Ga naar inhoud

Uitgerekend in april 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

zo vandaag 9w2d en ook ik pas mijn broeken niet meer lekker aan.wij hebben ook pas 1 truitje gekocht,maar hebme voorgenomen dat als de echo maandag goed is ik lekker mag gaan shoppen. het enige waar ik eigenlijk last van heb is de moeheid heel veel meer als mijn werk en thuis lukt niet echt,maar manlief eemt veel over. zijn er hier trouwens nog meer dames die meedoen met moeders voor moeders en waarom wel of niet? ik doe zelf al mee vanaf 5 en een halve week. ben benieuwd

• Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ja, ik doe mee met MvM. Eigenlijk heel simpel: na vijf jaarvwil jevwat terug doen. We hebben altijd meegedaan aan onderzoeken e.d. Om de wetenschap vooruit te helpen en dit is letterlijk dames als ons helpen. Daar wil ik wel pies voor verzamelen hoor!

Heb net twee positiebroeken van 14,99 stuk gekocht. Ben benieuwd. ;)

Geplaatst

ik doe ook mee, vanaf bijna 7 week (dit omdat we eerst op vakantie zijn geweest) en waarom tsja voor mij was het logisch, zonder andere zwangere vrouwen die mee hebben gedaan was ik ook niet zwanger geworden! dus ik probeer zo ook andere vrouwen te helpen! maar ieder voor zich, ik begin het zo nu en dan wel irri te vinden om in een opvangbak te plassen maar goed, je moet er wat voor over hebben :D maar zoals vrijdag gaan we met het werk voor studiedag naar ameland en dan blijf k daar slapen, dan neem ik het niet mee hoor, jammer dan. Ik heb ze nog niet vol gekregen omdat ik in het weekend weinig thuis ben, maar ach, alle beetjes helpen zeggen ze...

lala waar heb je die broeken weg? 14,99 is niet duur volgens mij

Geplaatst

De site heet outletprocent.nl hebben goede kortingen, hebben ook een €5 - €10 hoek, maar niks in mijn maat jammer genoeg.

Ik vang alleen thuis op hoor, niet op t werk of als ik weg ben. Alle beetjes helpen inderdaad. Maar vlgs mij mogen ze niet klagen, zijn minstens 6 kannen per week.

Geplaatst

Hahaha, ja, ik had na twee dagen al twee flessen vol, dus heb gebeld voor nog een krat. Heb nu vakantie, dus ben veel thuis, kan nu echt wel twee kratten gebruiken ;)

Geplaatst

ooh op die manier, k denk al, ik haal tot nu toe maar 3 flessen omdat ik in het weekend steeds weg ben, doordeweeks veel moet werken je kent het wel :S

maar gelukkig wordt het vanaf volgend weekend wat rustiger, in ieder geval in het weekend, merk wel dat het erg slopend is, afgelopen 4 weekend het hele weekend al druk en doordeweeks ook... als er dan iemand eerder naar huis kan bied ik mij vrijwillig wel aan, dan maar minder inkomsten deze maand... maar dat bed blijft roepen hahahaha

Geplaatst

Ooooh nog maar een paar uurtjes, ik kan geen oog meer dicht doen hahaha,

Wat betreft MvM; daar deed ik de vorige keer ook aan mee. Toen ik een miskraam had gekregen heb ik opgebeld of ze de kratten zsm wilde ophalen en mij van de lijst af wilden halen. Dat gebeurde wel, alleen ik had meteen weer een nieuw krat gekregen, dat was een beetje zuur. Moest ik overstuur weer uitleggen aan de telefoon dat ik door een miskraam graag geen krat meer wilde zien. Ik wacht daarom met meedoen tot vanmiddag! Want als er hartactie is dan meld ik me zeker aan, maar is er geen hartactie dan hoef ik in ieder geval niet op herhaling wat betreft de blauwe bussen drama....

Wat betreftf grotere kleding: ik heb een grotere maat al van mezelf; 42 en sommige merken dus zelfs 44. Ik draag het liefste jurkjes met de nadruk onder mijn borsten. Deze zitten vaak ook wat zwieriger over de buikpartij. Omdat Jurken altijd beter afkleden en omdat ik het mooier vind dan broeken. Het grote voordeel is dat je met een grotere maat panty, of straks maillot gewoon bepaalde jurkjes aan kan als zijnde een positiejurkje. Dat vind ik wel erg makkelijk. Dus zo los ik dat op. Eergisteren had ik een linnen broek aan in maat 44 die normaal veel te groot is en nu goed past, maar dan pook als enige broek. (ik draag ook vaak broeken onder mijn jurkje/tuniek) en dat geeft je toch wel te denken.....

Nou ik ga maar verder met de geestelijke voorbereiding op de echo, de spanningen gieren door mijn lichaam hahahaha spannend hoor....

Geplaatst

Aukus,

Ja hier heb ik gelukkignook veel jurkjes/rokjes in maat 44. Heb normaal ook maatje 42. Heb helaas maar 1 broek met een touwtje ipv rits. Wel een paar leggings, dus ik kan voorlopig wel vooruit. Maaaar, het gekke is, naar het werk draag ik vrijwel altijd broeken. Missxhien omdat het een mannenwereld is? Geen idee eigenlijk. Maar goed, dus twee broeken besteld, een jeans en een zwarte. Volgens mij kan ik dan wel redelijk vooruit. En ach..... Ik vind vijftien euro per stuk welmoverheen te komen. De kapper kost meer hahahaha.

Hee, heeeeel veel sterkte en succes, en ik hoop heeeeeel hard op hartactie. Mijn duimen draaien weer!

Xx

Noekie,

Dan maar wat minder inkomen toch? Ik vind mn gezondheid belangrijker op t moment hoor!

Deze week 7 flessen vol. Pfff...zeikwijf! Hahaha ik dan he?

Gelukkig wordt t wat rustiger voor jou binnenkort. Niet te veel meer plannen hoor! Ik merk ook dat ik veel minder kan dan normaal. En dat al met 8 wkn en een beetje. Ook hier moet de rem erop.

Tot zover, moet even naar de kraker/chiropractor zo!

Xx

Geplaatst

Aukus ik wil je ook heel veel succes en plezier wensen!!! (Ik mag over een uurtje ook weer en ben nog steeds zenuwachtig, is de vierde keer al maar het blijft gewoon spannend!)

Geplaatst

Hey Ilona,

Ik begrijp dat je het liefst zo snel mogelijk voor de curettage wilt gaan, je wilt weer verder en inderdaad die zwangerschapskwaaltjes die nu nog blijven zijn wel heel erg confronterend. Andere kant is dat de natuurlijke manier altijd beter is, maar dit kan ook nog wel een poosje duren..

De eerste keer is bij mij ook een curettage gedaan, en dit is gelukkig allemaal goed gegaan. Hoop voor jou dat je op net zo'n fijne plek terecht komt waar ze alle begrip voor de situatie hebben en goed voor je zorgen.

Heel veel sterkte meid.

liefs Gabriella

Geplaatst

Aukus en Elinorac; Ik hoop op een goeie echo voor jullie!!!! Met waanzinnig kloppende hartjes natuurlijk...

Wat betreft het vertellen aan mensen in onze omgeving zijn we daar deze keer erg voorzichtig mee. Onze ouders weten het, en mijn broers en zussen maar verder nog maar weinig. De twee vorige keren waren we heel erg enthousiast en was het heel lastig toen het mis ging. Dat willen we onszelf nu besparen. Eerst de komende echo van volgende week, dan zien we wel weer verder.

Ik begin zelf nog niet zo uit de dijen. Als dat al zo is, is het voornamelijk ontlasting wat nog steeds niet echt wil komen. Tja, ook daar kan je er erg zwanger van uit komen te zien!!!

Spulletjes hebben we ook nog niet aangeschaft, te bang dat het mis gaat en dat we daarmee dan de confrontatie hebben. We hebben straks ook nog tijd genoeg lijkt me.

En dan de misselijkheid; die blijft komen en gaan met golven. Ben ook nog steeds erg moe, heb nu 's middags een middagdutje... hahahahahahaha en ga daarna meestal nog een paar uurtjes werken. Ideaal op deze manier. Maar de dagen kruipen voorbij, ik wil zooo graag dat het eerste trimester voorbij is en we iets zorgelozer ervan kunnen genieten. Ook omdat ik hoop dat er dan wel iets te zien is. Dan is het niet alleen meer de misselijkheid die bevestigd wat er in je buik gebeurd... dan is het echt zichtbaar.

Tja, nog eventjes geduld dus...

liefs gabriella

Geplaatst

Aukus heel veel succes, ook hier hopen we voor jou op een goede echo!!

Ik moet de kratten zelf wegbrengen en ophalen, naar een tankstation hier vlakbij, daar staat een bak waar lege en de volle in moeten.

Dus dat drama heb ik gelukkig niet, wel zeer vervelend dat het zo is verlopen, een miskraam is al erg genoeg dan hoeft dat er niet ook nog eens bij!!

De rem moet er hier inderdaad steeds meer op, k voel me soms wel een oud wijf zeg, een energie van 0,0. De ene dag is beter dan de andere, maar de hele dag bankhangen heb ik geen problemen mee de laatste dagen!

Geplaatst

noekie; zooo herkenbaar!!! moet mezelf echt de bank afschoppen om wat te gaan doen, omdat ik merk dat dat me toch meer voldoening geeft als ik op de dag terugkijk.

Hebben jullie ook dat je bij het minste of geringste op de tv, of een foto in de krant of wat dan ook echt heel emotioneel kan worden? Ik kan dan vanuit mn tenen huilen en heel verbaasd zijn over mezelf, hahahahahaha

Daarnaast; er zijn er hier meer toch? die ook een miskraam eerder hebben gehad? Ik heb het gevoel dat ik nu veel meer zwanger ben dan de vorige keren. Eerste keer ging het na 8 weken mis, maar toen heb ik me zeker niet gevoeld zoals nu. Herkennen jullie dit?

Liefs Gabriella

Geplaatst

Jaaaaaaaaaaaaah hartactiviteit wat goed he, ben helemaal in mijn nopjes!

ik ga lekker een zwangerschaps ticker uitzoeken leuk leuk leuk...

@Gabriella, ook ik voel me veel meer zwanger dan bij de vorige keren dat ook niet goed afliep, probeer het van je af te zetten, hoe moeilijk ook, want dat is alleen maar beter voor de baby!

gr...

Geplaatst

Gelukkig!

Gefeliciteerd meis! Ga je nu lekker genieten dan? Stap 1 is een ticker maken ja! Hahahah

Komt helemaal goed met je hoor!

Blijblijblijblij....

:hugg:

Geplaatst

Heeej wat goed!!!! Een hartslag!!!!! Nou maar lekker genieten hoor!!

Die ticker... ik wil dat ook graag maar bij mij lukt dat niet. Ik moet een html knopje aan of uit vinken die ik dus niet kan vinden... help? Iemand?

Liefs Gabriella

Geplaatst

He allemaal, bednnkt voor het medeleven, ja we zijn helemaal in de zevende hemel, wat leuk man....

Ik ga zeker weten ervan genieten, ik begin vanavond met een lekkere kop warme chocolademelk en een mocca ding met chocolade, het is tenslotte toch feest he...

@Gabriella, ja die Tickers, wat een gedoe is dat he: als je bij gebruikersinstellingen je handtekening wijzigt dan heb je boven in de balk waar je ook lettertypes kan kiezen etc een knopje van een wereldbolletje: daarmee kan je een link toevoegen. Die moet je aan klikken en de computertekst die bij de ticker hoort eraan toe te voegen. Daarbij wil ik dan wel even opmerken dat dit forum bij gebruikersinstellingen aan gaf dat het HTML niet ondersteund dus daarom heb ik een BB code link gebruikt. en toen werkte het wel bij mij. Maar ik ben ook niet een enorme techneut hoor, dus kan best zijn dat een html wel werkt maar dat de logica bij mij toevallig ontbrak hahaha..

na wat gevloek was het de vierde keer raak in ieder geval....nou ff wachten tot de pizza klaar is, fijn hoor zo'n feestdag....

gr aukus

Geplaatst

Gefeliciteerd Aukus, wat een heerlijk nieuws!!

Geniet ervan!

Gabriella, ik zal straks ff kijken of ik je kan helpen met de ticker, maar moet daarvoor ff achter de laptop want met de IPad is dat lastig.

X

Geplaatst

Caroline! Nog een echo gehad?? Hoe is t met de tweeling?

Alles okay?? Zo te lezen wel, maar geef toch maar even een verslagje! Als je wilt tenminste. hihi

Ik vind t zoooo leuk voor jou!! :D

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden