Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ohw wat sneu voor je vriendin Caroline.

Goed dat het zwemmen lekker gaat. En je buik is nu toch wel aan het groeien toch?

San, we gaan wel zien met de grote stukken van de kast. Mijn vader is verhuizer geweest. Dus die kan dan mooi even helpen.

Sen, Iggy is weer helemaal op zijn best in de duinen?

Eef, hoe is het bij jullie?

Ceeke, hoe gaat het daar?

Miki, lekker aan het broeden?

Ivfsh, geniet je nog lekker in spanje of ben je al terug?

Fren, lekker aan de slag in de babykamer.

Blijft altijd leuk het inrichten, van slaapkamer, huiskamer, babykamer.

Ik wil in de slaapkamer eigenlijk nog wel een kleurtje op een muur. Weet alleen nog niet wat. Of een grote muurschildering. Mijn tv boven heeft het begeven. 1x meegenomen naar iemand anders en het beeld kleurt blauw. mensen zijn alelmaal blauw van de kou. Raar gezicht. Lijkt wel of het rood eruit is gehaald. Iemand een adresje waar hij eventueel gemaakt kan worden? Het is een lcd geloof ik.

Moet ook nog even een lesboekje overtypen en inbinden. Heb het weer veel te druk.

Ga snel aan de slag.

Toedeloe

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Mijn buik is behoorlijk aan het groeien Ruby... Zat vanmorgen te vergelijken met een foto van 8 maanden zwangerschap bij mijn dochter en dat scheelt nu al niet veel meer!

Geplaatst

Mijn oude televisie staat nog boven in de rommelkamer. Dus die kan ik nog gebruiken. Maar eigenlijk wil ik geen tv meer op mijn kamer. Maar denk dat A. dat niet wil.

Dus sparen voor een goedkope platte tv maar weer.

Bedankt voor je aanbod.

Caroline, dat is al wat zeg. Maar er zitten er ook 2 in.. Vind het zo leuk voor jullie.

Geplaatst

Meiden, ahh!

Ik heb altijd een week na ei vochtverlies, soort slijmprop (was aanleiding om aan de suprefact te gaan, maar nu niet want leek niet te helpen).

Vandaag is d-day en was weer zo laat. Alleen nu is het niet lichtgeel, maar echt bruingeel (sorry voor viespraat).

Ik schrok me rot! Ziekenhuis weet natuurlijk ook nix te zeggen, ja bruin is oud bloed. Ik dacht zelf wellicht van de tp. Vu hoopt dat dit niets te betekenen heeft.

Ik weet niet wat te denken! Toch veel te vroeg voor innesteling, zeker als het oud bloed is. Nu ook buik- en rugpijn, er worden hier schiet gebedjes gedaan.

Blijf bij me uk en/of puk!

Geplaatst

Hoi Testr, ik zou denken aan oud bloedverlies veroorzaakt door gerommel met de eendenbek tijdens de tp. Uk en Puk komen er nog echt niet uit, hoor. Is nog veel te vroeg. Niet gek laten maken, he? Ik weet, makkelijker gezegd enz. enz. Hou je taai.

Geplaatst

Miki wat frustrerend. Je wordt pas weer rustig als je straks een posi test in handen hebt. Wij kregen altijd bij alle symthomen te horen het "kan". Alles kan zowel bij zw als bij misgaan horen grrrr..... alsof het nog niet spannend genoeg is. Maar lijkt me nu nog van de tp te komen hoor, voor de rest is het nog veel te vroeg.

Hou je taai meis, wij duimen hard met jullie mee.

Geplaatst

Miki de anderen zeiden het al: tis echt veel te vroeg om nu al mis te gaan hoor, ze zitten d'r net in! Probeer rustig en positief te blijven (makkelijk gezegd, alsof ik dat deed, haha). Sterkte!!

Geplaatst

Miki ik ga ook voor het gerommel daarbinnen en dat er wat oude troep uitkomt. Het is idd nog veelal te vroeg om concreet te zijn. Ze zwemmen nog rond op zoek naar een goede nestelplek.

Hou vol meid!!! Zenuwslopend.

Geplaatst

Mijn hoofd hoort jullie meiden, thanks! Mijn hart blijft ietwT in verwarring... Maar ja, dat is de normale toestand in deze achtbaan, weet ik weer. :)

Geplaatst

Sluit me aan bij de rest Miki, vermoedelijk vqn de tp. Overigens kunnen ze best al aan het innestelen zijn als het een blastocyste en een compactie waren....maar daar kun je denk ik nog geen oud bloed van hebben. Hoofd en hart, verstand en gevoel gaan niet samen in de wachtweken. Gewoon ook niet proberen, je voelt je zoals je je voelt. Hou je taai xxx

Geplaatst

Hoi meiden,

Caro wat een emotionele begrafenis moet het geweest zijn, mooi dat ze dicht bij en " bekende" ligt al hadden ze er allebei nog niet moeten liggen.

Jullie hebben overigens nog heel wat te klussen thuis nietwaar? Wordt vast ruim en mooi maar ook heel wat werk....eerst je kantoor opruimen ;-)

Morgen heb ik een crematie van een tante, ze is 80 jaar geworden...de generatie van mijn vader begint echt steeds "kleiner" te worden...bah!

Testr ohh ik herken je onzekerheid en net in een wachtperiode die zo spannend is heb je weer " nieuwe" kwaaltjes....heel veel succes meid met het in bedwang houden van je zenuwen en het broeden...kom op ukkie en pukkie!!

Vandaag adapters gekocht zodat de maxicosi op de wande wagen kan, ideaal! Imke wil niet liggen in de bak als ze wakker is, ze ziet dan niet genoeg, nu was ze helemaal tevreden, heerlijk kan ik er ook weer net de hond op uit.

Sandra fijn dat jullie avondje uit een succes was!

Dames, geniet allemaal van het lekkere weer dit weekend

Liefs Babeth

Geplaatst

Babeth al is 80 een betere leeftijd dan 45 en 65, toch is het nooit leuk. Mijn ouders zeggen het ook af en toe: ze hebben nu wel erg vaak een begrafenis of crematie in hun kennissenkring... Sterkte in ieder geval!

Miki ik vind het wel spannend dat er weer iemand in de race is! Lang geleden voor mijn gevoel, eindelijk weer actie! Al zou jij liever deze 2 weken overslaan, dat snap ik...

Geplaatst

He babeth sterkte morgen. Ongeacht de leeftijd is het nooit leuk.

Henne ben ook wel benieuwd naar het verhaal van de rumbonen!!

Miki weer een dag voorbij!!!!!!

Zitten de voice te kijken. Geweldig zeg de Guy met zijn piano!!! Wilde dat ik dat kon hihi.

Geplaatst

Babeth, sterkte vandaag. Al is iemand 80 jaar geworden, het blijft een dierbaar iemand waarvan je afscheid moet nemen.

Ook in mijn vaders familie zijn veel broers en zussen aan het sukkelen (hij is de 1 na jongste van 14 dus zijn broers en zussen beginnen oud te worden), laatst was de begravenis van een kennis en de beste vriendin van mijn moeder zit in de laatste fase van een ziekte. Dat doet je beseffen dat je ouders zelf ook oud worden, en dat vind ik maar niets.

Slim om imke rond te laten kijken. Bij merel zette ik snel de rugleuning van de wagen al iets omhoog zodat ze rond kon kijken, ook al mogen ze officieel nog niet lang zo zitten, ze was een sterke baby en kon dat makkelijk aan.

Is het vandaag goed weer in nld? Zo rustig hier.

Caroline, wat ontzettend jammer voor je vriendin, al die moeite en geld en dan dit. Dat gun je niemand.

Mik, aaah, die ellendige wachtweken ook. Was er maar een webcam op de markt die door je buik kon kijken wat er in je baarmoeder bezig was.

Ik ben storm nu even aan het laten huilen. Vannacht weer twee uur tussen de voedingen en dat vind ik veel. Of beter gezegd, te weinig, ga vandaag een dagje drie uur proberen aan te houden. Vind dit moeilijk om te doen want ik weet dat ik genoeg melk heb, hij groeit als kool, maar vorige keer liep het na drie maanden erg terug. Toen heb ik vast gehouden aan die drie uur. Wat daar misschien de oorzaak van was dat de melk terug liep, geen productiegroeidagen genomen. Ga het daarom niet strak vasthouden iedere dag maar gewoon een dagje zodat het in ieder geval geen gewoonte wordt voor hem. Haha, terwijl ik dit schrijf bedenk ik, eigenlijk doe ik maar wat (en hoop dat dit goed is).

Carline, buikfoto?

Alle andere meiden, een fijne dag vandaag! Hier is de zon langzaam de wereld aan het verwarmen.

Geplaatst

Hier is het idd lekker weer Ursela. Hopelijk is iedereen daar van aan het genieten.

Wat je bv betreft. Ze zeggen dat het dan terug gaat lopen, als je kindje wil drinken aanleggen. Maar men om de 2 uur!!!!! Wie weet heeft ie nu wel zijn regeldagen???? Hij groeit dus heeft ook meer melk nodig toch. Maar ze zeggen dat je je gevoel moet volgen en als je gevoel zegt dat een dagje geen kwaad kan is dat vast zo!!

Ik ben net pas uit bed, heerlijk. Kleine lag lekker tussen ons in na de fles van 7 uur. Straks boodschapjes doen en vanmiddag dus visite. Kunnen we eindelijk de appeltaart gaan proeven.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden