Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

ohhhh San, een mooie bagage! tuurlijk schaf je die niet aan als je ´m niet echt nodig hebt en wat je zegt, op deze manier ideaal met wegbrengen, zo´n karretje vind ik ook niets. hihi mijn schoonouders wilde er eentje voor de 2 hondjes aanschaffen, voor de hondjes vond ik het ook niets laat staan voor een kindje.....

Simba, geniet ervan samen vanavond!

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

he dames. was gezellig. heb twee bollen bij me. 1voor mij. 1 voor liefje. rose was ook lekker. dadelijk verder drinken op de verjaardag lol. had n berichtje van sanne gehad. had t even zwaar en t drmee gehad. mist ons wel. komt snel weer. krijgen de groetjes. hadden n leuk feest gehad bij hun schoonouders vorige week. vond de foto's van ons ook leuk. liefs van haar. net lekker buiten op t terras gezeten bij van p. wie wil volgende week weer? lol. goh wat wijn niet allemaal met je kan doen. t ziet er allemaal opeend rooskleuriger uit dan t iz. morgen weer keiharde realiteit. grmbl trein hobbelg erg van links naar rechts. ga skin luisteren(die van skunk anansie) . tot later. liefs tool. dan reageer ik wat uitgebreider

Geplaatst

Tjee meiden, vanaf vanmiddag niks geschreven hier ;-)

Zelf ook weinig te melden. Vandaag meerdere huilmomenten gehad, gisteren heeft toch veel los gemaakt. Maar ook ontspannen momenten. Voor eerst in tijden weer eens iets nieuws gekookt. Gemarineerde kalkoenschnitzels en ketjapsaus, rijst en brocoli erbij. Aanrader. Nu snel slapen en morgen weer verder zien. One day at a time....

Geplaatst

bedoel natuurlijk sab en niet sanne.ihihihi

henne, beetje bij beetje ben je weer bezig met herstel. Heel erg fijn om te lezen. er zullen beslist nog wel een meer van deze momenten komen, maar ik denk ook dat deze momenten je helpen bij je herstel en dat je er sterker door zult worden.

Hier een vertroebelde blik door de wijn, hahaha. zoals ik vanmiddag al schreef, de realiteit zal er morgen weer keihard zijn ;-S.

bij de verjaardag nog twee flesjes wijn gedronken. nu met twee moeie ogen achter de pc. dadelijk gaan ze toch echt wel dicht.hahahaha

fijne avond nog!

liefs,

Tool

Geplaatst

Tool, ik hoop dat je niet al te slecht wakker wordt vandaag. Dat je nog na kan genieten van de lekkere wijntjes. Heb je een email gestuurd.

Een goede vriendin van mij is opeens komen logeren, gezellig. Ze slaapt natuurlijk nog, geen merel die haar om 6 uur wakker maakt.

Henne, lijkt me goed maar ook zwaar dat er veel los en vrijkomt.

Hier twee heerlijke nachten, had ik ook verdiend vind ik zelf. Storm kwam beide nachten maar 1x!!! En absurd weer voor noorwegen, gisteren 15 graden en zon.... Rij ik rond met piggdekk, van die spijkerbanden.

Hmmm, lara del rey op de radio, genieten.

Ivfsh, wat een schrik, goed dat jij er rustig onder bleef. Stiekem leuk dat je schoonzus jullie kleine heeft kunnen bewonderen. Jullie krijgen nu beduidend meer bezoek dan in china.

Iemand zin om mee te denken over een tent? Jullie hebben toen zo enorm goed geholpen met de afwasmachine!

Wij houden erg van kamperen, hebben kleine tentjes maar denken de komende jaren een grotere mee te nemen. We zijn erg tevreden over het merk wildcountry. Nu zitten we te twijfelen over een grote ruime familietent of een kleinere. Meer ruimte versus langer gebruik. De laatste zullen we namelijk langer gebruiken, ook als de kinderen wat groter zijn. Moet ze wel naar vrienden in zweden laten bezorgen want noorwegen staat weer eens niet in het lijstje.

http://www.terra-nova.co.uk/Clearance/Wild_Country_Tents/End_Of_Line_Citadel_5_Tent_Green.html

of http://www.terra-nova.co.uk/Clearance/Wild_Country_Tents/Family_Khamsin_Green_END_OF_LINE.html

Geplaatst

Hoi Ursela, leuk, meedenken!

Zijn jullie trekkers of staan jullie langer op één en dezelfde plek? Ik zou nml heel erg letten op hoe eenvoudig en snel een tent op te zetten en af te breken is. Ik zou ook een tent kopen die voldoet aan jullie behoefte als gezin, niet een tent die ook nog voldoet over twintig jaar als ze het huis uit zijn. Wie weet wat er dan allemaal op de markt is. Succes!

Geplaatst

Hee meiden, goedemorgen!

Leuk hoor Ursula, kamperen! Kan Je nietbadviseren, heb een anti kampeerman getroffen.... Ik zoo wrl kibosh Maar we sen van nu en niet op lange termijn.

Hier weer gezellige ochtend gehad met mijn nichtje. Hele huis nog in diepe slaap en wij lekker boekjes lezen. Het leukste boekje was nog de ouders van nu :-). Op elke bladzijde staat wel een baby, wat dan ook telkens weer met even groot enthousiasme werd uitgeroepen :-). De kleine schat.

Las dat het in NL ook al zo'n goed weer is. Hier ook, Noorwegen ook al. Lekker erop uit dan allemaal!

Liefs,

Ivfsh

Geplaatst

Hè meisjes!

Tool, klinkt als een gezellig dagje gister. Heel goed. Het maakt niet dat hè verdriet weg gaat, maar de afleiding is wel goed voor je. Hoop alleen da je tegen vandaag niet te eel moet bezuren, de wijn dan bedoel ik hè!

Henne, klinkt inderdaad heftig, die haptonomen sessie, maar het lijkt wel alsof er iets loskomt, en dat is denk ik wel goed. Opkroppen is voor niemand fijn, en het zou inderdaad maar zo kunnen da het zich lichamelijk uit bij je. Hoop dat je vandaag een betere dag hebt.

IVF, was wel even schrikken dus, goed dat je zo rustig bent gebleven. Vin vraagt tegenwoordig aan mij of ie in paniek moet raken, haha. En als ik niet ongerust ben, dan kan hij het ook makkelijker van zich af laten glijden.

Fijn trouwens dat je wat van sab gehoord hebt tool. Ik vermoedde al dat ze eve met zichzelf in de knoop zit. Sappie, als je meeleest, hou je taai meis!

San, mooie constructie zo op de fiets! Lijkt me de eerste keer wel eng. Wanneer krijgen jullie de sleutel eigenlijk? En moeten jullie dan veel doen, of wordt alles gedaan?

Zaterdag komen eindelijk m'n nichtje en haar man helpen klussen! Dan zijn we met z'n vieren, hoewel ik van vi niks mag doen... Moet toch een heel eind klaar zijn dan!

Gister stelde vin de naam trouwens ineens weer ter discussie. Hmmm.... Zou balen zijn als we iets anders moeten verzinnen, omdat ik onze namen nu echt superleuk vind, maar heb m wel gezegd da hij ook 100% blij ermee moet zijn, ik heb immers geen veto.

Vanmiddag bij een vriend eten en potje kolonisten. Daarvoor wil ik graag ni ff naar buiten, maar heb geen inspiratie. Vin slaapt nog, dus daar hoef ik nu even geen rekening mee te houden. Op zo'n dag zo ik graag een hond hebben, lekker naar buiten! In m'n eentje ga ik dan toch niet zo snel, gek genoeg!

Geplaatst

We krijgen als alles meezit begin december de sleutel, meestal 14 dagen van tevoren. Erg handig, maar ja dat is neit anders.

We laten wel de vloer leggen maar verder doen we alles zelf, de keuken zetten, heel het huis behangen en raamdecoraties ophangen. Dan kunnen we er in!!! Hopelijk loopt dat allemaal een beetje voorspoedig.

Balen zeg dat Vin de naam weer ter discussie steld. Hopelijk blijft het wat het nu is voor jou dan.

Lekker 2 klussers erbij volgende week zaterdag, hopelijk idd een eind op weg dan. Lekker.

Geplaatst

Tool, lekker kunnen genieten van 2 flessen wijn gister ;-) Hoop dat je nu geen kater hebt. En graag gedaan wbt het kaartje.

Fren, lijkt me lastig een naam te verzinnen die jullie beide leuk vinden. Maar het komt vast goed! En volgende week flink klussen. Doe je zelf niet al te veel!

San, bijna de sleutel!!! Spannend hoor! En leuk je korte haar! Ben je er nog blij mee? Je bent volgens mij zo klaar sóchtends.

Vanmiddag gaan we naar mijn broer in Harderwijk. Mijn schoonzus is jarig. Heb er zin in. Alleen moet ik vanaf vandaag 3x per dag urine opvangen in een potje, dus ook bij mijn broer. Even kijken hoe ik dat ga doen met een huis vol! Dinsdag 1e echo, ik ben benieuwd!

Geplaatst

Zo....om negen uur terug in bed en pas tegen twaalven weer wakker worden. We hebben net besloten dat we op het moment kennelijk veel slaap nodig hebben om bij te komen van alles. Prima, dan slapen we. Mijn schoonzusje had nog oppaas (logeren) gevraagd voor over twee weekjes, daar ga ik dus ook nee tegen zeggen, hoe graag ik de kinderen ook hier heb.

Fren, aterdag dus. Leuk hoor. En je zult zien hoe snel het gaat met 3,5 man ;-)

San, wij hebben er vier weken over gedaan van oplevering tot verhuizen. Maar letterlijk alles moest nog: dakkapel, electra verleggen, keuken, muurtje verzetten, sanitair, op zolder kamer maken, vloeren, muren etc. Vooral als je afhankelijk bent van andere partijen is het soms krap. Wat dat betreft heb je het met zelf veel doen beter in de hand. Jullie staan in ieder geval al in de startblokken :-)

ivfsh wat een gezelligheid zo sochtends he. Zo leuk. Ouders zullen het heerlijk vinden een dagje zonder, wij genieten van dat dagje met ;-)

Tool ik lees een lange zucht op facebook hihi....is het zo erg? Of komt de klap nu dubbel aan?

Syl, jij bent vrij stil voor jouw doen...alles oke meis?

Guusje, heb je niet van die nette kleine potjes meegenomen? Gewoon in een klein platsic tasje doen en dan in je jaszak ofzo? Wel lastig idd. Ik vind ovutesten op werk al een crime. Maar dat hoeft voorlopig nog niet.

Oh meiden, ik ga trouwens koekvormpjes bestellen via die site van Ursela (formina.es). Als er nog meer zijn die dat willen kunnen we misschien samen doen en vrezendkosten besparen? Laat ff snel weten, ik moet ze voor Sint hebben dus wel een beetje opschieten. Ga voor mijn neefje een moersleutel, locomotief en wagon bestellen :-) Zo leuk! Ook leuk om iets te geven wat geen speelgoed is, maar wel echt voor hem.

Lunch roept. Tot later!

Geplaatst

HEnne, ik heb gezocht op formina.es maar ik zie allemaal producten voor het gebit!!! Of kijk ik niet goed ;-)

De urine moet koel staan. Dus ik doe een potje in mijn jaszak en hang deze in de gang. Ik zet in de auto een koeltasje, na het vullen ga ik wel ""even naar de auto even wat opakken"" En morgen dit gedoe op werk, zo onhandig ....

Geplaatst

Oh Guusje wat onhandig, waar hebben ze die voor nodig???? 3x urine per dag?? Zie het al voor me dat je zegt ik ga even naar de wc en dan gelijk wat in de auto leggen hihi.

Leuk kadootje Henne, het idee dan. Wij willen 2 maanden uittrekken voor het klaarmaken voor verhuizen. We hebben nu ook Ruben nog die niet in de bouwputje hoeft te wonen en P kan in januari geen/bijna geen vrij krijgen door vakantie van collega. Die gaat met zijn vrouw een maand lang vrijwilligers werk doen in een wilde dierenopvang die ze oplapt en weer terug in het wild uitzet in Africa. Heel gaaf voor hun maar voor ons komt het niet echt lekker uit. Ach mooie uitdagingen. Wij zijn idd alleen afhankelijk van leverigen en de vloer moet toch als laatste gelegd worden dus hebben we geen "last" van 3e partijen die in huis rondbanjeren. Als het goed is komen mijn vader en mijn oom helpen met het zetten van de keuken en wat behangen. Ben daar zo blij mee. We willen graag pas over als het binnen nagenoeg helemaal klaar is. Dus maandje langen dubbelen lasten. Er zijn ergere dingen.

Lekker hoor je eraan toegeven dat je slaap nodig hebt. Verstandig om nee tegen het oppassen te zeggen. Even wat tijd voor jullie zelf!!! Eet smakelijk!!

Hier net ons soepje opgewarmt met stokbroodje, totaal geen hongen, maar moet wel even wat eten. Ben echt zwaar verkouden dus goed drinken en dat is voor mij zowiezo altijd al moeilijk geweest.

Geplaatst

Uit de urine doen ze een ovu test. Het LUMC is volgens mij het enige zkh die het zo doet. Ze willen precies zien hoe de stijging gaat. En dinsdag ook bloedprikken.

Geplaatst

t waren maar kleine flesjds gelukkig. geen kater wel megaspierpijn van t sporten van donderdag en vrijdag. morgenavond weer n lesje vervangen. kunndn t gelf goed gebruiken. de zucht is omdat de klap nu weer komt. morgen huisarts. benieuwd. .

Geplaatst

Alles oké Henne maar even geen puf om te reageren, weet ook niet altijd wat zeggen. Was ook een paar daagjes bij mams en slaap niet zo denderend dus ben moe. Volgend weekend gaan we naar Wenen maar zit met Kayla in mijn maag om ze achter te laten. We zullen zien!

Maar veel succes met uitslapen, flessen wijn verteren, plas opvangen, namen opnieuw uitzoeken, nieuwe huizen inrichten en wat allemaal nog meer.....::-)

Tot later!

Geplaatst

IVFsh, wat een lief kadootje heb je gestuurd (voor de anderen: een superstoer Iers rugby shirtje voor Jim)! Dank je wel hoor, dat had echt niet gehoeven (maar wel heel lief)!

Alle anderen, dank voor jullie lieve kaartjes, mijn kast staat echt helemaal propvol met kaarten, ik weer niet meer waar ik ze neer moet zetten ;). Vandaag een heerlijke wandeling door de Jordaan gemaakt met man en kind en lekker op een terrasje gezeten. Jim is echt een lekker ventje! Wel hebben we (nog) flink onrustige avonden met hem, hij is al een aantal dagen de hele avond klaar- en klaarwakker. Hij wil dan niet in de wieg, dan gaat ie huilen, maar alleen maar bij ons in onze armen en hij ligt dan de hele tijd met zijn ogen open. Pas bij de laatste fles (en soms nog later) rond 23 uur wordt ie weer slaperig. Nou ja, beter in de avond wakker dan in de nacht wakker! En natuurlijk zijn deze avondjes voor mij stiekem ook wel heel fijn, want dan kan ik lekker knuffelen met mijn kind :).

Geplaatst

hier is de wijn verteerd ; -)

Met wat paracetamol, liters thee en brufen gaat het weer....leuk dineetje gehad via man werk. Allemaal mensen die ik niet ken. Merk dat het onderwerp kinderen/ me gemakkelijk afgaat met mensen die ik niet zo nauw ken. Dat was prettig om te merken. Als je zelf open kunt zijn, en informeert, laten mensen je toch ook weer wat sneller toe tot wat hen bezig houdt.

Laika, wat een leuke verrassing heb je gehad! En wat fijn dat ie juist s avonds wakker is ; -) de schat kiest gewoon de juiste tijden ; -)

Tool, ook de wijn verteerd?

Vandaag schandalig niets gedaan gelezen en gelezen...en tv kijken , ook wel eens heerlijk, Bonita avenue uit (aanrader) en nu bezig in de nieuwe anna enquist. Hoofdpersoon is ongew. kinderloos. Ben nog aan het begin, maar al wat rake opmerkingen gelezen. Benieuwd wat het brengt.... iedereen fijne avond!

Geplaatst

Hoi dames,

Hier gaat het goed. Net sanne in bad gedaan en gaan zo lekker eten simba en jw eten.

Het is erg gezellig.

het feestje zaterdagavond was gezellig.

Later meer.

Geplaatst

hoi meiden

hier nog niet echt bij kunnen lezen, drukke dag gehad, mede door het uitslapen hoor en lekker op her gemak douchen en wat aantutten.Verder bezoek gehad.

Eef jij hebt een echte dag voor jezelf gehad lees ik, ook lekker toch!? Fijn dat je van het etentje hebt kunnen genieten ook al was het dan met onbekenden, goed dat je ook je hart hebt kunnen luchten. Zet mensen wellicht ook wel aan het denken wat niet verkeerd is natuurlijk.

Guusje succes met je ovulatietesten, spannend weer hoor!

Sab een knuffel van mij, sterkte!!!!

Tool, ook jij sterkte, het vele sporten brengt naast de extra inkomsten ook de nodige afleiding, succes morgen met de huisarts, ik hoop dat hij/zij begripvol is en je verder kan helpen.

Ruby jij was weer onder de pannen zo te lezen, wat leuk he dat er via deze site zo´n leuke vriendschap ontstaan is.

Syl, sterkte met Kayla, ik hoop dat ze echt aansterkt zodat je met een gerust(er) hart naar Wenen kan vertrekken, even er tussenuit, dat heb je wel verdiend he.

Henne knap van je dat je het oppassen toch weer even afgeweerd hebt, zal niet meevallen maar je kiest voor jezelf, logisch maar zal niet altijd even makkelijk zijn. Moet je nu iedere week naar de haptonoom?

Fren zijn jullie er inmiddels al uit met de naam?

Geplaatst

Eef Bonita Avenue is geschreven door een jongen, man inmiddels, waar ik Nederlands mee heb gestudeerd, leuke vent! Heb alleen het boek nog niet gelezen...

Fren mooi dat er schot in komt met klussen... Wat die naam betreft herkenbaar: ik had de naam van onze dochter al veel eerder een keer voorgesteld en dacht dat vriendlief 'm maar zo zo vond, bleek toen het een meisje was en we die naam gingen geven dat hij 'm altijd mooi had gevonden! Mmmm, hetzelfde voor de nieuwe hond van mijn ouders, vandaag gezien, een lieverd, maar die hebben ze Bente genoemd, stond ook al jaren op mijn lijstje, dacht dat ie was afgekeurd maar nu blijkt dat ie 'm toch mooi vindt! Maar ja, nou kan het niet meer...

Net trouwens mooi moment: vriend voor het eerst een baby gevoeld... Hij doet altijd vrij koel maar ik zag dat hij ontroerd was...

Meiden, hele weekend weg geweest, nu heel moe, welterusten!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden