Ga naar inhoud

Dusseldorf...het vervolg

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Syl vind je het niet "jammer"dat ze niets hebben gevonden? Ik bedoel dan kun je ergens rekening mee houden of ergens een "pilletje"voor krijgen.

Sas over 6-7 weken heb jij al weer een terug plaatsing. ......kan best hard gaan.

Jose geniet lekker van je meid....voor je het weet is ze groot.

San hoe was je follikelmeting?

• Reacties 4,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Sanneke welkom!!hoe is je eerste echo gegaan vandaag?? heel veel succes in DD!!!

Hier een dip, kom er niet echt goed mee uit de voeten hoe het allemaal gegaan is, we hadden nu 8 weken en een paar dagen kunnen zijn. maar helaas...

hou me maar vast aan het idee dat het de volgende ronde in onze natuurlijke cyclus met prednisolon en het infuus mss toch wel helemaal goed gaat komen.

liefs,

Tool

Geplaatst

Syl, fijn dat ze niets gevonden hebben, helaas dat er nu toch geen verklaring voor de miskramen en de vroeggeboortes is.

Hoop dat het bij jullie volgende zwangerschap wel goed blijft gaan!!!

Geplaatst

Hoi dames,

Gabrie; ja ergens vind ik het wel jammer dat er niets uit alle onderzoeken is gekomen, had wel een beetje de hoop dat er dan iets aan gedaan zou kunnen worden. Maar ja, ik moet ook niet zeuren denk ik dan, en gewoon blij zijn dat er niets afwijkends gevonden is, maar beetje dubbel dus wel voor ons..

Ben nu aan de vitamne D en omega 3 gegaan op advies van dr. Ph. Wie weet heeft dit effect! En verder slik ik nog wat andere vitaminen, B6 en B12, beetje op eigen initiatief eigenlijk..:)

Wanneer ga jij nu weer voor een poging??

Tool; dank je meid! We hopen er maar het beste van!

En wat blijft het toch allemaal naar he! Helemaal niet gek dat je soms even een dip hebt hoor, al wou ik voor je dat dat niet zo was natuurlijk! Je blijft toch steeds maar denken; ik zou nu zo ver geweest zijn, heel herkenbaar! Maar meid, je bent een keer zwanger geraakt he met die Prednison; het kan echt!! Ow ik hoop toch zo dat het binnenkort gewoon raak is, en dan goed!! Je hebt al zolang hiervoor gestreden; dat moet beloond worden!!

Wij gaan in mijn volgende cyclus weer starten met Progynova, en dan ergens half juli waarschijnlijk de laatste 2 cryo's terugplaatsen. Weten nog niet helemaal of we voor 1 of 2 willen gaan. Ik wil graag 2, maar manlief vind de risico's een beetje eng bij een evt. tweelingzwangerschap. Tja, snap ik ook. Wat zouden jullie doen? Ach, onbenullige vraag misschien ook, we denken er nog over, en misschien nog advies van dr. S. vragen hierin?

Lieve allemaal, ik vertrek vannacht voor 2 weken week naar Toscane... joehoe!! Super zin in, we laten de regen lekker thuis!!!:) Ik probeer af en toe wel even mee te lezen, maar weet niet zeker of dat gaat lukken.

Dus misschien tot over een week of 2!:)

Liefs!

Geplaatst

Lieve Tool,

Ik weet wat je voelt en door maakt....een knuffel voor jou. Het valt ook niet mee allemaal.

Eindelijk je grootste wens in vervulling en dan ......... wordt het een nachtmerrie....

Sterkte!

Syl, heel veel plezier in Toscane, geniet ervan en tot gauw!

Geplaatst

Hallo allemaal,

Het resultaat van onze FM afgelopen woensdag. Ik had er 1 van 18, 2 van 15 en 1 van 13 rechts, en links een paar die kleiner waren dan 13. Viel mij een beetje tegen in vergelijk met de 1e 2 icsi behandelingen. Maar goed misschien is een paar minder wel beter dan een heleboel want de 1e 2 behandelingen behandelingen hebben ook niet goed uitgepakt.......... De punctie is nu op maandag gepland om 1000. Ik ben best zenuwachtig. Heeft één van jullie ervaring met de narcose?? Ik heb namelijk ook al eens iets gehoord over een roesje. Zijn er nog meer mensen die starten deze maand? Groetjes!!!!!!!!!!!!

Geplaatst

He Sanneke, toch een mooie score!!! en morgen dus de pregnyl erin en zaterdag lekker prikvrij!! heerlijk!!!

Ik vond de narcose echt een uitkomst. Niet dat het roesjee bij mij zo erg was, maar bij de narcose merk je gewoon helemaal niets. en je bent ook zo weer bij. Alsof je gewoon even een diep kort slaapje gaat maken, heerlijk! je kunt wel om een roesje vragen, maar hun beleid is min of meer, waarom pijnlijden als het ook zonder pijn kan?

Succes meid!!!

Geplaatst

@Sylvia, lekker genieten in Toscane!!

@ Tool, ff een knuffel voor jou nav je berichtje op het ecd topic

@ Sanneke, ik deed altijd een roesje en vond dat heerlijk. Je bent even een beetje weg en daarna weer lekker snel helder. Succes meid!

Geplaatst

Hai,

Morgen de punctie!!! Pfff best zenuwachtig!!! Ik moest trouwens zat om 2300 otriville spuiten en zon prikvrij.... Ik ga zo maar naar bed, morgen om 0600 gaat de wekker want we willen om 0630 wegrijden.

Geplaatst

Sanneke, heeeeeel veeeeeel succes! Ik hoop op mooie rijpe eicellen en goede bevruchtingen.

Ik neem een hotel in DD de dag voor de punctie. Anders stress ik mij te veel. Ben zo bang voor files.

Meid verstand op nul en je voelt niets van de punctie!

Geplaatst

Hoi dames,

Ik ben nieuw op dit onderwerp. Vergeef mijn fouten met mijn Nederlandse zoals ik niet schrijven / zeer goed spreken.

Ik heb 3 IVF-pogingen gehaad in NL. Ze allemaal mislukt!

Ik had contact opgenomen met Dusseldorf kliniek en kreeg een afspraak voor 11 oktober! Maar dan gelukkig ze belde me op vrijdag en zei dat ik kan komen op 13 juni! Geen idee hoe dat is gebeurd!

Ik ben net van plan om mee te nemen mijn IVF-rapporten. Is er iets anders die ik nodig om zich bewust zijn van, of wanneer je voor de eerste afspraak nemen? tips, ervaringen zijn welkom.

Groetjes,

vivid

Geplaatst

@Vivid, welkom hier( Ik had je al gesproken op het andere topic). Ik zou alle dosiers wat je hebt meenemen. Verder alle vragen die je hebt opschrijven van te voren. Dr S is een beetje chaotisch en snel. Dus je moet zorgen dat je al je vragen kan stellen.

Heel veel succes daar!

Geplaatst

Hier net een echo gehad voor meten van mijn BMS, was al; 11.7 wat keurig is. Net doorgegegeven aan Spanje, dan hoor ik wat ik verder moet doen qua medicijnen. Het is nu nog een mock( proef) cycli. Maar ik weet van de voroge keer op Cyprus dat mijn BMS snel en goed groeit met de medicijnen.

Woensdag nog even een mamagrafie, moet voor Spanje. Heerlijk even je borsten laten pletten:-))

Geplaatst

Sanneke, hoe is het gegaan bij de punctie???

Sas, oh, dat wist ik niet dat dit voor Spanje moet gebeuren. Hoop dat ze niet al te veel geplet worden ;-). en hopelijk is alles goed. Wat fijn dat je bms zo goed groeit!!

hier woensdag gesprek met bedrijfsarts en donderdag met hapto. Krijg het niet voor elkaar om verder te kunnen. concentratie is naarmate de dag vordert helemaal weg. thuis is het een puinzooi.

Vivid, welkom op het forum! zou ook vantevoren alles opschrijven van vragen die je hebt en ze ook een voor een stellen. dr. S. is chaotisch, maar neemt ook wel de tijd voor je! succes meid!! en fijn dat je nu al terecht kunt en niet pas in oktober!!!

hoe is het met jou ivfmoeke?

en lala, hoe is het met jay???

Geplaatst

Hai allemaal,

De punctie is goed verlopen. Ik was erg zenuwachtig maar kreeg een spuitje toen ik net lag waar ik lekker rustig van werd..... Daana de narcose...... Heerlijk kan ik achteraf zeggen. Beter dan aldie pijn hier in Nederland. Ik had 8 eicellen. Helaas waren er al een paar gesprongen. Dr S zei dat we toch misschien zat de punctie hadden moeten doen..... Maar ja. Hopelijk zitten er een paar mooie rijpe bij want daar gaat het om toch? Wij heben gekozen voor IMSI en voor de soort van Icubator waar de eicellen 5 dagen in blijven. Morgen horen we hoeveel etc........

Geplaatst

@Sanneke, fijn dat het je meegevallen is. Jammer dat er al ean paar gesprongen zijn,maar die je over hebt gaan het gewoon doen! Gaan ze in de embyroscoop? Geloof dat er hier meer meiden zijn die dat hebben gedaan.

Spannend meid! Ik duim voor je

Geplaatst

@Tool,

He meid het is ook zo begrijpelijk hoe je je nu voelt. Geeft dat ook aan bij de bedrijfsarts en vooral ook wat je voor klachten hebt zoals minder concentreren, piekeren, slechter slapen( als je dat doet), moeheid/minder energie. Ben je al lang(er) deels ziek gemeld?

Liefs

Geplaatst

Tool sterkte. Neem tijd voor jezelf. Het is ook niet niks........................

Sanneke ik hoop dat er toch nog genoeg eicellen zijn gevonden. Op naar mooie bevruchtingen!

Sas nog een 6 weken.................

Geplaatst

Hai,

Er zijn 8 eicellen gevonden waarvan 6 bevrucht!!!! Ze zitten nu alle 6 in de embyroscoop. Zaterdag om 1030 heb ik de terugplaatsing als het allemaal goed gaat!!!!

Geplaatst

Meiden, mag ik even inbreken met een vraag?

Wij zijn nog bezig met onze laatste cryopoging in NL, als die niet lukt gaan we de volgende cyclus een poging doen in DD (intake al gehad).

Mochten we daar van start gaan dan wil ik hier wat vaker komen meeschrijven!

Mijn vraag:

Dr. S meldde dat ik op de eerste dag van mijn cyclus moet bellen voor een uitgangsecho.

Ik heb nog geen prikschema gekregen.

Wat is jullie ervaring met die uitgangsecho? Kun je dan meteen de volgende dag komen ofzo, op CD2?

Want als ik een kort schema ga doen dan zal ik toch op CD2 of CD3 daarmee moeten starten (tenminste, dat is wat ik de laatste keer in NL gedaan heb.... weet niet of jullie andere korte schema's in DD kennen.... ik lees ze graag!).

Alvast bedankt!

Geplaatst

Dee, wat ik nog weet is dat je na de uitgangsecho meteen los kunt. Volgens mij kreeg ik toen ook mijn behandelplan. Heb ook het korte protocol gevolgd in DD, is daar normaal geloof ik. Maar zeker weten doe ik het allemaal niet, pffff....wat vergeet je sommige dingen snel zeg.

Sanneke, topnieuws....op naar zaterdag!

Geplaatst

Dee, ik,had de uitgangsecho meestal een week voordat ik bongi zou worden, was verder geen probleem. En dan bij bongi meteen beginnen. Succes meid! Ik hoop,echter dat de cryo gaat lukken, dan hoef je dit nieuwere allemaal mee te maken! Succes!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden