Ga naar inhoud

Uitgerekend in juli 2012!

Aanbevolen Berichten

• Reacties 4,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ha Ha zitten jullie nu gewoon over voetbal te l.. Len.

Met mij gaat het goed hoor, heb vanavond alleen wel ff de waterlanders de vrije loop gelaten hoor.

Had aandrang om " af te gaan" maar ben jankend vd wc af gegaan. Au au au.

(Sorry voor details).

Y ligt trouwens niet in n couveuse hoor maar op zelfde zaal als couveuse kindjes en wordt in de gaten gehouden qua temperatuur en via infuus krijgt ze glucose en vocht toegediend.

Vandaag had ze niet zo'n goede dag ze is de hele dag misselijk geweest en had niet zoveel honger (wel zuig behoefte en beetje wat ze dronk kwam helaas weer terug)

Ze moet gewoon ff bijkomen mijn poppetje.

Heb haar vandaag met behulp vd zuster verschoond... :-))))

ze is zo klein en heeft n hele pimpelpaarse linker bil (die heeft ff klem gelegen tijdens de bevalling).

Ik niet t idee dat ik hier geleefd word hoor meiden ik kan elk moment bij Y gaan kijken en personeel is vreselijk aardig en behulpzaam. Ik zou eigenlijk naar huis mogen maar wil graag bij mijn meisje in de buurt blijven.

Mis wel mijn vriend hoor ...(snik).

Nou weer n dag voorbij (werd net wakker vd kou dus deken gevraagd en 2 paracetemol) dus ga zo weer slapen.

op naar weer een mooie dag.

Eer

Geplaatst

Weet je eer ... Voor mij nog maar ook heel kort (27 uur voordat ik aan het infuus mag) voordat wij de kleine in onze armen mogen houden!

Ze wordt ongeveer 5 à 5,5 pond geschat net zoveel als jou meiske!

Hoop zoooo dat ze verder gezond is?

Vind het best wel eng/spannend!

Shanna

Geplaatst

eer fijn dat het persooneel zo behulpzaam is, dat scheeld al een stukje!

hoe voel je je verder?

En Quin hoe gaat het met jullie?

@shanna morgen jou dag, spannend! gek idee he dat jullie het weekend jullie kindje kunnen vast hounden :-)

Ik moest eigelijk nog 1 week werken voor mij verlof, maar heb mij ziekgemeld slaap al de hele week haast niet, heb buikpijn en rugpijn net of dat ik ongesteld word

en misselijkheid is weer terug.

dus ik dacht laat ik eens even rusig aan doen gaan doen. Hopelijk helpt het!

rustig aan doen allemaal

Geplaatst

meiden, niet jaloers worden!

(of misschien toch wel een beetje :tongueP: )

ik ben net even langs geweest bij Eer en haar dochter Yentl !

Heel erg leuk om Eer in het echt te ontmoeten

en Yentl is echt een prachtig mooi klein meisje, je zou de hele dag naar haar kunnen kijken.

Eer ik hoop dat je dat binnenkort ook de hele dag mag doen als ze mee naar huis mag!

Veel liefs Danielle

Geplaatst

Sas dat klinkt verdacht hoor rugpijn, misselijk en gevoel alsof je ongesteld word. Dat zou ook gewoon de aankondiging kunnen zijn van je baby hoor!!!

shanna jeetje wat wordt het spannend voor je ... Nog een nachtje en dan mag je los :-)

je kan het vertrouw op jezelf en je oerinstinct..

Eer

Geplaatst

Eer: wat sneu dat Yentl misselijk en paars is. Hopenlijk knapt ze snel op!

Daantje: lief dat je op kraambezoek bent geweest!

Sas: goed van je om je ziek te melden als het niet meer gaat. Even rustig aan doen! Was de kleine bij de laatste controle al ingedaald? Want je klachten lijken op indalingsweeen. Hoop niet dat het voortekenen zijn voor de bevalling, dat is nog veel te vroeg hoor.

Shanna: laatste dagje, geniet ervan en pak je rust!

Quin: hoe gaat het met Liam? Dikke knuffel voor hem en voor jou!

Ik doe vandaag lekker een dagje niks. Na mijn ontbijt ben ik om half negen weer in bed gekropen, en ik werd om half 12 wakker. Heerlijk!

Geplaatst

Shanna, zet hem op meid nog 1 dag en dan kan ze er zijn.

Eer, naar om te zien hè als ze zo misselijk is. Geniet nog even van de verzorging als je thuis bent gaat het ook heftig worden met op en neer reizen. Ben je al begonnen met kolven of doe je flesvoeding.

Onze kleine man is gister weer aan de toeters en bellen gegaan hij was zo moe om alles op peil te houden dus ze hebben hem zetje goede richting opgegeven. Zelf heb ik gister alleen maar gehuild zat er zo door van alles.

Vanmorgen ging hij wel weer lekker en deed ook zijn oogjes knipperen net of hij wilde zeggen paps en mams ik ben er weer. Ach zo lief manneke ben nog nooit zo verliefd geweest;-)

Achter af gezien begon het bij mij ook met rugpijn en draaiend gevoel op de maag. Dus wees alert dames.

Jessi

Geplaatst

Jessi, gaat een ks worden? Is ook heftig hoor met herstel.

Meiden geniet nog even van de beebs in de buik en laat ze zo lang mogelijk in hun hotelletje zitten.

Liefs Quin

Geplaatst

Hoi Dames

De spanning loopt hier steeds meer op.

Het is allemaal zo onwerkelijk.

Manlief is thuis... hoeft nu dus niet meer te werken.

Zo nog even de laatste boodschappen doen.

De hond nog even wassen.

Nog een keer dit..nog een keer dat...

Je bent er zo bewust mee bezig.

Vanmiddag was mijn laatste middagdutje...voor dat ons meisje er is.....zo'n raar idee.

Dat plannen van te voren is wel vreemd hoor!

gr. Shanna

ps respect hoor voor je Quin...ik vind dat je je heel sterk houdt. Kan me zo voorstellen dat je het te kwaad krijgt. Je had het allemaal zo anders voorgesteld, he!

Eer mag je vandaag naar huis?

Geplaatst

Sandra: jaaaa, eindelijk verlof! Geniet ervan!

Shanna: raar idee inderdaad dat dit jullie laatste middag samen is. Morgen is het zover. Ik hoop dat je vannacht nog een beetje kan slapen ondanks de zenuwen.

Geplaatst

@ Daantje wat leuk dat je op kraambezoek bent geweest!!

@Quin fijn dat het vandaag weer wat beter gaat, hopelijk blijft het zo vooruit gaan

@sandra heerlijk verlof!!!! geniet ervan :-)

@eer wanneer kunnen jullie naar huis, of is het nog niet bekend??

@jessi wat lekker dat je nog hebt kunnen slapen tot 11:30,

de baby was al wel ingedaald zij de vk maar nog niet helemaal, dus dat zou het wel zijn dan.

we doen lekker rustig aan.heb mij ziek gemeld en mijn verlof is ook ingegaan, Geeft wel wat rust nu

@shanna jullie laatste avondje samen, hopelijk slaap je vanacht nog een beetje.

heel veel succes morgen en zet hem op!!!

Geplaatst

Sas, heel goed dat je de beslissing hebt genomen je ziek te melden!

je moet echt aan jezelf en de kleine denken. Rust is heel belangrijk voor jullie allebei!

Shanna, wat spannend allemaal!

lijkt mij zo'n raar idee om echt bewust mee te maken, al die "laatste" dingen voordat de kleine komt.

maar helemaal geweldig natuurlijk dat je niet meer zo lang hoeft door te lopen met al je pijn en klachten die je nu hebt.

de laatste uren zijn in gegaan!

heeeeeeeel veel succes

Jessi, lekker ontspannen na een dagje niks?

heb je al iets gehoord over het gesprek met de orthopeed? Of komt dat later pas.

hij zal het beste weten wat al die oerkrachten met je rug zullen doen.

Quin, natuurlijk ben je af en toe een emotioneel wrak als je kleintje weer aan aale apparatuur moet! En wat een energie zal het jou kosten om alles te kunnen doen!

gelukkig gaat het dan vanochtend weer beter met Liam!

die knipperende oogjes waren gewoon speciaal voor jullie!

Sandra geniet van het vrij zijn en het niet meer werken ( ook niet stiekem ermee bemoeien hè? )

Iggie hoe is je drukke dag gegaan? Was je teamuitje nog gezellig? Iedereen blij je nog weer even te zien?

Chantal, hoe is het met al het vocht in je voeten? Ben je al bij het zh geweest?

Geplaatst

Hoi hoi, ff snel ga zo y voeden. Quin ik kan geen borstvoeding geven heb nl. 10 jaar geleden mijn borsten laten verkleinen dus alle klieren zijn doorgesneden.

Daan nog onwijs bedankt voor het leuke jurkje en mini vestje. Trouwens ook bijzonder dat we elkaar ontmoet hebben. Gelijk vertrouwd.

Morgen ga ik naar huis en Y zal denk ik nog even moeten blijven maar ze doet het echt al stukken beter ze is van de monitor af en ligt in een "normaal" bedje.

Quin ik heb vanmorgen ook zitten huilen bij mijn moppie hoor ... Je voelt je zo machteloos als je kleintje pijn heeft , heel herkenbaar laat t lekker gebeuren huilen lucht mij altijd wel op.

Meiden Y heeft vast honger... Ik moet gaan.

Eer

Geplaatst

Hi All,

Eer en Quin, toch vervelend dat jullie nu zo zware tijd door moeten maken. Naast dat jullie snel naar huis kunnen, hoop ik dat de kleintjes jullie snel volgen.

@ Sandra: lekker hoor nu ook verlof. Volgens mij alleen Daantje nog niet

@ Daantje; mijn dag is een beetje in duigen gevallen. Controle liep vanochtend behoorlijk uit. Vriendlief was gisterenavond samen met een vriend laat en dronken thuis gekomen. Hij lag lekker naast mij te ronken, was niet wakker te krijgen en dan ook nog eens die alcohol lucht. BAH!! Maar kon ook niet in de woonkamer gaan liggen, aangezien daar die vriend lag. Oftewel ik was vandaag helemaal naar de klote (sorry voor het taal gebruik). Ik baal er ontzettend van dat ik nu niet in staat was om naar het teamuitje te gaan. Eigelijk de hele middag liggen slapen, terwijl ik mij er zo op verheugd had om weer eens echt onder de mensen te komen. Voor zondag heeft vriendlief al aangegeven om niet meer zoveel te drinken en dat hij ook in de woonkamer gaat slapen.

@ Shanna, Jij meis morgen heel veel succes en ook plezier. Dat het een makkelijke bevalling mag worden. Mag de kleine trouwens meteen mee naar huis of zit je nog onder de 37 weken?

Waarschijnlijk weer dames vergeten, sorry, maar nu ga ik weer lekker mijn bedje in:-)

Lfz Ig

Geplaatst

Hoi iggie,

Het is nu zooooo spannend. Gaan nu nog film kijken.

Slapen zal toch niet echt lukken!

Als het goed is mag de kleine meteen mee.

Maar wat ik begrepen heb mag ik zaterdag pas naar huis, vanwege de meds die ik de laatste week gebruikt heb.

Verder maak ik mezelf een beetje zorgen om het gewicht. Als ik dan lees dat dochtertje van eer het gewicht heeft dat waarschijnlijk onze meid ook zal hebben, maak ik me wel zorgen!

We zullen zien morgen!

Gr. Shanna

Geplaatst

Meiden hier nog ff een tip van mij:

gooi in je ziekenhuis tas lekker een rol wc papier ... Ik word hier gek van dat schuurpapier op mijn pijnlijke litteken en op mijn aambeien. Niet te harden die goedkope "shi.."

Shanna nogmaals suc6 en komt helemaal goed. Y heeft t alleen maar moeilijk vanwege haar heupje en blauwe bil.

Ze kan zich prima op temperatuur houden dus don't worrie. Die last vd heup komt door de stuit bevalling en de bekkenbodem spier van mij ... Die bleek van staal te zijn (15 jr paard gereden).

Meiden ik ben moe en ga lekker slapen.

Eer

Geplaatst

Shanna, go for it. Zal aan je denken.

Eer, op zich niet vervelend geen borstvoeding en het scheelt een hoop stress.

Hier alweer aan het kolfen en na een bevalling voel je je alles behalve charmant zit ik nog eens met de toeters op de tiet voor mijn mans neus;-) maar alles voor L nu.

Hoop dat Y snel mee mag als ik hoor hoe goed ze het doet.

Geef haar maar een knuffel van ons.

Liefs Quin

Geplaatst

Shanna,

Als het goed is heb je net gebeld en weet je of je je nu mag melden.

In iedergeval heel veel succes vandaag!!!

Breng je ons op de hoogte vandaag?

Geplaatst

Shanna JOUW DAG vandaag ik denk aan je. Zet hem op en girl's power !!!

liefs eer

Met de rest vd meiden ook alles goed?

Ik kan jullie wel vertellen dat ik zo blij ben dat ik alweer zo lekker mobiel ben loop hier nog net niet te rennen over de gang maar voel me wel alweer top "fit" wat gaat dat snel, heerlijk.

Quin diep respect voor jou hoor!! Borstvoeding geven is prachtig geniet jij maar voor mij maar vergt een boel tijd en geduld. En dan nog op en neer sjeesen van en naar t zh... Respect.

En ja je (.) (.) die groeien mee en zullen best pijnlijk zijn en dan die compressen erop not sexy.

nou voel ik me helemaal niet sexy hoor met mijn slappe buikje en kraamverbandjes in maar goed komt wel weer.

Ga zo mijn kamer "ontruimen" , eten, douchen en voeden en dan lekker naar huis.

Eer

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden