Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

hoi meiden

Sjonge IVFsh, je bleef er rustig onder, knap hoor!!!! maar fijn dat er geen risico genomen is en je goed nagekeken bent samen met Catootje.

Sandra wat een gedurfd kapsel, dan bedoel ik van half lang naar echt kort, zoals eerder gezegd een pittog kapsel, leuk!Hoe ging het trouwens met de papfles, vind Ruben het lekker?

Eef van harte gefeliciteerd en een fijne verjaardag!

Tool wat ontzettend lief van je moeder ook al weet jij wel beter, och zij zou het ook zo graag anders voor jullie zien, heb je de huisarts nog gebeld? Ik zou willen dat ik je wat kon opbeuren meid.......

Ceeke die hormonen ken ik niet, kan me voorstellen dat je er ergens tegenop ziet, juist omdat je zo omschreef je nu pas weer je eigen lijf terugkrijgt. Spannend, mede door deze stap natuurlijk ook weer steeds vaker denken aan hoe verder... moeilijk hoor.

Syl jij hebt het avondje overleefd met je pokerface, wat een gezellige avond zo met zijn viertjes (not), zeker in zo´n klein gezelschap en dan is het ook nog een klant.....

Ursela wat pittig hoe vaak Storm nog komt zeg, lekker dat jij voorlopig nog niet hoeft te werken alhoewel je met Merel natuurlijk ook niet echt aan rust toekomt.

Caroline, hoe gaat het met de verbouwing? wordt je dochter al een beetje enthousiast over haar nieuwe kamer?

Geplaatst

Het gaat heel goed met de verbouwing Babeth, dank je! Mijn dochter vindt het harstikke leuk, ze ging er vorige week, voordat er geverfd was, steeds met haar vriendinnen spelen, was spannend natuurlijk... Nu is het schilderen vrijwel klaar en gaat komende week de nieuwe vloer er in. Dan komt de schilder nog terug voor de puntjes op de i en klaar! Kunnen we naar IKEA voor een bed en een kast. Zometeen gaan we behang uitzoeken, 1 muur wordt behangen voor de kleur dus dat moet ook nog gebeuren. En oh ja, rolgordijnen. En een nieuw kleed. Maar dan is het ook klaar :-).

Ach, we hebben nog tijd zat. Als zij er uit is, kan haar kamer geschilderd worden en omgetoverd tot babykamer. Betekent nieuwe gordijnen, die gaat mijn moeder denk ik maken en een wieg erbij en wat leuke accessoires. Alles op het gemakje...

Geplaatst

Hey meiden, vanmiddag voor eerst naar haptonoom geweest....wel aparte ervaring. Weet niet zo goed wat ik erover moet zeggen nog. Het was wel erg confronterend, thuis eerst deuntje zitten janken. Voel me nu beetje raar, moe maar ook wel rustiger. Hoop maar dat het me uiteindelijk gaat helpen. Later meer, moet ff bijkomen...

Geplaatst

Hi meiden, ti's officieel... :-) vin heeft eindelijk kindeke erkent. Stelde niks voor, maar vond t toch wel een momentje.Daarna met mams naar de albert cuyp voor stof voor de wieg, erg goed geslaagd. Toen door naar jonge gezinnen beurs waar ik nog wat leuke dingetjes heb gekocht. Nu uitgeput op de bank, maar erg voldaan!Caro, zou willen dat t bij ons net zo vlot liep... Kamertje is nog steeds niks aan gedaan, tot mijn frustratie! Vriend die zou helpen komt maar niet door met een datum, en ik word ongeduldig ;-)

Geplaatst

Leuk Fren! Trouwens stelt op zich ook niks voor, maar het is toch een bevestiging van iets en dat maakt het bijzonder. En het erkennen van jullie kindje samen is ook op die manier bijzonder.

Leuk dat je geslaagd bent met stof! Wat is het geworden? En Caro heeft je dochter al behang uitgekozen? Een nieuwe kamer is toch wel geweldig vaak, ik weet nog best dat ik een sprei e.d. uit mocht zoeken toen mijn zus en ik samen nieuw behang kregen. Helemaal geweldig vond ik dat. En toen ik later vijftien was en een eigen kamer kreeg, toen ben ik helemaal los gegaan.

Ivfsh gelukkig dat alles goed was! En wel fijn dat het zo grondig en serieus wordt nagekeken.

Simba lekker gewerkt? En Babeth was je vandaag ook werken?

Syl moest wel lachen om je etentje. Met J ook wel eens van die verplichte nummers gehad. De mannen zijn dan zakenrelaties van elkaar en als vrouw mag je dan gezellig mee, zucht. Gek genoeg zijn de meeste vrouwen dan nogal arrogant, terwijl die mannen heel gezellig zijn. Ik was altijd verreweg de jongste 'voetbalvrouw' zoals ik dat noemde. Meestal was er dan gelukkig wel een van de dames die me adopteerde hihi. Maar echt leuk heb ik dat soort dingen nog nooit gevonden.

Zo hehe, ik ben weer een beetje bij. Vanmiddag was echt heftig. Kreeg ook echt het gevoel dat ik al jaren fout bezig ben. Ga ik het de volgende keer nog wel even over hebben. Toch heeft het wel iets met me gedaan, want ben nu wel redelijk rustig terwijl ik een k**dag had op werk en mege gestressed het kantoor uit liep. Oh, nog wel even balen, mijn broer heeft de baan niet gekregen :-( Als iemand nog iets weet voor een gepromoveer bodemkundige.....zucht....

Tool nog even speciaal een knuffel voor jou. Is alles wat ik voor je kan doen, aan je denken en er voor je zijn....

Geplaatst

Caro wat fijn dat ze al zo enthousiast is, zal helemaal zijn als ze mee het behang uit gaat kiezen, nog even en dan de babykamer, super zeg!

Fren inderdaad een bijzonder moment, weer een mijlpaal maar nu de babykamer ;-) vin durft wel eebn risico te nemen met een zwangere hormonen om. Hihi. Ik kon om de meest zinloze dingen boos worden.

Henne wat deed de haptonoom verder? Fijn dat je je in ieder geval rustiger voelt, nu van je poetsvrije weekend genieten hoor

Geplaatst

dames, effe snel, moet zo naar de les.

Fren, fijn dat V. jullie kindeke heeft erkend.

ivfsh, boh dat je zo rustig bent gebleven,hihi. ik zou mss wel al in paniek zijn geraakt.

collegaatje heeft vandaag hartje gehoord. heb dat zinnetje een paar keer moeten lezen. in de auto terug gewoon boos op mezelf omdat ik zo stom was om te geloven dat het ons ook zou lukken.

henne, benieuwd naar je verhaal van de haptonoom. Fijn dat je je nu wel iets rustiger voelt! balen van je broer.

nu ga ik ervandoor!

liefs,

Tool

Geplaatst

Lieverd het is helemaal niet stom om te geloven dat het jullie zou lukken, als je er niet in kan geloven dan start je ook niet een heel traject toch? Hele ma niet stom hoor! X

Geplaatst

Too tje, tuurlijk moet je geloven! Nu is dat geloof even weg, maar mochten jullie weer opladen en nog een poging doen, dan zul je weer net zo geloven. Dat moet, dat is je overlevingsmeganisme. Hou vol meis...

Geplaatst

Nou we hebben dit keer alleen gepraat, maar ze let heel erg op hoe je dan fysiek reageert. Ik vind dat wel moeilijk hoor. Als je slikt, vraagt ze bijvoorbeeld "wat slik je nu weg". Euh.....slikte ik? Tot het je zelf ook op gaat vallen dat je telkens als je iets pijnlijks vertelt, slikt. Niet dat ik daar nu verder al iets mee kan, maar die bewustwording is al heel vreemd. Ze zei wel dat ze het heel pragmatisch en fysiek aan wil pakken, omdat ik echt veel te veel in mn hoofd zit. Maar wat het precies inhoudt moet ik nog merken ;-)

Merk wel dat ik nu enorm slaperig ben en weinig behoefte heb aan tv, lezen of wat dan ook. Duik dus lekker vroeg mn bed in. Truste!

Geplaatst

Vind het wel indrukwekkend om te lezen, ookal was het dan een gesprek, het heeft al vest wel wat met je gedaan zo te lezen, ik bedoel dat je nu zo slaperig bent. Lekker van je vrije weekend genieten!

Geplaatst

Zo het is hier redelijk rustig geweest tijdens mijn afwezigheid;)

Simba weer vol aan het werk. Fijn om dan thuis te komen nietwaar?? Wel een bak zeg dat je op tijd was en dan je tas vergeten dus weer terug en dus haasten. Zou ook een actie voor mij kunnen zijn!!

Babeth het gaat hier goed met de papfles. Nu hij helemaal hersteld is van zijn virusje is hij weer zijn vrolijke zelf. We bieden hem flesjes aan van 200cc en soms drink hij ze leeg en soms laat hij nog zo'n 40cc staan. Zit beetje te twijfelen wanneer we met fruithapje gaan beginnen. Hij lijkt zo toe aan vast voedsel, maar ja hij is vandaag pas 3 maandjes!!

Ruben lijkt het erg naar zijn zin te hebben op de opvang. Gelukkig maar, moet er niet aan denken om hem krijsent achter te laten. Ze zijn zo lief voor de kindjes daar. Geeft mij ook weer zelfvertrouwen en kn ik met een gerust hart weg. De bijscholing ging goed, geslaagd voor de toets (had ook niet anders verwacht) en weer het nodige opgefrist. 's middags had ik een middagje voor mezelf. Heb het huis gedaan en ging om uur naar de fietsen maker. De baby mee voor op de fiets was binnen en die hebben ze gemonteerd. Dat duurde nogal lang dus heb geen tijd meer gehad om me even te ontspannen met een boekje op de bank, maar kan nu wel me Ruben op de fiets op pad. Ga eerst de lege maxi cosi erop zetten zodat ik een beetje routine krijg voor ik hem er in heb zitten. Niet iedereen hoeft te zien hoe ik klungel met dat ding hihi.

Tool je bent niet stom hoor!!!! Net zoals gezegt is hier eerder, je begint er niet aan als je er niet in geloofd. Ik heb zo met jullie te doen, dikke knuffel voor jullie!!!!

Henne naar de haptonoom geweest. Lijkt me heftig geweest, maar wel al "resultaat" vanwege de moeheid en geen behoefte hebben aan tv of boekje. Hopelijk heb je lekker geslapen daarna.

Caro het voorderd gestaag bij jullie dus. Leuk voor je dochter dat ze van alles uit kan gaan zoeken nu en helemaal dat ze er blij mee is.

Fren wat mij toen veel rust heeft gegeven een datum af te spreken wanneer de babykamer af "moest" zijn. Wel vervelend dat de hulp daarvoor het beetje af laat weten.

Bedankt voor de reacties op mijn nieuwe kapsel. Ja staat lekker streng hihi. Heb het wel vaker zo kort gehad. Ik heb ook dik en vooral veel haar dus ze bleef uitdunnen, geeft weer een heerlijk gevoel als de wind er doorheen blaast hihi. Normaal is het ook best licht blond hoor, maar doordat het winter wordt en door wax/haarmouse e.d. wordt het ook altijd donkerder. Dat vind ik zelf ook jammer. Maar ja er zijn ergere dingen nietwaar??

In ons nieuwe stekje hebben ze de afsmeervloeren gestort en zijn met de binnenmuren begonnen. Ruben zijn kamertje is "maar" 2x3 meter, waardoor we in die afmeting nog een logeerkamer hebben. Gelukkig een groot en hoog dakkapel waardoor het stukken groter lijkt. Als alles meezit dan hebben we begin decembe de sleutel en kunnen we beginnen!! Keuken is aangepast en besteld, behang ligt hier al op zolder, vloer en raamdecorarie is al uitgezocht. Nu nog de vloerbedekking voor de slaapkamers. We hebben er zin in, het gaat mooi worden.

Henne we gaan waarschijnlijk voor de Besta van Ikea in hoogglans wit. Het wordt een enorme wandkast in ieder geval en dan in hetzelfde nog een hoog dressoir met vitrine deurtjes boven en daaronder hoogglans witte deurtjes aan de andere kant van de kamer.

Nou verder weet ik het even niet meer dus wil jullie allemaal een hele dikke knuffel geven en een prachtig weekend. Wij hebben vandaag en morgen 's middags kinderverjaardagen dus lekker druk en gezellig.

Geplaatst

Hihi San, wel oppassen met hoogglans en kindervingertjes hoor ;-) je blijft poetsen. Wij hebben een Besta in 'normaal' wit. Een hoge kast van drie maal 60 breed en dan de onderste rij deurtjes en daarboven een rij laatjes. De rest is open. Het is gecombineerd de boekenkast en J zijn kantoor LOL. Leuk he, een nieuwe huis zo helemaal inrichten. Wat dat betreft zou ik best weer willen verhuizen. Maar ik probeer me binnen dit huis nog maar een beetje uit te leven. Pas nog nieuw behang en gordijnen. En denk dat ik in de komende weken eens echte gordijnen in het reservekamertje (lees babykamer) ga hangen. Dan is het toch iets minder een rommelhok en tenslotte slaapt ons nichtje er ook regelmatig. Op zolder zou ik ook wel eea willen veranderen, maar we moeten even op de uitgaven letten met net een andere auto, een hulp in huis en misschien nog eeen icsi op komst.

En Tool...daar had ik mee moeten beginnen....we voelen ons allemaal zo dom en stom als het mislukt is. Hoe heb je kunnen geloven dat het kon lukken, wat naief, wat dom, waarom ben je zo blij en hoopol geweest.... Maar lieverd, dat geloven en hopen is normaal! Je hebt een kans, je had zelfs een hele goede kans, dan mag je toch hopen? En ook als je twee weken ingezet had op 'het lukt toch niet' was je nu lamgeslagen geweest, al is het alleen maar omdat je hoofd en je hart dan niet samengaan. Want zelfs al zeg je nog zo hard tegen jezelf dat het toch niet gaat lukken, daaronder zit altijd de wens en hoop dat het wel zo is. Anders stopte je er wel mee. Wees niet te streng en hard voor jezelf meisje, dat heb je niet verdiend.

Hier heb ik eigenlijk best lekker geslapen geloof ik. Merk ook dat de homepathie aanslaat, mijn buik lijk iets rustiger en ik iets minder moe. So far so good...

Meiden, fijne zaterdag en tot later!

Geplaatst

Goedemorgen meiden,

Lekker weekend!

Leuk hoor Sandra: huis inrichten! Ik vind in buitenland wonen heel leuk, maar een groot nadeel is dat je altijd in huurhuizen woont en dus je huis nooit helemaal naar je zin kunt maken. Ben erg benieuwd hoe het bij jullie gaat worden!

Henne: fijn dat je je goed voelt vandaag. Wat een nacht goed slapen wel niet kan doen hè. Heerlijk. Hoop dat je een lekker weekend hebt.

Hier veel ezel ijkend in huis met kleine nichtje van ar. Iedereen ligt nog te slapen alleen ik en zijn nichtje zijn al een tijd op. We hebben drie verschillende boekjes al tien keer gelezen, geknuffeld en gestoeid en nu even babytv :-). Heerlijk meisje.

Geniet van jullie weekend!

Geplaatst

Jullie moeten gewoon allemaal maar eens komen kijken als het af is hihi. Een mutsen borrel?????

Henne fijn dat je goed hebt geslapen en dat je homeopathie aal lijkt te slaan. De goede kant op, eerst je lichaam en je hoofd volgt dan vanzelf (hopelijk).

Tool weer een lunch in DB, veel plezier en hopelijk kan je je zinnen een beetje verzetten!!!

Eef was je vergeten te feliciteren. Bij deze alsnog Van Harte!! Hopelijk heb je een leuk feestje gehad of krijg je die nog?

We zitten te wachten tot Ruben wakker wordt. Heb net met de lege maxi cosi stukje gefietst en willen zo met zijn 3tjes richting nieuw huisje fietsen om te "oefenen". Het is echt een slaapkopje die jongen van ons. Wat een verschil met een poosje geleden. Al doende wordt men wijzer...

Geplaatst

Wij zijn ook alweer even wakker.

Sanne lag vanmorgen 10 minuten te keuvelen en te kirren in haar wieg. Daarna wilde ze aandacht van ons.

Nog even met z'n drieen in bed gelegen, maar toen was het tijd voor de hap.

Ze is 2 uur wakker geweest en ligt nu (denk ik) weer te slapen.

JW is naar de winkel om het een en ander te halen, en ik duik zo onder de douche door.

Kleertjes voor Sanne klaarleggen en dan de luiertas in orde maken.

Sanne gaat een nachtje logeren.....

Tool.... als je geen hoop gehad zou hebben, ben je niet goed bezig. Turlijk heb je hoop en verwachtingen. Daar bestaat het hele leven uit, en zeker een ivf poging.

Nu ben je lamgeslagen, maar zoek de hoop weer op..... Zolang je hoop houdt, kun je de wereld aan. In ieder geval zolang er mogelijkheden zijn.

Veel plezier in DB.

San... een zitje waar de maxi-cosi op kan, voor op de fiets?? Nooit van gehoord....

Ivfsh... die ene zin, kan ik geen soep van maken....

"Hier veel ezel ijkend in huis met kleine nichtje van ar"

Geplaatst

hoi meiden

ohhh Simba, wat een onderneming, Sanne een nachtje uit logeren hihi ik heb Imke al verteld dat ze dat pas mag als ze naar de middelbare school gaat ;-) , nee tuurlijk niet maar wat een stap voor jou nietwaar? Ik moet wel zeggen dat ik me geen zorgen maak als ze bv bij mijn schoonouders zou logeren, daar slaapt ze overdag ook weleens in een bedje als ik ben werken, dam loopt mijn schoonmoeder op en neer naar hun huis, dat gaat goed maar zelf zou ik denk ik geen rust hebben......

Hebben jullie speciale plannen?

Henne wat fijn om te horen dat de meds aan lijken te slaan, vast een verademing al is het dan nog geen 100% er is verbetering.

Ivfsh, wat een leuk berichtje, klinkt erg gezellig zo me de kleine meid en papa en mama kunnen lekker uitslapen.

Tool je bent nu aan het lunchen, ik hoop dat je wat kunt genieten meid!

Sandra ik heb ook weleens gekeken naar zo´n ding voor de maxicosi op de fiets maar moet zeggen ik vind het er altijd zo onstabiel uitzien maar dat is het natuulrlijk niet.

Nu komt er alleen maar slecht en koud weer aan dus stel het uit en straks in een gewoon stoeltje. Wat fijn dat Ruben zo goed de pap pakt, gisteren heeft Imke ook voor het eerst een papfles op, sjonge, mij werd een 3standen speen aanbevolen zodat ze op de grootste stand de pap kon drinken. Niet normaal, ik begon op stand 1, ze was zo gulzig, steeds verslikken en in 5 minuten alles op haha.

Met fruit wacht ik, ik hoor zoveel over allergieen.

Geplaatst

Ja.. JW is even terug jarig geweest, en ik heb hem ene etentje kado gegeven. Ik zeg nog even niet waar... Hij leest af en toe mee..

Dus Sanne gaat naar Oma..

Geplaatst

voor de liefhebbers

[ATTACH=CONFIG]2752[/ATTACH] Echt ideaal zeg. We hebben vanmorgen lekker rondje gefietst. Als ik het niet nodig had gehad had ik het ook niet gekocht. Ze zijn 100 euro en kan ze maar tot ongeveer 9 maanden gebruiken. Ik ben straks afhankelijk van mijn fiets als ik hem weg moet brengen of halen vandaar. En wij hebben niet zo'n goed gevoel bij een fietskarretje achter de fiets. Dan zit hij zo dicht bij de weg en zo laag. Het was wel appart fietsen met zo'n gewicht achterop. En veel bekijks want je ziet ze niet vaak!! Babeth ze zitten echt heel stevig, ik dacht eerst ook dat het veel zou wiebelen of zo. Maar gelukkig niet, er zit zelf vering in hihi luxe he?

Nou zo maar naar verjaardag nr 1. Tot later!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden