Ga naar inhoud

Uitgerekend in april 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

hej hoi,

nou het gesprek verliep goed, ze zijn er over eens dat ze willen dat ik blijf, hoe het er precies uitziet, wat voor contract etc dat hoor ik volgende maand. de enige mogelijkheid voor wat vaste/regelmatige uren zijn op dit moment op de bso, nou is dat niet echt mijn ding maar op dit moment is het lichamelijk gezien wel de groep die ik het langst vol ga houden. aangezien ik hier niet zwaar hoef te tillen. aangezien hier niet veel uren beschikbaar zijn willen ze graag dat ik daarnaast wel als inval blijf, dus dat zou dan inhouden dat ik mijn kind naar de flexgroep moet doen, zodat ik nog flexibel blijf. de flexgroep is alleen wel duurder... maar k heb al voor elkaar gekregen dat ik mijn kind op de flexgroep mag doen voor het normale tarief, dus dat is wel weer super.

Tja, waar halen jullie toch allemaal die eetlust vandaan... geef mij daar eens wat van...

ik was gister weer iets aangekomen dus toen stond de teller op -2 dus ach mag niet klagen :D als ik zo doorga versla ik je nog melis, whahahahaa

Sjee poolen.. ik deed het 3 keer in de week maar aangezien we ruzie hebben met de eigenaar van het poolcentrum is het nu denk ik al zeker 3 maanden geleden dat ik voor het laatst aan de pooltafel gestaan heb.. dus zou niet weten af dat nog wat wil :D

ik moest gister tot 1830 werken, snel naar huis eten en om 1900 weer naar mijn werk voor een training, was een behoorlijk zwaar dagje gister met al dat gevlieg en toch was ik om 12 uur nog klaarwakker, grrrr. Straks werken van 13 tot 1630, das wel lekker maar dat houd dan ook weer in dat ik de pineut ben om te koken, grrr, dat is zo niet mijn hobby... nouja, denk dat ik straks maar lekker nasi ga maken, moet alleen nog even bedenken wat ik daarbij ga maken... moet toch iets gezonds eten wat bij mij een drama is, het enigste wat ik lus is stammpot boerenkool, stampot rauwe andijvie of sla :S en tsja die groenten schijn je niet elke dag te mogen eten, schijnt ook weer niet goed te zijn, dus dat wordt denk ik maar appelmoes..

• Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Aaah beter Noekie, en hoewel die bso groep niet helemaal je ding is klinkt het wel goed, zeker als je straks een aardige buik hebt. Dat je dan gebruik mag maken van de flexgroep voor normaal tarief is zeker ook een meevallertje! Ik heb vroeger wel eens gepoold maar ben er niet echt goed in, wel grappig dat jij en Lala dat gemeen hebben :)

Dat vliegen voor je werk schiet niet op nee....en eten, nou ik heb net mijn laatste vorkje weggeprikt. Ik had roerbak ui en champignons, met een eitje en blokjes kaas op een broodje, lekker hoor...

Vanavond om 18.30 naar de VK en voor de rest weinig te vertellen hiero vanuit Kampen....

Geplaatst

Nou Aukus, dat klinkt lekker hoor! Noekie: misschien ideetje om vanavond bij de nasi te maken?

Ik heb een niet zo'n lekkere ham-mosterd cup-a-soup en een krentebol met kaas.

Doet t ook wel hahaha

hmm.....misschien maak ik wel een tosti, weet t nog niet.

Heb totaaaaaal geen zin vandaag, maar heb wel al veel werk verzet. Ben ook remy-alleen-op-de-wereld op kantoor. :(

Eens even zeuren bij mannie of hij geen zin heeft om eerder naar huis te gaan (werkt aan de andere kant van dit dorp - zijn aan het carpoolen vandaag)

Eens kijken: afspraak bekken fysio: volgende week woensdag 8u 's ochtends. Ben ik nog relatief op tijd voor t werk.

Afspraak 20 wkn echo: 23 november 10.00u.

Mail gestuurd naar zwangerschapsmassage voor paren ;-) dus afspraak zal daar ook snel volgen.

En al 1 van de 2 rapporten af die voor vandaag gepland stonden.

Anouk, dat was gisteren inderdaad dan wel vliegen zeg!! Maar fijn dat je toch een contract krijgt, wie weet is dit precies wat je strakkies nodig hebt. Je weet maar nooit natuurlijk! En ook fijn dat je het normale tarief mag betalen. Wel zo sociaal hoor! Knap!

En dat poolen: we hebben thuis ook een tafel staan, maar gaan nog bijna elke week naar het poolcentrum. De interne competitie is nu klaar. Manlief heeft het gewonnen, ik sta onderaan (hihi....vind ik niet gek met "slechts" 1 jaar ervaring en totaal geen training tussendoor). Maar mijn uitdijende buik en dito tieten zorgen ervoor dat alles anders is, je pakt je keu anders vast, er zitten tieten in de weg, en hangt een buik tegen de tafel. Tja........dan wil het niet meer heel hard ook. Daarnaast ben ik al buiten adem als ik 3 rondjes om te tafel heb gelopen. :S Maar goed, zo lang het nog enigszins gaat, ga ik wel. Daarna zet ik de contributie wel stop. ;-)

Wat leuk dat jij ook poolt! Ik heb er wel lol in hoor!

Geplaatst

wat een luxe, thuis een tafel!!

ik doe het nu ongeveer 3 jaar, de laatste tijd alleen niet zo vaak meer, mijn vriend is begonnen met snooker maar aangezien ik pool is hij ook maar overgestapt, whaha.

wij zouden meedoen met de competitie, het zou eerst alleen friesland zijn, maar omdat er te weinig aanmeldingen waren werd het heel noord nederland, op zich niet zo erg maar als we dan in groningen moesten spelen moesten we er op vrijdag om 1900 uur zijn, tsja dat gaat niet lukken als ik tot 1800 moet werken... dus maar afgezegd, we zouden dit jaar weer een poging doen maar tsja, dat word hem ook niet meer voor mij :D

achja, ik zie het wel, k houd het wel lekker als hobby, niet meer verplicht 3x in de week trainen, vind het nu wel goed zo, niet gedwongen zeg maar.

nou ik ga zo maar eens ff werken.

toi toi

Geplaatst

Noekie,

Hier ook gewoon hobby hoor, competitie in t zuiden ligt ook een beetje op zn gat. Daarnaast vind ik dat we dan eens serieus moeten gaan trainen ;-) En daar hebben we allebei niet zo heel veel zin in.

Maar ik sluit t nog niet uit. hebben een 8ft tafel staan, de 9ft paste nét niet. En dat is dan jammer.

Hier wat foto's van de poolkamer/garage ;-)

Aukus,

veel plezier vanavond he? Ben hier nog wel hoor, maar voor t geval ik t ga vergeten alvast ;-)

Geplaatst

Even t lijstje weer opgezocht:

Echo/VK bezoek

Aukus, 12 oktober (2e echo VK)

Gabriella, 13 oktober (VK)

Liek, 17 oktober (combi-test)

Noekie1988, 17 oktober (2e afspraak VK)

Liek, 20 oktober (intake VK)

Lala, 7 november VK

Noekie1988, 21 november (20 weken echo)Lala, 23 november (20 weken echo)

Uitgerekend

Celene, 2 april

Vanny1979, 6 april

Noekie 1988, 6 april

Irma6717, 10 april

Lala, 15 april

Liek, 22 april

Aukus, 23 april

Gabriella, 27 april

Geplaatst

Dus krijgt onze topic zomaar nog een dame erbij, als KLeinwondertje het kan vinden natuurlijk ;).... ik ga maar 'ns wat foundation op mijn gezicht pleppen en de dingen bij elkaar pakken, dan is het zo tijd om te gaan.....zin in..

cu guys later!!!

Geplaatst

He,

Ja hoor alles goed, wilde niet netjes rustig liggen voor de meting...wat ik super lief vind. Alleen de metingen bij de gyn waren tot nu toe altijd consistent, ze zeggen allemaal 23 april is je uitgerekende datum, alleen de VK vind dat dat 25 is. Nou voor 2 dagen ga ik die ticker niet aanpassen hoor. Ik vind het wel best hahahaha.... Op naar de volgend datum, we moeten 10 november weer langs komen. Nou prima hoor....

Lekker even de beentjes strekken...

Echo/VK bezoek

Noekie1988, 17 oktober (2e afspraak VK)

Lala, 7 november VK

Aukus, 10 november VK

Noekie1988, 21 november (20 weken echo)Lala, 23 november (20 weken echo)

Uitgerekend

Celene, 2 april

Vanny1979, 6 april

Noekie 1988, 6 april

Irma6717, 10 april

Lala, 15 april

Liek, 22 april

Aukus, 25 april

Gabriella, 27 april

Geplaatst

He Gabriella, jij moet vandaag he....ben erg benieuwd hoe lang dat je baby nu is...

Zeg ligt het aan mij, of hebben we elkaar allemaal wat minder te vertellen. Liek probeerde laatst nog een balletje op te gooien om een datum af te spreken, maar niemand heeft echt gereageerd geloof ik. Ikzelf denk dat we het maar beter in december of eind november moeten plannen. Maar goed, ik heb makkelijk praten, want tot nu toe is mijn agenda schrikbarend leeg....

Nu ik weer een verse echo heb gehad, de 12 weken grens vol moed heb doorgemaakt blijf ik een beetje hangen met: wat nu....het is al een beetje te vroeg om het kamertje in orde te maken, toch???

Geplaatst

Hahaha.....ja, is nog vroeg voor kamertje ;-)

Kunnen een datum prikken.....ergens een hapje eten.

Maar zullen we alvast gaan bomen over waar dan? Ik woon in t zuiden van t land ;-) Ergens in t midden lijkt me dan goed. (Maar als jullie deze kant op willen komen is t ook goed hoor! hahaha)

Willen jullie in t weekend afspreken of ergens door de week 's avonds?

November of december komt mij beter uit inderdaad, als t goed is heb ik in januari ook (alweer) een afspraak met meiden hier van t forum. Dus......

Roep maar!!

Ik merk dat ik eigenlijk tijd te kort kom met alle plannen die ik heb, en de mindere conditie. Oftewel: veel plannen, maar 's avonds geen fut meer ervoor.

Handwerken gaat nog net, maar de borduurmachine staat boven, en de rest van de spullen beneden, dus dat is wel weer onhandig.

Ik denk dat ik zo ook maar even wat patroontjes ga zoeken. Heb leuke ideeën voor kaarten e.d.

Gabriella: veel plezier bij VK vandaag!!

Tot!

Geplaatst

Aukus, als jij je er goed bij voelt, zou ik lekker ermee beginnen ;-)

Hebben wij ook gedaan, kamertje al redelijk vroeg behangen en een nieuwe vloer erin en meubels in elkaar.

Zo nu en dan kopen we nog wat accessoires en aankleding voor in z'n kamertje.

Volg je gevoel!

Geplaatst

hoi allemaal,

zo te horen maakt iedereen het nog goed, allemaal goed nieuws gelukkig.

Gisteren voor het eerst bij de Vk een praktijk met 4 vk's. Deze was erg aardig en erg enthousiast.

Moeders was mee en zag voor het eerst een ego, mooi hoor.

in eerste instantie wilde ze het niet doen maar er een beetje op aan gestuurd dat ze het wel deed.

ik had zoiets van ik heb nog geen buik en wordt niet dikker zwaarder.

een collega namelijk is 4 weken minder zwanger en heeft al een dik buikje, dus ik dacht oh jee

ze begreep het en maakte de ego, nou hij zat lekker te fitnessen, benen te strekken e armen, had het erg naar zijn zin.

over 3 weken er weer heen dus we zijn op de goede weg en hij was al weer gegroeid nu 9 cm.

ze gaf wel als tip dat ik op het werk uit moet kijken en conflicten moet vermijden, tja en dat vergeet ik nog steeds.

ik denk niet na dat ik zwanger ben dom he.

hoe is het verder met iedereen?

en data plannen in nov of dec, ik heb er zin in... wie begint met data neer zetten..............

fijne dag, ik ga zo weer werken, weer een slaapdienst de 2e deze week bah..

groetjes irma

Geplaatst

Nou, ook hier alweer een goeie echo gehad. 't Is voorlopig de laatste.. haha, gaat nog wennen worden. Over twee weken mag ik weer terug komen voor controle voor mijn eigen zekerheid, maar dan gaan we het hartje luisteren. Is voor mij ook al geweldig.

De beruchte 10 centimeter hebben we inderdaad niet goed geïnterpreteerd. Dat was de diepte van de meting, haha. Het is nu 5,4 centimeter, dus perfect op schema en ook ik nu over de 12 centimeter!!!

Er werd een hoop gedraaid een gekoprold in mn buik, prachtig om te zien!!!

Wat betreft het kamertje; bij ons is de hele bovenverdieping nog een grote bouwput. Kamers zijn bijna stucklaar dus ja.. moet nog veel gebeuren.

Vind dat wel jammer, had het fijn gevonden al een plekje te hebben waar ik alle spulletjes alvast kwijt kon die we nu al krijgen. Maar het moet gewoon nog even wachten. Er wordt nu wel extra hard gewerkt daarboven!! Jammer alleen dat ik zelf niet teveel kan doen, zeker niet met al het geschilder.

Ik vind het prima om een data op te gooien, maar heb er zelf nu 7 in de week. Mijn agenda vult zich altijd pas zo'n 2/3 weken van te voren maar kan wel plannen als er 1 gevallen is.

's Avonds door de week gaat mij niet lukken, overdag is prima maar kan me voorstellen dat er meiden zijn die door de week veel werken dus dat het in het weekend beter uitkomt.

Ik woon in west-brabant, dus voor mij is het ook goed te doen als we in het midden van t land ergens afspreken.

Tja, en wat zullen we gaan doen... High tea? Ideetje?

Liefs Gabriella

Geplaatst

he allemaal,

Wat fijn dat iedereen een paar goede echo´s erop heeft zitten. Ik merk echt dat de grootste spanning eraf is voor mij. Wat zich resulteert in een onwennige situatie. Dus ik denk dat ik idd mijn hart ga volgen Melis en al begin met de voorbereidingen van het kinderkamertje. Wij hebben tenslotte al alles klaar staan bij mijn schoonzusje en zwager. Nu ik de maxicosi al heb meegenomen begint het meer dan ooit te kriebelen. Ik heb er zo´n zin in. Daarbij, mijn buikje lijkt aardig te groeien en ik wil nogal wat op het plafond maken. Dus ik moet ook wel.... Kan moeilijk anders. Maar goed, ik denk dat ik met dat plafond zo´n 2 dagen bezig ben. Heb toch maar besloten voor wat ochtendrood in een hoek. Voor de rest wil ik de illusie opwekken van zonnestralen, dus dat wordt wel even intensief boven mijn macht werken.

Gisteravond kreeg ik bezoek van mijn schoonmoeder die zich bedacht heeft, ze wil eigenlijk toch wel graag wat meer contact met de kleinkinderen. Ze heeft eindelijk door dat bijvoorbeeld met mijn nichtje en neefje het contact minder warm is als bij de andere oma. Dat maakt Ingmar een mij erg gelukkig. Want het is voor ons erg belangrijk dat het kindje straks een goede band krijgt met alle 4 de oma´s en opa´s. De belofte van de pretecho bracht dan ook een overduidelijk geluk naar boven. Nou helemaal te gek. Zo gaat ie goed hahahaha. En natuurlijk hebben we weer babykleding gekregen. Hebben jullie dat ook? Dat je zoveel babykleding krijgt al? echt een reden om het kamertje in orde te maken, want ik heb ondertussen al een aardig stapeltje liggen...

Wat betreft data; iedereen houdt zich afzijdig he, zo schiet het niet op. Ik denk dat idd het weekend beter uitkomt. Wat mij betreft doen we het op een zondag of moet iemand dan naar de kerk toevallig?

Dus.... Omdat sommige misschien al naar een ander uitje gaan op za 26 nov en het weekend erna misschien voor sinterklaas wordt gebruit zijn ze wat minder handig. Maar ik denk dus dat we uit de volgende data moeten kiezen:

ZA 12-11

ZO 13-11

ZA 19-11

ZO 20-11

ZA 10-12

ZO 11-12 aukus

ZA 17-12

ZO 18-12

Ik heb zoals jullie gezien mijn naam achter een datum gezet die voor mij goed kan....nu zijn jullie !!!

Geplaatst

"De beruchte 10 centimeter hebben we inderdaad niet goed geïnterpreteerd. Dat was de diepte van de meting, haha. Het is nu 5,4 centimeter, dus perfect op schema en ook ik nu over de 12 centimeter!!!"

Haha Gabriella, zie je wel!! Maareh... ben jij nu over de 12 centimeter of over de 12 weken? :-)

Geplaatst

hmm... haha, beetje scheel getypt denk ik!!! Maar.. over de 12 weken!!!!!

Zal vanavond mijn data er even bij zetten, heb even t schema van mn vriend erbij nodig. Zo langzaam komen we in de goeie richting meiden!!

liefs gabriella

Geplaatst

Aukus, groot gelijk heb je hoor.. Als je gevoel zegt dat het goed zit, is dit meestal ook zo.

Veel plezier met het plannen van jullie date!

Jullie zouden eventueel ook afspreken.nl kunnen gebruiken ;-)

Geplaatst

Hey,

Zoals beloofd nog een mijn data. Dus bij deze...

Beetje druk hier, dus later weer meer nieuws!!!

Fijn weekend iedereen,

liefs gabriella

ZA 12-11 gabriella

ZO 13-11 gabriella

ZA 19-11

ZO 20-11

ZA 10-12 gabriella

ZO 11-12 aukus/gabriella

ZA 17-12

ZO 18-12

Geplaatst

He allemaal,

Hopelijk hebben jullie ook zo'n fijn weekend gehad :) Ik heb het lijstje nogmaals neer gezet. het lijkt nu net of ik alleen maar op 1 datum kan, dat is niet zo, de andere data zijn wat mij betreft ook prima, alleen ik heb dus de voorkeur voor 1 datum ; daar heb ik mijn naam nu vet gedrukt, dus kom op dames, wat denken jullie er van?

Het is echt wel fijn dat het tweede trimester nu ook voor de deur staat bij mij, ik weet dat de meeste natuulijk al lang erin zitten, maar toch, het voelt weer fijn een stapje verder te zijn. Ik heb ondertussen al duidelijk minder last van kwaaltjes, alleen blijven de maag oprispingen nog wel regelmatig plagen, heeft nog iemand daar last van? Ik heb nog geen kramp in mijn kuiten gehad ofzo, maar waarschijnlijk is het daar dan ook te vroeg voor hahahha. ik las net even een stukje mee in de topic van de dames die uitgerekend zijn in oktober van dit jaar. Zo'n raar idee dat wij dat ook gaan meemaken over een klein half jaartje. Ik wordt echt helemaal week van die pasgeboren baby foto's; dat had ik eerder niet, echt zo raar....maar wel leuk hahahaha.

Nou weinig te vertellen voor de rest, ik maar 'ns wat doen, groetjes!!!!

ZA 12-11 gabriella / aukus

ZO 13-11 gabriella / aukus

ZA 19-11 aukus

ZO 20-11 aukus

ZA 10-12 gabriella

ZO 11-12 aukus/gabriella

ZA 17-12 aukus

ZO 18-12 aukus

Geplaatst

Hoi, Hier ook alles goed. Alleen hele dag al misselijk dus lig nu lekker in bed tv te kijken en wat te internetten.Heel gezellig om af te spreken en voor een high tea ben ik altijd wel te porren! Locatie nog maar even bekijken, afhankelijk van waar iedereen woont.Ik kan op deze data:ZA 12-11 gabriella / aukusZO 13-11 gabriella / aukusZA 19-11 aukus/LiekZO 20-11 aukus/LiekZA 10-12 gabriella/LiekZO 11-12 aukus/gabriellaZA 17-12 aukus/LiekZO 18-12 Liek

Geplaatst

Hej hoi,

nou vandaag weer bij de verloskundige geweest, alles gaat goed :D het hartje klopt mooi regelmatig!

Nu weer 4 weken wachten tot we weer mogen :S

Ik moet nog even nadenken of ik mee wil en kan, heb het zo druk de weekenden....grrr

nouja eerst nog maar even lekker nagenieten :D altijd fijn om bevestiging te krijgen dat alles goed gaat met de kleine.

Geplaatst

He liek, klopt ie zo? Tja, Ipads.... (hihi, gezonde jalousie hoor!!!!!)

ZA 12-11 gabriella / aukus

ZO 13-11 gabriella / aukus

ZA 19-11 aukus/Liek

ZO 20-11 aukus/Liek

ZA 10-12 gabriella/Liek

ZO 11-12 aukus/gabriella

ZA 17-12 aukus/Liek

ZO 18-12 Liek

Geplaatst

Echo/VK bezoek

Lala, 7 november VK

Aukus, 10 november VK

Noekie1988, 14 november VK

Noekie1988, 21 november (20 weken echo)

Lala, 23 november (20 weken echo)

Uitgerekend

Celene, 2 april

Vanny1979, 6 april

Noekie 1988, 6 april

Irma6717, 10 april

Lala, 15 april

Liek, 22 april

Aukus, 25 april

Gabriella, 27 april

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden