Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Haha,dat valt mee, maar vin moet echt niet met een boterham met pindakaas naast me komen zitten! Vond ik altijd al stinken, maar nu kan ik het echt niet hebben...

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Lieve meiden, al een paar weken lees ik mee op jullie door dik en dun meisjes topic....tjeetje wat wordt hier veel geschreven en gedeeld...soms moet ik lachen soms ook de tranen in mijn ogen

van lieve dames waarbij de laatste poging is mislukt en die op hun eigen manier dit proberen een plekje te geven...

Guusje ik heb regelmatig schimmelinfecties (down under) gehad, aangezien ik een homeopathische arts had kreeg ik een kuur van 3 bollen die je vaginaal moest inbrengen

en aangezien de schimmel vaak overgaat naar je partner mocht je "juist" sex hebben met deze bollen (haha) Maar zh bellen lijkt me verstandig !!!

liefs voor jullie allemaal ...

Geplaatst

hoi dames

even snel een reactie voor Guusje, wat ik begrepen hebt wakkert suiker een dergelijke schimmelinfectie juist aan, je kan inderdaad spoelen met Molkosan of yoghurt maar als je dat niet zo durft dan even overleggen. Wellicht sowieso verstandig om te overleggen, misschien is een standaard kuur (canesten?) ook niet echt aan te raden nu.

Succes meid en ook met de laatste spannende wachtdagen!!!!!

Geplaatst

ohhhh Simba dat de box nog niet staat....haha ik had het echt op mijn heupen gekregn hoor.

HIer staat ie wel, juist om de hond en katten te laten wennen, 1 kat is nog wat geirriteerd omdat ie er niet in kan maar wel wil! ben blij dat ze er niet in springen.

de kraamzorg adviseerde mij ook om de box gelijk vanaf dg 1 te hebben staan, al is het maar om de kleine even veilig neer te kunnen leggen als je bv naar het toilet moet of je handen moet wassen.

Geplaatst

Grappig dat dat advies voor de box veranderd in de loop der jaren... Toen ik ruim 7 jaar geleden mijn dochter kreeg werd er gezegd: ach, de eerste weken leg je ze toch alleen in het bedje dus ik had de box ook pas na een paar weken staan. Zou ik nu niet meer doen trouwens. Inderdaad als de bel gaat of de telefoon, is toch wel handig om even neer te kunnen leggen.

Vroeger, toen ik een baby was, vertelde mijn moeder, mocht de baby zelfs de eerste weken niet naar beneden!! Het idee, haha...

Geplaatst

Ik wil hem ook al een tijdje opzetten, maar ja.... alleen werkt dat niet...

Net weer mijn tukkie gedaan, maar echt geslapen niet echt. Maar goed, dat maakt niet uit.

Wel weer wat oefen weeen gehad (denk ik).

Ach.. dan weet mijn lijf straks tenminste wat ervan verwacht wordt..:-)

Geplaatst

Hihi ik ging alleen maar even m'n broek naar de kleermaker brengen en kom thuis met: twee broeken, twee vestjes, vijf shirts. Tja, sale....was 70% af, totaal iets van 175 euro betaald, echt geen geld. Nu erg moe en twee blaren, maar wel blij. Proberen een tukkie te doen zo.

Ik kom de 13e ook wel vroeg hoor, gezellig! Zeker als het mooi weer is ben ik liever vroeg en dan tegen dat het echt heel druk wordt weg. Tien uur op het strand, met een koffie picknic (wie bakt er taart en koekjes?) en dan voor de lunch verhuizen naar een fijne strandtent? Of gelijk onze plek daar claimen haha, kan ook. Ik moet nog even denken over parkeren, misschien beter ov pakken... Sowieso erge zin in! Wel raar idee dat ik dan misschien net weer zwanger ben. Of niet.

Grappige discussie over de box. Denk dat ik het idd heel handig zo vinden voor als de bel gaat, je naar het toilet moet ed. Maar denk ook dat ik de eerste tijd ons kindje (als het er komt) veel in het eigen bedje zou leggen. Heb bij alledrie de neefjes/nichtjes gezien dat ze best onrustig worden van alle prikkels als ze lang in de box/woonkamer zijn. Slapen in de box is voor mij (met m'n wijsheid van nu hè) geen optie. Maar goed, dat zien we tzt wel, kan het nu allemaal makkelijk zeggen.

Fren leuk hè babykamers, ik kijk stiekem nog wel eens, voor als...

Ik ga even de ogen dichtdoen.......

Geplaatst

Heb nog een babykamer staan. Iemand interesse. Grenen comode, ledikant en kledingkast.

Wij gaan morgen naar de efteling. Verder naar de kapper geweest. Gisteravond lekker relaxed gehad.

Geplaatst

Hoi dames

Henne, blaren op je handen van de pinpas of op je voeten hihi? fijn dat je lekker gelaagd bent!

Wij willen ook inderdaad gaan proberen om als de kleine meid slaapt haar wel in haar bedje te leggen maar ook even afwachten hoe het in de praktijd werkt natuurlijk.

We leggen haar ´s nachts bij ons en overdag in haar eigen ledikant/kamer zodat ze dat ook gewend is, spannend allemaal.

dames de 13de zal ik er niet bij zijn, zeer waarschijnlijk ben ik dan al bevallen en anders zie ik het niet zitten om zo hoogzwanger zo ver van huis en ons zkh. te zijn.

Het klinkt in ieder geval weer erg gezellig, wel weer foto´s maken he!!

Simba, wat spannend meid, het kan snel gaan maar ook zomaar nog wat dagen duren uiteraard.....ik wens je in ieder geval alvast veel kracht, sterkte en succes toe!!!!

Ruby ik hoop dat je de kamer kwijtraakt , ik had het liever heel anders gezien maar kan me voorstellen dat je er nu het liefst zsm van af zou willen.....veel plezier morgen bij de Efteling!!!

Fren moest nog wel lachen om je bericht over pindakaas, normaal moet ik er niets van hebben maar sinds een paar weken vind ik het zelfs lekker op mijn brood!, nooit gedacht dat ik dat og eens mee zou maken haha

Geplaatst

he Fren,

wij hebben dit jaar via sunweb geboekt....de prijs verschilt niet zo heel veel tussen jiba en sunweb...hoort ook min of meer bij elkaar....

hoop dat je nog iets kunt vinden...lesbos is natuurlijk mijn favoriet...hihihi....rustig...niet al te druk, ondanks dat de grieken in augustus ook vakantie hebben...vorig jaar waren er echter niet veel grieken ivm de crisis...mss dit jaar ook weer....

liefs,

Nico

Geplaatst

dames,

zo....ben eindelijk bij gelezen...poeh poeh...niet meer doen, zoveel schrijven..zeker niet op vrijdagavond en zaterdag...hahahahaha....vrijdagavond kan ik nooit reageren, want dan ben ik aan het sporten en daarna te moe om de laptop nog aan te zetten...hahahahaha....

Reageer even in het algemeen...

de dames die dit weekend iets voor hebben, tuinfeest, BBQ, efteling, bankhangen, uitbuiken, box opzetten/plankje ophangen, familiebezoekje...heel veel plezier!!!!

Eef...hoop dat jullie ritueel heel mooi is geworden en heel bijzonder!!! dikke knuffel!!!

weet effe niet meer wie het vroeg, maar ik denk dat ik toch gewoon een paar wijntjes ga drinken...hihihi....dit zal ook voorlopig mijn laatste feestje zijn...hahahaha....en vanaf november zal ik hopelijk negen maanden niet meer kunnen drinken...hahahaha...

13 augustus...weet nog niet hoe ik dan zal komen...ov of met de auto....denk dan eerder met ov, geen idee waar ik de auto zo moeten neerzetten...en ik verrij me geheid...ook met tom tom...hahahahaha....misschien wil er iemand met me meerijden??? ik kom vanaf het zuiden....dus zal wel langs eindhoven/den bosch/breda moeten??? geen idee...hahahaha....

ga me eens douchen...heb vandaag lekker met zo'n onkruidborstel het onkruid achterom weggehaald...zijn nog niet helemaal klaar, want het begon te regenen en toen zijn we maar boodschappen gaan doen, wat winkelen en effe naar de Mediamarkt gereden...nieuwe mapjes gehaald waar ik de dvd's en cd's van de clubjoy lessen kan in doen en de blu ray van cloverfield en nog een usb stick van 8 gb...en verder nog wat prulletjes bij de kruidvat...

henne...je hebt goed economisch boodschappen gedaan...hoop dat je genoeg energie nu weer hebt om te gaan genieten van het tuinfeest...

dames...meld me nu af en ben er morgen weer ergens!!!

dikke knuffel voor iedereen en even in het bijzonder voor kaartje!!

liefs,

Nico

Geplaatst

Ik moet even mijn frustratie kwijt, wat heb ik een ...... middag gehad!!!!!!!

Ik zou naar mijn broer gaan in Harderwijk, na 20 KM gaat mijn auto ineens heel veel toeren maken en er ging een lampje branden. Gelijk de auto aan de kant gezet en ANWB gebelt. Oh mevrouw, u staat op een hele gevaarlijke plek (A4 bij wegrestaurant) We komen met een sleepwagen om u en de auto naar een veilige plek te brengen. Na 45 min was hij er. Op naar Badhoevendorp, naar de wegenwacht. Daar hebben ze naar de auto gekeken en iets gedaan (vraag me niet wat) Even een test rit. En hij deed het weer. Omdertussen was het al 15.30 en ik had geen zin meer m nog zo'n eind naar mijn broer te rijden. Ik weer naar huis, met angstzweet. En mijn grootste angst kwam WEER uit! Ik sta weer langs de A4 op de zelfde hoogte maar dan aan de andere kant weer stil!!!!!!!! Ik heb woorden gezegt die niet voor herhaling vatbaar waren. Weer ANWB bellen, oooh, mevr u staat op een gevaarlijke weg!!!!! Maar ik stond denk 30 meter voor een bezine pomp. Gelukkig kwam de wegenwacht znel, heeft me naar de parkeerplek kunnen slepen. Hij had wat zitten rommelen. Ik zei al, ik wil naar huis, en ik durf niet meer te rijden. Uiteindelijk is hij achter me aan gereden naar de garage in mijn drop. Hij was zo lief om me even thuis af te zetten, anders moest ik nog een eindje lopen.

Al met al, kapotte auto, en niet bij mijn broer geweest, en zonde van mijn tijd. Zucht. Wat een kl*te middag was dit zeg!

Geplaatst

Ah guusje...dat meen je niet....en wat erg dat je gewoon twee keer op hetzelfde punt stil komt te staan alleen dan aan beide kanten...jonge jonge....

fijn dat de anwb zo snel kon komen en dat ie achter je aangereden is....hoop dat de auto snel weer helemaal rij-fit is...

liefs,

Nico (die nu echt weg is...)

Geplaatst

ben ik toch weer eventjes...

zara...via dagelijkse gedachte krijg ik iedere dag een dagelijkse gedachte binnen....http://www.dagelijksegedachte.net

die van vandaag is:

De kunst van het leven is zo met elkaar om te gaan, dat we het beste in onszelf en in de ander naar boven halen.

liefs,

Nico

Geplaatst

Oh Guusje wat klote! Hoop niet dat je ook nog een grote kostenpost hebt, wanneer hoor je dat?

Doet me denken aan vorig jaar zomer toen ik na de TP in Rotterdam langs de weg stond... Heb meer dan 2 uur moeten wachten in 30 graden! Omdat het Tour de France was door Rotterdam was het erg druk... Pfff...

Sterkte, lekker rustig avondje op de bank zou ik zeggen...

Net een uur gewandeld, man en dochter gingen mee (dochter op de fiets) dus uitgebreide route, pfff... was wel een beetje veel van het goeie. Nu is mijn pittige uientaart bijna klaar dus even salade erbij maken en smullen!

Geplaatst

Caro, maandag ga ik langs de garage. Ze waren er vandaag niet. We wachten het weer af

Geplaatst

yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej... de box staat.. het plankje hangt en het lampje eronder ook!!!

We zijn nog zoekende naar een verduisteringgordijn voor het veluxraam, en het raampje eronder. Maar ik ga ervanuit dat Frummel eerst even bij ons op de kamer slaapt. dus daar hebben we nog even voor.

Jeetje Guusje... wat een K dag zo zeg.... Hoop dat de kosten meevallen..

Geplaatst

Kaartje, gelukkig goed weer hier! Voel je je nu ook ietsje beter? T is gewoon balen he meid? En nu ook nog niet ongesteld. Dan blijf je toch nog altijd een beetje hopen.

Sappie=Soepie, heerlijk lekkere soepies eten en ook nog afvallen.

Maarre, ik ben dus echt totaal onbekend in Scheveningen. Ooit eens één keer naar een musical geweest en dat was het dan wel. Weet ook nog niet goed of ik met de trein of auto kom maar spreken we echt om 10 uur af? Dan moet ik namelijk wel erg vroeg weg. En komt er ook nog iemand vanaf "mijn" kant?

Simba, zo dat gaat snel opeens. De box neerzeten, krampjes... Raar, dat ik in dezelfde uitgerekende maand zat als jij. Vind het ook best lastig deze dagen. Had zo anders kunnen zijn...

Fren, ook al zo heerlijk aan het kijken en dromen. Heerlijk dat je al zo kan genieten.

Die vermoeidheid is idd wat minder maar goed als het helpt dat je eerder gaat slapen, moet dat tijdelijk maar even toch?

Henne, jij bent lekker aan t shoppen de laatste tijd. Ach, je verdient t hoor! Matchen de outfitts wel met je schoenen anders moet je ook weer nieuwe schoenen kopen ;-)

Babeth, jammer dat jij er niet bij kan zijn de 13e maar wel heel begrijpelijk hoor. Straks hebben we nog een live-bevalling op het strand...

En volgens mij heeft Henne die blaren van al die tasjes die ze moest dragen.

Guusje, wat een pech heb jij vandaag zeg. En niet één maar twee keer op haast dezelfde plek stil staan. Dag weg en ook nog niet bij je broer geweest. Dan mag je zeker een paar lelijke woorden zeggen!

Nico, dank je wel voor de website! Ik ga hem zo eens bekijken.

Zouden wij eventueel samen kunnen rijden? Kan ik bijvoorbeeld op een punt gaan staan waar jij langs komt???

Geplaatst

Tis hier alweer zo rustig... Ik kan me nog avonden herinneren dat het rond elven superdruk was! Nou ja, hoop dat iedereen iets leuks aan het doen is of lekker in haar bedje ligt... Welterusten en tot morgen!

Geplaatst

Tja Caro.... Dat krijg je met zoveel zwAngere... Die gaan vroeg naar bed.

Zegt de hoogzwangere.. Maar we hadden een verjaardag..

Geplaatst

Goedemorgen, wij zijnal op pad. Eerst naar den haag en dan naar kaats he heuvel. Hoop dat het daar niet zo druk is. Maaf het is wel vakantie. We zien wel. De zon schijnt. Fijne dag iedereen.

Geplaatst

Hier ook al wakker. Gisteren werd het weer uiteindelijk toch goed. Hond blij, want ruim twee uur gewandeld en gedeeltelijk langs strand. Ongi begint nu toch door te komen. We hadden stiekem nog een kleine hoop aangezien mijn moeder toen ze zwanger was van mij geloof ik twee maanden lang een negatieve test had. Maar goed, die testen van tegenwoordig zijn natuurlijk veelbeter

Geplaatst

erg lekker om er even uit te zijn. Iedereen slaapt hier nog, maar hond en ik zitten lekker buiten op het gras uit de wind en in de zon met uitzicht op de Grevelingen. Erg fijn dus. Krijg alleen een houten kont van dat gras.

Geplaatst

Ruby, veel plezier. Hoop dat het niet al te is druk.

Eef, ben erg benieuwd hoe je ritueel is gegaan. Heb je ook de brieven al verstuurd? Knap trouwens dat je afscheid kunt nemen van je kinderwens. Vind het erg mooi hoe jullie dat doen. Zou het zelf alleen niet kunnen. Wij nemen dus ook meer afscheid van de mmm. De wens zal altijd blijven.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden