezoek. Maandag naar Venetië, verder zien we het wel. Tot snel!!!

Geplaatst

Klinkt goed 'S€n! Geniet ervan meisie!

Syl moet weer lekker lachen om je droge opmerkingen hihi...

Ik ga maar weer vroeg naar bed, debiel...heb vakantie en lig en nog elke avond voor tienen in. Kennelijk was ik toch wel erg moe en aan 'vakantie' toe. Rug lijkt langzaam beter te gaan, heb goeie hoop voor maandag.

Oh enne.....nog een tip voor de zaadverbeteraars ;-) J is vandaag naar de osteopaat geweest en die adviseerde om dagelijks onder de douche ofzo de testikels te masseren, er beetje aan trekken ed om de doorbloeding te verbeteren. Tja....ik geef het maar even mee.....

Truste! :-))))

Geplaatst

Hoi meiden,

Bijlezen heb ik geprobeerd, heb alleen niet alles onthouden!

Henne jij in de lappenmand met je gezondheid , wat ellendig, je wil gewoon vooruit en het eea kunnen ondernemen..wens je alvast veel succes bij dr. Pf. In DD, hoop dat je snel een uitkomst hebt, respect voor jullie, de weg is zo lang....we weten waarvoor maar toch!

Sab jij blijft ook tobben hè, geen gekke gedachte dat het van en kies komt, was bij mij destijds ook en ik maar denken dat het an mijn oor kwam. Beterschap!

Ruby, wij hebben je lieve kaart ook ontvangen hoor, dank je!

Caro ben benieuwd welke avuto het gaat worden, de dupes en neemt veel ruimte in zeker met de reiswiegjes erbij, in mijn Peugeot 307 paste het net, maar de kofferbak was dan ook ramvol.

Fren je onzekerheid snap ik wel maar ik voelde mijn borsten tot een week of 13 en daarna niet meer hoor.

Ceeke als je wil stuur ik je de maillijst toe en voeg ik je toe, laat maar weten.

Ik moet zeggen dat je weer ontzettend sterk klinkt, heb zoveel bewondering voor je, zelfs weer 32 uur aan het werk...een dikke knuffel viir je!

Tool ik zag hier de foto van je nichtje, wat schattig!! Nig even meid en dan ben jij ook lekker aan et genieten in Griekenland, jullie hebben her wel verdiend meid !

Ohh Syl ook weer bijna beginnen, destijds toen je aangaf even een pauze te nemen leek het nog zo ver weg en het is al weer bijna september....

Fren jij ook een heerlijke vakantie!! Gelukkig vliegt de tijd als je met vakantie bent, en voor je het weet is er weer een echo

Hier geen bijzonderheden, het gaat lekker met Imke, vandaag wel een rare dag, precies 1.5 jaar geleden dat we de jongens verloren, 1.5 jaar!!!! Ook al is er een spannende zwangerschap daarna gekomen, ben ik bevallen en ligt de kleine meid veilig in onze armen, het lijkt geen 1.5 jaar geleden maar slechts een paar maanden, zo gek!!

Liefs Babeth

Geplaatst

Henne, maakte J. Er niet van dat de osteopaat had gezegd dat jij dat zou moeten doen? Dat zou M. Er wel van maken haha

Eef, ben jij al weer terug van vakantie? Nee toch?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden