Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

joo rot voor je dat deze punctie ook weer is tegen gevallen nu maar hopen op een mooi resultaat!

iggie niet al te bang zijn mischien valt jou punctie wel mee ikzelf vond het reuze meevallen ik hoop dat jij het ook zo ervaart

liminous morge testen of had je vandaag al test gedaan laat je het weten?? ben benieuwd ik kan me ook maar niet inhouden ik mag vrijdag testen van me vriend haha heb hem toch zo ver gekregen en dan zit ik ook al op dag 12 dus kan het wel he als ik nog niet ongi ben geworden ben nu iedere dag bang dat ik het ga worden ....

Iwish leuke naam ;) welkom op het wachtbankjee...

• Reacties 957
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi meiden,

Mag ik ook op deze bankje wachten ?, 1 okt TP met 1 cryo.

Okt 2008 Linker eileider verwijderd.

Feb 2011 BBZ per ambulance met spoed naar ZH, rechter eileider ook verwijderd.

Juni 2011 eerste gesprek IVF

26 ags start decapeptyl

11 sept start puregon

16 sept eerste echo en bloedprik

19 sept tweede echo + bloedprik

23 sept derde echo + bloedprik

28 sept punctie 4 eiblaasjes geoogst

30 sept 3 zijn goed bevrucht

1 okt bij VU TP 1 cryo, 2 cryo´s ingevroren.

13 okt eerste bloedtest...(duimen, duimen)

Geplaatst

jeetje lee je maakt het wel spannend, ben benieuwd hoe het met je gaat!

welkom iwish en jesse72

@ shirley hoe was de punctie? hoop dat het jou mee gevallen is en dat ze een hoop eitjes hebben geoogst!!

@ limburgsemeid : al getest????

ik voel me gelukkig wel wat beter dan gister, heeft iemand dat ook gehad dat de twee puncties totaal anders aanvoelden, ook daarna veel pijnlijker..

vandaag gebeld voor de uitslag, 5 van de zes bevrucht, :-) ben zo benieuwd of ze nu goed aan t doordelen zijn, duim duim duim.

morgen tp, spannend!!

liefs jo

Geplaatst

Punctie

11 oktober - Shirley

13 oktober - Iggie

:myfignerscrossed:Terugplaatsing:myfignerscrossed:

1 oktober -jesse72

10 oktober -iwish

11 oktober - twinkelstar

12 oktober - jo1978

13 oktober - Simone76

14 oktober - Shirley

16 oktober - Iggie

:goodluck1:Testen!!:goodluck1:

2 oktober - purple1982

2 oktober - Bloempje80

4 oktober - Mommysoonihope

4 oktober - Maaikie

7 oktober - mijnbaby

7 oktober - setje

8 oktober - Joekie

9 oktober - Lee

12 oktober - mama27

13 oktober - Limburgsemeid

13 oktober - jesse72

17 oktober - Liminous

17 oktober - Mywish

19 oktober - annemarie84

21 oktober - Suuska

23 oktober - Jessica

24 oktober- iwish

25 oktober- twinkelstar

26 oktober - jo1978

27 oktober - Simone76

28 oktober - Shirley

30 oktober - Iggie

Geplaatst

Hey meide.

Jo wa erg dat je zo"n last hebt gehad van de puctie, hopen dat je straks mooi test in handen hebt en dat je niet nog een x hoeft.

Wel goed dat 5 van de 6 eitjes bevrucht zijn super zeg ,op naar cryo's.

Wij hebben icsi in eigen cyclus dus ik krijg helemaal geen pijnstilling,ik vind dat ook de 1 x doet het meer pijn dan de ander.

Shirley wat sneu dat verhaal met je broer jullie moeten zoveel moeite doen en zei gaan ermee om of het niks is ja echt niet tof.

Ik hoop dat je straks ook een posi test in je handen mag hebben en hun het goeie voorbeeld kan geven;)

Scorpio wat balen zeg van het ziekenhuis ze kunnen je toch ook in het weekend laten komen deze poging is dan toch niet voor jullie zei hebben fout gemaakt!

Limburg al gestest spannend succes ik duim heel hard.

Alle nieuwe welkom en die testen mogen toi toi toi en die punctie hebben heel veel succes, die nega getest hebben heel veel sterkte

Liefs Jessica

Geplaatst

Jesse welkom!

Jo, wat een mooie score zeg! Hopelijk gaan ze mooi doordelen en heb je morgen een tp van een topper!

Ik vanmorgen heel eigenwijs op wd7 een testje gedaan en hartstikke negatief.. Zijn er mensen die ervaring hebben met vroeg testen en die daarna toch nog positief getest hebben?

Geplaatst

Hee liminouss toch getest was echt benieuwd na je uitslag maar nu durf ik helemaal nie meer vroeg te testen haha maar het is nog vroeg mischien gewoon te vroeg..je hebt nog een week

Xxx mywish

Geplaatst

Haha tegen beter weten doe ik het toch iedere keer weer.. Ik weet ook wel dat het nog niets hoeft te zeggen maar toch hoop je op een streepje, hoe vroeg ook..

Las net van iemand die had op wd7 een negatieve test en op wd8 een positieve.. Maar goed, voor nu hou ik me 2 daagjes rustig en dan zien we wel weer verder als mn ongi er dan nog niet is..

Geplaatst

heey liminous

jij gaat dus donderdag testen ik als ik nog niet ongesteld ben geworden vrijdag..

word steeds zenuwachtiger hoe dichterbij de datum ik kom .. heletijd checken of ik niet ongesteld ben geworden pfff word er gek van

nog 6 dagen morgen en dan kan ik testen op het ziekenhuis dan is het dag 16 dus ga vrijdag testen dan is het dag 12 maybe is er dan wel wat te zien

ik hoop het in iedergeval ...

xxxmywish

Geplaatst

heey limburgsemeid je bent er bijna... nog 2 dagen goed van je dat je helemaal niet getest hebt dat wou ik ook doen maar ben nu al zoo zenuwachtig dat ik mischien vrijdag ga testen..

ik ken het gevoel dat de tijd nie voorbij gaat denk dat meer dames hier daar last van hebben ..

ik moet nog 7 dagen pfff haha

xxxmywish

Geplaatst

Jo1978: Wat een goed nieuws zeg! Hopelijk heb je straks een plakbeebje in je buik :)

Lee: Hopelijk is alles goed met je en heb je een positieve test al in handen gehad!

Minous: Hoe werkt dat eigenlijk? Ze halen dan 1 eitje weg met een punctie??? Ik hoop zeker dat wij het goede voorbeeld kunnen gaan geven : )

Liminous: eigenwijsje, hahahaha. Kan het me heel goed voorstellen hoor. Maar ik denk zelf dat het echt nog te vroeg is. Iedereen is anders en misschien duurt het bij jou gewoon langer tot je hcg waarde hoog is. Daar gaan we gewoon voor : )

My wish en Limburgse meid, nog heel even geduld en heeeeeeel veel sterkte daarmee want wat is het toch moeilijk!

Pfewwwww de punctie zit er gelukkig weer op. Het was erger dan vorige x maar alles voor het goede doel : ) (ik had het dus ook jo) Er zijn uiteindelijk 15! goede eitjes gevonden. Ben er super blij mee. Het zaad was alleen niet zo goed. Ondanks alle vitamine en big daddy pillen. Denk dat mij vriend zijn weerstand toch niet helemaal lekker zit. Ook de bewegelijkheid was niet echt je van het. Maar ik vraag me af of dat uitmaakt met icsi??? NU maar hopen dat er 15 goede zaadjes uitgepikt zijn en we gaan voor minimaal 3 emmy's hoor al ben ik met 1 ook al superblij. Als er maar een terugplaatsing is. Vrijdag om 0930 bellen.

Kreeg net een sms van een collega: Onze lieve heer moet zich diep schamen als hij de kans laat lopen de wereld een stukje beter te maken met een moedertje als jij. Nou jullie begrijpen dat ik flink heb zitten janken, wat een lief smsje en dat van een man, hahaha!

Geplaatst

Punctie

13 oktober - Iggie

:myfignerscrossed:Terugplaatsing:myfignerscrossed:

1 oktober -jesse72

10 oktober -iwish

11 oktober - twinkelstar

12 oktober - jo1978

13 oktober - Simone76

14 oktober - Shirley

16 oktober - Iggie

:goodluck1:Testen!!:goodluck1:

2 oktober - purple1982

2 oktober - Bloempje80

4 oktober - Mommysoonihope

4 oktober - Maaikie

7 oktober - mijnbaby

7 oktober - setje

8 oktober - Joekie

9 oktober - Lee

12 oktober - mama27

13 oktober - Limburgsemeid

13 oktober - jesse72

17 oktober - Liminous

17 oktober - Mywish

19 oktober - annemarie84

21 oktober - Suuska

23 oktober - Jessica

24 oktober- iwish

25 oktober- twinkelstar

26 oktober - jo1978

27 oktober - Simone76

28 oktober - Shirley

30 oktober - Iggie

Geplaatst

Hallo allemaal!

Ik kom me ook weer eens melden!

Even in het kort mijn geschiedenis: In mei/juni eerste poging ICSI gedaan, die niet gelukt is, maar wel 10 cryo's heeft opgeleverd.

In augustus een eerste cryo terugplaatsing gedaan (in eigen cyclus), die helaas ook niet gelukt is.

Vorige maand zouden we weer een cryo terugplaatsing hebben, maar onderweg naar het ziekenhuis werden we gebeld dat ze het allebei niet overleefd hadden.

Nu heb ik morgen weer een terugplaatsing. Tenminste... Als ze het ontdooien overleven...

Ik ben zo bang dat we morgen weer onderweg naar het ziekenhuis zijn (wij wonen in de randstad en zijn onder behandeling in Gent) dat het allemaal niet doorgaat... :-(

Geplaatst

wauw shirley wat een goed resultaat!!

mag je vrijdag pas bellen of er bevruchting plaats heeft gevonden? super spannend allemaal weer..

zag dat we aardig gelijk oplopen, augustus eerste icsi, en geen cryo's over,

en nu de tweede poging, we gaan het bankje groen maken.:-)

en inderdaad wat een lief berichtje!

liefs jo

Geplaatst

Liedje: Dat mag je geen 2e x overkomen hoor. Van het beste uitgaan, moet goedkomen deze keer!

Jo1978: We hebben inderdaad een beetje dezelfde data's, kunnen we elkaar goed steunen in deze slopende tijd. En moeten we allebei maar gewoon groen kleuren deze maand :) Daar gaan we voor!

Geplaatst

shiley wat lief sms je ik hoop echt voor je dat jullie het goeie voorbeeld mogen geven.

Ja je krijgt maar heel weinig hormonen dit x maar 2 spuiten gehad en toen was mijn eitje al 18 en die halen ze dan weg.

Ik ben aldoor een beetje duizelig kan wel van de spanning komen denk ik laten we het daar op houden.

Liedje ik zal heel hard voor je duimen

we gaan dit bankje over treffen;) iedereen heel veel succes

Liefs Jessica

Geplaatst

Hoi meiden,

Even een dagje niet geweest en heb heel wat te lezen. Gezellig!

@ Jo1978, Wat kloten dat je punctie zo pijnlijk was! Maar een goede bevruchting en daar gaat het om! Heel veel plezier morgen bij de TP.

@ Shirley27, Das ook even slikken voor jou en je familie! Denk je dat ze een goede kans maken om samen voor het kindje te kunnen zorgen? Hoe oud is je broertje? WOW wat een lief smsje zeg! Ik liet ook een traan toen ik hem van jou hier las!

@ Scorpio71, HUH? Maar dat is toch raar? Dat je niet in het weekend terecht kan! Ik loop ook in 2 ziekenhuizen die samen werken. De echo's zijn in Meppel en de punctie en terugplaatsing in Zwolle. Ook als we voor een echo in het weekend moeten komen, moeten we in Zwolle zijn. Heb je dit al vaker mee gemaakt of van anderen gelezen?

@ Iggi, leuk jij ook op de lijst, hij wordt steeds langer. Welkom! En toi toi toi voor donderdag!!!

@ Liminous, wachtdag 7 is ook wel erg vroeg hoor,.. wat niet is kan nog komen! Morgen zit ik op dag 7 :)

@ Limburgsemeid, knap dat je nog niet getest hebt! Gebruik je ook utrogestan?

@ Liedje, ik zat samen met jou op het augustus bankje. Ik lees dat je onderweg gebeld werd dat je TP niet doorging? Wat naar voor jullie. Heel veel su6 morgen!

Hier gaat het nog steeds goed, omdat ik progynova gebruik kan ik niet ongesteld worden. Dat geeft echt veel meer rust, Scheelt heel wat broekloeren!

Morgen is de eerste week voorbij. Toch best wel snel gegaan. Ik denk dat ik zaterdag of zondag een test ga doen dan zit ik op wachtdag 10/11.

Nu slapen, morgen een moeilijk gesprek met mijn stagiaire en daarna shoppen met mijn collega's voor het werk.

Geplaatst

Liminous en MyWish,

ik heb sinds tp al 3x getest en alle drie waren negative, ik weet het niet zeker, ik zag het wel daarna heel licht, vaag roze streepjes voorschijnt. Laatste getest was gister dus 2 dgn voor mijn eerste test dag en was ook negative, ik was gister best wel down. Toen mijn man zei, het is nog niet allemaal zeker, dat ik moet tot mijn testdag wachten(donderdag dus). Ik ben wel nog heel vaak misselijk en het laatste tijd last van hoofdpijn, zijn dit toch goeie teken ? ik durf echt niet te zeggen.

Dus meiden, we gaan er voor groene wachtbankje, ik wens jullie allemaal allerbeste. En iedereen met negative test, heel veel sterkte.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden