Ga naar inhoud

Dusseldorf...het vervolg

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Zo ik ben nu lekker in het hotel in Düsseldorf, zit in het Karstens hotel, niet zover van de kliniek vandaan, is echt prima en maar 63 euro incl ontbijt, waar ik overigens niets aan heb... Net gebeld door de anesthesist, dus dat is ook geregeld, morgen ga ik voor het eerst onder zeil! Spannend!!

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

• Reacties 4,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

*breek in*

Noes heel veel succes morgen bij de punctie. Hopen op een mooi gouden gevuld eitje voor je. Mijn duimen draaien voor een plakkertje! Sterkte!

*Breek weer uit hoor:*

Verstuurd vanaf mijn LG-E430 met Tapatalk

Geplaatst

Dank jullie wel!! Als het aan het aantal opgegeten paaseitjes zou liggen.... Dan wordt het een prima oogst, maar voor nu wachten we maar gewoon af!

Liefs,

Noes uit DD

Geplaatst

Succes Noessie!!!!! Go for it! De narcose is heerlijk! Ik lag te dromen en eigenlijk gewoon nog lekker te tukken toen het klaar was.

Slaap lekker voor nu en heel veel sterkte,

liefs Moes

Geplaatst

Noesss Morgen ben je aan de beurt! Spannend hoor! Hopelijk kun je lekker slapen en valt je alles reuze mee en ga je naar huis met een top opbrengst! Succes morgen!!

Liefs

Geplaatst

Hallo allemaal,

Moes ik las dat he bij jullie ontzettend ellendig geëindigd is!! Wat een nachtmerrie, ik hoop dat je tijdens het gesprek al jouw vragen beantwoord zal krijgen!

Remmir, van harte gefeliciteerd , wat een top nieuws!!

Noes, heeeeel veel succes morgen!

Twinkel hoe gaat het met jou?

ik heb vandaag de punctie gehad, 6 eicellen dus erg blij mee ( lage AMh waarde)

nu hopen dat ze rijp zijn en dat er bevrucht zijn!

vers zaad was onbruikbaar dus laten we hopen dat het tese materiaal volstaat.....

Geplaatst

Noes heel heel veel succes vandaag. Maar ik geloof dat ik een beetje te laat ben met succes wensen. (Heb even zo veel rare dingen aan mijn hoofd, dus was gisteren niet op het forum) ik hoop dat de punctie netto mooi is uitgepakt als het er van te voren uit zag. Nou ja, beetje kromme zin, maar je snapt wat ik bedoel.

Moes, wat fijn dat je een afspraak hebt. Dat is wel het minste waar je recht op hebt na zo'n misser. Succes met wachten tot het zo ver is. En ik hoop dat je je gedachten een beetje op een rijtje krijgt. Maar ik geloof het wel, want ik las al een paar strijdvaardige berichtjes hier van je.

Geplaatst

Meiske je hebt de punctie al gehad! Wat goed! 6 eitjes goed hoor!! Wat een spannende dagen weer zeg! Mijn duimen draaien voor jullie! Succes!

Noes des ook jij hebt het achter de rug! Ben heel benieuwd hoe het is gegaan!?? Wat vond je van de narcose ?

Knuffel voor Moes!!

twinkle wanneer heb je een fm? Ik had nooit zoveel last van de hormonen. Alleen de eierstokken en vooral op het laatst als je wilt bukken! Succes!!

Geplaatst

Zo, we rijden alweer in Nederland! Er zijn 7 eicellen gevonden. Nu gaat het echt spannend worden. Het was mega druk in DD. Narcose was prima, ik werd slaperig en 10 min later werd ik wakker en waren ze mijn onderbroek aan het aantrekken en kon ik lopend naar de uitslaapkamer. Uurtje later zat ik al in de auto!!!

Bedankt voor alle gelukswensen!!!

Liefs,

Noes

Geplaatst

Super Noes! Ook weer overleefd dus. Mooie opbrengst maar waar zijn de andere eitjes gebleven? Lege follikels? Viel het je mee? En morgen vast goed nieuws met mooie bevruchtingen.

Met mij gaat het wisselend, bedankt voor alle knuffels! Heel welkom. Alleen is mijn lijf nog zo raar, ik lijk wel schijnzwanger want mijn borsten blijven zo pijnlijk. Heel stom.

@meiske, mooi zeg die zes eitjes!! Ik heb ook lage AMH en was daarom zo gelukkig met die acht. Heb je alweer iets gehoord??

@twinkle, hoe gaat het vandaag met jou??

Geplaatst

Noes wat super!!!! Nu lekker uitrusten en hopen op mooie bevruchtingen...

Moes ook dikke knuffel van mij... Bij mij had ik bij de eerste keer ook het gevoel dat ik schijnzwanger was. Na 2 weken werd dat gelukkig minder...

Ik hoop dat je een goed gesprek hebt 10 maart en dat je nog een poging kan doen daar met een betere uitkomst..

Geplaatst

Zo, lig nu lekker in mijn bedje.. Tja, waar de andere 5 gebleven zijn, ik heb geen idee! Vergeten te vragen hoeveel ze er aangeprikt hebben. Normaal kon ik het altijd zelf zien... Nu even lekker bijkomen en hopen dat er wat gaat gebeuren vanmiddag en avond. Als alles goed gaat en blijft gaan, heb ik maandag de terugplaatsing.

Meiske, hoe gaat het met jou, ben je al gebeld vandaag?

Moes, dank je wel voor de steun!! Je krijgt net zo lang knuffels als nodig!!! Het is ook niet niks. Helemaal dat je lichaam nog moet herstellen.

Remmir, weer een mooie test vandaag?

Geplaatst

Fijn noes dat het achter de rug is!! Nu gaan we duimen en kaarsjes aansteken dat ze vannacht goed samen smelten!!!

Moes wat maakt het het lastiger nu je lichaam ook nog zo doet! Aan de andere kant jou lichaam heeft ook zo moeten werken!! Hopelijk trekt het snel bij! Nog meer knuffels voor jou!!

Geplaatst

*** breek even in***

Meiske, wat een mooie opbrengst! Hoop op een mooie bevruchting en TP voor je., liefs

andere meiden natuurlijk ook veel succes en Moes voor jou heel veel sterkte om deze domper te verwerken.

***breek weer uit ****

Geplaatst

Meiske, had je vandaag de punctie of gisteren? Mooie opbrengst hoor. Zeker voor een lage Amh waarde! Nu hopen op mooie bevruchtingen!

Noes, je was snel wakker dan! Ik heb nog nooit gemerkt dat ze mijn onderbroek aantrokken. En hoe ik weer op dat bedje in de uitslaapkamer ben gekomen kan ik me ook nooit herinneren, hihi. Ik vind het wel altijd raar om de volgende dan te zien binnenstrompelen ondersteunt door de verpleging....

Maar wat een goede opbrengst ook. Morgen even een beetje uitrusten en dan hopen op mooie bevruchtingen net als meiske.

Gaan ze bij jullie in de embryoscope?

Remmir, hoe voel je je?

Ik heb morgen de eerste fm. Heb al even zitten rekenen en ga ervan uit dat ik maandag of dinsdag de punctie heb als alles goed gaat uiteraard. Gisteren bloed laten prikken. Ze hadden het over 5 werkdagen dus het is allemaal wel krap.

Buikpijn is gelukkig wel minder (of je went eraan?). Sinds gisteren wel hoofdpijn.

Geplaatst

Twinkle.. Succes morgen met je eerste FM. Laat je bij de laatste fm ook nog voor de zekerheid bloedprikken? Hier alles goed! Durf nog niet echt blij te zijn..

Moes ik dacht nog.. wanneer heb je de pregnyl gespoten want die blijft ook altijd zo'n 10 dagen in je lichaam. En daar had ik ook altijd zere borsten enz van! Het is toch een zwangerschaps hormoon!

Meiske ik hoop dat je goed bericht hebt gehad en dat ze allemaal mooi bevrucht zijn!

Noes nog lekker suf?! Spannend hoor morgen! Mijn duimen draaien voor mooie bevruchtingen!!

Geplaatst

Ben net gebeld: van de 6 eitjes zijn er 2 bevrucht! Niet echt veel, een beetje krapjes, maar het zijn er voor nu gelukkig 2.

Ik kan zaterdag weer even bellen hoe het er mee gaat en maandag is dan om 11 uur de terugplaatsing. Mochten ze het dan niet meer doen, dan bellen ze 's ochtends tussen half 9 en 9 uur op.

Arghhhhhhhhhhhhhh, het blijft toch wel heel spannend zo'n embryoscope!

Liefs,

Noes

Geplaatst

Remmir, kan me voorstellen dat je nog niet al te blij durft te zijn. Zie dat je 2 keer een miskraam hebt gehad. Maar deze keer moet het gewoon goed gaan! 3x is scheepsrecht! Heb je al een afspraak gemaakt voor een echo?

Noes, spannend hè die embryoscope? Ik dacht dat ze dat alleen bij 3 of meer deden. Maar dat is inmiddels misschien ook wel weer veranderd. Ik ga duimen dat het twee toppers zijn die mooi doordelen!

Hier vanmorgen de eerste fm gehad. 1 kant doet niet echt lekker mee (was de laatste icsi ruim 2 jaar geleden ook al zo) en daar zat maar 1 follikel groter dan 10 mm (verder 5 kleintjes). Aan de andere kant 4 groter dan 10 mm (grootste 16,5) en nog 4 kleiner dan 10. Ik ga dus maar even uit van 5 kanshebbers. Niet heel veel maar wel genoeg. Zaterdag weer een fm.

Geplaatst

Noes ik snap je spanning hoor! Ik vond de embryoscope ook zo mega spannend! Wel goed dat je zaterdag nog gaat bellen! Het worden 2 toppers dat moet!! Succes!!

twinkle dat is al een mooi koppeltje! Wie weet groeien er nog wat extra mee! Ik had het ook dat mijn ene kant maar 1 follikel had! Voor jou normaal dit aantal follikels? Succes nog met het spuiten!

Vind het erg spannend inderdaad. Je kent de andere kant zo goed! Maar alles gaat goed dus hopen dat dit ook goed blijft gaan. Ik heb het niet in de hand! 13-3 een echo dan 6.2 wk hopelijk is er al hart activiteit van 1 of 2 Emmy's

meiske ik hoop zo dat je goed bericht hebt gehad! Duimen draaien!

Geplaatst

Remmir, het is voor het eerst dat ik echo's in NL doe en dus ook precies weet hoeveel en welke grote de follikels hebben. Voorheen reed ik altijd op en neer naar Duitsland. Dr. S. Zei nooit zo duidelijk hoeveel en hoe groot de follikels waren. Maar de eerste twee icsi's had ik wel meer dan de 3-de en nu volgens mij. Nu doet dus 1 kant niet echt mee. Zal toch eens vragen hoe dat komt (was bij de uitgangsecho al zo trouwens).

Geplaatst

Ok. Bij mij was met de uitgangsecho wel een paar eitjes te zien, maar die gingen dan gewoon niet groeien. Dat is 2 x gebeurd en die 2x ook menopur gebruikt dus of het daarmee te maken had?! Andere 3x beide kanten gelijk. De. 'S gaf ons ook weinig info daarover!

succes nog met het spuiten!

Geplaatst

Hoi meiden,

Noes, wat us het spannend he! Ik hoop dat deze twee mooi door blijven delen!

indien je maandag gaat, dan even overleggen welke route je het beste kan nemen, ik geloof via "Neuss-Hafen"ivm rosen montag.

Twinkel op naar de volgende echo!

wij lieten gewoon bloed in DD prikken, bij mij bij de laatste echo, bij manlief was het uiteindelijk niet nodig omdat er teseweefsel is gebruikt.

maar bloedafnames in DD worden ook gewoon vergoed hoor.

de25ste was de punctie, 6 eicellen, gisteren vernomen dat er 5 mooi bevrucht waren, ik was toch nerveus dus vandaag een update gevraagd: er zijn er nog 4 in de race!

morgen nogmaals contact en indien er nog over zijn dan zaterdag (dag4) de tp.spannend!

dag 5 valt op zondag, dan zou een tp op maandag ook te overwegen zijn maar ivm mijn kortere luteale fase durf ik dat niet.

Meiden, 'n, heel veel succes en Remmir ik begrijp het goed dat je erg onzeker bent, ik hoop dat de rust wat komt als je jouw beladen termijnen gepasseerd bent!

Geplaatst

noes wat spannend voor jou zeg... mijn duimen blijven draaien!!!!!! en hopen op twee mooi toppers die maandag teruggeplaatst worden....

Remmir hoe voel jij je? Is het al een beetje tot je doorgedrongen? Weet je al wanneer je de eerste echo hebt?

Twinkelstar: Ziet er goed uit ondanks dat 1 kant niet goed mee doen.. hopelijk groeinen die kleintjes nog mooi bij...

dames heel veel succes.. en hopen op mooie resultaten...

Moes ook nog weer even een dikke digitale knuffel voor jou!!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden