Ga naar inhoud

Welke 'pampers' vinden jullie het beste?

Wat zijn goede luiers?  

81 leden hebben gestemd

1. 1. Wat zijn goede luiers?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik zou idd ook gewoon de kleinste newborn doen en omdat alles nieuw is zoubik ook voor pampers gaan. Die plas indicatie is erg handig!zou ook gewoon ff een aanbieding afwachten waar je 3 pakken hebt voor prijs van 2 ofzo, als je eens rond kijkt heb je volgens mij bijna wekelijks wel een aanbieding, zo haalde ik het ook!gaat nog al hard in begin!

• Reacties 88
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Wij zijn nu 5 weken onderweg met Sanne.

Begonnen met pampers newborn. (lekker goedkoop op de 9-maanden beurs)

Halverwege een mini uitstapje naar een c1000 proefpakket, maar deze beviel niet.

Hebben nu een pak pampers 2 gekocht, maar die zijn eigenlijk nog te groot.

Nu dus nog eenpak 1 gekocht, maar dan van kruidvat. Deze moeten nog door de keuring heen.

Wel meteen ingeschreven op de aanbiedingensite.

Geplaatst

Hier de 'new baby' pampers. Van KV maar ook van de pampers baby dry krijgen de meiden enorme luieruitslag (echt open billetjes). Rutger maakt ondertussen de baby dry die we al hadden liggen op ;) - die vind ik idd meer/sneller naar urine ruiken.

Wij kopen ze altijd in de aanbieding. Komende week bij de AH weer 3 pakken voor 22,50!

Geplaatst

C1000!!!

Ze hebben nu wel net nieuwe. Ben daar nog niet denderend over. De oude vond ik super.

Wat betreft rompers sluit ik me aan bij de stretch rompers vd Hema. wel wat duurder maar ideaal.

Billendoekjes: aanbiedingen. Soms c1000, maar die zijn zo nat onderin - laatste doekjes. Zwitsal heeft ook mijn voorkeur maar zoooo duur. Pampers vind ik ook nat. Etos en trekpleisterdoekjes zijn ook prima.

Gr. Marjan

Geplaatst

Hier ook pampers new born, maar wil ook zeker de kv luiers eens proberen. Hoor er goede verhalen over hoewel ze voor de nacht net niet lang genoeg mee kunnen heb ik gehoord. Maar dat moeten we dus nog zelf ondervinden.

De doekjes van de Hema schijnen ook prima te zijn, niet te duur.

Ik vind die van zwitzal juist niet "nat" genoeg. Ben nu met een heel pakket doekjes van pampers bezig, die vind ik prettiger omdat ze vochtiger zijn. Maar idd rete duur.

Geplaatst

Hier ook de Kruidvat luiers! Ik vind ze helemaal niet stug,en Jesse blijft er ook s'nachts mee droog. Ik vind ze perfect.

Zwitsal billendoekjes heb ik ook al eens gehad,maar inderdaad; écht duur!

Billendoekjes heb ik ook van de Kruidvat,of Action (de sensitive)

• 2 weken later...
Geplaatst

Wij hadden eerst de pampers uit de aanbieding. Maar nu toch pas overgestapt op kruidvat. Scheelt heel veel en zijn net zo goed. De doekjes eerst van zwitsal. Die blauwe verpakkingen van het kruidvat vond ik stinken. Toen een keer van de lidl een pak meegenomen. Nou, die ruiken heerlijk en zijn dus nu vast recept!

• 3 weken later...
Geplaatst

Pampers vind ik het fijnste. Vooral voor de nacht. Vind de baby dry fijner dan de active fit.

Op KDV hebben ze kruidvast, is wel ok maar ik vind ze erg stug.

We hebben ook de luiers van de action geprobeerd en ook gelijk weer weg gedaan, dat was echt niets

Qua billendoekjes en pampers, ik kijk altijd waar een aanbieding is en dan maakt de prijs niet zo uit tov huismerken. Koop eigenlijk nooit voor de volle mep.

• 1 maand later...
Geplaatst

hoi dames

inmiddels wat meer ervaring met luiers, ik moet zeggen die van KV zijn bij mij afgevallen, vind ze te stug net als die van de C1000, tot nu toe gebruik ik alleen van pampers, de babydry houden Imke erg goed droog maar mijn hemel wat stinken die. Met de normale ervaar ik vrij snel een urinegeur maar die babydry ruiken niet naar urine maar erg vreemd en vies. Komt vast door de een of andere chemische troep die erin zit. Zelfs haar pyama en romper blijven stinken na verschonen en dan de lucht in de babykamer na een nachtje slapen....herkennen jullie dit?

de billendoekjes heb ik ook van pampers, maar heb ze tot nu toe alleen in de aanbieding gehad....

Geplaatst

Heb inmiddels Pampers in huis gehaald, nummer 1 en 2.....en een lading Zwitsal sensitive doekjes. Blijken helemaal niet te ruiken, dat is dan weer jammer!

Geplaatst

Ik ben toch wel erg tevreden met Pampers hoor.

Koop ze in de actie bij Jumbo en lever dan de bonnen in van een bonnenboekje die ik telkens thuis krijg.

Scheelt onwijs veel en betaal daardoor voor een groot pak new born zo`n 6.50, zitten dan volgens mij 56 in of zoiets.

En de billendoekjes heb ik van zwitsal, lekker geurtje en wrijf je goed z`n poepbroeken mee af.

Heb ik ook in grootverpakking gekocht en daardoor niet zo gek duur.

Moet wel zeggen dat ik de reclame`s goed in de gaten houd, gebruik een pak doekjes per week ongeveer.

Geplaatst

Ik vind pampers ook stinken. nr 1 had dat niet, maar nr 2 vind ik zodra er urine in zit een erg stinkend chemisch luchtje krijgen.

Hebben nu ook AH luiers gehad. vond ik ook erg prettig. Heb nu nog een ander merk boven liggen, maar weet even niet uit mijn hoofd welke..

DA doekjes vind JW ene beetje stug, ik heb nog niet getest. Pampers en c1000 doekjes zijn prima.

• 3 weken later...
Geplaatst

Vraagje voor de meiden die de Kruidvatluiers gebruiken...

Heb gisteren een mega luiertaart gekregen met allemaal Kruidvatluiers, zonde als ik ze niet gebruik. Nu weet ik niet welke maat het is, het zijn de luiertjes met schaapjes erop. Iemand een idee?

Geplaatst

Jose, er staat een nummertje op de voorkant als het goed is... Ik kreeg ze ook en wilde juist pampers gebruiken. Ik vond die kruidvatluiers te stug.Nu gebruik ik ze toch afgewisseld met pamertjes want Linck krijgt een rood bilnaadje van pampertjes en dat gaas plakt soms vast aan zijn kontje... Aaaaaaccchhhhh....!!! HihihiNu dus sinds ik ze afwissel nergens meer last van (ik verschoon echt megavaak, hij poept nogal vaak nl ) en ze passen wel mooi hoor moet ik zeggen!!!Succes!!!

Geplaatst

Hmmm het schijnen niet de kv luiers te zijn! Iemand die weet welk merk het wel is? Met schaapjes erop, simpel luiertje? En bevallen deze?

Geplaatst

Sorry, even off topic.....

Zjoediezzz,

Gebruik je sudocreme o.i.d?

Ondanks dat Mijke nu geen rode bilnaad heeft blijf ik een heel dun laagje op haar billen en tussen de bilnaad smeren zodat ik de ontlasting makkelijker van haar billetjes af kan krijgen.

Geplaatst

Hoi wish,Ik gebruik van zwitsal de zinkzalf maar dan maar 1 a 2 keer per dag... De kraamhulp zei dat je dat niet te veel moet smeren voor wanneer hij echt rode billen zal hebben... Anders heb je dan niets meer om er tegen te gebruiken was haar argument.Ik merk dat bij de pampertjes de bv ontlasting zo hard in het luiertje trekt dat het een soort van aan zijn billen droogt en plakt... Misschien toch iets vettigs er op smeren, maar het moet natuurlijk niet zijn huid afsluiten...Bij die kv luiertjes is het minder... Ik wissel nu af en Linck zijn naadje is minder rood! Hihi... Arm kind dat ik hier zijn prive delen aan t bespreken ben!!! HahhaThnx voor je reactie!Liefs, judith

Geplaatst

Jose: ik heb ff luier met blauwe schaapjes ge-googled en dit kwam ik tegen:

Het merk is Bumblies. Je kan deze kopen bij de jumbo en plusmarkt De Bumblies luiers zijn ook te koop bij Deen, Dekamarkt, Nettorama, Vomar, Hoogvliet, Spar, Poiesz (Friesland), Jan Linders (Limburg), Attent, Meermarkt, Golff en Sligro

Misschien heb je dr wat aan?

• 2 weken later...
Geplaatst

Bij de KV luiers staat ook erop of het kruidvat luiers zijn en als het goed is in het midden het getal van welke maat!

En kruidvat maat 2 heeft aapje en 3 beertje.

Geplaatst

Afgelopen week ben ik bij onze supermarkt (Jan Linders) de budget pampers tegen gekomen, simply dry heten ze en ze zitten in een oranje verpakking. Ze zijn wat dunner dan de baby dry en voldoen goed. Ik heb ze tot nu toe wel alleen overdag gebruikt en dan 's nachts de baby dry. Volgens mij zijn ze ook te koop bij de Etos.

• 3 weken later...
Geplaatst

Eindelijk kan ik erover meepraten haha....inmiddels ervaring met Pampers. De Pampers mt. 1 zijn gerestyled ( schaapje erop) en ik vind deze erg stinken naar urine, de versie hiervoor vond ik veel aangenamer.

Er waren toch mensen goed te spreken over de Kruidvatluiers?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden