Ga naar inhoud

Uitgerekend in juli 2012!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Chantal: wat een gedoe, ik kan me voorstellen dat je dit echt helemaal zat bent. Heb je nog geen afspraken gemaakt met je gyn over wanneer ze gaan inleiden? Ik hoop echt voor je dat de weeen doorzetten en je geen week meer hoeft te wachten.

Shanna: rare fase nu he dat jij al bevallen bent en wij er zo naar uitkijken? Ik ben benieuwd of ik mijn buik straks ook ga missen, je hoort t wel vaak van pas bevallen vrouwen. En die kilo's meid, maak je daar nog niet druk om. Over twee maandjes ofzo gaan we gewoon een collectieve poging doen en elkaar steunen. Of collectief die weegschalen vernietigen :-)

Wat sneu dat Nore nog niet sterk genoeg is om door te drinken, dat moet echt slopend zijn voor je! En slaapt ze helemaal niet in haar wiegje, of alleen 's nachts.niet? Anders de kinderwagenbak proberen?

Beterschap met Nina! Hoe vindt ze het dat ze nu grote zus is?

Iggie: leuke dag gehad aan het strand?

Sandra: weet je al wat meer over je infectie?

Daantje: eindelijk verlof of moet je morgen nog werken?

Quin: hoe gaat het met jullie kereltje? Mag hij morgen naar huis? En trek jij het nog allemaal?

Andere dames: sorry als ik jullie vergeet, vind het lastig om terug te lezen op mijn mobiel en kan niet alles onthouden!

• Reacties 4,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Chantal ik voel met je mee.....maar laat alsjeblieft de kleine nog minimaal een week in je buik zitten ok? Dat is echt veel beter.

Doe het echt rustig aan.

Jessi 79 Nore slaapt bij ons in bed tussen mijn man en mij in.

Nina vindt het super om grote zus te zijn. Ik ben zo trots op haar hoe ze met haar zusje omgaat. Echt een wereld meid. Mijn meisje!

Zo heerlijk om het te zien. Liggen we met zijn drietjes in bed. Mama met Nore, Nina met pop (haar baby). Samen tv te kijken. Of zoals vandaag Nina in mijn schootje liggend samen naar Nore te kijken. Zo bijzonder om dit mee te mogen maken.

Laatst kwam vaderlief de kamer in. ...eh eh..nee nee..Papa moest de kamer weer verlaten van Nina. Wij meiden onder elkaar moesten alleen op de kamer! Onze kleine directeurtje!

gr Shanna

Geplaatst

Nog meer nachtbrakers actief? Ben mn bed maar uit gegaan want ik kan toch niet slapen. Wordt knettergek van de jeuk op mijn onderbenen. Heb sinds een paar dagen 's avonds en 's nachts last van zwangerschapsjeuk, PUPPP denk ik. Benen zitten helemaal onder de uitslag en niks helpt. Overdag heb ik er geen last van, dus ik ga morgen mn slaap maar inhalen. Op de bank slapen werkt niet met twee katten die dan op me gaan liggen. Gaaaappppp.....

Geplaatst

Hier nog een nachtbraker. Kan niet slapen. Wil wel, maar lichaam werkt niet mee. Vandaag een heerlijke dag op het strand gehad met mijn collegas. Stom van mij, maar een beetje te laat gemaakt. Daar pluk ik nu de vruchten van. Daarnaast nu weer weeen. (buik en rug). Ik begin zowaar een patroon

te ontdekken. Om de dag komen die dingen, zonder door te zetten.

@ Jessi, jeetje wat vervelend die jeuk, net als of je al niet genoeg ongemakken aan het einde hebt. Is er wat aan te doen?

@ Chantal, Jeetje wat een heftig dagje. Wel goed dat de navelstrengdoorbloeding niet verder is verzwakt. Maar probeer de kleine nog 5 dagjes binnen te houden. Dan ben je 37 weken en mag de kleine ook mee naar huis. Hoe is het verder met je suiker?

@ Shanna, wat lief hoe jullie in bed liggen. Lijkt me zo gezellig:-)

En het is idd raar, jij die al kan genieten van de kleine en wij die aan het klagen zijn over de laatste loodjes. En geloof mij, op dit moment wil ik niets liever dan van die buik af en weer eens lekker kunnen slapen. Maar ik weet ook dat ik straks die buik weer mis. Zo dubbel allemaal.

Nou ik ga een poging doen om weer wat slaap te pakken. En anders net als Jessi morgenmiddag. Voordeel is dat ik morgenochtend Yoga heb, meestal ben ik dan na zo n sessie wel errug relaxed. Dat zal vast helpen om in slaap te komen.

Slaap lekker allemaal.

Lfz Ig

Geplaatst

pfff hier ook alweer veelste vroeg wakker, 4:45 kan niet echt een houding meer vinden bed....

@chantal wat een gedoe zeg!! hopelijk blijft de babt nog eventjes zitten, en komt ze volgende week dan kunnen jullie idd lekker naar huis samen!

@Quin hoe gaat het met jullie?

@shanna wat lief hoe je dat beschijft met je dochters, heerlijk genieten!!

Hoe is het met Nina? opgeknapt of nog steeds koorts?

Geplaatst

Blij dat ik niet de enige nachtbraker ben :-)

Uiteindelijk hielp de verkoelende voetengel met menthol even, en heb ik nog een paar uur geslapen. Nu weer wakker van de jeuk.

Iggie: volgens mij helpt alleen bevallen er echt tegen... Balen dat je weer weeen had, maar wel een leuke stranddag gehad dus.

Stamcellen uit de navelstreng opslaan lijkt me heel mooi, maar is ontzettend duur bij die commerciele bureau's. En doneren kan volgens mij alleen bij enkele ziekenhuizen in de randstad, hier in ieder geval niet. Jammer.

Sas: nog een beetje kunnen slapen?

Geplaatst

jessi helpt een lekker bad niet?? lijkt mij erg vervelend die jeuk! en al helemaal als het je uit je slaap haalt.

fijn dat je nog wel hebt kunnen slapen.

Ik heb ook nog even kunnen slapen, gelukkig!

Ik heb eigelijk nog nooit gehoord om stamcellen op te slaan of te doneren? ga ik eens over lezen!

Geplaatst

Heb nog even gegoogled naar het doneren van navelstrengbloed (niet-commercieel dus). De Sanquin navelstrengbloedbank ( waar ze de stamcellen opslaan) zit in Leiden, en werkt alleen samen met de zh in Leiden, Haaglanden en Amsterdam. Voor mij dus geen optie, maar wellicht voor Iggie wel?

Geplaatst

Hier even ego bericht.

L mag mee naar huis. Nu druk met alles nog even snel regelen thuis. Kraamburo bellen krijg nl nog 15 uur.

Dan kunnen wij eindelijk beginnen met genieten.

Eer, dat is echt een slecht bericht van je mannetje, kan hij er mee omgaan?

Geplaatst

Quin! Yeah!!!! Tijd voor feestje!

Ff ego, tot zover negatief voor clamydia, wel nog extra kweek gedaan. Veel schimmel ontdekt (duh)

Dus na het weekend hopelijk meer!

Geplaatst

Quin...

Vind het super super tof dat je EINDELIJK je kleine man mee naar huis mag nemen.

Probeer echt nog te genieten van je resterende kraamtijd!

Laat je lekker verwennen.

xxxjes Shanna

Geplaatst

Quin, Jippie de kleine eindelijk mee naar huis. Vanaf gaan alle kids meteen mee naar huis. Wat een afschuwelijke tijd toch!!

lekker gaan genieten nu!!!!

Mbt de navelstreng (stamcellen) heb ik besloten om deze niet op te slaan, maar te doneren. Het blijkt dat mocht je het ooit nodig hebben, dat het nog steeds te weinig kan zijn of dat ze net het verkeerde hebben gefilterd en diverse andere redenen en dan is opslaan (commercieel / niet commercieel) behoorlijk wat geld.

Dus wij hebben besloten dat wij de navelstreng doneren zodat het meteen bij iemand gebruikt kan worden. Nu weet ik niet of dat overal kan en of het ook geldt voor thuisbevallingen.

@ Sandra, denk toch dat het goed nieuws is dat het geen C is, maar nu dus weer afwachten wat wel en hoe te behandelen? Succes meis.

Lfz Ig

Geplaatst

YES QUIN, ohhh wat ben ik blij voor je. Eindelijk voor jou rust en dus ook voor de kleine man!! Meis elke keer als je L naar bedje brengt ga dan zelf ook lekker liggen en probeer te slapen. Dat zal je goed doen, je hebt het nodig ik doe het ook nog elke dag en na de voeding van 15.00 uur ga ik pas douchen en aankleden.

Over de hormonen...,ach hier nog volle mep met huil buien hoor, werkelijk om alles komen de waterlanders. Maar wat ik idd ook zo mooi vind is dat ik ineens een moederje ben. Veertig jaar hebben die gevoelens ergens gezeten waar ik niks vanaf wist en nu is dat zo mooi om te zien (zegt mijn vriend). Het gaat ook allemaal vanzelf dat is ook zo verwonderlijk. De buik, ja die mis ik ook wel een klein beetje...het zal idd nooit meer gebeuren dus dat buikje wat ik nu nog heb is echt het restantje. Mijn ribben aan de zijkant zijn nog behoorlijk beurs van Y. au au af en toe. PS heb gister half uurtje op buik gelegen ook weer raar...lag nog niet zo heel lekker.

Vriend is nog zoekende hoor hij is nu weer even de stad in om wat dingetjes te regelen op zijn scooter, dat vind hij heerlijk als hij even eruit kan. Hij maakt zich natuurlijk zorgen maar hij weet ook dat het weer goed komt, de headhunters hebben al gebeld dus zal allemaal wel los lopen. Ook krijgt hij goede regeling mee.

Zo en dan nu eindelijk wat foto's van Y en heb er ook een bij gedaan waar ik zelf op sta (grote uitzondering hoor!!!)[ATTACH=CONFIG]4261[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]4262[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]4263[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]4264[/ATTACH]

De laatste foto is van vanmorgen.

Meiden van de week reageer ik weer even op jullie allemaal.

Ga nu weer ff mijn rust pakken.

liefs eer

Geplaatst

***breek even in***

Eer wat een schatje!! Geniet er maar lekker van en wij meiden van het 40+ topic hopen je snel te volgen!

*** breek weer uit***

Geplaatst

@eer wat een mooi kindje hebben jullie!!! geniet er maar lekker van :-)

@quin wan heerlijk dat hij eindelijk mee naar huis kan. nu kan ook voor jou het genieten beginnen :-)

Geplaatst

*** breek even in

@Eer. Wat een lief poppetje. Geniet maar volop van je mooie dochter.

Liefs van Nikkie van het 40+ topic

@andere meiden. Voor jullie gaat het nu ook opschieten. Suc6 met de laatste loodjes meiden.

Groetjes van Nikkie

breek weer snel uit (het blijft een beetje moeilijk op dit topic, ik heb hier ook nog meegeschreven, maar het mocht niet zo zijn ...) ***

Geplaatst

Eer, wat een prachtig meisje is het toch! Alweer heel anders dan ik haar had gezien, wat gaat dat snel zeg!

Quin wat fijn dat L eindelijk mee naar huis mag! Wat een opluchting, gelukkig krijg je nog wat kraamzorg, hopelijk kan je een beetje bijtanken. Ookal is het maar een klein beetje. Nu wordt eindelijk jullie kamertje gebruikt, wat zal dat een fijn gevoel zijn dat hij eindelijk in zijn eigen bedje mag liggen.

Chantal wat vervelend dat je weer zo in de weer bent geweest. Heb je nog een beetje geslapen? Ik ben benieuwd wanneer ze wat gaan doen.......

Shanna, ik zie het al helemaal voor me, alle dames in bed! Heerlijk genieten van je dochters.

Jessi, wat vervelend die jeuk. Zeker als het je uit je slaap houd. Ik heb er sinds gisteren last van op/in mijn voeten. Dan zijn ze meteen ook heel dik, veel vocht.......

Iggie, gelukkig is deze dag wel gelukt! Jammer dat je de gevolgen nu moet dragen. Maar je hebt wel gedaan wat je graag wilde!

Sas, vervelend he? Als je alle posities geprobeerd hebt om te liggen maar niks lukt meer.....

Sandra, gelukkig is het geen c hopelijk weten ze watvoor schimmel het dan is en kunnen ze er wat aan doen voor de bevalling.

Ik ben eindelijk klaar met werken! Ik ben er helemaal klaar mee maar nu kan het gelukkig ook!

Geplaatst

Eer, wat een lekker moppie is het. Zo mooi gaaf gezichtje.

Gaat met vriendlief ook alles goed, het is toch even een knauw wat ie krijgt.

Daan, geniet van je verlof.

Jessi, balen zeg die jeuk. Anders even langs dermatoloog voor een zalfje (hielp bij mijn vriendin binnen 24 uur).

Sandra, weten ze nu al wat het is nu het geen C blijkt te zijn.

Nou meiden probeer nog even te slapen voordat de kleine er is want het klopt wat ze zeggen daarna is het rennen met de flesjes😉

Wellicht iemand vergeten maar op phoon is het zo lastig terug lezen.

Ps: eer, de site die ik ooit gepost heb komt toch uit dat je een meisje zou krijgen. Bij mij gaf die aan een jongen en dat is ook uit gekomen, ha ha ik ga nog bijgelovig worden,

Trusten

Geplaatst

* breekt even in *

Lieve @eer

Wat een prachtige dochter hebben jullie. Ik kwam even gluren. Van harte gefeliciteerd geniet ervan. Dikke knuffel. *breekt weer uit * Essie.

Geplaatst

# breek ook even in#

Eer gefeliciteerd met je mooie meisje! Geniet ze!!

Andere meiden hier veel succes, liefs van Eef

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden