Ga naar inhoud

Dusseldorf...het vervolg

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Tool, goeie voorbereiding hoor!

zo rustig mogelijk en zo fit mogelijk de poging ingaan. Doe je goed!

Succes jullie he?

sas, hoop dat je snel wat hoort!! Fijn dat de zwemmers binnenkort gaan vliegen! Klinkt raar he?

Jullie kindje wordt ook aardig internationaal he?

vind ik dat wij t al leuk doen met een indische moeder, nederlands (limburgse) vader, gemaakt in duitsland en gehaald in begie. Hahaha

Succes iedereen! Weet niet hoe snel ik weer internet heb na vandaag. We gaan morgen heeeeeel vroeg naar Leuven hoop morgen middag al mn kadootje te hebben gezien, en vrees dat ik daarna dweil word als t mannetje onder t mes moet.

Tot!

Xxx

• Reacties 4,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

hahaha Lala, heel veel succes morgen!!! en hoop dat je jullie wondertje toch snel in jullie armen kunnen houden. Wordt ie morgen dan ook meteen geopereerd? heftig!! sterkte!!!

Geplaatst

Lala succes voor jullie beiden morgen, en natuurlijk ook voor je man. Heftig allemaal hoor. Goh dat jullie uk zo snel onder de mes moet. Zooo zielig, maar hij wordt hier natuurlijk beter van, en dat maakt het denk ik iets gemoedstellender. In ieder geval sterkte voor jullie drietjes.

Geplaatst

Dank jullie wel dames! We weten in ieder geval dat ie asap een katheter krijgt. Waarschijnlijk binnen n week dan kijkoperatie aan plasbuis om blokkade op te sporen en op te heffen en misschien ook nog binnen n week n drain in zn nier, als de katheter niet voldoende werkt. Mocht dat laatste t geval zijn dan ook nog wellicht operatie om blokkade in urineleider op te sporen en op te lossen. En dan is t nog de vraag, na pak em beet n week of de nier geen blijvende schade heeft opgelopen en hoe goed/slecht de nierwaardes zijn. Mochten ze slecht zijn dan is dialyse nodig, misschien zelfs langdurig. Maar dit alles is pas na te gaan als de kleine er eenmaal is.

Dus ná de ks wordt t pas écht spannend. Zeker ook omdat hij relatief vroeg gehaald wordt.

Xx

Geplaatst

Lala, jeetje wat heftig allemaal. Ik heb zoveel bewondering voor jouw moed en positiviteit! Ik wens jullie ontzettend veel succes, kracht en vooral gezondheid toe!

Geplaatst

Lala, wat lees ik nu! Heb je morgen al de keizersnede? Spannend zeg. Ik hoop dat alles voorspoedig gaat en dat jullie kleintje het goed maakt. Heel veel succes morgen.

Geplaatst

@Lala, meis je leest dit niet meer denk ik,maar je bent een topper en nog even en je hebt je kleine toppertje in je armen. Moeilijk dat er dan gelijk van alles gedaan moet worden. Maar jullie gaan het met elkaar redden!!!

Liefs

Geplaatst

Hoi meiden,

Ik heb net een mail gekregen van cyprus met een 4tal donorvoorstellen waaruit we mogen kiezen en een protocol met wanneer starten met welke medicatie en recepten. Manlief ligt al in bed, last van jetlag, dus ik zit hier te trillen van de zenuwen. Het is nu wel heel erg echt en dichtbij,brrr.

Tja hoe kies je nu een donor?? Het enige wat er staat bij deze 4 dames zijn uiterlijke kenmerken als lengte, gewicht leeftijd, kleur ogen ,kleur haar, beroep en opleiding en nationalitiet... nou kies in elk geval voor de lichtste in kg, haha.

Ga zo lekker naast mijn mannetje liggen en hou het nog even voor mijzelf. Manlief moet morgen weer vroeg op naar kantoor. Ga ik morgen op mijn gemak de mail lezen en dan morgenavond eens bespreken met mijn mannetje.

Ben happy maar nu ook zenuwachtig....

Liefs

Geplaatst

:hugg: voor jullie allemaal!!

Duik mn nestje in , probeer zo snel mogelijk wat te laten weten!!

Voorlopig dan tot binnenkort!!

Xxx

Geplaatst

Hey meiden, ik ben bewust even weg geweest.. Ik moest even uit de hormonen en ziekenhuisdingen, ik was zo op van de zenuwen door alles!

Wat lees ik hier een boel berichten! Wat een ontwikkelingen!

Lala wat spannend! Toi toi toi!

Eva wat een vervelend nieuws van die auto immuun ziekte!

Tool eind april weer!

En Sas wat geweldig! Wat komt het nu dichtbij voor je zeg! En voor iedereen die ik nu vergeet ook veel succes!

Met mij alles goed, morgen ben ik 7 weken. Met 5 weken en 5 dagen hebben we de eerste echo hier gehad, en het hartje zien kloppen, erg bijzonder! Toch ben ik niet heel relax zwanger, ik ben steeds zo bang dat het mis gaat! Ik begin nu pas te beseffen wat er allemaal gebeurd is de afgelopen jaren.. Vanavond nog een echo gehad maar alles ziet er goed uit.

Ik blijf jullie zeker volgen en denk en leef met jullie mee!

Xx roosie!

Geplaatst

hoi dames,

Roosie, welkom terug en veel succes!

Tool ,Sas 67 ook heel veel succes.

vandaag Dr Scholtes mij gebld.

hij adviseerde dat ik 2x1000ie V D3 slikken.

de rest van mij bloeduitslag is nog niet binnen.

wanneer is die binnen, dan mag ik een afspraak maken met dr P(immunology)

liefs

Eva,

Geplaatst

hoi Eva, in elk geval alweer een stukje verder!! das mooi!!!

Roosie, wat fijn dat je al zo vroeg een kloppend hartje had!! wow!! vanavond weer!! veel succes en plezier!!! komt helemaal goed hoor!!!

ik heb hier de pijnlijke/zeurderige pijn die ik normaal heb als ik ongi moet worden, dus het zal een dezer dagen wel doorbreken. geen probleem, dan zit ik tenminste nog op mijn schema...over een maandje denk ik wel weer te zijn begonnen, aaaaaaahhhhhhh.

vanavond weer lekker niets doen, widm kijken, wat lezen, wat eten (weet alleen nog niet wat). en dan snurken. gisteren lag ik al om kwart voor 9 voor pampus. Ben je gestopt met sporten, blijk je zelfs nog moe-er te zijn, pfff, hahahah, zijn natuurlijk alle spanningen die eruit komen en alle zorgen/stress.

Geplaatst

Iemand al iets van Lala gehoord? Ben zo benieuwd hoe het met haar en haar kleine dappere mannetje is.

Lala, mocht je dit lezen: Ik ben volop positieve energie jullie kant op aan het sturen. Hoop zo dat alles goed gaat met jou en jay!

Geplaatst

lala, gefeliciteerd met jullie bink. Wat eeen leuke naam Matt!!! hoop dat alles goed is gegaan! sterkte en veel geluk samen!!!

Hier gisteren ongi geworden. Als ik deze cyclus blijf aanhouden, dan heb ik op 4 april weer mijn eerste pufje gehad. maar eerst nog morgen mijn dhea opnieuw laten testen en dan 30 maart op naar DD voor de startecho.

Geplaatst

thanx Wen!!! voor je het weet zit jij ook alweer in Gent en wie weet zijn jullie dan ook weer snel in de race!!!

xx

Geplaatst

Hoi Meiden,

Hoe is het met jullie? Beetje stil hier.

Wij hebben een donor keus gemaakt. Donderdag moet ik een spuit Decapaptyl zetten en dan wachten op de ongesteldheid. Als die er is starten met Progynova en dan dag 16 naar Cyprus vliegen, dag 17 de TP en dan ip dag erna weer naar huis. Ergens tussen 2 en 6 april moeten we dus op Cyprus zijn. Manlief gaat niet mee die zit dan inRrusland zoals het er nu uitziet. Maar mijn moeder gaat mee, is ook wel fijn. We doen een tp van een 5 dagen oude embryo ipv 3 dagen. Als de donor natuurlijk eitjes heeft en nog belangrijker ze bevrucht zijn.

Zit alleen te puzzelen qua werkagenda. Lastig omdat ik pas meer zeker weet als de ongesteldheid begint. En puzzelen naar een goedkope vlucht. Ook dat zal moeilijk zijn want de prijsvechters vliegen niet alle dagen. Maar ja anders wordt het duur vliegen, het is niet anders. Schud wel weer even aan de geldboom...hahaha

Liefs

Geplaatst

Tool, sas, succes weer he!

Dank jullie wel dames!! Menneke is sterk hoor! Ondanks zn leeftijd ;-) vanmiddag krijgen we een evaluatie van de afgelopen 4 dagen. Probeer jullie op de hoogte te houden, gaat niet aktijd lukken.

Vandaag is mams gelukkig niet meer zo emo als gisteren. Blijf ook bewust even op mn kamer, lang leve belgische protocollen!! Overmorgen wordt ik pas ontslagen hier.

Tot zover!

Groetjes!!

Xxxx

Geplaatst

He Lala!!!

Wat fijn dat jullie kleine Belg het goed doet!! Het is ook wel een kanjer hoor en wat zijn de foto's prachtig, zeker die van de trotse papa met Matt.

Jullie zijn er nog niet maar meis geniet van je ukkie!!! En denk aan jezelf, het is niet niks wat er allemaal speelt en de stress van de afgelopen maanden.

Liefs

Geplaatst

Tool, heel veel succes alvast! Op naar een mooie score.

Sas, joehoe een donor! Nu gaat het allemaal heel snel. Ik ga weer voor je duimen hoor.

Lala, leuk om iets te horen. Het is een vechtertje zo te horen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden