Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Lieve Kaartje, niet toch jij ook nog??? Eerst Rubster, toen Eef, nu jij? Houdt het dan niet op?

Lieve meid, wat zal jij je beroerd voelen en dan ook nog zo druk op je werk en onmogelijke diensten... Is alle hoop nu echt vervlogen en weten jullie zeker dat dit het einde van de mmm is?

Poe, wou dat ik wat kon zeggen wat de pijn hielp te verzachten of wat er voor zou kunnen zorgen dat je je voor even wat beter zou voelen... Vindt de woorden van Ursela wel prachtig. Sluit me daar maar bij aan. Dikke knuffel voor jou en je partner.xXx

Henne, denk ook gelijk weer aan jou. Heb jij al een beslissing kunnen nemen wat betreft het wel of niet naar een psycholoog gaan? Je klinkt niet goed meis! Logisch gezien de omstandigheden maar hoop dat je op tijd aan de bel trekt.

Simba, die tukjestijd van je katten zou jij moeten volgen of ben je nog steeds aan de poets?

Als jouw huis nu spik en span is, mag je ook wel hier komen hoor ;-)

Grapje, ben zelf ook nogal van de poets. Als je poetst hoef je namelijk even niet te denken.

Babeth, fijn dat je toch nog terecht kan. Helpt het al dat je weet dat er een afspraak staat of voel je je nog steeds niet zo goed?

San, gelukkig is jouw accuutje weer even opgeladen. Jullie zullen vast een bezichtiging waard geweest zijn! Nu het weekeinde naar jouw ouders toch? Hoop dat de onderzoeken van je moeder vandaag weer wat meer hoop geven.

Sab, waarom schrijf je sappie=slappie? Je bent maar mooi in korte tijd weer 5 ons afgevallen. Hartstikke stoer joh en dat terwijl je helemaal niet zo fit bent.

Ursela, wat ben jij goed bezig geweest gisteren en volgens mij ben jij ook een prachtig mens!

Ceeke, ben nog steeds onder de indruk van jullie nieuws. Wat een vechtertje is dat kindje van jullie. Hoop dat het de kansen krijgt zo door te blijven knokken.

Eef, wat heb je weer een prachtige post geschreven. Ik heb hem al twee keer doorgelezen.

Je schrijft dat je zo boft met je mannetje maar besef je ook wel hoe je man boft met een parel als jij?

Ook ben ik erg onder de indruk van de manier waarop het evaluatiegesprek met jullie gevoerd is. Mijn complimenten voor het ziekenhuis.

Dan nu "jullie weekeinde" voor de deur. Zal niet makkelijk zijn maar heb heel sterk het gevoel dat ook jullie dit weer gaat lukken.

Denk aan je xXx

Lees nu de posts van de andere meiden hier. Je ziet toch wel dat je echt niet gemist kan worden he? Hoop dat je het op kan brengen hier lekker te blijven.

Henne en Kaartje, lees net jullie berichten dat het moeilijk is oms te posten als bij jezelf de angst je steeds verder naar de keel grijpt. Snap jullie zo goed! Verontschuldig je daar vooral niet voor en post hier je eigen angst, verdriet en pijn als je daar behoefte aan hebt. Uit ervaring weet ik namelijk dat we hier met een club toppertjes zitten waar je enorm veel steun van krijgt op welke manier dan ook.

En Kaartje, je bent dit weekeinde welkom hier hoor!

Guus, wat goed om te lezen dat jij helemaal in de positieve vibe zit. Houd vol meis!

Nico, weet jij dat ik vorige week ontzettend veel aan je spreuk heb gehad die je als laatste in het pauzemeisjestopic hebt geplaatst? Hij is o zo waar en op dit moment zo van toepassing in mijn situatie. Je hebt het over een dagspreuk. Mag ik vragen waar je die spreuken vandaan haalt?

En ook voor jou natuurlijk een dikke knuffel want voor jou geldt hetzelfde als wat ik hier boven voor Henne en Kaartje heb geschreven.

Laika, pas je goed op jezelf en je kleintje? Jullie twee zijn nu veel belangrijker dan werk hoor! Gaat je werkgever maar op zoek naar een andere oplossing.

Caro, wat een heerlijke dag heb jij gehad. Had jullie wel willen zien zitten op die hooiwagen ;-)

Fren, jij bent goed bezig. Bijna op vakantie en de volgende alvast in het vooruitzicht! Nog op zoek naar medereizigers???

Babeth, fijn die rvsapparatuur. Deze week ook maar weer eens het gasstel, de afzuigkap en oven gedaan. Maar, nu zitten en rusten jij!

En laat die doos cappucinonegerzoenen maar dicht want die zijn zo lekker dat ze in één keer op gaan. Es ff kijken of de super hier op het dorp nog open is. Haha....

Ruby, goed bezig! Wel foto's plaatsen he? Je moet nu zachtjesaan wel een beautyqueen zijn ;-) Was je natuurlijk al maar nu nog meer....

Waarom heb ik weer zo'n enorme post? Kaartje help! Kun jij hem voor me inkorten???

Hier blijf ik positief maar nog steeds voorzichtig. Heb steeds de spreuk van Nico in mijn achterhoofd.

Probeer mijn mannetje steeds veel aandacht te geven en hem te laten weten hoe belangrijk hij voor me is. Vraag verder steeds aan mensen of ze nog een baantje weten voor hem. In t leven heb je nu eenmaal wat kruiwagentjes nodig als het je zelf niet lukt. Hopen dat het iets op gaat leveren.

Merk verder dat ik enorm moe ben. Best wel flinke buikpijn steeds dus er zit daar toch iets niet lekker. Ook uitslag op m.n mijn armen, rug en buik. Misschien stress die eruit komt?

Klopt het dat de meeting van 13 augustus nog niet zo uit de verf komt? Wil me er graag voor inzetten maar ben totaal niet bekend in Scheveningen. Is een musical geen optie of wordt dat te duur? Kunnen we vooraf of nadien een picknick houden op het strand/ de boulevard???

Ga nu even naar de super. Zogenaamd om groente maar gelijk even kijken of ze die lekkere cappucinozoenen van Babeth en Guusje hebben.

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Fren ken je Ross holidays? Zijn wij een paar keer mee gegaan, alleen de laatste jaren niet meer omdat ze alleen uit Amsterdam vliegen. Ze hebben vaak superaanbiedingen lastminute... Altijd kleinschalig, alleen vaak geen zwembad maar dat vonden wij toen wij nog geen kind hadden nooit erg. Dan kun je eens iets aparts doen, bijvoorbeeld schiereiland de Pilion, hele mooie streek, of de Peloponnesos, vasteland, ook geweldig! Lekker met een huurauto rondcrossen! Weer eens heel wat anders dan het bekende Kreta of Corfu... Wij hebben een paar keer twee verschillende plaatsen gedaan, ene week in het ene, andere week in een ander appartement.

Geplaatst

Zara... ik ben niet zo van de poets hoor. Normaal hebben we een schoonmakster die voor ons het zwaardere werk doet. Door mijn hypermobiliteit kan ik dat vaak niet. Maar die is al enige tijd uit de roulatie.

Maar ja.... als ik nu alleen al denk aan de stofzuiger denk ik dat ik een 'slag voor mijn harses' krijg van JW.

Hij was het ook die de ramen gelapt heeft en de lamellen geschrobt heeft. Ik heb alleen een beetje geholpen. Maar ja, hij heeft nog wel een gewone werkweek...

Kleine dingetjes als de wasbakken enzo doe ik wel hoor, maar het grotere werk niet.

Ik ben net terug van de super, en alleen van die lekkere perenijsjes extra meegenomen. Maar ook 4 gold kiwi's. Voor de rest geen lekkere dingen.... Tja als je op de fiets gaat moet je een beetje oppassen met wat je koopt, anders krijg je het niet thuis ;-)

Straks de macaroni op een bordje de magnetron in en een oh ja.. das ook wel extra.. straciatella kwark toe...

Nu lekker tv aan, straks genieten van junior masterchef..... Schitterend vind ik dat...... en regelmatig vochtige ooghoekjes....

Geplaatst

Nou Zara...... ik zou het wel weten ;-) Die zijn ook errug lekker.... maar ja, wel slecht voor de lijn natuurlijk he....

Geef ze dus maar aan mij.. ik kan het er wel bij hebben.

Kom je ze langsbrengen???:toppie::clap2:

Geplaatst

Haha, briljant bericht.

Iemand vroeg naar m'n baas....die heeft nog niet gereageerd, is ie waar snij lijk weer vergeten. We hadden vanmiddag grote klant over de vloer dus daar ging de focus naar. Verder veer veranderingen en druk, ik zelf ook. Ga het maandag nog wel even rustig opperen, maar voel me zelf al zoveel beter en zekerder dan vorige week dat het wel goed zal komen.

Heb een enorm drukke week achter de rug, zag er heel erg tegenop en ben doodop, maar...het was ook inspirerend en motiverend. Er is echt weer een knop om na de dip van het weekend. Zei woensdag nog bij acu, het was een enorme domper en teleurstelling, maar we hebben veel grotere dompers en teleurstellingen gehad. En die zijn we ook allemaal weer te boven gekomen.

Weekend trouwens een tuinfeest en een Bbq, dus echt rustig is het ook niet. Maar laat gewoon het huishouden een beetje liggen, komt wel weer. Nu even lekker douchen en de uitknop van m'n hersens vinden. Zoveel gehoord en gezien deze week, dat blijft bij mij dan altijd nog lang doorwerken. Bedenk ik snachts om vier uur briljante oplossingen voor projecten op werk. Fijn voor de klant, maar minder gezond voor mij :-)

Zara 13 augustus staat gewoon. We moeten tzt even een knoop doorhakken over picknick, terras of binnen maar hangt ook van het weer af. Er waren ooit ook plannen foor Miss Saigon, kunnen we ook wel even inventariseren wie mee willen, maar dat vind ik zelf op langere termijn lastig. Zijn toch dure kaarten en stel je zit me dan in een behandeling Oid

Geplaatst

Henne, fijn dat je al zo snel weer mag beginnen, ook al voelt dat waarschijnlijk heel dubbel. En fijn dat je je alweer zo'n stuk zekerder voelt.

Meiden, ik heb vandaag gelijk jullie advies opgevolgd, ik heb volgende week een halve dag in mijn agenda (en in die van mijn vervangster) geblokt voor een middag keihard inwerken ;-). Ik moet haar in ieder geval een paar hele belangrijke zaken overdragen dus die gaan we dan volgende week bespreken. Gelukkig is het een aanpakker en pikt ze de dingen ook snel op maar ik merkte aan haar dat ze deze afspraak ook wel heel fijn vond. En die tip van dat rusten op mijn werk probeer ik ook op te pakken. Vandaag bewust pauze genomen en twee keer lekker een fruitpauze genomen. Ik ga proberen dit zo vol te houden!

Fijne avond,

liefs, Laika

Geplaatst

Simba, die arts moet toch wel van zijn stoel gevallen zijn toen hij dat koppel bij zich op consult kreeg? Ik kan er wel smakelijk om lachen....

En geef maar een seintje wanneer je die zoenen wilt hoor. Ga ik even een nieuwe doos halen. Had er namelijk alvast 6 op tafel gezet en er is er nu nog maar 1 over en ik heb er echt geen één van gegeten. Ach ja, liefde van de man gaat door de maag dus hij zal nu vast weer helemaal verliefd op me zijn....

Henne, altijd jammer dat die hersenen s nachts op volle toeren werken en overdag wat minder.

Maar jij gaat een heerlijk weekeinde tegemoet dus genieten maar.

Vroeg t me even af van de 13e augustus want zou het jammer vinden als het niet door ging. Verder ben ik altijd nogal zo'n controlfreakje die dan alles al ruim van te voren geregeld wil hebben ;-) Maar ik houd me nu rustig hoor.

Goed zo Laika!

Caro, hup je bed in. Daar kan je misschien beter de verleidingen van het afvaltopic weerstaan ;-)

Meiden, waar zijn jullie allemaal? Hoop dat iedereen een goede nachtrust heeft.

Trusten en tot morgen xXx

Geplaatst

Tjee, Zara, ik denk ik help je wel met die zoenen. Maar het is al niet meer nodig..

Nou ja.. Dit is ook een goede oplossing.

Geplaatst

goodmeuning meiden!

hier weer vroeg wakker, vandaag met hoofdpijn (nee San Carolijn slaapt nog ;-), dus t ligt echt alleen aan mij :-))

Helemaal blij want er is weer 4 ons af, of 7 ons, na t plassen haha, dus hij gaat lekker! :laughing9:Dus toch nog 1,5 kilo na zo'n dramatisch weekend. Hopelijk gaat er nog 2 kilo af voor vrijdag :-)

Zara,goed om te zien dat het beter met je gaat, dat maak ik tenminste op uit je reacties op 'flauwekul' postjes haha.Stapje voor stapje. Lekker aan de negerzoenen en de chips, ohhoooohhhh, stoute Zara, maar ik snap t wel hoor. Misschien is het nu niet de tijd om aan afvallen te denken.

Laika, goed gedaan meis, je moet idd ook voor jezelf opkomen/zorgen, niemand anders die dat op je werk doet hoor!

Caro, hoe is het met je? Behalve zware buik hihi. Nog klachtjes erbij gekregen?En nog aan de bollen?

Nico, weet je al wat je doet? Rijden of drinken ;-)

Syl, al onderweg van de camping? Zo ja,blijf lekker daar, t regent hier alleen maar :-(.

IVFSH, leuk wat van je te horen! Zo te lezen hebben jullie het onwijs lekker samen en genieten jullie van het mooie om jullie heen.

Simba, al aankomende weeen? Wordt toch spannend nu he? Ga je ons op de hoogte houden als het zover is of krijgen we ineens babynieuws? hihi

Babeth, wat een verhaal van de hond, echt lachen haha, maar wel fijn dat ie zijn eigen troep ook weer opruimt/likt hihi.

San, fijn weekend bij je ouders, geniet ervan.

Fran, hoest bij jou, bekomen van donderdag en lekker gegeten? Al een keuze voor de vakantie kunnen maken?

Henne, beetje kunnen slapen? Hopelijk wordt het beter weer, gezien jullie buitenactiviteiten, het regent hier al de hele nacht en nu nog..

Guusje, meis trek jij het nog?? Ohhhh ik hoop het zo, nog een paar dagen, heb je nog leuke dingen gepland voor dit weekend zodat de tijd voorbij vliegt?

Kaartje, post maar lekker egoberichtjes hoor, ik snap dat je daar behoeft aan het, spui maa lekker,

Eef, heeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeel sterkte, succes, plezier (ja toch ook) en liefde toegewenst voor dit weekend meisje! Welk strand gaan jullie?

Hopelijk vergeet ik niemand, altijd link zo'n lijstje...

Heb ook wat gelezen over de 13de.

We hebben het er natuurlijk al over gehad en we waren wel aardig eensgezind, maar we kunnen het wat concreter maken. Zullen we gewoon afspreken op de boulevard, bij de pier. Dat kan iedereen wel vinden of je nu bekend bent in Scheveningen of niet. Vanaf daar neerploffen bij een strandtent, lekker lunchen in de loungebanken. Alle strandtenten hebben ook een binnen dus zelfs als het regent is er geen probleem.We kunnen ook allemaal wat meenemen natuurlijk en op t strand gaan zitten, maar persoonlijk ga ik liever voor het eerste, net even luxer ;-)

Henne, als je tijd hebt, wil je dan nog eens het lijstje mailen met wie er komen ;-)

meiden, nu even aan de koffie en een glas lauw water met citroensap, ieuwwwwwww maar wel gezond ;-)

Geplaatst

Sab, jij was er vroeg bij! Hier gaat het nog goed het wachten, de tijd gaat nog snel. Maar dat zal komende week anders worden denk ik. Ik merk wel dat mijn borsten minder gevoelig zijn. Mmmmmmmmmm, maar zegt niks toch?

Vandaag ga ik naar mijn broer en schoonzus in Harderwijk. De kinderen waren vorige week jarig, en toe konden we niet. Dus een auto vol cadeautjes. Alles dubbel, want het is een tweeling ;-) Ik heb er al veel zin in. Ik ga alleen want mijn man is met vrienden fietsen in Limburg! Maar dat vind ik niet erg, het is en uurtje rijden, en heb er geen hekel aan.

Jullie plannen voor vandaag?

Geplaatst

Guus, dat zegt idd niets hoor, in het begin zijn het de bollen en nu is je lichaam daar een beetje aan gewend, zo zie ik het maar...maar t gaat wel opschieten nu, in theorie zou je dinsdag kunnen testen :-)

Leuke plannen, ik vind Harderwijk altijd een leuke omgeving, wij zijn er getrouwd ;-)

Hoe oud zijn je nichtjes/neefjes geworden? En wat heb je allemaal gekocht dan? hahaha

Hier geen plannen, wilden de tuin doen maar t regent nog. Verder blijven we thuis, wil echt niet in de verleiding komen met eten en drank haha. Mooi klusweer voor binnen, heb nog foto's liggen en oh ja heeeeeeeeeele stapels was :-)

Geplaatst

Sab,ik geloof dat JW het juli topic in zijn favorieten heeft staan. Dus mocht er wat op stapel staan, denk ik dat hij dat daar neerzet.

Maar ik denk dat ik dat in het begin nog wel even kan melden.

Wat ben je al met al lekker aan het afvallen joh!!

Guusje, ik had bij de laatste tp eigenlijk helemaal geen zere borsten. Ik moest alleen vanaf hjet begin al erg boeren en hikken. En Ach.. Dat heb ik dus gewoon nog steeds..

Gaat hoop ik over als Frummel eruit is, en anders wel voordat ik een jongetje word... Toch?

Hou moed!!!

Geplaatst

oh ja ik, ga 2 dagen soepdieet doen hihi, dus zometeen de vleestomaten voorbereiden en de soep opzetten, erg maar ik verheug me er nu al op hahaha

Geplaatst

ah das leuk om te horen Simba, maar nog geen beweging wat neigt naar....?

Ja hij gaat lekker met afvallen, ben er blij mee.

En oh ja iemand vroeg waarom sappie=slappie, maar heb er soepie van gemaakt ;-) vond ik wel toepasselijk nu.

Geplaatst

Het zijn 2 nichtje die 6 zijn geworden. Ze zijn 1 eiig, maar zoooo verschillend qua karakter. En leuk zeg, trouwen in HArderwijk. Het is zo'n leuke en mooie stad.

Geplaatst

Ik hoop ook dat mijn lichaam aan de bollen is gaan wennen. En weet je, ik sta er dit keer zo anders in. Misschien is het zelf bescherming, maar als het lukt, is het mooi meegenomen, en anders is het jammer. Klinkt erg zwart/wit, maar ik kan er toch niets aan doen als het niet gaat lukken.

Geplaatst

Even iets anders en misschien niet zo lekker op de vroege ochtend. Maar met de punctie heb ik een AB kuur gekregen, en waar ik al bang voor was, heb sinds gisteravond volgens mij weer een schimmelinfectie. Zooooo irritant. Weten jullie een huis tuin en keuken middel? Anders toch maandag maar de HA bellen of het ZKH

Geplaatst

Guusje, ik vind het onwijs knap van je dat je er zo instaat. Chapeau hoor. En t komt vast goed, heb er een goed gevoel over :-)

jeetje een huis tuin en keukenmiddel, nou ik geloof t niet, heb t ook weleens gehad, maar t enige dat echt hielp was krabben haha, maar ja das natuurlijk best genant en ook redelijk pijnlijk soms..

Het spijt me maar ik kan je er niet mee helpen, hoewel? Yoghurt? zou dat wat zijn....?

Geplaatst

Oh Guusje da's...ja ik wilde zeggen kut haha....rot dan, dat klinkt in dit geval iets beter. Ik zou het ziekenhuis bellen, als je erge last hebt de huisartsenpost (of ook het zkh, hier bij ze het weekend wel bereikbaar...?). Met huis tuin en keukenmiddeltjes weet je niet of het nu misschien kwaad kan. Zou er ook geen weten, heb het zelf gelukkig nooit gehad.

Hier redelijk geslapen. Lach om half tien in bed maar sliep al om kwart over negen haha. Wel weer vroeg wakker, beetje minder handig. Moet straks even naar de stad, broek naar kleermaker brengen om korter te maken. En verder weet ik het nog niet zo. Vanavond een tuinfeest en kan altijd zo lastig inschatten wat ik dan die dag wel en niet kan doen om savonds nog genoeg energie over te hebben.

Hoe is het met het energielevel van de rest van de meiden?

Geplaatst

HAhaha Henne, nou, het is zeker kut! en ik zei in het zkh nog, geef alvast maar een zalfje mee, want ik ga er sowiezo last van krijgen. Stom dat ik daar niet op aangedrongen heb. Het is nog te doen, maar mocht het echt erger worden dat ga ik idd het zkh of dokterspost even bellen. Moet niet zo ingewikkeld te zijn denk ik.

Lastig Henne om je energie te doseren. En is er een optie om vanmiddag even te gaan liggen? Of zeg ik nou iets raars?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden