Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

ivsh, wat goed om van je te horen zo te lezen een mooie vakantie, wat is Edingburgh mooi ;- ) dankjewel voor je opbeurende berichtje en mooie woorden, goed om te lezen, dikke knuffel terug en geniet van een mooie vakantie samen met je mannetje, de buik en het wondertje ; - ))

Je verhaal doet me goed! Dit jaar gaan we op vakantie naar Italië (het was vakantie Guusje ; - ) maar geloof me, manlief gaan eens rustig nadenken over onze toekomst, en ons streven is een fijne toekomst samen, en in contact met kinderen. Of dat nu heel dichtbij of wat verder weg is, dat laten we in het midden. Was opeens wel heel verheugd dat mensen dachten te lezen dat we gingen verhuizen naar Itali:e, haaha dat zou wel wat zijn ; - ) Weet zeker dat ik daar een goede lunch voor de pauze meisjes zou kunnen regelen ; - ))))

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

hallo lieve meiden

Bedankt voor jullie lieve woorden en steun!!

Testr wat onzettend rot om te lezen dat je nog zo´n last hebt van het ongeluk, het was ook wel een mega crash maar toch, bah meid, pas goed op jezelf!!!!

hoe gaat het autorijden inmiddels? minder hartkloppingen ? kan me voorstellen dat het erg akelig kan zijn, zeker bij onverwachte situaties.

Eef, wat ben je toch een lieverd en zo ontzettend krachtig! fijn dat de info avond over pleegzorg door jullie beiden goed ontvangen is,en als ik het zo lees komen jullie er samen wel uit met wat jullie graag willen. de plannen op het werk en prive, heb er enorm veel bewondering voor!!!

Ursela wat erg zo met dat urine verlies, ik zou ook wel even twijfelen hoor, en inderdaad, ze zeggen dat je moet ruiken, nou ik durf daar ook niet op af te gaan.

proberen je bekkenbodemspieren wat te trainen, voorstellen dat je aan het plassen bent en ineens moet ophouden, dat een aantal keer herhalen, misschien helpt het je iets? alhoewel urineverlies veel voorkomt bij zwangere vrouwen (en na de bevalling ook nog helaas).....

Fren, gefeliciteerd met de mooie echo, en nu samen met Caro aftellen naar de 22ste, super!Jullie Gup heeft een mooie ticker gekregen hoor.

Kaartje meid, vanochtend weer een negatieve test las ik, verdorie toch, ik kan me voorstellen dat je de hoop verliest, toch zijn er ook nog wondertjes......ik duim nog voor je door!!

Ceeke, ga jij je nog bij de "zwangeren" plaatsen of durf je het nog niet? meid, het is zo´n wonderlijk verhaal bij jullie, ik leef met je mee naar de echo a.s. maandag!!!

Guusje, bij jullie wordt het ook spannend he, succes!!!!!!

Syl jij nog lekker in La France al wil jij a.s. zondag weer vertrekken, geniet nu nog even meid!!! hier is het weer toch niet zo super, erg wisselvallig!

ohh jeetje, ben het verder even een beetje kwijt......

met mij gaat het redelijk, heb vanochtend weer een afspraak gemaakt met de psychologe, gelukkig kon ik nog ingepland worden, tsja, zelf ontgaat mij de vakantieperiode volledig.....vrijdag de 15de een afspraak, helemaal goed!

Vanavond ineens tijdens het eten werd ik me toch een partij misselijk en ik moest echt snel (op mijn manier) naar het toilet, echt alles kwam er weer uit, zo raar, slechts 1x eerder gehad, de ochtend van de punctie, toen belande mijn beschuitje in de pot maar verder tijdens de zwangerschappen niets.....en dan nu. Mij man zat me met grote ogen aan te kijken, hij had nergens last van....we aten hetzefde alleen was hij nog niet aan de brocolli begonnen.

Verder hebben ze vandaag de achterzijde van het ledikant vervangen ivm. beschadiging dus dat is ook weer geregeld. Het kamertje is nu echt af, ik heb foto´s in het aug topic geplaatst

http://www.ivfmoeders.nl/showthread.php?13388-Uitgerekend-in-augustus-2011.../page48

liefs

Babeth

Geplaatst

Babeth, wat een geweldige mooie baby kamer !!! Ik geloof dat dit helemaal mijn smaak is ;-)

Eef, ik kreeg tranen in mijn ogen van je bericht, hoe je het samen met je man dit weekend de wens wilt afsluiten. Zo mooi! Ik vind dit heel bijzonder.

Ik ga mijn bedje is meiden, ben zo moe, kom net van een verjaardag en morgen weer werken.

PS, Nu ook onder de puisten!!! :-s

Geplaatst

Guusje, slaap lekker, zonder nu al te popie positivo te willen doen, puisten lijken me een goed teken toch ;- )

Geplaatst

Ik heb echt nooit pukkels, wie weet is het een teken. Maar is toch nog veel te vroeg om nu echt al in"klachten" te hebben? Zullen wel weer de muesen ballen zijn.

Geplaatst

Eef wat hebben je een mooi gedicht gemaakt, fijn dat je daar zoveel gevoel in kwijt kan, en dan de wijze hoe jullie het straks gaan " loslaten" met die mooie ballonnen, erg bijzonder! Fijn dat jullie dat ook samen zo voelen! Het wordt vast een heel bijzonder en intens weekend voor jullie....

Ivfsh, een bijzonder verhaal van die arts in China, en mooi om te lezen dat zij nu gelukkig zijn met hun leven, en wat bijzonder dat het jullie wat rust kon geven.

Guusje sterkte om deze laatste wachtweek door te komen!!

Geplaatst

Hoe later op de avond, hoe....... Zal het zelf maar zeggen zeker?

Tsja, nog steeds veel tijd aan het investeren in manlief. Heb het idee dat we langzaamaan iets meer de goede kant opgaan. T is nog eieren lopen maar toch.

Babeth, kon je nog bij je psych terecht? Tuurlijk moet straks al die angst, emotie, stress en noem maar meer op eruit. Ik snap heel goed dat je daar bang voor bent. Ik hoop dat je snel terecht kunt en meid je word een topmoeder!!! Mocht je even een dip hebben (wat ik helemaal niet verwacht) dan speel ik wel voor tante hoor.

Henne, je dag klinkt vermoeiend maar voor mij is het ook altijd ontspannend om in de tuin te wroeten. Blik op oneindig, verstand op nul zoiets.

Ga je berichtjes van nu.nl morgen even lezen. Nu btje laat.

San, om je moeder te steunen, hoef je niet altijd dichtbij haar te zijn. Een lief kaartje, smsje, een bloemetje doen soms nog veel meer. Heb ik zelf de afgelopen dagen in ieder geval wel gemerkt. En straks geef je haar het mooiste wat ze maar kan wensen toch?

Pas wel even op dat je je niet teveel op P afreageert. Heel logisch (ik deed het namelijk ook) maar de consequenties kunnen dus iets minder zijn ;-) Reageer je maar af op mij ofzo.

Nico, heb jij nog spieren? Ik krijg al spierpijn als ik jouw berichtjes lees. Echt respect hoor!

Misschien gaan wij ook wel een maand zo'n sportschool bezoeken als proef. Doen we gelijk iets samen en wie weet, krijg ik nog een strak figuur.

Eef, heb vandaag zoveel aan jullie gedacht. Hoe is het allemaal gegaan? Hoop dat later nog te lezen.

Ruby, en ben je al femme fatale geworden met je mooie nagels? Laat jezelf zeker maar lekker verwennen. Je verdient het!

Guus, wauw, dat klinkt toch wel erg positief (en pijnlijk au,au,au....)

Ceeke, volgens mij heb ik jullie nog helemaal niet gefeliciteerd met de goede echo. Wat een wonder! Jullie wisten toch ook wel niet wat je zag? Nu al iets geruster?

Wow Fren, wat een goed nieuws voor jou en Vin! Zo bijzonder, snap dat je daar stil van wordt. Maarre, Mac en restaurantje op één dag??? Denk je wel aan de schijf van vijf ;-)

Miki, je hebt toch geen whiplash? Goed naar jezelf laten kijken en rustig aan meid!

Ursela, sorry, maar moet toch erg lachen om je post. Heb je al bedacht hoe je manlief vandaag gaat wekken. Je overtreft deze vast niet meer.

Eef, lees net je post. Moet er zo van huilen.....

En de grootste, warmste knuffel is natuurlijk voor jou xXx

IVfsh, genieten meid!

Ik ga zo het lijstje nog even aanpassen en dan lekker tegen mijn mannetje aankruipen. Trusten meiden xXx

Geplaatst

Pauze

Sylvie: tijdelijke stop

Spaatje:?

Sen: orienteren op volgende poging, weer wat onderzoeken afwachten....

Roestvlek: ?

Esther: even afstand en rust

Ceeke:

Henne: laatste cryo's niet goed ontdooid...

Voortraject

Miki: cryo aug/sept? Met Prednisolon, op advies van immuunarts DD. Starten eerst hiermee in eigen cyclus, kijken hoe 't valt

Nico: 30 juni intake in DD, uitslagen waren goed. pauze verlengd tm september. vermoedelijk weer in eind september/begin oktober starten

Zara: Nu genieten van wat wel is, oriënteren op mogelijkheden, 8 augustus uitslag onderzoeken i.v.m. herhaalde miskramen.

Behandeling

Kaartje: 23 juni tp, 7 juli testen

Guusje: 2 juli TP - 14 juli testen (bloedtest)

Sab: aanmelden op cd1: ergens tussen 7-15 juli??

Zwanger

Laika: 29 juni controle 24w1d

Witje: 4 juli controle gyn met groeiecho 33w2d (uitgerekende datum 20 augustus)

Simba: 6 juli controle vk 38w1d (uitgerekende datum 19 juli)

Babeth: 11 juli controle gyn. 35w. (uitgerekende datum 15 augustus)

Dublin: 19 juli 20 weken echo met 20 w en 5 dagen

Ursula: 20 juli bevallingsbeoordeling, (uitgerekende datum 30 juli)

Dublin: 21 juli controle gyn. 21w

Ivfsh: 22 juli echo 15w5d

Caroline: 22 juli eerste echo!!

Fren: 22 juli 2e echo 10w0d

Nieuw hoofdstuk na mmm

Eef: verwerken en nieuwe dromen opbouwen

Rubster: verwerken is begonnen. Nu verder met ons leven.

Geplaatst

Kaartje, even voor jou: Heel veel succes vandaag, iedereen hier denkt aan je duimt de duimen met de blaren er op, dikke knuffel van eef

Geplaatst

Jeetje Kaartje, ben wel benieuwd wat ze gaan zeggen hoor. Ik heb dit nig niet eerder gehoord....succes!!!

Liefs Sab

Geplaatst

Zara bedankt voor je lieve woorden. Ik weet wel dat een kleine gebaar soms veel doet maar het doet toch pijn dat ik moeders straks niet een keertje afleiding kan geven face to face. En afreageren op P, hij heeft een brede rug en dat zit wel goed hier. Bedankt dat ik jou ervoor mag gebruiken, maar jij hebt genoeg aan jullie zelf!!!! Heb je lekker tegen je mannetje aangelegen???

Fren weet niet of ik je al gefeliciteerd heb, heb gister wel meegelezen, maar had de puf niet om te reageren. Gefeliciteerd!!!!!!

Kaartje wat ontzettend balen zeg, ben benieuwd wat DD zegt straks. Succes met bellen.....

Hier weer veel pijn vandaag. Gister is het redelijk gegaan. Vandaag begint het toch al weer wat minder. Alles op het gemakje......

Geplaatst

jeetje Kaatje...nog steeds geen duidelijkheid...slopend zeg...sterkte!!!

heb niet zo veel te melden...ben errug moe...word geloof ik een dagje ouder, dus dat sporten iedere avond kan toch echt niet meer...hahahaha...

reageer later op de dag wel...

liefs,

Nico

Geplaatst

Tja Nico we worden allemaal een dagje ouder hihi, kan de warmte niet een klein beetje meespelen of het laat naar bed gaan misschien?????

Geplaatst

pfffff...wat belachelijk...echt niet normaal....kan me ook hierzo over opwinden...en dan zijn er dus ook nog mensen die dit artikel respecteren...pffff...

San..zou heel goed kunnen de warmte en het late naar bed gaan...probeer normaliter tegen 10 uur in bed te liggen, maar nu met het sporten ben ik pas tegen half 11 thuis...en dan moet ik nog even afschakelen, want meteen douchen en naar bed gaat niet, want dan lig ik dus de hele nacht verder te sporten...getuige dinsdag...toen heb ik dat dus wel gedaan...thuisgekomen, nog een shake naar binnengewerkt en toen snel douchen en naar bed gaan...nou...ik kan je zeggen...als je een hele nacht doorgaat met zumba, ben je het 's ochtends best wel heel errug moe...

guusje...ik hoop zo dat dit 'echte' klachten al zijn en niet door de bollen!!!

Simba...hoe ging de controle gisteren???

Vandaag is mijn moeder trouwens jarig...70 jaar wordt ze...mijn jongste zus en ik hebben een witgouden hangertje gekocht...mijn zusje heeft gehaald, dus ik weet niet helemaal hoe het uitziet...heeft ze me gisteren beslist gezegd, maar ik ben het alweer kwijt...korte-termijngeheugen is prut...

vanavond na de zumbales ga ik erheen...kan helaas niet eerder....zucht...maar ik ga haar nog verrassen met een telefoontje...hihihi

liefs,

Nico

liefs,

Nico

Geplaatst

Kaartje, wat balen dat je nu nog steeds geen duidelijkheid hebt zeg! Ik hoop dat je vandaag meer komt te weten.

Geplaatst

Pauze

Voortraject

Miki: cryo aug/sept? Met Prednisolon, op advies van immuunarts DD. Starten eerst hiermee in eigen cyclus, kijken hoe 't valt

Nico: 30 juni intake in DD, uitslagen waren goed. pauze verlengd tm september. vermoedelijk weer in eind september/begin oktober starten

Zara: 23 juni hysteroscopie, 8 augustus uitslag onderzoeken i.v.m. herhaalde miskramen.

Behandeling

Zwanger

Simba: 6 juli controle vk 38w1d (uitgerekende datum 19 juli)

Ceeke: 11 juli echo

Nieuw hoofdstuk na mmm

Rubster: verwerken is begonnen. Nu verder met ons leven

Lieve meiden,

Ik zet de stap... Vanochtend even mijn eigen gyn gezien, een echo gemaakt en daar was weer dat knipperlichtje. Volgens manlief nog beter zichtbaar dan afgelopen maandag en ook weer wat groter. Volgens gyn mochten we voorzichtig blij zijn maar is er ook nog een grote kans dat het niet goed gaat. Een eerlijke mening, die wij volledig met hem delen! Niettemin zijn we weer een stukje verder en kijken we nu weer uit naar de volgende echo!

Moet nu een afspraak in dus reageer straks op de berichtjes!

Liefs,

Geplaatst

Ceeke, dat is wel heel mooi. Ondanks voorzichtigheid, wel weer een stapje verder. Spannend, hou vol, hou vast!

Kaartje, ik werd vaak pas 2 dagen na stoppen met Utrogestan (en ook na bijspuiten Pregnyl) pas ongi. Hoop dat je snel duidelijkheid hebt meid.

Fran, mooie tickerrrrrr! Babeth, prachtige kamer!

xxx

Geplaatst

Ceeke, weer een mooie echo gehad, wat fijn!! En dat de arts nog wat voorzichtig is is denk ik niet vreemd maar wat een goed bericht, gegroeid en een duidelijker hartje, geweldig meid!

Nico, gefeliciteerd met je moeder. Lief hoor zo'n hangertje!

Even nog over dat krantenbericht, zucht.....en dan de kop, echt zo fout!

Kaartje bij mij hield de utro de ongi ook tegen, DD adviseert meestal nog wat dagen af te wachten en indien nog een geg. Test te stoppen met de utro. Ik vind het zo klote voor je!

Zara dank je voor je lieve reactie, ik heb idd nog een afspraak kunnen maken, volgende week vrijdag, erg fijn!

San sterkte met je mams, ik snap goed dat je iets voor haar zou willen doen, dit weekend ga je er heen nietwaar? Zal ze zeker fijn vinden!!

Simba hoe was je controle gisteren?

Geplaatst

Jee kaartje, balen, je had nu natuurlijk graag een positieve test gehad... Ik duim nog even voor je door hoor!

Ceeke: heel fijn nieuws van jou!!

Nico: gefeliciteerd met je mams!

Sandra: hoop dat de pijn toch mee zal vallen vandaag!

Geplaatst

Controle was weer prima.

Bloeddruk was iets hoger dan anders, maar ook dat schijnt aan het einde normaal te zijn.

Vanacht de hele nacht wat ongi krampen gehad.. Dus weer een redelijk wakkere nacht gehad..

Straks even op de fiets naar het winkelcentrum. Moeten nog postzegels hebben. Dus ben mijn hersens even aan het kraken, wat ik nog meer nodig heb.

Kaartje, wat vervelend..... of eigenlijk goed kl*te....

Voor de rest... geen idee meer....

Mar gewoon een hele dikke knuffel is altijd fijn!!!

Geplaatst

Pauze

Voortraject

Zara: 23 juni hysteroscopie, 8 augustus uitslag onderzoeken i.v.m. herhaalde miskramen.

Behandeling

Zwanger

Ceeke: 11 juli echo

Simba: 14 juli controle vk 39w2d (uitgerekende datum 19 juli)

Nieuw hoofdstuk na mmm

Rubster: verwerken is begonnen. Nu verder met ons leven

Geplaatst

Sab....dat is dus volgens mij het virus dat hier op dit topic ronddwaalt...als je de bongi nodig hebt, komt ie nodig, als je m niet nodig hebt, komt ie op een tijdstip dat je m nog niet kunt/wilt hebben...

balen...grrrr...hoe is het met afvallen dan???

ik zit nog steeds op die twee kilo die ik van maandag op dinsdag ben kwijtgeraakt...pfff...vanavond echter weer twee uurtjes sporten en op het menu staat tilapiafilet, erwten en wortelen en salade...

eef...heel bijzonder jullie geplande afscheidsritueel...zal zeker mooi zijn en mss ook wel een tikkie emotioneel...maar dat hoort er dan bij...

ook heel fijn om te lezen dat het afsluitingsgesprek in het ziekenhuis goed gegaan is en dat jullie met een goed gevoel naar huis zijn kunnen gaan...tuurlijk is het triest dat jullie ongewild kinderloos blijven en ik wou dat ik iets voor jullie kon doen...

de voorlichtingsbijeenkomst over pleegzorg heeft jullie stof tot nadenken gegeven...goed dat jullie een plan van aanpak gaan maken....

ivfsh...wat fijn om te lezen dat jullie met de arts in Shanghai een goed gesprek hebben gehad. Al helemaal omdat zij precies kon vertellen over haar eigen ervaringen en jullie dus ook goed kon 'voorlichten'...fijn dat jullie vakantie zo relaxed is!! veel plezier verder!!

Babeth...ga snel even kijken naar je kamertje...

reageer dadelijk weer verder...

liefs,

Nico

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden