Ga naar inhoud

Dusseldorf...het vervolg

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

-breek ff in-

Noes, ik had precies dezelfde streepjes. Ze bleven bij mij licht. Inmiddels 31 weken zwanger. Wil je geen valse hoop geven, maar die testen zeggen echt niet altijd alles!

-breek weer uit-

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

• Reacties 4,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Toch zie ik nog steeds een streep... En blijf dus nog moed houden... En anders van het weekend een digitale doen.. Of de gewone van clear blue. Die van de action lieten bij mij ook geen streep zien en ben toch echt zwanger..

Geplaatst

Noes, ik vind hem donkerder dan twee dagen geleden en zeker niet lichter dan gisteren. Gewoon helemaal op laten drogen, dan ziet hij er al weer heel anders uit. En dan nog een keer een foto maken en posten hier.

Ik vind het er echt nog niet hopeloos uit zien hoor. Ik geef je gewoon nog een dikke knuffel, omdat ik weet hoe stom die suffe streepjes zijn., en je een knuffel dat best hard kan gebruiken.

Geplaatst

Lieve Noes,

Ook ik vind t streepje t zelfde als die van gisteren! Dus kwa de stijging van t hcg zou t dus heel goed kunnen!

Ik deed de action testen altijd aan t einde vd middag en op dag 10 of 11 begon je ook echt pas een heel licht streepje te zien! Je hebt daar ook 25hcg voor nodig!

Ga duimen voor je!

Geplaatst

Dank jullie wel, ik vind het heel lief, maar het is vandaag mijn testdag, het streepje was, ondanks mijn geconcentreerde urine vanmorgen , bijna niet te zien, na een half uur pas de foto gemaakt. Nu op mijn werk is ook het echte bruinverlies begonnen, zoals altijd.... K#tzooi!! Sprookje is uit.

Geplaatst

Oh nee Noes! Wat kl*te...weet niet goed wat ik moet zeggen. Is alle hoop nu weg? Heb je dd al gebeld? Misschien komt dit wel eens voor? Waar komt dat lichte streepje anders nog vandaan?

Veel succes meid!

Geplaatst

Neeeee noes, wat ontzettend k! Klinkt voor mij toch een beetje of er misschien iets met je immuun is (wel eerst een streepje en ook goede emmy's maar uiteindelijk bruinverlies). Zou dit definitief de laatste poging zijn? Echt heel erg voor jullie. En dan nog op je werk ook, bah.

Geplaatst

noes dat meen je niet....Wat erg zeg.... hopelijk zet het niet door.....en blijkt toch dat je zwanger bent.

Anders zou ik toch kijken of je als nog een bloedtest mag doen via huisarts.

sterkte...

Geplaatst

Noes dikke knuffel!!! Ik hoop zo dat je het mis hebt, maar je eigen gevoel zegt het soms al.. Echt wat een k*tzooi!!! Liefs mij

Geplaatst

Verdorie zeg...ik hoop echt dat het nu is geen bericht is goed bericht.....noes een knuffel voor jou!

Moes, hoe gaat het met jou ? De menstruatie onderhand begonnen?

Geplaatst

Sorry!!! Ongesteldheid heeft nu wel doorgezet, alleen het streepje was nog niet echt lichter, een beetje verwarrend dus... gamy9a7e.jpg

Geplaatst

Ik was vandaag heerlijk mijn frustraties eruit aan het schrobben bij het paard, de stal schoongemaakt en lekker gewandeld met hem. Vanmiddag nog 2 testjes gedaan, de action was nog steeds wit en de kV ongeveer hetzelfde als vanmorgen. Ik verwacht de kV wel echt lichter morgenochtend.

u7ejepab.jpg

Geplaatst

Ohhh Noes!! Pfff wat dubbel, ik wil je geen valse hoop geven maar vriendin van mij was spontaan zwanger van een tweeling, kreeg bloedverlies als Bij een menstruatie rond de 5 weken dacht het is over maar niets was minder waar...ik hoop stiekem op een zelfde wonder bij jou, zeker omdat de test zo blijft, erg apart x

Geplaatst

Oh noes ik blijf nog stilletjes duimen voor je. Zo gehoopt voor je dat het goed zou zijn.

Bij mij nog steeds niks, lijf compleet de kluts kwijt. Heeft iemand ervaring met acupunctuur? En wat helpt dat in dit traject?

10eke, fijn dat je gesprek goed ging in dd. Kom ook hier meekletsen.

Wat krijg je voor meds voorgeschreven??

Geplaatst

Hoi Moes en anderen :-), ik was zowaar 10 min te vroeg aan de beurt!!!

Mijn man vond het een goed idee als ik gisteren zou rijden, voor het geval ik eens alleen moet gaan. Dus met klotsende oksels en knikkend knietjes zat ik in de wachtkamer...die Duitsers parkeren overal dubbel daar. Ik vind het maar niks rijden daar in dd.

Maar anyhoe. De echo was prima. Ik moet nu mijn periode af gaan wachten (waarschijnlijk morgen) op dag 3 beginnen met 150 gonal f. Op dag 8 de eerstvolgende echo. Ik hoop heel hard dat dat niet op zaterdag is. Ik organiseer dan mede een Vrijgezellenfeest voor een goede vriendin bij mij thuis. We starten al om 12.00 met high tea en make-up workshop. Op dag 8 mag ik waarschijnlijk ook starten met cetrotide en op dag 10 weer een echo.

Ik krijg ook 2x intralipid infuus, prednison vond dr. K voor de allereerste x niet wenselijk. Omdat ik nog 'jong' ben schat hij de kans tussen 35 en 45%.

Na afloop nog even met c.aroline gesproken. Ik wilde graag van haar nog even alles in NL horen. Vooral omdat wij nog helemaal nieuw zijn in ivf/icsi.

Daarna weer naar huis gereden, ook de terugweg moest ik maar oefenen van mijn schatje :-(

Geplaatst

Klinkt goed 10eke! Spannend dus voor jullie. Was de arts prettig? En waarom dat infuus? Waar helpt dat bij?

Goed dat je gereden hebt!

Ik denk dat je vast wel op Eem dag eerder of later kan voor de echo, gewoon even uitleggen. In nl ga je pas met dag tien voor een echo.

Groetjes!

Moes

Geplaatst

Intralipid is eigenlijk voor mensen die niet zelfstandig kunnen eten 'soort bijvoeding' het bestaat voornamelijk uit soya olie en eigeel. Uit Brits onderzoek is aangetoond dat dit infuus tijdens ivf behandeling de zwangerschapskans significant vergroot bij vrouwen met een teveel aal natural killer cells.

Uit mijn imuunonderzoek komt niet meteen naar voren dat ik zeer afwijkende natural killers cel aantallen heb. Ik heb op aanraden van iemand op het forum mijn resultaten doorgestuurd naar Athene. Hier kreeg ik als antwoord dat intralipid zeker aan te raden is bij mijn behandeling. Dr. K. Vond dit ook een goed idee, vooral omdat het een 'onschuldige' behandeling is. Prednison on vond hij voor de eerste keer nog te heftig, dus die houden we achter de hand.

Dr. K. Is heel rustig en komt heel kundig over. Hij spreekt gelukkig vloeiend Engels.

Geplaatst

10eke, wat fijn dat je echo goed was en dat je kunt beginnen!

Hier is het helaas echt over, nu is het streepje zo goed als niet meer te zien en menstruatie heeft ook doorgezet:

byrebata.jpg

Geplaatst

Oog noes! Ik vind het echt super erg voor je :( het voelt zo oneerlijk! Ik wil je heel veel sterkte toewensen. Heb er ff geen woorden voor. Dikke knuffel van mij.

Verstuurd vanaf mijn LG-E430 met Tapatalk

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden