Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Henne, hoop dat je nog hebt kunnen slapen. Begrijp helemaal wat je bedoelt. Het is heel fijn dat iedereen zo met elkaar meeleeft, maar ik heb zelf ook vooral gewoon even niet zoveel te zeggen. Knap dat anderen altijd anderen kunnen ondersteunen terwijl ze het zelf ook heel moeilijk hebben.

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ben nu ook even te druk met mijn eigen dingen. ben er al een jaar op voorbereid dat het misschien niet zou lukken. Toch had ik steeds heel sterk het gevoel dat het wel goed zou komen. De klap komt nu dus toch harder dan verwacht. Ik lees en leef dus zeker wel mee, maar zal zeker de komende dagen wrs vooral egoberichtjes plaatsen.Morgen en zondag naar zeeland. Mijn schoonouders zijn daar met de boot, weet alleen nog niet waar. Straks even bellen. Lekker even weg dit weekend. Kan ik het gelijk goed maken met mijn hond. Deze week niet zoveel zin gehad in wandelen, dus heb het gevoel hem nogal verwaarloosd te hebben.

Geplaatst

Henne en Kaartje, Het is zo herkenbaar allemaal. Het gevoel hebben dat het er niet van gaat komen. Al is het nu weer even anders voor mij, en ik besef heel goed dat ik met deze poging zo veel mazzel heb gehad. Maar aan de andere kant, het is ook gelijk onze laatste poging geweest. De angst is er nog wel, maar iets op de achtergrond.

Al die gevoelens die alle kanten op gaan, dat maakt het zo moeilijk. Eerst had ik de hoop echt zo goed als opgegeven, want de kanzen waren zo klein, en nu dit resultaat. Ik hoop dat dit jullie ook weer wat moed gaat geven.

Een dikke knuffel voor jullie!

Geplaatst

En wat betreft de ego berichtjes, dat doen we allemaal wel eens. En niemand die het erg vind.

:blowkisses:

Geplaatst

Kom maar op met die ego berichtjes!!!! Doen we allemaal wel eens en dat mag. Je mag je rot voelen en in de put zitten, je mag jaloers en boos zijn. Het is ook niet allemaal niks wat er gebeurd in ons leven dames. Zeker als het eind in zicht is of er weer een zoveelste teleurstelling te verwerken is. Gooi het er maar uit, dat lucht op. Helpt verwerken en iedereen erkent en herkent hier deze emoties en gevoelens.

Babath heb smakelijk gelachen om je hond hihi.

Eef je mannetje weer lekker thuis, heb je hem goed vastgehouden vanacht???

Kaartje hopelijk kun je toch nog een beetje genieten van je weekend en je hond extra verwennen. Het is allemaal zo oneerlijk.

Laika heel goed op jezelf passen hoor, stress is echt niet goed voor je kleintje en die is al zo kostbaar. Werken kan je je hele leven nog en deze zwangerschap komt NOOIT meer terug en die is zo bijzonder. Lijkt me wel een goed idee van Henne, even goed investeren in je vervanging, daar ben jij en het bedrijf alleen maar bij gebaat. Mocht je toch eerder uitvallen dan is je schuldgevoel echt een stuk minder, want het werk blijft doordraaien. Het bedrijf zal er echt niet van kapot gaan als dingen even blijven liggen toch? En zo wel moet je baas maar voor meer personeel zorgen, dat is niet jouw verantwoordelijkheid toch?? Sterkte!!

Henne alles komt weer op je af, logisch. Zul je zien dat je nu net allemaal dingen op de agenda hebt staan die je veel energie kosten. Gelukkig is het weekend om half 6 voor je vandaag en kan je hopelijk je batterij weer opladen voor de nieuwe week!!!!

Ik ga zo voor de laatste keer naar mijn werk. Tegenstrijdige gevoelens maar ook wel opgelucht. Ik hoefde niet te komen de laatste tijd maar vond het een welkome afleiding van de soms lange dagen en pieker sessies in mijn hoofd.

Allemaal een dikke knuffel vanuit een zonnig Zeeuws- Vlaanderen!!!!!!

Geplaatst

Hier ook zonnig en ontbijt weer achter de kiezen...

Een redelijke nacht gehad, alleen begon ron half 5 mijn vriendje lief te snurken...

En jawel hoor... stipt om 8.00 de woningbouw weer verder met het werk in de straat.. AARRGGG...De laatste periode dat ik nog een beetje uit zou kunnen slapen...

Kaartje... die ego berichtjes.. lekker doen.... Niemand heeft er problemen mee hoor...

Babeth... Kijk... voor dat soort gevallen als met je hond.... dien je dus ALTIJD je camera in de aanslag te hebben... gesnapt??

Al hadden wij laatst ook zo'n moment.... Zipper in opperste knuffel-mood... draait op de bank een rondje ploft neer draait zich om en flikkert met kleed en al van de bank.... Nou... we stikten er zowat in. Meneer zat zich vervolgens zeer verontwaardigt te wassen onder tafel..

San.... eindelijk het echte laatste dagje..... Fijn dat al doorgesproken is hoe je na de bevalling weer gaat werken. Ik hoop dat je BI na de bevalling snel beter gaat. Vriendin van mij is na 2 jaar nog steeds zoet ermee... Maar die heeft ook echt in een rolstoel gezeten, omdat ze telkens door haar bekken heenzakte.

Laika, ik ga mee met de rest.. even wat extra tijd inplanen om je vervanger goed in te werken, dan kun je sneller met z'n tweeen aan de slag. En als jij dan wegvalt door je verlof, kan zij/hij het het goed ovenemen. Daar hoef je dan ook niet over te stressen.

Nou, ik ga hier die haarballen maar eens te eten geven.. en me dan eens bedenken wat ik ga doen....

Geplaatst

goeiemorgen meiden,

weer veel geschreven en toch ook weer niet...

Mijn hoofd is als een zeef en houdt niets vast, omdat ik gewoon met mijn gedachten bij de nummers van de lessen zit die ik moet geven deze week.

De verhalen raken ook mij diep en ik weet ook niet meer goed wat ik nu moet schrijven...en misschien is het voor degene die een lief, aardig, troostend of ondersteunend woordje nodig heeft wel al voldoende als ik schrijf dat ik aan ze denk...ik weet het niet...

net als wat henne geschreven heeft, zo voel en ervaar ik het ook...

Maar misschien is het ook een fase/periode waar ik nu even door heen ga en sta ik volgende week weer voor iedereen gereed om op te peppen, mee te lachen, mee te huilen, wat dan ook...

Kaartje...meid...ik vind het heel rot voor je dat het zo gelopen is...stoppen met de utro en nu dus wachten op de bongi....grrrr...had het zo graag anders voor je gezien...sterkte meissie!!! ben het even kwijt of jij nu wel of niet nog cryo's had...

bedankt voor de felicitaties voor mijn moeder...ze vond het hangertje geweldig...meteen omgehangen...

Caro...hoe was jullie middag nog eigenlijk met al die moeders? Op de dag dat je niet meer gewandeld had?

ondertussen is het alweer bijna een uur verder dat ik met mijn berichtje ben begonnen...risico van tijdens je werk op het forum zitten...hahahaha...

ga deze maar eens posten...

liefs,

Nico

Geplaatst

Babeth...hihihi....echt jammer dat jullie de camera niet klaar hadden liggen...zie het helemaal voor me...hahahahaha...:laughing9:

Simba...die Zipper van jullie is me er ook eentje...die van ons springt af en toe wel eens naast of niet helemaal op de bank...en dan gaan de klauwen erin om toch maar op die bank te komen...en die blik dan op die snoet...heerlijk...hihihi...zag het bij jullie ook helemaal voor me...hadden jullie de camera gereed???

Laika...sluit me ook aan bij de rest..misschien is het idd een goed idee om eerst de nieuwe kracht in te werken en dan samen aan de diverse opdrachten/projecten werken zodat dit ook af komt...en dat zal jou ook meer rust geven om zorgeloos aan je bevallingsverlof te beginnen over een 10-tal weekjes...

San...laatste dag vandaag naar je werk...met dubbele gevoelens...komt goed meid...je hebt nu echt helemaal de tijd voor jezelf om je voor te bereiden op de komst van jullie kleine uk...

Kaartje...lekker met je hond erop uit gaan...hoop dat dit je gedachten even af brengt van wat er gebeurd is...effe uitwaaien...

liefs,

Nico

Geplaatst

hai meiden

Simba je hebt helemaal gelijk, camera in de aanslag alleen we hebben hem nog niet zo lang dus moeten ook nog wennen aan het feit dat ie wel aanwezig is haha, eerste reactie was opruimen, mar ja, dat bukken is echt een ellende nu dus de hond teruggeroepen......moet zeggen hij ruimt die troep dan wel weer mooi op haha.

dames, Kaartje, Henne, voel je niet bezwaard, het gevoel van niet weten wat te schrijven en dat het allemaal net te veel is is denk ik voor velen wel herkenbaar en niemand zal dat jullie kwalijk nemen, maar dat weten jullie wel. De verdrietige en erg confronterende verhalen kunnen je soms echt aanvliegen, wie heeft dat niet....en er komt een moment dat je je weer sterker gaat voelen...

Kaartje fijn dat je dit weekend kan gaan uitwaaien op de boot en je hond, die heeft het je allang vergeven meid!

Henne, succes met deze laatste zware werkdag voor het weekend, echt even bijtanken morgen en zondag, sterkte!

Sab hoe gaat het bij jou? je had laatst toch zo´n buikpijn?

Laika wat onhandig zo op het werk, goed idee van Henne en misschien helpt het je ook wel om in je pauze echt even een half uurtje/uurtje te gaan liggen, ik weet dat dat lastig is als je veel werk hebt liggen (pauzeer zelf eigenlijk nooit) maar het kan je zo enorm goed doen helemaal nu. Succes meid!!

Geplaatst

Goeiemorgen,

Etentje met de moeders was gezellig, al zijn de meeste absoluut niet mijn types, maar ja, geeft niet, zijn meestal toch oppervlakkige contacten en het was leuk om een paar eens wat langer te spreken. Van de 21 waren er maar 13 dus viel een beetje tegen. We begonnen op de boerderij en er werd heel geheimzinnig gedaan waar we zouden gaan eten en hoe we erheen zouden gaan... Er werd natuurlijk een welkomstdrankje geserveerd waar ik 2 nipjes van heb genomen en toen op tafel gezet... Niemand heeft het gemerkt en mijn glas is zelfs door iemand leeggedronken haha!

Opeens zei de organiserende moeder tegen haar man: kom, we laden ze op! En toen moesten we achter de tractor op een platte kar op hooibalen zitten en werden we zo door het bos naar het restaurant vervoerd! Alle koeien keken ze van: wat een gekke wijven op die kar, haha! Het hotste en klotste, was niet echt fijn voor mijn buik en mijn vriendin die het weet en achter me zat was helemaal bezorgd, was wel lief... Was geen officieel restaurant maar een oudere kok die kookt voor vrienden en bekenden, heel lekker in een mooie omgeving, erg leuk!

Geplaatst

Henne, goed nieuws! gaan we elkaar misschien toch nog tegenkomen, als ik ook mag starten. er is vandaag 8 ons af, dus ziet er beter uit :-)

Wanneer verwacht je je menstruatie ook alweer? Dinsdag of zo?

Wel enorme buikpijn, opgeblazen en steken, dus ben bang dat ik misschien toch de vrijdag volgende week niet haal qua ongesteld worden. Hoewel ik nog geen boobiepijn heb haha. Dus broek maar open en riem onder mijn oksels gedaan nu, zit alleen wel op mijn werk dus moet de hele boel goed doen voor ik opsta.

Lees straks verder bij als ik op schema met mijn werk lig ;-)

Geplaatst

Henne...goed nieuws dus!! had je nog een reactie van je baas op je voorstel gehad (of heb ik dat finaal gemist??)?

Caro....wat gezellig....op de bolderwagen op hooi zittend naar een restaurantje gereden worden...en daar lekker smikkelen...leuk zeg!!! ja...ik kan me die gezichten van de koeien wel voorstellen...hihihi..

heb je nog gewandeld? en hoe voel je je verder??? al klachten/kwaaltjes???

Sab...voor jou begint het ook langzaam eraan te komen...hoop dat je lichaam een beetje meewerkt en dat je ook tijdig kunt beginnen...toppie dat er weer 8 ons af is...heb gisteren laat toch nog lasagne gegeten bij mijn ouders en nog een stukje zelfgemaakte kruimel-kersen vlaai naar binnen gewerkt...die zoetigheden....ik kan ze niet laten staan....ik snak ook heel erg naar een blikje energy drink...zucht...maar heb het al een week niet gehad...dus ik denk dat dit dan afkickverschijnselen zijn...zat vanochtend ook dus weer boven de 85 met mijn gewicht...zucht...en dat terwijl ik net een paar dagen eronder zat...

het is erg rustig hier...

hoef nog maar een half uurtje en dan kan ik naar huis toe...weekend....nog eventjes oefenen voor de nummers van de power en de yoga en dan niks meer...vriend moet vandaag eerder beginnen en is dus ook hopelijk eerder thuis...is wel zo fijn, want ik mis m verschrikkelijk als ie middagdienst heeft...

morgenavond 25-jarig huwelijksfeestje van mijn neef en zijn vrouw...ben nog even aan het twijfelen of ik wel of niet zal drinken...had al tegen mijn ouders gezegd dat ik wel terugwilde rijden, maar mijn moeder zei al dat zij wilde terugrijden, want ze dronk toch niet (mag ze ook niet met de tabletten die ze nog heeft voor de trombose)....ik zie het morgen wel...nieuwe dag, nieuwe ronde, nieuwe kansen...

Simba...hoop dat je morgen kunt uitslapen en niet dat ze in het weekend ook nog werken...dat zou niet leuk zijn...

liefs,

Nico

Geplaatst

Ja hoor Nico, net weer gewandeld, maar een half uur dit keer... Merk wel dat het lastiger is als dochterlief niet naar school hoeft: normaal ga ik 's morgens maar nu staan we laat op en doen rustig aan... Om half 1 vanmiddag zei ik tegen mijn vriend: oh ja, ik moet nog wandelen he! Hij zei: hup, gaan, je bent zo goed bezig! Ik heb eigenlijk met name last van zware buik/opgeblazen gevoel. Hoofdpijn is niet meer elke dag, toevallig nu wel maar nooit zo erg dat ik een paracetamol neem...

Geplaatst

Henne, fijn dat je kunt starten! Nog een week om aan het idee te wennen, komt vast goed!

Vanmiddag lekker vrij. Maandag nog een dagje werken en dan 8 dagen naar zuid-Frankrijk! Ik tel de dagen af!!

Oja, nog een vraagje voor nico en caro: waa hebben jullie geboekt voor Griekenland? Ben op zoek naar iets leuks voor eind aug, maar de spoeling is inmiddels een beetje dun...

Geplaatst

Bij Jiba Fren. Ik wilde graag vanaf Eindhoven of Rotterdam (voor jullie hoeft dat natuurlijk niet) omdat Schiphol een klere eind is en de vliegtijden zo ellendig met een kind... En bij heel veel reisorganisaties berekenen ze veel regiotoeslag. Bij Jiba zit dat er bij in, ook de luchthavenbelasting bijvoorbeeld. Ik heb alleen niks leuks gevonden op Corfu, daar had ik ook graag heen gewild want lekker kort vliegen, maar Kreta was er nog best veel.

Geplaatst

hoi meiden

Henne wat fijn dat je wat het zkh betreft uitsluitsel hebt!

Sab blijft wel spannend bij je mbt het starten, nu al weer 8 ons er af, top!! maak je niet te druk, je hebt toch op het briefje staan wat je bmi mocht zijn en dat heb je iig zeker gerealiseerd, super!!

Fren, toe maar....eerst 8 dagen zuid Frankrijk en dan nog eens Griekenland in augustus, wat heerlijk!!!! geniet er van.

Nico, alvast een fijne 25 jarige bruiloft gewenst, gezellig hoor.

hier alles rustig aan, heb wel gestofzuigd en de keuken gepoetst, nu weet ik weer waarom rvs apparatuur niet altijd praktisch is ;-))

ik zou nog zoveel meer willen doen maar dat lukt even niet. morgen iig mee boodschappen doen en wat strijken

Geplaatst

Henne, fijn dat je snel weer mag beginnen!

Sab, 8 ons, goed van je! Ga zo door!

Geplaatst

En ik ga een kilo aankomen vandaag. Het een doos negerzoenen gekocht, en die gaat echt op vandaag!

Geplaatst

Henne, lekker dat je mag starten zeg.

Fren, zakynthos is een leuk eiland.

Dames,

Voor mij vanavond een verwenavondje. Mijn voeten, handen en gezicht worden gedaan. Dan morgen nog even lekker naar de kapper.

Zondag gaan we naar de efteling. Samen met de zoon van mijn ex-schoonzus. Die heeft gevraagd of hij een keer mee mocht. Heb nog korting van de AH. Die overigens wel voor zondag ingeruild moeten worden voor een kaartje ind e winkel van ah. Anders is het weg korting. Dat is zonde. Dus gaan er nog van genieten.

Verder nog druk met werk.

Dikke knuffel voor iedereen.

Geplaatst

Dat klink idd lekker Ruby. Eerst lekker later verwennen, en dan zondag genieten in de Efteling.

Geniet er van.

Geplaatst

weeehhhh... mijn middag tukkie gemist....

om 11.00 belde een vriend op dat zijn auto bij de garage stond, of ik thuis was...

Planning was dat de reparatie een uurtje of 3 in beslag zou nemen, maar hij is dus net pas weg...

Gezellig hoor, daar niet van.... maar dat was ook einde planing aan mijn kant.

JW heeft vanavond borrel/bbq op zijn werk, dus ben alleen vanaaf. Maar moet nog wel even naar de super.. anders heb ik geen ontbijtje morgen...

Staat nog macaroni in de koelkast, dus das mooi meegenomen..

Guusje... yummie!!!!! oh wat erg, eerst maar wat eten voor ik naar de supermarkt ga.....

Ondertussen weer een knie naar binnen aan het douwen van Frummel.....pppffftttt..... echt waar... een bult op mijn buik.... een struisvogelei is er niets bij...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden