Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hihi Guusje, als je er een beetje snel overheen leest s het net of je foto's op het toilet hebt gemaakt LOL

Simba heerlijk hoor, alleen dat kampvuur....heb net liggen schelden op vuurkorven, tuinhaardjes en andere stinkdingen. Heb de deuren en ramen dicht en nog lig ik hier binnen in de rooklucht, walgelijk vind ik dat. De was ruikt er nu waarschijnlijk ook naar, bah. Maar daar zul jij geen last van hebben op de camping *grijns*

Ladies, ik ga proberen te slapen. Truste allemaal, morgen weer een heerlijke dag ZON!

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hahahaha, dan wil ik er wel heeeeeeeel goed voor betaald worden!!!

Geplaatst

Zo sneu voor Kayla Syl! We hopen op het beste.

Henne, ik kan daar ook heel slecht tegen! Gelukkig weer boven water. Ik ging vroeger nog net niet (ja soms wel :-)) collega's bellen. Maar dat was dan ook zijn zusje hoor. :)

Guusje, je komt van de plee en wordt gefotografeerd. Klinkt spannend, ff gemist. Wel benieuwd!

Simba, gezellig. Geniet!

Witje, jaja weer een dag.... Mijn appeltaart van afgelopen weekend was ook al zo'n succes. Wel voor de helft door de man verorberd (mooi Wordfeud woord :-))

Hier geen kleurige afscheiding meer! Maar ook even niet teveel gedaan. Lees wel dat innesteling vanaf 7 dagen na bevruchting kan. Mijne waren 6 dagen oud (5 dagen voor vriezer, dag na ontdooien tp). Maar ja, het zal wel niet.

Trusten meiden, xxx

Geplaatst

Effe snel bijgelezen, na een dagje weg,

Guusje jij in mineur (leuk scrabble) maar wel komt er een poging dichtbij, en dan die onzekerheid die je voelt, sterkte en knuffel, zal niet gemakkelijk zijn. Apart werk, af en toe modellen!!

Miki jij weer een dagje verder in de spannende wachtweken, feliciflap!

Laika, jij ziet op tegen de bevalling, helemaal begrijpelijk. Ik vond het wel een goede tip van san, maak het ieg bespreekbaar, dikke knuffel!

Rest een beetje vergeten, Simba aanhet kamperen! Gefeliciteerd! heel veel plezier en geniet ze daar, leuk hoor, en stoer met zo'n kleintje, betekent wel veel voor jullie toch, deze stap, zo weg met z'n drietjes? weer even wat anders dan het huis, de luiers, en regen, en werken voor manlief, geniet ze daar

Lekker gefietst vandaag. Morgen kinderfeestje, ben benieuwd, zal wel heel druk zijn, in dat geval blijf ik niet te lang. Het blijft toch soms wat confronterend, en het is onvoorspelbaar of ik daar nu wel of niet verdrietig van wordt, negen van de tien keer niet, maar de laatste tijd weer net even wat emotioneler snel. Op werk veel geklets over drukte met kinderen, de taken die er liggen, sporten in het weekend, de oppas etc, ik luister er naar en leef mee, maar stiekem denk ik dat ik graag had geruild in plaats van onze vrijheid weg te kunnen wanneer we dat willen. Maar ja, het verlies is er, nu de kunst om er toch wat leuks van te gaan maken, er bij stil blijven staan geeft dubbel verdriet. Dat is de realiteit, maar dat ook zo voelen lukt niet echt altijd!

Fijne avond iedereen xxx

Geplaatst

Oh, wat een heerlijk dagje was het he? Ik heb vandaag eerst lekker op ons dakterras gezeten en daarna zijn we naar het strand gereden, lekker achter het glas aan de ice tea en de bitterballen. Daarna in een eetcafe beland met z'n tweeen. Was echt heel fijn (en waarschijnlik een van de laatste keren dat we zoiets zo spontaan konden doen natuurlijk!)

Morgen gaan we met vrienden naar een culinair festival. Moet wel opletten dat ik niet de hele dag ga lopen enzo, want dat wordt wel echt zwaar.

Henne en Sandra, jullie hebben gelijk over die pijnstilling, dat heb ik nog helemaal niet nagevraagd. Ik ga dat gelijk doen, aankomende dinsdag bij mijn volgende controle! Kijk, op dit soort momenten ben ik zo blij met jullie (niet alleen op dit soort momenten hoor, maar jullie begrijpen wel wat ik bedoel ;-)), zoiets simpels en dan kom ik daar zelf niet op!

Ik duik er ook zo in, welterusten meiden!

Geplaatst

Testr bijven hopen hoor!

Simba, je hebt vandaag iig erg lekker weer gehad!

Sandra ga morgen naar je zwaaien volgens mij rijden we bij je langs (toch)

Henne ik zou het ook niet meer hebben hoor DAT hij dan weg moet oke maar dat wel 24/7 bereikbaar!

Guusje niet lekker in je vel/hoofd zitten en dan toch als fotomodel aan de slag ( op het toilet) ;=) hoop wel dat je jezelf snel beter gaat voelen.

Arme kayla sterkte Syl

Fren te schattig gewoon!

Geplaatst

Inderdaad mega cute Fren!

Klinkt goed laika. En mak aan morgen maar.

Tnx Spaatje. Ik hoop me suf, maar blijf relativeren. Ga ook echt niet testen, geen zin in streepjes gestaar meer (Huh ja echt? Jup). :)

Hoe is met jou dan Spaatje?

Geplaatst

Vindt het wel grappig om te lezen dat er een aantal meer zijn die ook "verwachten" dat hubby maar bereikbaar moet zijn. Mannen boeit dat niet zo en snappen dat dan ook niet. Ik kan daar dan wakker van liggen als ik niets heb gehoord vooral met een productie. Slaap geruster als ik iets hoor en stel dat ik hem nodig in de nacht.... Opnemen die telefoon ;-)

Welterusten.

Eef ik hoop dat je het morgen naar je zin hebt op het feest!!!

Geplaatst

Zeker grappig Syl! Mijn man heeft het andersom ook wel, als het te lang duurt, gaat ie smsen: "ja nu is het mooi geweest'"

En idd Eef, hopen dat je morgen er wel enigszins in mee kan gaan. En een ander leven is niet minder mooi! Ook al had je het (zooo) graag anders gezien.

Geplaatst

Die van mij smst dan: 'Gaat goed?' Maar andersom neemt ie regelmatig niet op of hoor ik 'm thuis overgaan... niet eens bij zich. Maar daar ben ik inmiddels aan gewend.

Eef sterkte morgen. Guusje jij ook.

Hoorde bij het weerbericht dat het de hele komende week rond 20 graden blijft! had er niet meer op gerekend, al bijna mijn zomerbroeken naar zolder gedaan...

Geplaatst

En nadeel: het is 's ochtend en 's avonds echt heel koud! maar ja, beter dit dan meteen hup 12 graden toch?

Welterusten meiden, ik ga mijn bedje in! Hoop dat iedereen lekker slaapt.

Geplaatst

Idereen heeft het over Fren en "te schattig" waar gaat dat over??? Ik heb geen FB.

Spaatje als je via de Westerschelde tunnel rijdt dan komt je idd langs Terneuzen. Zal ook ff zwaaien, al denk ik niet dat we in Terneuzen zijn vandaag. Het plan is om naar de kust te rijden, Ruben in de draagzak te doen en even over strand wandelen, zover dat gaat met mijn buik en dan bakkie doen in strandtent!!!! Succes morgen in Gent en hopelijk vind je het de reis waard en kunnen ze je goed helpen daar.

Henne nog lekker kunnen slapen?? Vandaag komt J thuis Joepie!!

Eef hopelijk een fijne kinderverjaardag. Het blijft moeilijk zulke dingen. Nu ik Ruben heb merk ik zelf nog dat ik het er best moeilijk mee kan hebben, omdat hij waarschijnlijk ons enige kindje blijft en het dus niet meemaak het geluk van een groter gezin. Ik weet het jullie doen een moord voor 1...... Ik zou het nog eens een keer mee willen maken, maar dan bewuster. Maar goed dat weet je van te voren ook niet.

Het is mooi weer dus kinders zullen wel lekker druk zijn en hopelijk ook lekker buiten kunnen ravotten.

En net wat Miki zegt een ander leven is ook mooi.

Syl al bij je moeder????? Ben jaloers op je worstebroodjes hihi, die zal je vast wel weer eten daar?? Maar in mindere mate want je was weer afgevallen toch?? Toppie.

Simba lekker aan het kamperen. Wel frisjes zeker zo 's nachts, of valt het wel mee? Jullie hebben in ieder geval lekker weer. Geniet er nog even van.

Laika we zijn er hier voor elkaar nietwaar!! Well lekker dat je dinsdag gelijk hiermee aan de slag kan. Geniet je nog een beetje van je verlof?? beetje kunnen slapen vanacht?

Geplaatst

Sandra Fren had wat roze babykleertjes gekocht, heel leuk.

Spaatje veel succes en misschien nog even wat relaxen daar met het mooie weer.

Valt wel mee met de worstenbroodjes pas 2 op maar neem 1 zak mee :-)

Geplaatst

Jullie zijn lang doorgegaan gister meiden! Ik lag er om 10 uur in, toch ff te veel gedaan denk ik.

Wbt bereikbaar zijn heb ik ook nog een leuke; vjn was vorig jaar met een collega 5 dagen naar zuid Korea, doen ze af en toe, mij maak je er niet blij mee, hè zit langer in het vliegtuig dan dat je op bestemming bent. Maar goed, zijn tel deed het daar niet en die van z'n collega ook niet. Wisten we niet van tevoren, dus pas op dag 3 liep hij eindelijk langs een internetshop en kon een mail sturen. Ik had m in gedachten al begraven. Was helemaal handig toe bleek dat de bank z'n Creditcard geblokkeerd had vanwege een ' verdachte teansactie'. Ja, hij had m gebruikt in seoel...

Als ik in t buitenland zit bellen we ook veel. Mis m dan echt.

San, had een roze jurkje en vestje bij de Hema gekocht. Eerste echte aankoop...

Oja, vraagje voor de zwangere en net bevallen dames: heb sinds een paar dagen zeker 1-2 keer per nacht (nooit overdag) een harde buik. Moet ik me zorgen maken?

Geplaatst

Eef, Vandaag een kinderverjaardag, lastig!

Ik ben ook altijd zo bang dat ik emo word. Maar gelukkig meestal niet. Ik heb er eigenlijk alleen met hele kleintjes moeite, als de kinderen wat groter zijn gek genoeg niet.

Sterkte vandaag, ik hoop dat het meevalt.

Ook een knuffel voor jou!

Geplaatst

Henne, dat heb ik ook..als mijn liefste geen bereik heeft vind ik het maar niets. Maar ga niet extra bellen. Hij trekt vaak alleen de bergen in en dan stuur ik een smsje, als je op een top bent dan heb je vaak even bereik. Zie ik op mijn berichtenoverzicht dat het is afgeleverd weet ik dat hij nog in beweging is. Een paar jaar geleden ging hij gletscher klimmen en kamperen op spitsbergen voor twee weken. Daar had hij nooit bereik, vond dat erg lang. Maar heb het goed uitgehouden omdat hij zo lief was geweest om overal in huis briefjes te verstoppen, net alsof hij er toch was. Toen ik daarna op vakantie ging met een vriendin had ik ook vaak geen bereik, het stomme is dat ik, als ik zelf erop uit ben, me niet druk daarover maak. Het is vooral iets voor de thuisblijver.

Kaatje, hoe gaat het, wennen aan het dagelijkse leventje?

Guusje, wat vervelend dat je nog niet helemaal fit bent. Hoop dat dit snel komt.

Laika, als je veel angst hebt voor de bevalling, een vriendin van mij is naar een haptonoom gegaan omdat ze (nav eerste bevalling) erg bang was. Dit heeft haar goed geholpen. En gisteren is ze na een vlotte bevalling moeder geworden van een zoontje.

Fren, harde buiken horen erbij. Is een goede oefening voor de bevalling (zeggen ze). Maar zorgen maken is nooit goed, misschien ene extra controle bij een vk?

Simba, heerlijk, kamperen. Wil ook. Maar snachts is de temperatuur al rond het vriespunt en dat vind ik te koud voor storm.

Spaatje, veel plezier in gent (mag ook toch...)

Eef, dikke knuffel

Geplaatst

Mogge! Ik heb fijn nog even BAGGER geslapen, echt heel erg. Meestal valt het na twee nachten wel mee en raak ik eraan gewend, maar dit keer, pfff..... Ik weet trouwens altijd dat ik overdag niks hoef te verwachten. Dat staat J met z'n pten in de rivier en dat denkt hij echt in de verste verte niet aan mij. Is ook wel grappig als ie langer weg is. De eerste dagen mis ik hem vreselijk en wil ik liefst veel sms-jes, telefoontjes etc. terwijl hij helemaal bezig is met z'n trip en thuis niet mist. Na een paar dagen ben ik gewend aan zijn afwezigheid, maar begint hij mij (en thuis) juist te missen. Net zo goed als ik een ochtendmens ben en hij een avondmens, lopen we hierin ook compleet langs elkaar heen haha.

Leuk trouwens dat Vin in Korea is geweest Fren! Maar idd voor vijf dagen!!! Het is twaalf uur vliegen! :-S En is Seoel zo afwijkend dat het onbetrouwbaar is? Hahaha! Wat vond hij van het land? En het eten? Wij willen er toch echt ook eens heen, maar ik zie zooooo tegen het vliegen op. En ja, ook eerst zwanger worden he, zucht.

Eef, hoop dat het leuk is vandaag. Altijd lastig. Ik merk soms dat het ook vooral van de reactie van de volwassenen afhangt. Als het allemaal ouders zijn die jou (onbewust) een soort buitensluiten omdat jij zelf geen kinderen hebt, dan ben ik veel meer van slag dan als er bijvoorbeeld iemand even naar jou vraagt. Ben zelf een keer jankend weggelopen van een Halloween knutselmiddag hier in de wijk. Voelde me zoooo buitengesloten.

San, mijn grootste 'angst' na geen kinderen krijgen is er 'maar' eentje krijgen. Dat klinkt heel ondankbaar en hebberig, maar ik zou gewoon vreselijk graag meer kinderen willen. Onze kinderwens is altijd al groter geweest dan één kindje. Natuurlijk zullen we zielsdankbaar zijn als we die ene mogen krijgen, maar daarmee is onze wens niet geheel gevuld, wel gedeeltelijk. En daar mag je volgens mij best verdriet van hebben. De wens voor een tweede of derde kindje kan net zo groot zijn als die voor een eerste. Het enige verschil is dat je idd niet met lege handen staat als het niet lukt. Maar toch moet je ook dan een ander leven inrichten dan je graag had gezien.

Spaatje veel plezier én succes in Gent. Ik ben echt heel erg benieuwd naar je ervaringen daar!

Meiden, het is nu idd nog fris, maar al wel lekker de ramen open (rooklucht eruit ;-)), de eerste was draait en ik ga even een lap door de badkamer zwieren. Over twee uurtjes heb ik de zon vol achter en ga ik de rest vd middag heerlijk zitten lezen en soezen. Een hele fijne dag allemaal!

Geplaatst

Henne, das dus precies de reden dat hij die tripjes met een collega doet. Ze wilden nl terug vliegen met de nieuwe A380... Tja, hij werkt voor een luchtvaartmaatschappij. Eerder ook al 3 dagen Osaka en 4 dagen Peking...

En geloof da probleem lag aan de speciale band die je in je tel moet hebben. Had meneer natuurlijk niet van te voren bekeken. Maar hij vond het helemaal fantastisch, eten heerlijk. Hij wil zo terug, liefst zelfs naar noord Korea.

Is J aan t vissen henne? Heeft hij het wel super getroffen met het weer zeg! Las ook dat simba aan het Camperen is, ook al zo fijn! Ik ben een beetje zoekende vandaag... Normaal breng ik dit soort mooie najaarsdagen op het hockeyveld door, lekker borrelen in de zon na de wedstrijd. Kan er nu wel heen gaan, maar is toch anders. Zal waarschijnlijk inderdaad dakterras worden, zo even een stapel tijdschriftjes inslaan.

Eef, sterkte vandaag, als het niet gaat gewoon na een uurtje lekker weggaan. Je hoeft jezelf niet expres te pijnigen, toch?

Spaatje, moet je morgen voor de intake in Gent? Is me even ontgaan. Hoop dat er een goede klik is en jullie snel door mogen.

Mik, weer een dagje in de pocket! Wel positief blijven hè, is het halve werk, ben ik zeker van!

Guusje, balen dat het no tegen alt me het herstel. Ik snapte de combi wc en fotograaf ook niet helemaal moe ik bekennen...

Ik heb zara al heel lang niet gezien. Is ze op vakantie? Hoop dat hè oed gaat.

Geplaatst

Fren, lekker thuis chillen vandaag. Ook fijn!

Witje, fijn naar het strand dus? Gezellig.

Syl, hoe is het bij je moeder?

Ursula, jouw man is dan dus echt buiten bereik. Maar wel mooi hoor, dat jullie die ruimte daar hebben.

Henne, ondanks bagger slapen klink je enegiek. Fijn, je mannetje bijna thuis!

Enneh meiden, ik hou hoop hoor hier. Had gister nog lichte kraampjes maar zo weinig dat ik het eerder wijt aan dat ik nu geen diarree maar normale ontlasting heb. Verder geen bruinverlies meer, maar 1 bruin vliesje gister (hoe bedoel je onder de loep?). :) Ik hou dat op een potentieel goed teken. Mijn borsten doen sinds maanden, jaren wellicht zelfs, ook megapijn. Maar dit had ik, toen ik een meer normale cyclus had, elke maand. Heb masthopatie, goedaardig bobbels in borsten die pijnlijk opzwellen onder invloed van hormonen. Het begon vrijdag, precies de dag dat ik dat bruin verloor. Dat geeft me hoop, maar verder voel ik zo weinig! Ja af en toe denk ik misselijk te zijn. Maar ook dat kan allemaal horen bij pms klachten. Ik weet het. *zucht*

Wat me dan ontmoedigt is dat ik zoveel over buikpijn lees in het begin bij zwangerschap, vaak al vanaf innesteling. Hadden jullie dat ook of juist niet (ex)zwanger meiden? Ik dus echt nauwelijks.

Geplaatst

Fren, harde buiken zijn niet erg, je zit nu in de fase dat deze inderdaad gaan komen, dus je bent volgens het boekje hoor! Het moet alleen niet te erg worden (of te heftig in frequentie toenemen) of echt pijnlijk worden.

Ursela, dank voor de haptonoom tip (en gefeliciteerd met je vriendin). Ik ben niet zo heel bang voor de bevalling, ik ben alleen wat ongerust over die endometriose. Ik kan ook niets vinden over endo in combinatie met bevallen op internet dus ik ga het zeker even navragen bij de gyn.

Henne, lekker luieren straks, heerlijk!

Als ik mijn vriend niet kan bereiken (ook een J., zou het aan de naam liggen?) word ik ook altijd ongerust. Vooral als ie aan het motor toueen is. We hebben afgesproken dat ie van de week nog 1 keer een toertje gaat maken en dat de motor daarna de winterstalling in gaat. Op de motor hoort hij zijn telefoon niet en das nou niet zo handig met een hoogzwangere vriendin thuis. Maar inderdaad, andersom heeft ie er ook wel last van. Als hij zich echt zorgen maakt, dan gaat ie ook gelijk helemaal los en ook mijn ouders en beste vrienden bellen enzo. Ik heb weleens 15 oproepen van hem gemist, was ie vergeten dat ik in de bioscoop zat en mijn telefoon op stil had staan....

En zag dus die 15 oproepen en dacht gelijk dat er met hem heel wat mis was, weet je wel ;-)? Zaten we allebei opgefokt aan de telefoon!

Miki, bij mij begon de buikpijn pas nadat ik positief had getest. Ik voelde tot aan de positieve test helemaal niks, behalve een klein beetje misselijk op dag tien of zo (maar trok ook weer weg dus daar dacht ik ook niks van). Pijnlijke borsten had ik ook maar weet ik aan de bollen. Tja, de weken waar jij nu in zit, ze zijn zo zenuwslopend....Ik hoop het zo voor je, al die kleine klachten (of het uitblijven ervan) zeggen zo weinig he, maar ze geven je wel juist hoop (of wanhoop), dat is het ergste!

Caroline, ik vind die frisse ochtenden en avonden wel fijn, kan ik tenminste nog een beetje slapen...Ik hou sowieso erg van de lente en van mooie zonnige herfstdagen, hete zomers zijn niet zo aan mij besteed. Zo maar weer lekker het zonnetje in!

Fijne dag allemaal!

Geplaatst

Mik, ik had geen buikpijn volgens mij. Wel mega (in beide betekenissen...) gevoelige borsten. Gek eigenlijk, verder kan ik me niks herinneren van de wachtweken, behalve dat vin 4 dagen weg was en ik dat ech niet leuk vond toen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden