Ga naar inhoud

Uitgerekend in april 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hey meiden,

Sommige van jullie ken ik nog van andere topics waar ik ook aan meegeschreven heb, en ook al ben ik nog steeds zelf erg verbaasd; ik mag nu hier gaan meeschrijven.... Zoals jullie in mijn onderschrift kunnen lezen ook al een traject mee mogen lopen. Vorig jaar een spontane zwangerschap gehad maar helaas na 8 weken een miskraam. Daarna nog in mei dit jaar een behandeling, en toen een vroege miskraam.

We zijn de zomer ingegaan met het idee: we zien het allemaal wel, nog twee cryo's in het ziekenhuis. Daar zouden we na de zomer wel over na gaan denken.

Anderhalve week geleden was ik 's middags nog steeds niet ongesteld geworden. Dit gebeurde wel vaker waardoor ik weer helemaal blij begon te worden omdat ik dacht zwanger te zijn. De negatieve testen waren daarna altijd een gigantische domper. De menstruatie begon daarentegen altijd wel gelijk binnen een uur.

Zo zou het nu ook wel zijn dacht ik, puur op mn automaat deed ik een test om het 'mentaal los te laten'. Maar voor dat ik alles goed en wel had opgeruimd en plichtsmatig keek zag ik opeens dat ie positief was!!!!

Na twee miskramen en een heel traject zijn we ongelooflijk bang, maar proberen we ook zoveel mogelijk te genieten. Vandaag voor het eerst (al) naar het ziekenhuis geweest voor een eerste echo waar ook al een kloppend hartje te zien was!!! Ik ben nu 5 weken en 6 dagen zwanger, en alles zag er gelukkig heel goed uit. Over twee weken hebben we weer een echo en vanaf dan mogen we naar een verloskundige praktijk.

Ik blijf het een bizar verhaal vinden, en soms geloof ik het ook niet. Steeds als ik naar de wc ga verwacht ik nog dat ik ben gaan menstrueren, of dat er bloed zit van een mogelijke miskraam. Het is moeilijk te geloven dat het dit keer wel goed kan gaan maar we blijven positief.

Liefs Gabriella

• Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ooooh Gabriella wat goed he!

Ik kan helemaal met je mee praten want we zaten net op de wachtlijst voor spoedIVF toen ook wij zo´n positieve test in handen hadden. Fijn idee he dat ons lichaam het stiekem toch doet. Ik heb net als jij ook 2 vroege miskramen doorgemaakt: 1* met 7 en 1* met 8 weken, dus ik snap die angstige gevoelens best hoor. De laatste dagen worden die bij mij ook wat erger vooral omdat ik richting die weken ga waar het eerder verkeerd ging. Ik kan het ook niet helpen dat elke keer als ik mij afveeg ik de kleur van mijn slijm moet checken. Naast de pijnlijke boobs en constipatie bijna onzin te noemen. En ook logisch. Maar dat kloppend hartje, dat maakt vast veel goed, ik ben nu 6 weken en nog wat dagen, ik moet wachten tot a.s. woensdag en dan hoop ik ook dat hartje te zien! Ik weet nu al dat als ik dat hartje zie dat ik een heleboel angst ver weg kan verstoppen, maar tot die tijd is het verschrikkelijk spannend.

Maar wat fijn zeg dat je hier mag komen mee kletsen, zo zie je maar weer; natuur is gewoon veel te eigenwijs af en toe. Ik blijf voor je duimen en nogmaals: welkom!

gr. aukus

Geplaatst

Gabriella! WAT GOED!!

Ik hoop dat je binnenkort wat meer vertrouwen krijgt. Een goeie echo helpt een hoop natuurlijk. Fijn he, een kloppend hartje zien?

Gelukkig dat dit stukje forum toch wat drukker wordt nu. ;-)

Maar dames, ik snap jullie wel hoor, die angsten voor een miskraam. Ik ben dan niet eerder zwanger geweest, maar ook ik blijf kijken of ik verkleuring zie. Raar is dat he?

Terwijl de obstipatie en andere kleine kwaaltjes toch echt wel zeggen dat ik zwanger ben.

Over 12 dagen mogen wij weer een echo laten maken. Ik hoop dat frummel Jay dan al aardig gegroeid is. En zoals ik al zei: ik hoop dat de VK de onzekerheid bij mn man wat weg kan nemen. Dat zal al een hoop schelen ook.

Maar eigenlijk zie ik t wel. Ik zit er positief in, en geniet dagelijks van mn zwangerschap hoor. Angst is er ook, maar dat is meer voor het onbekende dan voor wat anders, en ik denk dat dat ook normaal en gezond is.

Ik ga strakkies de roosvice halen. Ik hoop dat t helpt, en zo niet: het is altijd lekker! hahaha

Gabriella: welkom! En ik hoop dat je binnenkort wat meer kan genieten van je zwangerschap!!

Geplaatst

Breek ff in hoor...

Het keutel-verhaal herken ik wel, haha.. Ik drink elke dag minstens 3 liter (waarvan 2,5 liter water) en ik heb qua obstipatie nergens last van. De ene dag gaat het wel makkelijker dan de andere, maar goed. Dat neem ik wel voor lief.

Wellicht dat extree veel drinken bij jullie ook helpt?

Geniet van jullie zwangerschap meiden!!

Geplaatst

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!

Maak me niet gek!!!

Voor mn zwangerschap, dat is dus: mn hele leven, drink ik al (te) weinig. 4/dag plassen was veul! Dus........nu met zwangerschap vind ik de minstens 1x /uur plassen al "vervelend" ik ben het niet gewend namelijk.

En meer dan 1,5 liter drinken per dag............nou gaat het wel al beter...........pfffffffff.................da's voor mij drama denk ik.

Maar ik probeer het wel. Ik probeer zoveel mogelijk te drinken, vaak tegen mn zin in.

Tot nu toe lijkt het niet te helpen. :S

Maar bedankt voor het meedenken!! (t is toch wat he? hahahaha.....nooit gedacht dat ik zo'n miepen over zwangerschapskwaaltjes muts zou worden hahahahaha)

Melis: Jij ook lekker genieten hoor!

EN blijf lekker inbreken hier!! Het is anders zo rustig! hahaha

xxx

Geplaatst

Lala, dat is wel een nadeel ja.. Plas me een ongeluk! Minstens 10-12 keer per dag!

Voordeel ervan is wel dat je soms lekker naar de wc kan (i.p.v. met buikpijn/obstipatie) en je je blaas goed doorspoelt ;-)

Maar ik snap je helemaal hoor, thuis vind ik veel drinken ook moeilijker dan op mijn werk. Zit namelijk naast een 20-liter watertank :D:D

Enne... klagen mag! Ook nu je zwanger bent, helemaal niet erg!! :):)

Geplaatst

Hihihi....het gekke is dat hier de watertank ook zo'n beetje naast me staat. Maar ik kan em goed negeren ;-)

En thuis komt er lekker koud water uit de koelkast. Maar ......... dat is het nou net: ik vergeet het telkens!

Ik denk dat ik een paar halve liter flesjes ga bewaren en die ga vullen. Minstens 3 op een dag leegdrinken dan.

Denk dat dat wel gaat werken. Misschien....hopelijk.......denk ik.......wellicht.......

En je hebt gelijk: af en toe klagen is best lekker en mag ook wel he?

Geplaatst

Ik voelde me weleens 'schuldig' dat ik aan het klagen was over zwangerschapskwaaltjes, zeker omdat veel meiden het traject al jaren bewandelen en het bij mij de 1e keer meteen raak was. Maar weet je Lala, iedereen ervaart het op haar eigen manier, en dat is prima..

Ben jij lang bezig geweest om zwanger te worden?

Geplaatst

Wij zijn zo'n 5 jaar bezig geweest.

Begin dit jaar zeiden we: laten we onze cryo's nog opmaken en dan het hoofdstuk sluiten. Oftewel: dit zouden we nog doen, en daarna klaar. Verder met ons leven, andere keuzes maken, nieuw hoofdstuk beginnen.

Dus rond maart zouden we weer starten, maar kous op de kop: weer poliepen.

Die maar eerst weg laten halen dan.

Oftewel: we hebben niks overhaast gedaan, alles op zn gemakkie......en we zouden écht dit hoofdstuk afsluiten.

Het volgende hoofdstuk zou een nieuw avontuur worden, de trein zou zn eindstation bereiken en we moesten er dan echt uit. Echter, de trein nam een andere route dan wij gedacht hadden, en inderdaad dit nieuwe hoofdstuk is een ander avontuur! Het avontuur dat zwangerschap heet.

We hadden het écht niet meer verwacht, het was een super leuke verrassing, en we zijn geweldig blij, hoewel mannie ook wat gereserveerd is. Het moet nog maar goed gaan allemaal.

Maar daar komen we wel uit. hahaha

Tja.........ik ben niet zo van de klagen, maar ik vind het wel leuk nu. Gewoon lekker miepen over zwangerschapskwaaltjes ;-) Nooit gedacht dat dat ooit zou gebeuren, dus doe ik het nu af en toe zelfs lekker expres.

Over een kleine 2 uurtjes heb ik lekker vakantie, en ga dan maar alvast opruimen en bedenken hoe we evt. de kinderkamer gaan doen. Na vijf jaren "zwoegen" is t best leuk om dat te kunnen zeggen en te kunnen doen. :toppie:

Geplaatst

Hey,

Bedankt voor jullie reacties. Het is inderdaad spannend, maar nogmaals; we genieten er ook van hoor!! Ondanks dat ik de hele dag tegen overgeven aan zit, me inderdaad helemaal te kletter plas en al lichtelijk me zorgen maak om mijn ontlasting is dit wel de eerste keer dat het me niet zo veel uitmaakt hoeveel last ik ervan heb, ik ga toch wel door.

De eerste keer ben ik uiteindelijk naar de huisarts geweest vanwege de obstipatie, ik kreeg (ook) te horen dat ik te weinig drink. Heb er toen wat voor gekregen maar ben ervan overtuigd dat het beter is om het op de natuurlijke manier op gang te houden. (dus nu veel aan t fietsen en wandelen... pfffff)

Wat ik veel doe, is shakes maken van heel veel fruit (ik ben ook al niet zo goed in het regelmatig een graai doen in de fruitschaal dus doe ik 1 keer per dag gewoon meerdere zodat ik t op kan drinken..). Ook ontbijtkoek helpt, een glas lauw water drinken als je opstaat. (heel vies vind ik dat 's morgens vroeg...) en je hebt vast ook wel allerlei soorten thee die het stimuleren.. En inderdaad de roosvicee laxo. Als je daar eenmaal aan gewend bent is dat ook goed te drinken

Weet niet of jullie er ook last van hebben, maar ik ben sinds een paar dagen in 1 keer buiten adem. Dan moet ik echt even uitpuffen. In het ziekenhuis zei de arts dat het komt dat je bloed dunner wordt tijdens een zwangerschap en er daarom minder bloed naar je hart komt.... Maar dan nog, als dit nu al is, hoe moet dat dan over 5 maanden? In een rolstoel over straat? hahaha

Nou, dat waren de kwaaltjes voor vandaag, ga ik nu weer even aan het werk!

Liefs Gabriella

Geplaatst

Hallo dames ik ben vandaag een btje bezorgt om mijzelf ik heb nl wat lichtbruine afscheiding en wat gemene steekjes in mijn onderbuik...Heeft iemand hier ook mee te maken gehad of weet wat het kan zijn.? Ik vrees met vrezen namelijk:-(

Liefs esso

Geplaatst

Ha meiden,

Heb nu de moed gevonden om hier ook plaats te nemen!

Gefeliciteerd met jullie zwangerschappen :clap2:Wat een spannende tijden he, vooral die eerste weken.

Toi toi toi en tot snel!!

Groetjes, Angelique

Geplaatst

Esso, als je t niet vertrouwd gewoon gaan bellen. Gyn of VK, maakt eigenlijk niet uit.

Maar gekleurde afscheiding, zelfs bloedingen kunnen voorkomen hoor! Heb zelf een dag of twee weer donker bruine afscheiding gehad, met af en toe een spatje rood erdoor. Kan geen kwaad als je niet (hele erge) buikpijn hebt.

Maar als je t niet vertrouwd, gewoon bellen.

Liek! Jij ook al spontaan zie ik! Welkom op dit oergezellige, maar vreslijk rustige stukje forum! Wij zijn maar met een paar dames hier, maar t is wel gezellig!

Over een kleine week de eerste echo. Spannend hoor!

Ik mag over anderhalve week voor de tweede echo gaan. Ben benieuwd!

Manlief heeft gisteren de roosvicee laxo gehaald, merk nog weinig verschil, ware het niet dat het vanochtend wel meer keuteltjes waren. Hahaha. We gaan vrolijk door hiermee. Misschien moeten mn darmen nog even opstarten. ;)

Tot zover! Heb lekker vakantie, ga vandaag mega genieten van het mooie weer!

Tot! En fijn weekend allemaal!

Xx

Geplaatst

Leuk dat het hier wat drukker wordt meiden! Gefeliciteerd allemaal! Ik lees mee bij februari en ben dan jaloers dat zij al plopjes voelen in hun buik en ik lees hier mee en denk: gelukkig heb ik dat al gehad, haha!!

lala: Wat drinken betreft: altijd een flesje water op je bureau hielp bij mij altijd goed, ongemerkt drink je dan op een werkdag wel 3 halve liters en dan nog koffie en thee en sapjes/fris, dan kom je al een heel eind.

Gabriella: Wat betreft dat buiten adem zijn: dat schijnt er ook bij te horen. Ik had dat al vlak na de positieve test! En nog steeds, terwijl ik juist was afgevallen, gestopt met roken en iedere dag een stuk ga wandelen... Dus zou juist een betere conditie moeten hebben maar nee. Heb het ook aan de gyn gevraagd en die zij dat het normaal was.

Esso: Gekleurde afscheiding heb ik ook af en toe, nog steeds, beetje bruingelig, dus hopelijk blijft het hierbij dan is er niets aan de hand.

Nou, was het weer even, sterkte allemaal!

Geplaatst

Nou gelukkig dan maar het is inderdaad een klein streepje bruin-geel. maar met steekjes ik moet mijn onzekerheid loslaten denk ik ... als het gebeurd gebeurd het toch wel. Met alle redenen van dien toch...maar wel moeilijk hoor pfff ben nu exact haha 5 weken en 3 dagen. deze week gaat het hartje kloppen.. Nou blijkbaar zitten we toch met heel wat dames zo hier misschien een idee om ook een overzichtje te maken wie wanneer is uitgerekend? liefs esso

Geplaatst

Goed idee Esso!

Zal alvast beginnen, lees zo wel even t hele topic terug :)

Echo/VK bezoek

lala 14 september

Uitgerekend

Celene 2 april

Ilcsike (Ilona) ?

Vanny1979 6 april

Noekie1988 6 april

Lala 15 april

Clau75 ?

Irma6717 ?

Aukus eind april

Gabriella ?

Esso begin mei

Vullen jullie zelf aan dames?

Hihi....toch nog een aardig lijstje geworden!

Geplaatst

Caroline,

Gelukkig! Ik dacht al dat t buiten adem zijn van mijn stoppen met roken kwam hihi.

Heb wel een flinke week last gehad van mn longen, die deden aardig zeer! Net alsof de troep van t roken vast zat en niet eruit wilde. Is gelukkig over, maar kortademig blijf ik wel. Zal de vk ook evev aangeven dat ik dit kwaaltje heb

Xx

Geplaatst

Hoi meiden,

Wat fijn om te zien dat er steeds meer dames bijkomen, helemaal goed!!

Lala, knap van je dat je bent gestopt met roken, ben trots op je ;-) Zelf ben ik januari dit jaar gestopt met roken, gewoon cold turkey en heb ik al mijn sigaretten heel demonstratief onder kraan gehouden, haha. Tot op de dag van vandaag geen enkele sigaret meer aangeraakt en heb er totaal geen moeite mee moet ik zeggen.

Ben wel zo'n fanatieke ex-roker geworden die nog net geen lezingen houdt om mensen te vertellen hoe slecht roken wel niet is.

Hoe voel je je? Al last van kwaaltjes? Geen zorgen als je die niet hebt, ik heb ook (behalve extreme vermoeidheid) nergens last van gehad.

Fijne zondag meiden!! :-)

Geplaatst

Echo/VK bezoek

lala 14 september

Uitgerekend

Celene 2 april

Ilcsike (Ilona) ?

Vanny1979 6 april

Noekie1988 6 april

Lala 15 april

Clau75 ?

Irma6717 ?

Aukus eind april

Gabriella ?

Esso begin mei

Liek??

Ik zag dat ik Liek vergeten was! Sorry!!!

Melis: ben redelijk fanatiek anti-roker geworden. Ik vind nog steeds dat iedereen zelf moet weten of ze roken of niet...maar manlief stuur ik naar buiten hoor! (Of een andere kamer in)

Heb ook totaal geen behoefte aan een sigaretje meer. Wel fijn. ;-)

Mn verstoptheid wordt al minder! Hihi Gelukkig! Voel me al minder olifant!

Wel nog veel plassen en kortademig, maar dat zijn de kwaaltjes ook wel. Lekker hoor! En af en toe bij vlagen vermoeidheid. Als dat alles is.......toch?

Fijne zondag inderdaad!

Hoop dat t droog blijft

Geplaatst

Echo/VK bezoek[\b]

Clau 12 september gyn

lala 14 september

Uitgerekend

Celene 2 april

Ilcsike (Ilona) ?

Vanny1979 6 april

Noekie1988 6 april

Lala 15 april

Clau75 8 april

Irma6717 ?

Aukus eind april

Gabriella ?

Esso begin mei

Liek ?

Geplaatst

Echo/VK bezoek[\b]

Clau 12 september gyn

lala 14 september

Noekie1988 21 september 2de echo

Uitgerekend

Celene 2 april

Ilcsike (Ilona) ?

Vanny1979 6 april

Noekie1988 6 april

Lala 15 april

Clau75 8 april

Irma6717 ?

Aukus eind april

Gabriella ?

Esso begin mei

Liek ?

Geplaatst

jeehh toch nog een hoop meiden zo...leuk lala dat je dat hebt uitgezocht.!! Ik ben ook gestopt met roken een dag voor tp haha ook de rest vd sigaretten in de groene container gegooit..milieubewust toch? Maar ook geen moeite met het verlangen naar...vindt het alleen maar smeriger worden als ik het ruik bij mensen...Ook een zwangerschap verhoogt je reukvermogen maar stoppen met roken ook...

Geplaatst

Knap hoor dat jullie gestopt zijn met roken, is veel gezonder en helemaal als je zwanger wilt worden/ bent. Alles voor het goede doel!

Lala, fijn dat het met je ontlasting iets beter gaat. Idd is veel drinken belangrijk, bij mij helpt het ook door constant een flesje water op mijn bureau te hebben. Verder veel vezels eten en genoeg bewegen. Ook de laxo gebruik ik al een tijd maar ondanks dat bleef ik last hebben en heb ik van mijn dokter psyllium vezels gekregen. Het vreemde is dat ik sinds ik zwanger ben, juist geen last meer heb, echt een verademing.

Is niemand van jullie nog misselijk? Ik voel me echt beroerd sinds een aantal dagen en het wordt per dag erger. Ben zo slap dat ik niet veel anders kan dan op de bank hangen, word gek van bepaalde geuren en er komt niet veel meer binnen dan droge crackers en slappe thee. Ik zie als een berg op tegen de komende weken en vooral mijn werk op deze manier! Iemand nog tips?

Ik zal het lijstje zo up-daten, altijd leuk om met elkaar bij te houden en we zijn toch nog met best wat meiden gelukkig.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden