Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Babeth dat zou je idd niet zeggen dat het alweer 1.5 jr geleden is. Zal wel weer een rare dag zijn.

Fijn dat Imke het zo goed doet.

Ben jij alweer een beetje in vorm?

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ik ben al weer aardig op de rit, mijn conditie wordt weer wat beter, grappig is ik nog steeds veel laat staan alsof ik zwanger ben, morgen lekker sushi of verse mosselen.

Als ik allen ben met de hond uitlaten dan schiet het niet op zeg, ze gaat steeds zodra ze ( in de verte!) een hond ziet zitten en s dan met geen mogelijkheid meer mee te krijgen, als M erbij is loopt ze wel gewoon mee maar als we allen zijn is ze enorm beschermend, wel schattig haha.

Geplaatst

Grappig dat honden zo kunnen reageren, deed Kayla toen ik zw was. Geen andere honden of mannen mochten in mijn buurt komen.

Lekker weer alles eten en sushi heerlijk.

Zal genieten worden.

Heel benieuwd wat de orkaan gaat doen bij NY. Kan echt een drama worden daar.

Geplaatst

Jeetje Babeth, dat het alweer anderhalf jaar geleden is inderdaad... Ik weet het nog zo goed, hoe ik schrok en kippenvel kreeg toen ik je bericht las... brrr. Zo zal je altijd van die dagen houden, maar dat geeft niet denk ik. Fijn dat het goed met jullie gaat!

Wat die auto betreft: voorlopig doen we nog even niks hoor!

Geplaatst

Meiden, wel bijgehouden, maar weinig kunnen reageren, morgen reizen we terug na n heerlijke vakantie met veel zon, zwembad en fietsen. Helemaal bijgetankt;-) zal n wat uitgebreidere reaktie geven als ik terug ben, voor nu iedereen ciao, en trusten, en... natuurlijk n knuffel ;-) ;-) ;-)

Geplaatst

Goede terugreis Eef!!, fijn dat jullie zo ontzettend genoten hebben!

Caro groot gelijk om nog even te wachten en je Goed te oriënteren, wat bergruimte betreft is zo'n kangoo nog geen slecht ideednk ik.....

Syl inderdaad, klinkt beangstigend hè die orkaan!

Geplaatst

Meiden,

Heb een gezellige avond bij mijn vriendin gehad. Lekker gekletst en wat gefreubeld.

Lig bu in bed met de jongste kat op mijn buik. Ga zo zo proberen te slapen.

Geplaatst

Hee meiden,

Wij zijn weekendje weg met vrienden uit NL. Lig nu in het hotel, was moe dus dacht lekker te gaan slapen. NOT... Er speelt een band in dit hotel en ik zou zweren dat ze in onze kamer staan: wat een lawaai....

Ruby: leuke avond gehad: fijn!

Babeth: wat fijn dat het zo goed gaat met imke! En alweer anderhalf jaar geleden... Ik weet het ook nog zo goed, echt een vreselijk bericht. Geef imke nog maar een dikke knuffel van me.

Henne: rug gaat langzaam beter, dat is goed nieuws. Wel echt balen dat jij je vakanties nodig hebt om überhaupt een beetje bij te komen. Ben erg benieuwd wat er maandag uit je gesprek komt. Ik lees je overpeinzingen over wel of niet doorgaan met verdriet. Kan je ook geen hulp bieden daarbij. Hoop dat jullie een fijn gesprek zullen hebben met de dik en dun meisjes.

Sylvie: las in t andere topic over je onrustige darmen: dokter nog grsproken?

Caroline: die auto komt idd vast goed. Misschien kun je voor langere afstanden ook wel n keer een auto lenen? Fijn trouwens ook dat het met je zwangerschap zo goed gaat!

's$n: geniet van je vakantie!!

Nu spelen ze 'twist and shout' net hebben we Neil diamond al gehad. 1 groot feest hier:-(.

Liefs aan allemaal!

Geplaatst

Ik heb m net al naar beneden gestuud voor oordoppen: hadden ze niet :-(. Net ook mijn aavondeten al eruit gegooid. Catootje is over duidelijk ook niet blij, haha.

Waarom kun jij niet slapen?

Geplaatst

Teveel denken is niet ook niet bevordelijk en ik heb al 3 nachten achter elkaar geslapen dus mijn lichaam vindt meer slaap niet nodig blijkbaar!

Hè bah ben je ziek of alleen eten verkeerd gevallen.

Geplaatst

Mmm, niet fijn als je niet kunt slapen.

Ik reageer soms niet zo goed op eten. Denk dat ik iets teveel heb gegeten. Nog niet veel hoor: voirgerecht, half hoofdgerecht (ook nog licht gerecht) en beetje toetje. Dat valt dan toch niet goed. Blijkbaar is mijn maagklep beetje lui geworden. Beetje onsmakelijk, maar ach, we delen hier alles hè:-). Eten komt dus vaak weer omhoog, soms echt overgeven. Ach ja, was net iig blij dat ik op het nippertje de hotelkamer haalde. Op straat over je nek gaan is toch ook weer een beetje gênant :-).

Hier is de Elvis medley bezig. Hoop dat het idd over vijf min stopt. Dat is iig wat de recetioniste zei...

Zullen we samen schaapjes gaan tellen? Ik ga in elk geval een poging doen tot slapen. Slaap lekker!

Geplaatst

Ik hoop dat je slaapt in de tussentijd en ja we delen alles dus ook luie maagkleppen :-)

Ik lig net weer in mijn bed, even op en neer gereden naar Rotterdam!!! Er waren wat problemen met een productie en ik was het contact met het moederschip (J) kwijt. Maar goed dat ik wakker was.

Wel 2 konijnen dood gereden en ik hoop geen parkeerboetes :-(

Welterusten.

Geplaatst

Moge dames!

Henne hoe is het met je..hoop toch echt dat je nog een beetje kunt "genieten" van de vakantie...je zou jezelf eigenlijk ziek moeten melden (maar dat weet je vast wel ;-p )

Eef inmiddels thuis denk ik?

Fren fijne vakantie!

Heb ook een auto te koop....weet niet of er een tweeling in past wil een kleinere. Zometeen nog even aan de klus en vanmiddag een verjaardag .

Geplaatst

We meten vannacht om 03.15 op Schiphol zijn. Vliegen 2 uur later. Wordt dus vroeg naar bed vanavond!

Sraks als vin wakker is rustig de tassen inpakken en het huis nog even schoonmaken (vn mag straks het hele huis stofzuigen, weet ie nog niet, hihi)

Waarom moest jij overigens in het holst vd macht naa r'dam sl??

En las vanmorgen in de kran over de burgemeester van Schiedam, is zij ook oorzaak van jullie pro lemen?

Meiden, twee weken zonder jullie, va morgen! Ga jullie missen hoor! Zal vast niet zoals Eef altijd wifi hebben...

Geplaatst

Lekker hoor Fren maar wel vroeg op dus, och je moet er iets voor over hebben toch!Begint hier al te regenen, bah.Er was een opbouw ergens met een aantal van onze spullen maar ze hadden niet genoeg. Niemand kreeg J te pakken terwijl die echt 2 km ervanaf zat maar was zijn telefoon vergeten.....toen was ik het haasje en ik vond het sneu om ook weer iemand wakker te bellen dus daarom zelf maar gegaan.Nee burgemeester Schiedam heeft er niets mee te maken behalve dat zij en de wethouder waar wij een conflict mee hebben van dezelfde partij zijn.Tuur ijk schandalig wat er gebeurt is. Mag hopen dat ze vervolgd wordt en haar eervol ontslag wordt ingetrokken.

Geplaatst

Tja, dat is het risico van eigen baas zijn denk ik. Slimme actie wel trouwens van J, hihi

En dat vroege op, ach, heb daar als we op vakantie gaan nooit zo'n last van, dan spring ik uit bed en ben ik direct heel actief, tot grote ergernis van vin. Hij zegt dat ik dan gewoon nerveus ben, maar das natuurlijk onzin ;-)

Geplaatst

Haha wij zijn lekker energiek op vakantie dat heb ik ook altijd, neem mij voor om tot heel laat in bed te blijven en uiteindelijk zit ik als een van de eerste aan het ontbijt!

Onweer hier :-(

Geplaatst

Mooi dat je er geen last van hebt Fren! Die onmogelijke tijden is een van de redenen dat ik de laatste jaren liever vanaf Rotterdam of Eindhoven vlieg... Nadeel daarvan is dat de keuze van bestemmingen beperkt is, maar ja.

Ik heb trouwens een vraagje: ik moet op 6 september naar de tandarts en de mondhygieniste. Die laatste ga ik afbellen want dat kan wel een half jaartje wachten maar bij de tandarts moet ik twee vullingen laten vervangen. Ik heb er de vorige keer 1 laten vervangen (heel raar, had ineens kleine gaatjes onder 3 vullingen) maar nu twijfgel ik natuurlijk over het verdovingsverhaal en zwanger zijn enzo. En misschien niet eens de verdoving want die kunnen ze aanpassen maar ook de stress die het geeft want ik haat de tandarts... Ik heb er alleen af en toe last van denk ik, beetje ontstoken tandvlees enzo, dus om nou tot na de bevalling te wachten? Zucht... wat zouden jullie doen?

Geplaatst

Verdoving is helemaal geen probleem caro. Heb ik al zeker 4 x gehad sinds ik zwanger ben en iedere keer met klem naar gevraagd.Foto's is een ander verhaal en wilde m'n tandarts afgelopen maandag ook echt niet doen.Ik zou zeker niet wachten tot na de bevalling; al die hormonen zijn echt een aanslag op je gebit, hoor en lees overal dat je juist extra op je gebit moet lette en passen als je zwanger bent. Mijn tandvlees is ook al aan het muiten en ben dus weer braaf aan de flos...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden