Ga naar inhoud

Dusseldorf...het vervolg

Aanbevolen Berichten

• Reacties 4,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Oh nee Dee, heb ik dan helemaal over jouw bericht heen gelezen?

Nee, wat een domper...ook hier geen woorden voor. Meid, wat vind ik dit verschrikkelijk....Een dikke knuf voor jou.

Geplaatst

Babeth, wat spannend zeg, je gaat als een speer!

donderdag zal t zeker zo ver zijn, dus oeh oeh oeh Daar ga je weer!

Ik volg je op de voet.

Groetjes en fijne dag!

Geplaatst

Lieve Sas, denk dat alles al een beetje gezegd is. Ik had het jou zo gegund. Iedereen wel hoor..... maar sommige net ietsjes meer.

Hoop dat de volgende poging jullie meer geluk zal gaan brengen.

Meiske nog ff en dan mag jij ook gaan broeden.

IVFmoeke succes met de punctie!

Geplaatst

hè meiden zit nog in dd te wachten op gesprekje met de nl verpleegkundigen.

Dreigt mis te gaan, veel te veel grote follikels. Nu is lh en oestrodial geprikt en word ik vanavond gebeld of punctie za of ma doorgaat! daarom had ik steken en een dikke buik

Afwachten vanavond telefoontje x

Geplaatst

Wat spannend ivfmoeke..... Zit je tegen een overstimulatie aan?

Mocht de punctie wel doorgaan, dan is maandag toch wel laat in mijn ogen aangezien je follikels al een behoorlijke grootte hebben.

Nou toi, toi, toi...hopelijk goed nieuws.

Geplaatst

bloed laat geen overstimulatie zien.

10 stuks 17-20mm en 12 stuks 14-15 mm

vorige keer bij onze zoon 21 follikels en 6 eicellen dus het is maar de vraag of ik nu meer eitjes heb.

vanavond pregnyl en dan za punctie half negen daar zijn, manlief moet nog bloedprikken. en dan om tien uur punctie

@ José dat begreep ik ook al niet maar dan zouden de grote overrijp zijn en de kleinere dan nog groeien!

dat wad de gedachte erachter

Hoe is het met de rest? succes meiden

Geplaatst

Oh gelukkig ivfmoeke, toch een punctie...is al het prikken in ieder geval niet voor niets geweest. Heel veel succes, toi, toi, toi!

Geplaatst

Hoi meiden, als alles goed blijft gaan hebben we woensdag de tp van een cryootje, zaterdag worden ze alle 5 gedooid en naar de embryoscoop overgeplaatst,eentje terug en die mooi overblijven worden weer bevorderd tot cryo, zo spannend en bijzonder, tp op de eerste verjaardag van I.

I. Werd als emmie teruggeplaatst op precies 9maanden na de geboorte van de jongens, was toen ook zo'n bijzonder moment, hoop dat et nu weer zo goed mag gaan.....

Ivfmoeke wat fijn dat er toch een punctie komt! Ik heb een follikel van 20 die ik goed voel, hoe moet dat wel niet bij jou zijn! Veel succes!!

Geplaatst

Babeth,

Wat lees ik nu! Top dat jullie weer een cryo laten terugplaatsen! En wat bijzonder op de verjaardag vam I. :-)

Heel veel succes en hopelijk met als resultaat een broertje of zusje voor jullie kanjers!

Geplaatst

José bedankt meid, lief

Meiske, spannend en wat geweldig op de verjaardag van i, mooi! zien we ons niet want hopenlijk zitten wij er donderdag. Die van ons gaan in de embryoscoop ook dus pas do een tp van 1. Ik durf er geen twee terug te plaatsen, vind het wel moeilijk want twee geeft meer kans maar een meerling bij een tweejarige tegen die tijd!??? Lastig

Geplaatst

Bedankt voor de lieve reacties!

5 is inderdaad een luxe maar toch houd ik in gedachte dat het ook kan gebeuren dat er geen tp komt...je weet het niet maar gelukkig overheerst het positieve gevoel !

Ivfmoeke, tsja, ik kan me de gedachte van een tp van 2 voorstellen maar ook dat je huiverig bent voor een tweeling.

in Brussel zeiden ze ooit, leg niet al je gouden eieren in een nest....zit ook wat in natuurlijk.

Geplaatst

Hi Meiske74,

Je moet jouw privebericht folder leeg maken. ik kon niet een PB naar u versturen omdat 'you exceeded your storage limit'. Ik kreeg zo'n bericht!

vivid

Geplaatst

Meiske74; spannend binnenkort een cryo tp! Bijzonder ook zo op de verjaardag van je dochter toch? Ben benieuwd hoe dat gaat met die cryo's in de scope, wist niet dat dat kon eigenlijk.

Ivfmoeke jij gelukkig dus toch de punctie, was even spannend begrijp ik! Zou wel erg balen zijn als het nu alsnog niet door had gegaan, maar gelukkig dus toch!

Vanaf hoeveel follikels heb je eigenlijk overstimulatie??

Ik heb er ook een boel, stuk of 10 grotere, en 8 kleinere. Morgen weer een echo, ben erg benieuwd! Heb wel een beetje gespannen, vol gevoel in mn buik, net of ik steeds moet plassen ofzo..

Wij laten er trouwens ook maar 1 terugplaatsen. Tweeling zou super welkom zijn hoor, maar we zijn wel wat bang voor de evt. complicaties bij een tweelingzwangerschap. Kans op vroeggeboorte e.d., vind dat toch wel zo eng, wil ik nooit meer mee maken. Maarja, het kan ook gewoon goed gaan natuurlijk.. Moeilijk..

Geplaatst

Ik ben er weer. Dank voor jullie lieve woorden. De ergste klap hebben we gehad. We hebben gehuild, vooral ik, en elkaar goed vastgehouden. Vandaag gesproken met de arts in Spanje. Ze waren erg meelevend en ook teleurgesteld. Een verklaring is er niet; ik reageer goed op de medicatie , mijn bms is excellent. Omdat we natuurlijk tese zaad gebruiken die ook nog een ingevroren is, maakt dat de kansen wel kleiner. Ze gaan nu gerichter op zoek naar een donor waarbij de kansen op meer eicellen dan er nu waren( 9 wat ook al erg goed is) groter is waardoor de kans op meer goed bevruchte eicellen ook groter wordt. Mede ook omdat we nog maar 2 rietjes zaadjes hebben. Als dat op is houdt het sowieso voor ons op. Mogelijk een donor die eerder" bewezen" heeft veel eicellen te hebben. Garantie is er niet,maar ze gaan hun uiterste best doen. Verder adviseerde hij om nog wat meer te proberen wat kg's te verliezen ,naast wat ik al kwijt was. Niet dat dat de oorzaak is maar kwaad kan het niet. Dus ga weer oppakken waar ik gebleven was met gezond eten en bewegen. Nu zonder de hormonen dus gaat het lijnen ook beter. Planning is in sept weer beginnen en dan begin oktober de tp.

Kortom ik heb weer perspectief en dat is voor mij erg belangrijk!

Ik zal straks even bijlezen en reageren op jullie

Geplaatst

Hoi dames,

Sas, wat vind ik het nog steeds ontzettend verdrietig voor jullie dat het deze ecd niet gelukt was, er was zoveel (terrecht) goede hoop. Ik ben in iedere geval blij te lezen dat er nog kansen zijn en dat jullie die ook weer van benutten!! Onwijs veel succes alvast!

Ivfmoeke, hoe was de punctie? Hoop dat het meegevallen is en at er mooie eicellen gevonden zijn!op naar een tp!

Syl, hoe gaat het bij julie? Mag ik vragen, is er een oorzaak gevonden voor het overlijden van jullie zoontje?

Liefs babeth

Geplaatst

he meiden

we zijn thuis vanochtend om half negen waren we er, manlief bloedprikken en toen wachten tot tien uur.

de tijd vloog om. Ik kreeg de narcose met een extra beademing omdat het veel follikels zouden zijn. Opbrengst was toch wat ik had gedacht, zeven eicellen.

zijn er enorm blij mee en deze keer niet teleurgesteld. Nog effe met dkt marks gepraat hij gaf aan dat het veel te snel gaat waardoor er zeven goed zijn en de andere te klein.

Dat hadden ze al gezien in mijn bloed. Nog een extra infuus gekregen voor tegengaan overstimulatie omdat het erg vee follikels waren zei hij.

Morgen is het lab dicht dus maandag horen we of er bevruchting is, ik hoop het :)

En dan donderdag de tp, please. er gaan er max 6 in de embryoscoop, als het er zeven zijn en blijven gaat die vandaag/morgen al de vriezer in.

ik heb geen pijn en voel me wel slaperig en suf dus ga effe slapen

Latersss meiden

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden