Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

wohoee Sab, wat een prestatie!!! mede met je wondersoepen?! super bezig en wie weet, zelf verloor ik ook altijd wat gewicht als mijn ongi doorbrak, ik denk dat ik dan wat extra vocht vasthield.....

lieve San, ecen spuien, logisch!!!!

het hoeft helemaal geen couveuse kindje te worden meid en als het met 34 weken geboren wordt is de kans dat het maar even in de couveuse hoeft totdat blijkt dat hij/zij zich goed op temperatuur kan houden.

Een kennisje van mij is spontaan bevallen met 35 weken, een klein meisje van 2150 gram, een aantal dagen couveuse maar met 36 weken met mams mee naar huis, het gaat super!!

Maar zover is het nog niet en uiteraard mocht het zijn dat hij beter geboren kan worden dan vind je daar ook je weg in, nu is het wel allemaal veel bij elkaar, de zorgen om de zwangerschap en dan je moeder, spuien hoor!!! beter uiten als opkroppen nietwaar???

hou je taai!!

liefs

Babeth

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Sandra doe je verhaal bij ons, we hadden het allemaal graag anders gezien, het is en blijft een zw vol hobbels en bobbels, pittig voor jullie hoor.

Sab goed bezig hoor!

Babeth weer dor de apk en de kleine ook, heerlijk.

Geplaatst

hi dames,

geloof dat ik weer helemaal van voor af aan moet gaan bijlezen...hahahaha...

Syl...je bent weer terug en we zitten weer meteen op niveau...geweldig!!!! lekker de pijpen doorspuiten...hihihi...wij beginnen eind september/begin oktober...zodra ik voel/merk dat mijn ongi eraan zit te komen, moet ik een startecho laten maken en dan op de eerste dag van mijn bongi moet ik met de superfucked beginnen....super dat jullie de knoop ook doorgehakt hebben....aan de voorbereidingen zal het zeker niet liggen!!!

ben zeer benieuwd naar de tekening van Kayla!!!

San...meissie toch....lucht je hart hier...helemaal niet erg...begrijpelijk dat je een normale zwangerschap wilt, en dat je je kindje meteen vanaf de geboorte bij je wilt hebben...komt allemaal goed...en voel je niet bezwaard om het hier van je af te schrijven...

heel erg fijn dat jullie nu zo goed in de gaten worden gehouden....

Hoe is het verder met je moeder???

Babeth en Ceeke...controle en echo gehad...babeth weer in orde en Ceeke weer een hartje gezien....super!!!!

Guusje...hahahahaha....die smileys...hahahahahaha...lag dubbel hier...gelukkig is het niet meer zo druk hier met medewerkers...en gelukkig dat het goed gegaan is...wist ook helemaal niet dat je de utro ook anaal kon inbrengen...zo blijkt maar weer dat je hier op het forum toch altijd weer iets blijft bijleren...hihihi...denk je dat je expert bent, nope...Guusje komt gewoon met nog een mogelijkheid aan om de utro-bolletjes te zetten...hihihi...

Fren...denk dat ik te laat ben, maar wil je toch een hele fijne toffe vakantie wensen...geniet er lekker van met je mams in Nice!!!

Sen...je bent er weer eventjes...fijn!!! doe waar jij je goed bij voelt...als dat op dit moment alleen lezen is, is dat prima!!! knuffel!!!

Sab.....wow...2,2 alweer ervan af!!! toppie meid!!! maarruh...waarom denk je niet dat je bongi wordt??? of komt ie gewoon niet op tijd??? Heb vanavond weer meetmoment...brrr...blijf zo'n beetje steken...door de week gaat het eraf, en in het weekend weer net zo hard aan...hahahahaha...we hebben trouwens gisteren lekker een half uurtje, 3 kwartier gewandeld door het wandelgebied bij ons....zagen nog twee buizerds...eentje werd al weggejaagd door andere vogels...en ze waren het er niet mee eens...zaten echt te krijsen in de boom...hihi...wel machtig om te zien...grote beesten...pffff...

Guusje....klinkt trouwens wel heel positief...en lees ik het nu goed dat je mss toch eerder wilt gaan testen??? hihi...succes meid!!!

Zara...begrijpelijk meissie dat je keel toch weer even dicht wordt geknepen als je man weggaat...probeer echter toch vertrouwen te houden dat hij weer thuis komt...beetje bij beetje gaat het weer de goeie kant op...

hier verder druk aan het werk (owkee...nu dan effe niet)...en ik kan dadelijk over 3 kwartier alweer naar huis...jiehaa...straks dus meetmoment en daarna door naar de kapper...weet alleen nog niet of ik ze laat knippen en verven, of alleen verven, of alleen knippen...zucht...wat een dilemma...hahahahaha...probeer wel toch nog even te gaan wandelen...ervoor of erna...

voor alle andere meiden die ik niet genoemd heb....dikke smak van Nico:positive energie:

liefs,

Nico

Geplaatst

moeders krijgt maandag weer een punctie, nu van de longen en de limfeklieren, ook is er een hartruisje gevonden dus ook nog even naar de caridoloog. Dinsdag hoort ze het aanbevolen behandelplan.

Hier is verder alles weer een beetje gezakt. Gewoon teleurgesteld over hoe het loopt, hadden het graag anders gezien. Maar idd heel fijn dat we zo goed in de gaten gehouden worden en bij onzekerheid moet ik gelijk zh bellen en krijg ik extra echo. Dus er wordt alles aan gedaan en mag niet ondankbaar zijn natuurlijk.

Wat staat er bij jullie op het menu??? Hier gebakken gekruide krieltjes, Sandra's gehaktbal en salade. Krijg al honger bij het idee hihi.

Geplaatst

Meiden, ik zit iedere keer te rekenen en te tellen, maar ik weet het ff niet meer. Ik zit nu toch op WD 10? TP was 2 juli.

Zo stom he? Dat ik het ff niet meer weet!

Geplaatst

en nee das niet stom!

daar heb je ons toch voor ;-)

Nico, nee hoor ik veracht gewoon ongesteld te worden, hoewel je t nooit weet natuurlijk haha, maar ik wil dat ie nu komt!

uiterlijk vrijdag dan...maar ik geloof dat er wat komt :-))

Geplaatst

Hoezo schrik je iedere keer?

Ik zit te bedenken of ik nou morgen ga testen ja of nee. Morgen WD 11, dus het zou kunnen. Ik zit mezelf gewoon een beetje gek te maken .......

Geplaatst

omdat ik denk ohhh neee ze is ongesteld geworden...snap je?

Je zei dat je namelijk niet voor morgen ging testen dus dat kan het niet zijn wat je te vertellen hebt hihi

Geplaatst

ik zeg testen, maar dat komt omdat ik zo graag wil dat je zwanger bent en t wil weten haha lekker ego!

Geplaatst

Ooooh, jullie maken me helemaal nerveus !!!!!!!!! Nee hoor, ik laat me niet zo snel gek maken.

Oooh, ik snaptje al niet Sab!

Maar ik ga er nog een nachtje over slapen. Moet morgen ook trouwens erg vroeg op werk zijn, dus ALS ik test, wil ik het eigenlijk wel samen met manlief doen. Dat gaat morgen niet lukken :-S

Geplaatst

Meiden, is het raar dat ik blij ben dat ik van dat gereken af ben? Of ben ik nu hard voor mezelf?

Heb de 26e een gesprek bij een psycholoog. Toch even van me af proberen te praten. Was aan de telefoon een aardige man. We gaanhet beleven.

Fijne avond allemaal.

Geplaatst

Ruby, dat is helemaal niet raar hoor! Ik snap het juist heel goed. Omdat dit onze laatste poging is, denk ik bijvoorbeeld: Nooit meer een punctie, nooit meer Gonal spuiten, en ik vind dat idee raar genoeg erg fijn.

Geplaatst

En goed van je dat je met een psycholoog gaat praten, Kan nooit kwaad.

Geplaatst

hoi meiden

Guusje ik tel altijd vanaf de punctie, in principe zeggen ze dat je op dag 14 na je eisprong een test kunt doen...

en dan zit jij vandaag op dag 13 na je eisprong dus morgen op dag 14.... ik deed de test op dag 12 na de punctie.

Ruby ik vind het ook helemaal niet raar, kan me voorstellen dat het ook een bepaalde rust geeft, je was er hoe dan ook veel mee bezig, ook onbewust.

liefs

Babeth

Geplaatst

Ohhh meiden, ik heb Simba wat gemist, zevwas vanochtend rond 7,30 voor het laatst online......zou het echt begonnen zijn? Krijg er helemaal de kriebels van hihi.

San even ter aanvulling, wij eten pasta met spinazie en verse zalm uit de oven...hmmmmm

Geplaatst

Guusje morgen is twee weken na de punctie, dan kun je makkelijk al testen. Die lage rugpijn klinkt in ieder geval goed ;-)

Ik hoop morgen ongesteld te worden, hoewel....donderdag komt eigenlijk beter uit met alles. We zien het wel. Als het maar duidelijk is wat dag 1 is en niet dat geniet met bruinverlies enzo.

Sandra klote dat het allemaal zo loopt, alsof je nog niet genoeg onzekerheid en gedoe hebt. Trek wel echt aan de bel zodra je het niet vertrouwt, heb helaas twee slechte voorbeelden in m'n omgeving dus werd echt een beetje naar van je berichtje. Wil je zeker geen angst aanpraten maar denk ajb echt nooit 'morgenochtend kan ook nog wel'. En verder: beide neefjes waren vier weken te vroeg (oké is geen zes) en gewoon mee naar huis, alleen wel bijvoeden.

Sappie meisje you rock!! Wanneer was je posi ovutest ook alweer? Daar twee weken en een dag (of twee) bij optellen.

Ik ga koken, gebakken aardappel, lamskoteletjes, sla en bloemkool.

Geplaatst

Sandra de hartruis staat los van de rest toch?

Is weer even spannend naar de uitslag toe en afwachten wat ze zeggen over hoe nu verder.

Ben ook benieuwd hoe het met de moeder van Esthet gaat, weet iemand daar iets over?

Net bij schoonvader geweest, die zijn ze nu aan het voorbereiden op de stamceltransplantatie. Stemming is goed iig gelukkig.

Ik heb een pizza besteld :-)

Simba ben je aan het puffen???

Geplaatst

wat spannend is het allemaal voor Simba. De eerste van de zwangere dames.

Voor het lijstje, ben alleen thuis en heb een bordje pap gegeten. Muis de rood witte poes die wil graag bij me op schoot zitten nu.

Syl-vie, ook voor jullie spannend voor je schoonvader. Een vriend van ons had de ziekte van kahler en heeft ook stamceltransplantatie gehad.

Eet smakelijk allemaal.

Geplaatst

Henne, mijn tweede fase is altijd heel kort :)) tis sinds vanmiddag ineens aan t rommelen!! Dus denk toch vrijdag dag 1 en daar komt errug goed uit.

Oh ik moet boekje lezen. Toot zo!

Geplaatst

Syl ik weet niet of de hartruis er los van staat of niet. Heel eerlijk gezegt ben ik zo met mezelf bezig dat andere dingen helemaal naar de achtergrond verdwijnen hoe ik ook mijn best doe om mijn aandacht er bij te houden. Zelfbescherming denk ik.

Fijn dat de stemming goed is bij de voorbereidingen van de stamceltransplant bij je schoonvader.

Guusje wat spannend!!!!

Henne ik beloof om op tijd te bellen. Was gewoon boos en gefrustreerd vanmorgen, dan gooi ik er wel vaker dingen uit die achteraf niet altijd fair zijn.

Rubster wat gek dat de poes nu heel graag bij je op schoot wil zitten..... en helemaal begrijpelijk dat je "blij" bent niet meer te hoeven tellen.

Geplaatst

Syl!! Jou vergeet ik alle keert, welkom terug en wat graag dat jullie weert gaan starten!

Zo deze was erven voor jou ;)

Geplaatst

Bedankt Sab. Ben er zelf ook nog in aan het komen dus had jou geloof ik ook nog niet gehad.

Komt ook voor jou dichtbij, weet wel dat het goed gaat met afvallen bij je, top!

Sandra klinkt helemaal niet zo gek zelfbescherming. En ik denk dat mensen om je geen dit ook wel zullen begrijpen, tenminste dat hoop ik dan maar.

Henne begrijp ik het goed dat jullie meteen opstarten? Goed voor jullie. En wat betreft het forum en niet altijd weten wat te schrijven snap ik. Ik lul over alles behalve IVF. Gaat binnenkort veranderen.

Ruby ja dat plannen zul je niet missen. Tien wij gisteren besloten om op te starten kwam hier de agenda tevoorschijn om vast te leggen hoe of wat. Heel irritant.

Guusje voor als je gaat testen heel veel succes.

De pauze dames zitten in een zw flow dus ik hoop dat deze ook voor jou opgaat.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden