Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

he Babeth, aan die aansluiting is helaas niets te doen. Dat is nu eenmaal altijd al zo geweest. Had al gevraagd of hij me in Heer.len wilde komen ophalen, maar dat kwam niet zo goed uit.

zojuit neverland afgekeken. leuke film.

Guusje, vriend is ook blij dat je morgen de tp hebt en dat de ontdooiing is goed gegaan.

San, heb er helemaal overheen gelezen, maar schrijf je nu dat je bindvliesontsteking hebt? is dat niet heel slecht voor de ogen? hoe kan dat opeens? of is dit iets wat al langer bij je speelt?? hoop dat de kuur hiervoor helpt!! want lijkt me maar niets als er iets met je ogen gebeurt.

S€n, divano, ik heb die naam idd al eens vaker gehoord. gelukkig weten de meeste dan niet wat het betekent, maar als je het wel weet, dan denk ik wel dat je je twee keer bedenkt voordat je je kind deze naam geeft. hihihih. ik zie het ook al helemaal voor me. Zijn ze bv in italië op vakantie en roepen ze hun zoon en die italianen maar denken welk bankstel???hihihi.

Geplaatst

Guusje SUPER!!! heerlijk zeg dat zijn 2 kansen die jullie krijgen, hopen dat het tot een mooi resultaat komt.

Hoelaat zijn jullie die bbq van plan?

Als je einde van de middag doet zit je met kindjes die snel moe worden.

Sandra wat een geklooi met je ogen.

Verder ben ik het kwijt.

Geplaatst

Ben ik weer mijn mail werkt niet dus ik heb nog geen foto's en geen rekening Henne, stuur die anders via een pb.

Als mijn mail weer werkt geef ik een seintje dan willen jullie vast nog eens doorsturen.

Geplaatst

Tool idd bindvliesontsteking, erg pijnlijk en heel vervelend. Dat is waarschijlijk bijwerking van de AB die ik slikte voor mijn keelontsteking. Weet niet of het slecht voor de ogen is, heb het nu dus denk daar ook maar niet teveel over na en hoop dat het snel weer beter gaat.

Syl ja op de camping!!!!!! lekker BBQ-en hihi.

Geplaatst

Als je rond half vier/vier uur de Bbq aansteekt is het met kids toch nog prima te doen? Beetje vroeg eten, maar wie zal daar hier problemen mee hebben haha.

Was op de bank in slaap gevallen en probeer mezelf nu zover te krijgen dat ik ga 'koken'. Steak de boeuf (soort burger) met broodjes, rösti en gebakken ei. Eetcafe voer maar zo lekker :-)

Syl lekker weer op de camping, het weer nodigt er wel voor uit! Zal je straks pb sturen, nu echt eerst wat eten maken. Schrok me rot van de foto's :-( afgezien nog van het veit dat ik overal m'n grote waffel weer open heb haha.

Geplaatst

Guusje,Wow!!! Morgen twee mooie cryo's in je buik! Wat een goed nieuws!

San, wat vervelend zo'n bindvliesontsteking. Lijkt mij erg lastig en pijnlijk. Beterschap!.

Henne, ik maak het geld of vanavond of morgenavond naar je over.

Bedankt voor de foto's. leuk!

Mijn man houdt ook wel van een bbq, dus die gaat gewoon ook meekomen. Kan die tenminste zien met wie ik zo vaak achter de laptop zit.

Ga voor nu weer even stoppen. Eten koken (risotto) en dan de kleine man naar bed brengen. Spreek jullie later.

Geplaatst

San, vervelend van die bindvliesontsteking. Heb er ook vaak last van door te lage luchtvochtigheid op het werk (20% ipv 50%) maar druppels werken echt verzachtend.

Leuke foto's van de meeting! heb alleen 2 meiden niet herkend: Spaatje zit op kop van de tafel en dan zitten links van haar twee dames, eentje met witte en eentje met zwarte trui. Deze dames kon ik zo snel niet "thuisbrengen"

Geplaatst

Sen, in het wit is Ceeke, en in het zwart is Babeth

Geplaatst

Pffff een zoontje van mommysoonihope is overleden....dapper kereltje, met zijn broertje gaat het gelukkig nar omstandigheden goed, maar zo verdrietig!

Geplaatst

Hè meiden, hier al de hele dag een ontroistbaar meisje. Zoveel kramp, zo zielig! Vin is nu op Schiphol cinavaby halen, dat mag ze ieder uur ipv de infacol die allen met de voeding mag. Hoop dat t helpt.

Wel leuk EK, tenminste als NED teven beetje goed doet. kun je mij ook bij de tv vinden hoor! Va 4 uur lijkt me prima hoor, zeker als t mooi weer is! Vin komt in ieder geval mee, hij vindt t een leuk initiatief.

Geplaatst

Aha Van Ceeke had ik nog nooit een foto gezien van Babeth wel maar die had ik niet herkend

Wat erg van dat kindje :-((((((

Geplaatst

Fren sterkte met de krampies!

Babeth, zij is van mijn uitgerekende topic. Wist het dus al, maar sinds het gebeurt is, heb ik soms nachtmerries dat mijn kleine dood in de buik zit en dat ik niet wil dat ze hem eruit halen. Heel gedetailleerd. Wilde het hier niet posten, wellicht te confronterend en merk dat ik me moet gaan gocussen op het positieve. Maat maakt het ZEKER niet minder triest van een van haar kanjers...

Geplaatst

Testr, misschien toch iets van hapto oid proberen? Niet dat het niet logisch is dat je na zo'n verhaal zo dichtbij zelf ook bang bent hoor. Maar misschien dat het helpt om op jezelf te focussen.

Geplaatst

Voor Eef en Simba: http://www.mdlcentrum.nl/index.php

Zie ziektebeelden en dan PDS:

Wat is er nog meer mogelijk? Wat u ook zelf zou kunnen doen tegen de klachten is Hypnotherapie. Dit is een vrij nieuwe manier om de klachten te behandelen. Onder hypnose leert u uw darm positief te beïnvloeden, waarna de klachten geleidelijk vanzelf verdwijnen of voor een groot deel afnemen. Een therapie bestaat uit 14 behandelingen, maar meestal hebt u aan tien behandelingen genoeg en al het gewenste resultaat. Ongeveer 80% van de mensen met een prikkelbare darm heeft baat bij deze therapie. Wij adviseren u wel contact met uw verzekering op te nemen, want niet alles wordt vergoed.

Als je hierover verder gaat googlen kom je veel positieve verhalen tegen.

Geplaatst

Heftig nieuws, ik had het ook gelezen, tranen met tuiten, en laptop weer dichtgeklapt, lees eigenlijk alleen hier nog mee, en toen wist ik gelijk weer waarom. Bah, wat een nare dingen gebeuren er, echt heel triest

Testr, wat een nare nachtmerries, gadver, idd richten op het positieve is nu heel belangrijk, hoop dat je je weg hierin snel gaat vinden, extra knuffel voor jou,l

Je kadootje vandaag ook omgehad, en het hartje van Es heeft ook een mooi plekje gekregen. Kon het goed gebruiken, wel een dipdag vandaag, goed voor het verwerkingsproces, vast, maar niet altijd gemakkelijk. Morgen vast weer beter.

Henne bedankt voor de link!

Geplaatst

Hi meiden,

Allereerst wil ik jullie even laten weten dat ik het gister super vond! Wat fijn om met jullie contact te hebben en te weten dat je niet veel hoeft uit te leggen maar dat jullie snappen wat de hele mmm met je doet! Dank daarvoor!

Esther, dank voor je bijzonder attente cadeautje! Ik heb het een bijzonder plekje gegeven. En het was erg fijn en bijzonder om je live te spreken! Dat geldt eigenlijk voor jullie allemaal;)

Babeth, het blijft zo moeilijk en verdrietig hé? Die kleine mensjes die niet bij ons mogen blijven... Het raakt me zeer en soms kan ik gewoon niet reageren omdat het té veel emoties oproept.

Guusje, super... Morgen twee emmy's ophalen!! En dan rustig broeden. Duimen draaien overuren voor jou!

Lieve meiden, geen tijd voor verdere mails te lezen. Zo documentaire 'andere tijden' op nl 2 over DES. Als dochter van een moeder die dit spulletje heeft geslikt in haar zwangerschap wil ik het programma graag kijken hoewel ik weinig nieuws verwacht te horen... Weet inmiddels maar al te goed wat DES kan aanrichten.

Wens jullie allemaal een goede rustige nacht toe en tot snel lees!

Liefs,

Ceeke

Geplaatst

Knuffel Eef!

Henne het valt wel mee hoor, nachtnerries horen ook bij deze fase schijnt. Als ik maar niet teveel lees erover. Ik blijf maar even uit de buurt van heftige berichten.

Trusten meisjes.

Geplaatst

hoi dames

Ceeke, jammer, net gemist, ik ga zeker de herhaling kijken!! ja het is inderdaad pijnlijk en reageren gaat me ook niet echt goed af merk ik wel. Ik hield er ergens rekening mee dat het erg zwaar zou worden voor dat kindje maar dan nog pfffff.

Testr, ik kan me voorstellen dat je angstig wordt van dergelijke berichten maar lieverd, jullie kanjer wordt zo goed in de gaten gehouden!!De omstandigheden zijn ook niet te vergelijken maar het raakt je uiteraard enorm en dan ben je zelf hoogzwanger....

Guusje nogmaals heel veel succes voor morgen, een bijzondere dag.

de bbq rond 16.00 ljkt me helemaal prima, in de auto wordt vast wel geslapen en anders bij mij op schoot. ALs mijn man meekomt en als er voetballen op is dan zal hij graag willen kijken en ik ook wel denk ik ;-)

Eef, ahh jij een dipdag, verdorie, wat je zegt hoort erbij maar toch ook weer moeilijk, hoop dat het weer een beetje gaat met je!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden