Ga naar inhoud

Uitgerekend in april 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ha meiden,

Zitten hier te zwijmelen met een prachtige foto van onze spruit!

Ik lag nog nauwelijks of de gyn zei dat het hartje klopte, was super dat we het zo snel konden zien.

We gaan nu dus van een heerlijk weekend genieten!

Bedankt voor de support en tot snel.

• Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

He Liek, wat goed nieuws zeg!!!!!!!!

Deze Topic klopt zo langzamerhand vol verwachting hihihihi. Jullie allemaal een fijn weekend toe gewenst, ik ga me klaar maken voor een weekendje Terschelling met de guys... hopen dat ik een rustig plekje kan vinden zodat ik van de muziek kan genieten maar anders ga ik maar een stukje lopen langs het water :)

cu soon,

aukus

Geplaatst

Liek,

Super! Nu kan je kalm het weekend in!

Esso,

Hier ook warm 's nachts. Geen kitten, maar twee volwassen staffords die geen cm willen wijken als ze eenmaal liggen. Gelukkig mogen ze niet zo vaak op bed. Hihihi.

Wel lief dat je dooie muisjes krijgt ;) alleen vervelend zo 's avonds.

Hier nog steeds minstens 1x nacht eruit om te plassen ook. No rest for the wicked! Hihi

Hier alles van het zelfde nog. Vandaag wel mn buro eindelijk opgeruimd en schoongemaakt en n paar plantjes in de voortuin gezet. Eigenlijk is dit wel een lejker relaxe vakantie! Nog een weekje vrij. Maar eerst: weekend!

Fijn weekend allemaal!!!

Grrrrroetjes

Geplaatst

Lijstje aangepast.

Ilona, ik heb jouw naam weggehaald. Vind het zo sneu voor je, lijkt me vervelend jezelf er nog tussen te zien staan.

Is je miskraam intussen op gang gekomen? Sterkte met de verwerking!

Echo/VK bezoek

Aukus, 7 september (1e echo)

Liek, 9 september (1e echo)

Clau, 12 september gyn

lala, 14 september (2e echo)

Gabriella. 15 september (2e echo)

Noekie1988, 21 september (2e echo)

Aukus, 4 oktober (2e echo)

Liek, 6 oktober (2e echo)

Uitgerekend

Celene, 2 april

Vanny1979, 6 april

Noekie 1988, 6 april

Clau75, 8 april

Lala, 15 april

Irma6717, ?

Liek, 26 april

Gabriella, 28 april

Aukus, eind april

Esso, begin mei

Geplaatst

He Allemaal,

Hebben jullie een goed weekend gehad? Ik heb heerlijk kunnen uitwaaien op Terschelling, maar wel weer last van constipatie, toch maar netjes die lijnzaad blijven eten :( Heeft het bij jullie ook zo hevig lopen onweren? Op Terschelling was het flink mis, maar wel mooi om te zien die knipperlichtjes.... Ik heb morgen trouwens mijn intake gesprek bij de verloskundige, ben erg benieuwd of het een gezellige kennismaking wordt. Daarnaast niet zo veel te vertellen.

O ja, Irma6717....doet die nog mee dan? Ik hoop voor de rest dat alles goed is met iedereen en met jou Ilona in het bijzonder....

tot later....

Geplaatst

jullie mogen mij van het lijstje halen vandaag na 10w1d erachter gekomen dat het hartje van ons wurmpie niet meer klopt.nu afwachten wat er komen gaat.

Geplaatst (aangepast)

neeeeeeeeee, wat balen!!!!!sterkte!!!!

wacht je af of je lichaam het oplost of heb je daar nog niet over nagedacht?

ik haal je gelijk van de lijst af! Kan me voorstellen dat je dat nu even niet meer wilt zien!!

Echo/VK bezoek

lala, 14 september (2e echo)

Gabriella. 15 september (2e echo)

Noekie1988, 21 september (2e echo)

Aukus, 4 oktober (2e echo)

Liek, 6 oktober (2e echo)

Uitgerekend

Celene, 2 april

Vanny1979, 6 april

Noekie 1988, 6 april

Lala, 15 april

Irma6717, ?

Aukus, 23 april

Liek, 26 april

Gabriella, 28 april

Esso, begin mei

Weet iemand wat van Irma6717 ??

aangepast door Noekie1988
Lijstje even bijgewerkt
Geplaatst

Clau,

War erg!

Jeetje meid! Ik hoop dat je de kracht kan vinden om dit een goed plekje te geven samen met je mannie. Sterkte met het verwerken van dit verdriet en verlies.

Ik wens je het allerbeste toe, ook als we niks meer van je horen.

Ik hoop dat je nog even van je laat horen hoe het gaat...

Sterkte,

Liefs

Geplaatst

He getverderrie Clau,

Wat zuur allemaal. Ik kan me voorstellen dat je flink van slag bent. Heel veel sterkte de komende tijd. Hopelijk komt het vanzelf op gang idd.

Geplaatst

Aukus,

Morgen intake bij VK? Hoop dat t gezellig wordt en jullie een klik hebben. Ik mag overmorgen!

Fijn dat je hebt kunnen uitwaaien. Soms is dat wel lekker he?

Krijg morgen bezoek en heb vandaag al t eten gekookt. Ben ik wel blij om, heb ik morgen weinig werk.

Ook bij acupunctuur geweest vandaag, hoef van haar niet zoveel melk te drinken! Hihihi, gelukkig, want ik vergeet het en bij veel melk krijg ik allergische reacties. Weer naaldjes in mn hoofd gekregen, energie zit weer op zn plek!

Tot zover!

Geplaatst

we moeten maandag terug komen als het blijft zitten dus nog een week afwachten. ik weet alleen even niet wanneer ik hier weer kom.zal elke keer wel confronterend zijn vrees ik.maar we geven de moed niet op we hebben nog twee cros en dit was pas de eerste icsi. ik heb me nu wel ziek gemeld op het werk even tijd om dit weer door te komen.s6 iedereen

Geplaatst

Hej clau, lijkt me inderdaad ook het fijnst om even niet naar het werk te hoeven!!! Hoop dat het lichaam het zelf op lost, dat lijkt me toch wel het beste!

Goed te horen dat jullie al wel een beetje vooruitkijken, tuurlijk is het fijn dat je nog kansen hebt maar neem wel de tijd om dit een plekje te geven!!

Heel veel sterkte liefs Anouk

Geplaatst

He allemaal

@Clau, Anouk heeft gelijk als ze zegt dat je dit eerst een plekje moet geven. Dat klinkt natuurlijk makkelijker dan dat het is. Ik snap heel erg goed dat dit onderwerp op het forum confronterend zal zijn, we zullen vast allemaal van tijd tot tijd elkaar eventjes gedag zeggen, we weten je profielpagina wel te vinden hoor! Nogmaals sterkte....

@Lala, idd ja, de verloskundige met die gezellige assistente hahaha. Tja, ik ben wel benieuwd, ik verwacht er eigenlijk niet zoveel van, ze zullen mij moeten overtuigen en anders kijk ik gewoon even verder. Ik neem aan dat met 8 weken er geen echo zal plaatsvinden, heb geen idee. Ik moe wel zeggen dat de verhalen van Ilona en Clau niet in de koude kleren gaan zitten. Het is namelijk ook confronterend voor ons allemaal die nog wel op een roze wolk hier mogen zitten. Ik ben natuurlijk ook bang om zoiets te moeten horen als hun dat hebben gehoord, namelijk dat dat onverwachte toch alsnog gebeurd. Ik heb dan ook niet zo goed geslapen afgelopen nacht. Maar dat is dan meteen een goede binnenkomer bij de verloskundige+ ik ga maar eens praten over de angst en over de ellendige aambeien natuurlijk :)

Hoe dan ook we zien wel.... Trouwens Lala, wat ben jij vet gestructureerd met je koken een dag van te voren, volgens mij kan ik veel van jou opsteken! Ga je vaak naar de acupuncturist? Ik ben nog nooit zoiets ondergaan, ben denk ik een te nuchtere poldermeid voor dat soort poespas; helpt het echt?

cu all soon...

Geplaatst

Clau,

We snappen het hoor, dat je hier even niet wilt zijn. Wel fijn dat je ons even op de hoogte houdt. Ik hoop echt dat je het snel een plaatsje kan geven.

Aukus,

Indisch eten is 1) lekkerder als t een dag van te voren gemaakt is en 2) vandaag had ik het dan niet gered. ;) hihi heeft niks met gestructureerd te maken. Hahaha

Ik heb gado-gado gemaakt, en dat is gewoon veel voorbereiden. Ik weet niet of je het kent? Maar het is een koude groente salade met satésaus, dus het is veel groente snijden en voorkoken. Dat kost hewoon veel tijd. Het voordeel is: dit kan je dus een dag of paar dagen van te voren doen. De andere twee gerechten zijn gewoon het lekkerst als ze minstens een dag gestaan hebben. Ik hoef dus straks inderdaad alleen maar op te warmen, scheelt een hoop.

De cske zit nu in de oven, dus strakkies lekker verse cake met choco stukjes en choco glazuur. Jummmmmie!

Ik vind uitgebreid koken af en toe wel fijn. Maar voor twee personen is het vaak veel werk. Als er bezoek komt vind ik t wel leuk, dan neem ik de tijd er ook voor. Sinds ik zwanger ben heb ik veel meer de behoefte aan veel em uitgebreid koken. Heel raar ;)

Geplaatst

Aukus,

Ik heb acupunctuur gehad voor mijn eerste ivf en bij de laatste icsi poging. Helpt het? Geen idee, er zijn namelijk geen harde bewijzen als foto's of iets dergelijks. Ik ben er wel van overtuigd dat het helpt. Al is het maar door te ontspannen. Maar ik geloof wel dat het helpt hoor, wat dat betreft ben ik anders opgevoed, denk ik. Mijn Indisxhe achtergrond, met bijbehorende bijgeloven, zorgt er wel voor dat je opener bent voor andere dan westerse medicijnen. Acupunctuur bestaat als medisch hulpmiddel al veel langer dan de westerse variant in de vorm van medicijnen, en ik gellof ook wel in de gedachte dat het lichaam bestaat uit energie en energiebanen. Dus....misschien mijn nuchtere 'oosterse' kijk op zaken? Hihi

Geplaatst

Aukus ik snap je helemaal, ik ben er ook erg van geschrokken en het heeft mij gister ook erg aan het denken gezet, wat als het bij mij ook zo is... nog 8 dagen en dan weet ik het, maar nu kunnen die 8 dagen mij weer niet hard genoeg gaan... grrr die twijfel toch ook altijd :) heb me voorgenomen er vanuit te gaan dat alles goed is, de hele tijd gaan zitten kniezen lijkt me ook niet goed, maar ooowww wat wil ik graag dat het 21-9 is, dan weet ik het zeker!

Geplaatst

Ik ben blij dst ik morgen weer mag ;)

Melis,

Lekker he? Hihi

Nope, de kwaaltjes lijken minder te worden. En ik lijk steeds dikker te worden. :S

Wel meer witte afscheiding, die ook nog dunner is dan normaal. Schijnt normaal te zijn?

We gaan t morgen zien! Hihi

Cake is klaar, nu glazuur nog ;)

Geplaatst

He allemaal,

Nou de VK is echt helemaal onze type, leuke meid, grappig, nuchter.....dus was meteen die akelige assistente vergeten hahahaha. Ik was wel wat emotioneler, heb flink wat traantjes weg gepinkt, maar het hartje doet het nog! En wat blijkt, volgens de VK kan ik met een gerust hart mee naar een concert van Ingmar zijn band, daar blijft ie heus wel van zitten, dat vind ik erg fijn om te horen. Want 24 september is de release van zijn vinyl plaat en dat wil ik graag meemaken. Zolang ik niet voor de basversterker staat komt het allemaal wel goed!

He en dat Gago Gado klinkt heel erg lekker, heb wat recepten gecheckt en het water liep me in de mond (al is daar weinig voor nodig dezer dagen).... Ik ga vanavond maar de tas informatie doorkijken en dan merk ik het wel weer. Fijne avond iedereen!

gr. aukus

Geplaatst

Fijn dat het allemaal goed ging bij de vk en dat je er een goed gevoel bij hebt!

ik moet er toch nu ook eens een gaan bellen (schaam, t schiet niet op)

En ik ben 24 juli ook naar een concert van Bon Jovi geweest en de uk is toen ook blijven zitten :D

Het zat er dan ook nog maar net whaha maar het eerste concert heeft ie al meegemaakt :D

Geplaatst

Ik heb weer vreselijk veel gegeten! Hahaha maar ik vind t zo gezellig als er mensen mee blijven eten. Is mn opvoeding hoor! Mijn moeder zou boos worden als ik het bezoek (dat minstens twee uur moet rijden) met een broodje kaas naar huis had gestuurd! En een van de. Meiden is vegetarisch, dus gado-gado is dan wel makkelijk ;) veel geoente lekker! Ik vrees alleen dat manlief niet blij met me gaat zijn, ik had er ook spruitjes bij gemaakt, eigenlijk bijna allemaal koolsoorten, dus dat wordt lekker stinken strakkies of morgen :) hihi....en winderig ben ik tóch al hahahaha

Ik ben zoooo benieuwd naar morgen. Ik denk niet dat ik morgen avond nog wat neer kan zetten, want we gaan pas om kwart voor 9 's avonds en het duurt een heel uur, die intake. Ow, ik moet voor vanavond de wekker zetten, we zijn morgen 5 jaar getrouwd ook ;)

We gaan zo nog even pool-biljarten. Tot morgen meiden!

Aukus: goed dat je weer een kloppend hartje hebt gehoord. Blijft spannend he?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden