Ga naar inhoud

Uitgerekend in april 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Goedemorgen,

hier nog iemand die slecht geslapen heeft, inderdaad bij alles wakker, eerst al om half 5 toen mijn vriend er uit moest, toen hij weg ging, toen om half 7 weer en toen werd ik om 7.10 wakker gebeld door mijn vriend, grrr, en toen om 7.30 de wekker grrrr. maar goed, vanavond maar op tijd op bed!! verder alles goed hier, merk wel dat alles zwaarder word, deze week 2 hele en 2 halve dagen werken en dan ben ik weer kapot... achja, we hebben het er voor over :D

Groetjes Anouk

• Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

He lala, jij mag vandaag weer naar de verloskundige, is het niet??? Cool man, hopelijk krijg je een echo...

Tja, Gabriella, trek in iets, maar telkens niet datgene wat je voor geschoteld krijgt dat lijkt me wel lastig.... misschien heb je stiekem wel erg veel zin in brocoli of vissticks, who knows...hopelijk kom je er voor vandaag wel achter :)

Ik ga zo maar naar het UWV praten met mijn werkcoach....eens even zien of dat wat oplevert, vanmiddag naar mijn schoonzus, ga ik even kijken tussen al de spullen of er nog dingen aan vervanging toe zijn, zoals de maxi cosi hoes enzo.....leuk leuk leuk

Geplaatst

Oh lala, hoe laat moet je? Ben erg benieuwd!

En Aukus; spulletjes uitzoeken, altijd leuk!!! Succes ook bij de werkcoach, heb je een goeie?

Wij gaan vandaag ons nieuwe bed ophalen (lang leve marktplaats). Hebben er toch maar van afgezien er 1 zelf te maken aangezien het klossenverhaal, en hij is gewoon mooi.. Zo'n oude gietijzeren. Staat mooi straks op de nieuwe slaapkamer.

Ergens is het maar goed dat bij ons de bovenverdieping nog niet af is, dat weerhoudt mij er ook van om allerlei babyspulletjes aan te schaffen omdat ik het nog nergens kwijt kan. Leuke straks is dat ik heel wat in te halen heb!! :)

Noekie en Irma; succes vandaag met wat minder slaap. Dat maakt het bed vanavond wel weer extra aantrekkelijk!

Wat betreft het eten doe ik het maar weer rustig aan, hele dag door een beetje is toch het beste, raakt mn maag ook niet leeg.

Fijne dag iedereen,

Liefs Gabriella

Geplaatst

Even snel: moet om kwart voor 9 er zijn (vanavond) Mannie wil altijd mee, dus vaak 's avonds pas.

Hoop ook dat ik echo krijg.

Zo meteen trakteren op t werk. Ze weten er vanaf vandaag van, de "mannen", directie wist t al.

Peter wil mee naar zwangerschapsmassage. |Dat is voor paren, maar heeft niks met puffen te maken. Zijn voorstel! Goed he?!

Daarnaast ga ik, denk ik, binnenkort wel naar een bekkenfysio. Heb t denk ik wel nodig.

Tot zover even, strakkies meer!

Geplaatst

Leuk dat je getrakteerd hebt Lala! Is ook absoluut een feestje waard!

Vanavond je 1e afspraak bij de vk toch?

Gabriella, veel plezier met jullie nieuwe bed, hou je lekker meer tijd over voor de andere klussen!

Ik ben ook steeds wat vaker en langer moe Anouk, vandaag voor het eerst eerder naar huis, kon zo met mijn hoofd op mijn bureau in slaap vallen ;-) Vanaf een week of 16 gaan we hopelijk meer energie krijgen.

Fijne avond!!

Geplaatst

Nou wat betreft data, ik ben koos werkeloos, ik pas me aan, ik vind dat de drukke mensen maar eerst een voorkeur moeten uitbrengen...

Oooo Lala, ik ben erg benieuwd, maar als die van jou in ene 15 cm is dan moet ik eens even praten met die kleine onderin....heb vanavond al de maxi cosi meegekregen....aah wat een warm gevoel pruttelt er toch naar boven, nog even genieten van mijn cheeseburger enzo...

cu soon :)

Geplaatst

Hahaha....nee frummel is nog gewoon op schema, tenminste, dat denken we. Hij/Zij was te beweeglijk om goed te meten. Jeetje,....lijkt wel een adhd kindje......no offfense. Hij/Zij is zooooo druk! Dat wordt nog wat hoor! Ik zei al tegen mannie: als ie zo blijft spartelen, krijgt ie al op zn kop voordat ie geboren is (ie = m/v).

Hebben een werkende DVD meegekregen. Leuk!! Mannie probeert em ergens online te krijgen of naar mij te versturen. Dan kan ik het doorsturen naar mn vriendinnetje in Canada. Daar is het niet echt gebruikelijk dvd's te krijgen bij een VK. En voor foto's vaak al betalen.

Liek, was mn tweede afspraak bij de VK. Leuk mens hoor! Ik mag haar wel. En dat is maar goed ook! hahaha

Strakkies Kraamzorg nog regelen, en bekkenfysio en zwangerschapsmassage. Ach....komt goed.

Ow...........wasmachine overleden gisteravond. Nu op zoek naar nieuwe. Met frummel in t vooruitzicht dan maar een wat duurdere met vele jaren garantie, denk ik. Ipv 2de handsje zonder garantie. Kunnen we meteen energie zuinig doen.

Geplaatst

He wat vervelend dat je wasmachine kapot is, maar inderdaad een nieuwe energie zuinige is altijd beter... Ik heb zelf een b merk met een trommel waar iets meer in past dan de gemiddelde, ik ben er wel heel wijs mee. Probeer ook telkens wel te ontkalken, maar vergeet het wel een beetje vaak. hier in Kampen is het water nogal hard zeg maar.

Wel erg fijn dat het goed met Jay gaat :) .... en wat nou op schema is, ik snap er niets van, de ene site zegt dit, en de andere zegt dat. Het zal allemaal wel, zolang de Verloskundige nog blij is, is alles goed toch?

Wat apart trouwens dat ze in Canada moeten betalen voor een echofoto, maar verder kwalitatief gezien hebben ze daar goede zorg toch? In ieder geval zo leek het over te komen in zo'n documentaire van die dikke Amerikaan die ook 'Bowling For Columbine' heeft gemaakt. Ben even zijn naam kwijt... Wel gaaf dat je dan ook meteen een dvd mee krijgt hoor. Want eerlijk is eerlijk, dat hebben ze in Kampen ook niet hoor. Daarvoor moeten we dan bij een apart echoscopisch bedrijfje zijn in Zwolle. Die biedt trouwens een pretecho aan van 45 min. voor 110 eurie. Dan krijg je ook een dvd mee...Nou FBTO, dat zie ik wel zitten. Als het volgend jaar tenminste nog in de module zit, want anders dan gewoon maar wat eerder :)

Morgen mogen wij weer, ben eigenlijk niet meer zo gespannen als eerst, ik kijk er zelfs naar uit :)

Geplaatst

fijn lala dat de echo goed was en jah met zo'n beweegelijke frummel... dat wordt straks nog wat als je het gaat voelen...

nog een kleine week en dan mag ik weer naar de vk, eindelijk weer het hartje horen :D

een goede wasmachine met een frummel in het vooruitzicht is inderdaad het handigst en ook wel zo fijn! straks zal de wasmachine toch zeker meer gaan draaien!!!

vandaag een beetje een spannend dagje hier, eindelijk een gesprek waarin hopenlijk mijn vraag beantwoord wordt of mijn contract straks verlengd wordt,

hij loopt 1 maart af en dan ga ik ook zo ongeveer met verlof... het zal mij benieuwen...

Geplaatst

Oe Noekie.........spannend inderdaad!! Ik duim voor je.

Aukus, fijn dat de spanning er bij jou vanaf is. Is nooit gezond he? Haha...hou t maar eens tegen! Maar goed, wel fijn dat je morgen ook weer kan kijken.

Zorg in Canada is uitstekend. Iets anders geregeld dan hier, maar prima zorg. Zeker in t dorp waar mn vriendin woont, daar zit een ziekenhuis en gaan ze nu ook een "medisch centrum" bouwen, met huisarts(en), fysio, logopedie, bloedafname e.d. .

We hebben een tijdje gedacht te gaan emigreren, en dan zou t dat dorp geworden zijn. Aan de ene kant jammer dat t niet door is gegaan, aan de andere kant fijn. Fijn dat we nog van de familie kunnen genieten, zeg maar.

Ik heb hier in de buurt een zaakje gevonden die 2 3d echo's doet voor 160 euro. Ben er over na aan het denken ;-)

Hoe was t bij de werkcoach?

Wasmachine wordt vanavond een beslissing over gemaakt. (Tja....was is nu een goede machine? Dus maar een vergelijkingssite erop los gelaten)

Irma: spannend morgen! Veel plezier, en hou je ons op de hoogte??

Geplaatst

Oeh Noekie, inderdaad vet spannend allemaal....ik hoop dat ze je weer naar je verlof terug verwelkomen. Ik heb wat dat betreft ook zo mijn vragen over de toekomst hoor....maar alles zal vast wel goed komen met je!

Dat klinkt zeker goed Lala, 2* voor 160; hoe lang zijn die echo's dan? Een keer wordt vergoed, dus dat is dan zeker een 'date', maar misschien gaan we ook nog een tweede keer voor andere familieleden. Echt ongelooflijk hoeveel belangstelling er is, dat is wel fijn. Het is nog de vraag of mijn zusje ooit nog wat gaat produceren en tja als mijn broertje iemand zwanger maakt dan was dat zeker onder dwang - het is tenslotte zo'n enorme homo hahaha. Maar goed, aangezien allebei onze ouders zijn gescheiden heeft het kleintje straks 4 oma's en 3 opa's...om die nou allemaal te gelijk mee te nemen naar zo'n echo bureau, wel dat is misschien niet zo handig.... Canada klinkt erg goed, trekt mij eerder aan dan Australië...maar goed, nederland will do just fine....for now... Ach en je kan altijd nog emigreren Lala, als het uitkomt...

He Irma, nou de eerste keer bij de verloskundige was bij mij vooral veel vragen beantwoorden, hopelijk heb je meteen een goed gevoel bij hen. Zit je bij een grote praktijk? Bij die van mij zijn er 5 vaste en een waarnemer. maar dat houdt natuurlijk wel in dat je maar moet afvragen wie er uiteindelijk aan je bed staat op het moment suprême... gewoon maar hopen dat het dan je favo vk is...

nou, ik ga lekker fröbelen met de oudjes...

talk to you guys later....

Geplaatst

Aukus,

we hebben de aanvraag ingetrokken. Een vriend van mij heeft tegelijk met ons (half jaartje ongeveer) een aanvraag tot visum gedaan en hij is afgelopen april eindelijk verhuisd. Duur aanvraag: 4.5 jaar. En dat is als er niks veranderd in de situatie. Dus.........in ons geval zouden we na geboorte kleine opnieuw moeten aanvragen, want wijziging in gezins-samenstelling.

Ach....het kan zeker altijd nog, maar wanneer is dan even de vraag. We worden er ook niet jonger op en werk vinden gaat dan steeds minder goed. ;-)

Een oom van mn man vond ons nieuws wel leuk, maar ook weer niet. Hij heeft 2 zoons, en allebei homo. Beiden willen niet adopteren, dus zijn verlangen om opa te worden zal nooit gerealiseerd worden.

Mijn ouders hebben al kleinkinderen, Peter's moeder niet. Zijn broer gaat écht niet voor nageslacht zorgen, dus is er van haar kant wel animo om mee te gaan. Alleen 1 probleem: ik heb er weinig zin in. Kan aan de hormonen liggen hoor! Merk dat ik moeilijker in de omgang ben dan "normaal". Echo's zijn een 45 minuten geloof ik.

Hihi....ze doen t hier maar met een kopietje van de DVD hahahaha niks mee naar echo buro!

Geplaatst

Ach Lala, het is tenslotte ook jullie feestje toch, die echo. Je hoeft het niet. En ach, ik denk dat schoonmoeders vaak een beetje typisch zijn, de mijne ook in ieder geval. Volgens mij is er niks mis met je hormonen. Maar ik kijk er persoonlijk wel naar uit om dit met de aanstaande grootouders te delen. Dat is dan toch weer zo'n mijlpaal. Wat betreft visumaanvraag. Dat duurt echt wel lang, aan de andere kant, het is wel een heel mooi land hoor...

Zo maar weer terug naar de keuken, we een vispasteitjes met spinazie en aardappelschijfjes hmmmmmmm...wat eten jullie allemaal??

Geplaatst

Ooooohh, heerlijk.. Aardappelkroketjes!! Wij weten niet wat we moeten eten, ik heb alleen maar trek in patat, frikadellen, kroketten etc... Drama!

Geplaatst

hahahaha......ik heb geen rare dingen trek, maar kan van t normale wel 3 porties op :S

Maar nu ik al 3 weken op t zelfde gewicht ben vind ik dat niet meer zo erg. hahahaha

Maar trek in vette hap is wel ernstig ja!!

Geplaatst

Lala, ernstig? Haha.. Nu 'durf' ik niet meer hoor.. Maar 2 kilo aangekomen en bijna 19 weken zwanger is best netjes toch al zeg ik het zelf?! Eet ook genoeg gezonde dingen hoor, maar soms roept de snackbar me gewoon... ;)

Geplaatst

heb er diepvries boontjes uit eigen tuin bij gemaakt ;-) jummmmmmiieeeee

Melis,

2 kilo op 19 weken teken ik voor hahahaha ga je gang met patatjes!!!!

Geplaatst

Heb vandaag al een halve liter verse jus op en een hele zak wortels.. Nu is het tijd voor een kroket met mosterd, patatje satésaus en een rode fernandes. Ik zeg; met gierende banden naar de snackbar! Geniet van je boontjes, speklap en aardappelkroketten!

Geplaatst

Haha melis, ik ken dat. Dat je geroepen wordt door de snackbar!!! Ze bellen me vaak nog net niet op..

Vanavond was t hier rode kool uit de vriezer met aardappelen en een boerengehakt schnitzel.. Uber saai, maar eigenlijk best lekker.

Lala, fijn dat jullie een goede echo hebben gehad. En wat betreft de beweeglijkheid; hoe meer hoe beter toch!! Hij/zei laat in ieder geval weten dat ie er is!! Ik ga eens vragen of ze er bij ons ook een DVD van kunnen maken, lijkt me eigenlijk best gaaf. Ook om hier thuis aan de kleine te laten zien. Al willen we hem ook graag een keer meenemen, maar dan wil ik eerst van verder zijn, dat er ook echt wat voor m te zien is.

Hij vroeg vrijdag na de echo al wel of de baby op hem lijkt en is dan supertrots als ik vertel dat ze hetzelfde neusje hebben. Haha..

Nou, mn eten is gezakt, eens kijken of we nog een lekker toetje kunnen vinden zonder naar de snackbar te hoeven....

Liefs Gabriella

Geplaatst

Hahaha, deze keer heb ik het wel goed geschreven Caro.. Fernandes is een Surinaamse frisdrank in diverse smaken; rode Fernandes is bijv met kersensmaak. Mierzoet, maar enorm lekker! Lala, 't is uiteindelijk slechts een broodje kroket geworden, hongergevoel was ineens weg. Was je eten lekker?

Geplaatst

Was jummmm! Mooi, nou weet ik ook wat n fernandes is ;)

Gabriella, misschien doen ze t wel, gewoon vragen! Leuk ook dat de kleine zo ermee bezig is. Doe je n keer n foto? ;)

Zijn aan t poolen, maar t gaat bijna niet meer :(

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden