Ga naar inhoud

APRIL 2012 1e keer IVF; wie nog meer?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Juul, fijn dat je echo goed was, succes vanavond met prikken, hopelijk ben je dan ook van die ellendige hoofdpijn af!

Lieff, hoe gaat het nu met je, ben je er veel mee bezig of heb je nog voldoende afleiding?

Mijn verhaal over de follikels klopt misschien niet helemaal.... snap er zelf weinig meer van..... ik was gisteren voor de uitgangsecho en toen kreeg ik onverwachts een andere arts en schijnbaar liep het spreekuur nogal uit, dus het ging allemaal snel, snel.... toen zei ze tegen de assistente dat ik links 4 had en rechts 5, nam zelf aan dat het over de follikels ging, maar misschien is dit helemaal niet zo..... ben vandaag ongesteld geworden, dus dan lijkt het me helemaal raar of niet??? Weet niet wat jullie ervaringen zijn???

Pucca, hoe is je punctie gegaan vandaag en hoeveel eitjes hebben ze gevonden? Heb voor je geduimd, hoop dat het meeviel!!!

• Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
@ Liesjuh: liggen die follikels al klaar voor de stimulatie? Dus ze kunnen nu al zien dat die gaan groeien?

@ Champietal: spuit je dagelijks pregnyl? Denk dat ik iets gemist heb?

Ja, ik spuit dagelijk pregnyl.

Ik begon met 225, maar dit is nu omhoog geschroeft naar 300 per dag.

Geplaatst

@ Liesjuh - wat gek dat je het niet goed meegekregen hebt? Dat lijken mij follikel aantallen ja, maar zeiden ze niets tegen jou?

Mijn arts is aardig maar wel erg van hup liggen echo snel-snel en doei, maar ik probeer er toch altijd een paar vragen die ik heb door te duwen.. voel me al ellendig genoeg, ik zou me ook nog ellendiger voelen als ik niet eens met mijn vragen terecht kan. Maarik snap het wel dat je niet tussen dat gehaast komt, je bent ook altijd wat minder scherp in zo een stoel dan thuis, toch..?!

Ik ben tijdens mijn deca ongesteld geworden. Maar ik weet niet hoe het zit bij jouw procedure met Menopur? Bel ze gewoon even zou ik zeggen, de verpleegster met spreekuur.

good luck!

Geplaatst

Hallo allemaal,

Thanx voor het meeleven.....

Ik had vanmorgen om 9.30 de punctie...was erg zenuwachtig. T was voor mij de eerste keer....nadat de verpleegkundige het infuus had ingebracht gebeurde waar ik al bang voor was: flauwvallen! Ik kan er ook echt niet tegen....nadat ik weer bijgekomen was en een beetje kleur in me gezicht had zijn we begonnen met de voorbereidingen voor de punctie. Alles werd in gereedheid gebracht alles werd nog een keer gecheckt en toen kon ze beginnen. Ik kreeg aan allebei de eierstok kanten een verdoving dat was wel wat pijnlijk maar duurt maar even en is even op je tanden bijten. Daarna kreeg ik morfine en kon het echte werk beginnen het werd me na een paar minuten toch te pijnlijk en ik kreeg een 2e shot morfine. Daarna was ik superrelaxed haha. Me bloeddruk was alleen erg laag dus ik mocht nog even in de beugels blijven liggen voordat ik naar de soort van uitslaapkamer kon. Daar hebben we ongeveer een uur gewacht totdat de dokter terug kwam met het nieuws dat ze 8!! eicellen hadden en het zaad van mijn vriend ook goed was. Daarna konden we gelukkig naar huis met de boodschap rustig aan doen en heel veel drinken!!

As zondag worden we gebeld of het gelukt is met bevruchting en als het goed is hebben we dan 's middags de terugplaatsing leuk hoor 1april!! En dan kunnen we vrijdag de 13e testen...hele leuke datums allemaal ;-)

Ik voel me alsof er een vrachtwagen in me buik een paar rondjes heeft gereden maar ik doe lekker rustig aan.

Nog even over degene die deca gebruiken ik had er ook mega hoofdpijn van....heel veel sterkte allemaal met spuiten!! Ik ben zo blij dat ik er vanaf ben.

En suc6 met de echo's allemaal.....hoop dat voor jullie ook allemaal zo goed en snel verloopt!

Geplaatst

Beste Pucca,

Wat een dag.... wat een ontlading moet dat zijn.

Het klinkt allemaal wel supergoed, 8 eitjes, zaad goed. Meisje, lief zijn voor jezelf de komende tijd, we zitten in een mallemolen die op een gegeven moment 'went' (je moet het wel accepteren), maar heel normaal is het allemaal niet wat we voor onzed kiezen krijgen met die medicinen, alle afspraken met het ziekenhuis, spanning, de punctie!!, dus doe rustig aan en laat alles bezinken. Ik hoop enorm dat het gaat lukken, zal wel!:toppie:

Vandaag ontving ik van een mede forum-deelnemer iets wat uitverkocht was overal..., per post, zonder vergoeding. Zoooooooooo lief, nu hoef ik geen vervangend middel te gebruiken. Echt leuk hoe meiden met elkaar meeleven hier.

grts!

Geplaatst

@ Juul: balen van die hoofdpijn en zeker die migraine. Ik had het ook van de deca, maar had wel een heel andere dosis. En vanavond de 1e injectie Gonal!

@ Keesie: morgen niet uitslapen haha. Hopelijk is het rustig in je buik. Mag je dan starten met stimulatie? Succes!

@ Liesjuh: hmm vreemd met die 4 en 5. Misschien heb je wel 4/5 eierstokken hihi nee grapje. Misschien liggen die follikels al klaar?

@ Champietal: maar door pregnyl krijg je toch juist een eisprong?

@ Pucca: fijn dat je er vanaf bent meis, Stoer dat je het gedaan hebt, want het is niet niks. En een mooie opbrengst! Een paar dagen goed uitrusten he.

@ hier: ik kreeg net een sms uit Gent dat er geen embryo's ingevroren zijn, uuuuhm???? Zo ver was ik vorige week zaterdag al. Of zouden ze dan die andere bevruchte eicel toch nog niet weggedaan hebben? Nou ja, maakt ook niet uit.

Geplaatst

@Pucca, fijn dat je de punctie nu achter de rug hebt, het viel zo te lezen niet mee.... maar wat een goede opbrengst 8 eitjes!

Duim voor een goede bevruchting, doe het de komende dagen rustig aan, goed voor jezelf zorgen en veel drinken!

@Juul, het is precies zoals je zegt, thuis bedenk ik voor mezelf allerlei vragen en als ik dan in het ziekenhuis ben dan vergeet je het gewoon te vragen... het gaat ook allemaal zo snel en voor je het weet sta je alweer buiten, dus tja.... maar het zullen toch de follikels geweest zijn. Ik heb tot zondag de pil geslikt en ben afgelopen vrijdag met de deca begonnen, vandaar dat ik nu ongesteld ben geworden n.a.v. het stoppen met de pil. Maandag start ik met de Menopur. Hoe is het bij jou, zit de eerste stimulatie injectie er in?

@Lieff, zou fijn zijn als ik 4/5 eierstokken had, nog meer kans op goede eitjes....hahahaha..... maar zoals ik net al schreef het waren toch wel de follikels.... zit iedereen en mezelf een beetje in de war te kletsen hier... hahaha.....

@All, fijne avond!!!

Geplaatst

@Pucca; fijn dat je hem achter de rug hebt. Dat is toch weer een hele stap. Vervelend dat je flauwgevallen bent. En dat ze nog een keer moesten bijverdoven. Dat is niet echt prettig lijkt me.

Ik zal voor je duimen. Spannend hoor 1 april... hihihi, wat een datums.

@Keessie, ben je mogen starten??? Succes

Hier is alles okidokie. Aan een kant 8 en de andere kant 6 follikels. Alles tussen de 15 en 19 mm

Morgen avond Pregnyl en dan maandag punctie.

Ik moet alleen mijn bloedwaardes van vandaag nog afwachten. Mocht het LH wat laag zijn, dan wordt het 1 dag doorgeschoven.

Maar meer zeker niet.

Groetjes

Wanda

Geplaatst

[quote=Lieff;538630

@ Champietal: maar door pregnyl krijg je toch juist een eisprong?

Je hebt helemaal gelijk. Ik spuit natuurlijk Gonal F (hormonen).

De pregnyl natuurlijk alleen maar voor de eisprong...................begin nu al kwaaltjes te krijgen.

Geplaatst
@Pucca; fijn dat je hem achter de rug hebt. Dat is toch weer een hele stap. Vervelend dat je flauwgevallen bent. En dat ze nog een keer moesten bijverdoven. Dat is niet echt prettig lijkt me.

Ik zal voor je duimen. Spannend hoor 1 april... hihihi, wat een datums.

Fijn dat je het achter de rug hebt. Ik zie echt nergens tegenop, behalve de punctie.

Heb dat al aangegeven en de arts geeft mij een iets hogere dosis voor de verdoving, maar verder krijgen wij in het LUMC helemaal niets verder tegen de pijn.

1 april is topdatum......................ben ik namelijk jarig...................zal je geluk brengen!!

Geplaatst

@ Pucca; wat goed 8 stuks :-) Nou daar heb je het allemaal voor gedaan, helemaal fijn voor jullie!! Hoop dat er een flink aantal bevrucht gaan worden, spannend weer. Hahaha nou op dat soort data gebeuren de gekste dingen, dus dat worden gewoon nu je geluksdagen :-)) Dank je voor je punctie beschrijving, volgens mij is het je dan wel meegevallen toch? Dat geeft mij weer moed!! Ga voor jullie duimen voor zondag!!!

@ Juul; wow wat lief, wat een te gek forum hebben we toch gevonden :-)

@ Lieff; he wat een rare sms?? Misschien soort standaard dat ze dat sturen, wel raar.

@ Wanda; klinkt goed die aantallen, wow!!

@ Champietal; hahahahahahahha, nu al kwaaltjes ;-))

@ All; Jaaaaa mag starten met de Gonal vanavond!! Alles zag er keurig uit volgens de gyn :-)) Dus nu weekje deca & gonal en dan volgende week vrijdag voor meting. Pfff nu 2 prikken per dag, maar we zijn weer een stapje verder. Ik ga 150 IE spuiten, klinkt wel hoger dan de 68 IE Puregon die ik 'gewend' ben van de IUI's…dus ben benieuwd!!!

Heb vandaag voor het eerst hoofdpijn trouwens….kan ook door spanning komen, hoop dat het morgen weg is…nemen jullie een aspirientje ofzo ertegen?? Voel me voor het eerst een beetje zielig met die koppijn…

Denk dat ik vroeg m'n mand induik, fijne avond ladies!!

Geplaatst

Wie wat waar:

Lieff (33): Ivf, UZ Gent

Pucca (35): Ivf EMC Rotterdam

Nyonyacilla (31): Ivf of Icsi Bronovo Den Haag/terugplaatsing LUMC Leiden

Moedeloos (25): eerst tese man dan hopelijk ICSI te Gent

Mijnbaby (28): UMC U 2e ivf voor brusje/ al 4 tp gehad en 4 gesneuvelde cryo's

Keesie (35): IVF 1, OLVG Amsterdam / terugplaatsing AMC Amsterdam

Wanda (32): IVF 1. AZ Sint Niklaas/ terugplaatsing UZ Antwerpen

Angelique (anna) (39): 2e IVF VU Amsterdam

Champietal (Chantal) (34, bijna 35): 2e IVF / LUMC Leiden

Liesjuh (32): 3e IVF / SMT Enschede

S0entje(22):PESA/ICSI EMC Rotterdam

Juul (36): 1e IVF/ of ICSI, SLAZ A'dam en terugplaatsing VU A'dam

Afspraken ziekenhuis:

april

2 april: Liesjuh start Menopur

2 april: s0entje informatieavond

2 april: Wanda 3e follikelmeting

2 april: Champietal 2e follikelmeting + bloedprikken

5 april: Juul 1ste follikelmeting

6 april: Keesie 1 ste follikelmeting / bloed prikken

rond 8 april: Mijnbaby beginnen met kort schema ivf circa 10-12 dagen en dan de punctie

10 april: s0entje intakegesprek

11 april: Liesjuh 1e follikelmeting

Punctie:

maart

Lieff: 21 maart

Pucca: 29 maart

april

Wanda: 2/3/4 april

Champietal: rond 2e week april

Juul: 11 april

Keesie: rond half april

Liesjuh: rond 16 april

Angelique: rond 20 april

Testdatum:

Lieff: 6 april

Geplaatst

@keesie, ik doe ook Deca en 150 Gonal f tegelijk en heb donderdag, een dag voor jou, de eerste meting. We gaan gelijk op met zelfde dosis Gonal inclusief koppijn.... Vanavond tweede gonal gezet maar hoofdpijn is er nog. Ik hoop niet dat je er ook zo"n last van krijgt als ik. Mijn doc zei dat ik twee paracetamol kon nemen. Maar was op thuis, dus ik nam vanavond 1 ibuprofen. Maar ik heb wel gelezen dat dat niet zo goed is tijdens de ivf. Misschien weet iemand hier iets over, pijnstillers tijdens hormonen en ook na de punctie?

Geplaatst

Goedemorgen Dames. Ik heb weer helemaal bij gelezen. Toch wat makkelijker als ik hier wat vaker ben, blijf ik bij.

@ Lieff, wat een spannende tijd dat afwachten. Voel je jezelf goed? Bedankt nog voor je uitleg over je punctie. Ik begrijp het. Je moet jezelf helemaal overgeven (met je benen wijd ja haha). Over 6 dagen testen, nog even volhouden.

@ Pucca, zo jij hebt hebt de punctie achter de rug. Een opluchting? Ik had nog niet gehoord dat eierstokken ook verdoofd werden. Beter! En zeiden ze tegen je als je veel pijn had je het moest zeggen? Vind ik echt netjes. Heb je nu nog veel last? Ik hoop op heel goed nieuws morgen!

@ Liesjuh, ik weet nu niet of wij helemaal hetzelfde lopen maar ik ben ook ongesteld geworden tijdens de decap. Ben het nu nog. Is normaal. Ik dacht eerlijk gezegd dat baarmoederslijmvlies ook onderdrukt zou worden maar dit is niet zo.

@ Wandaa, klinkt positief allemaal! Voor jou gaat het nu ook bijna gebeuren. Ben je gespannen?

@Juul en Keesie, wij zijn net zover en zitten in hetzelfde schuitje. Ook de decap, gonal f 150. Die hoofdpijn........ echt niet normaal. Ik herken het helemaal Juul, na een 6/7 dagen kreeg ik last. Gisteren viel het voor het eerst mee maar eergisteren voelde ik mij ook gewoon zielig, haha. Mijn arts zegt dat je gewoon paracetamol kan slikken + veel water drinken gaf ze mij als tip. Ik ben woensdag voor de eerste echo geweest maar het slijmvlies was nog te dik (moest nog onge worden) en gisteren was het goed dus ik heb mijn eerste gonal f spuit gezet. Volgende week vrijdag krijg ik de eerste echo, zelfde dag Keesie. Ik ben benieuwd hoe het zich gaat ontwikkelen in mijn buik! Ik hoop op een mooi aantal. Op naar vrijdag! Maar eerst nog even genieten van dit weekend. Fijn weekend en meiden, nogmaals succes!

Geplaatst

Wie wat waar:

Lieff (33): Ivf, UZ Gent

Pucca (35): Ivf EMC Rotterdam

Nyonyacilla (31): Ivf Bronovo Den Haag/terugplaatsing LUMC Leiden

Moedeloos (25): eerst tese man dan hopelijk ICSI te Gent

Mijnbaby (28): UMC U 2e ivf voor brusje/ al 4 tp gehad en 4 gesneuvelde cryo's

Keesie (35): IVF 1, OLVG Amsterdam / terugplaatsing AMC Amsterdam

Wanda (32): IVF 1. AZ Sint Niklaas/ terugplaatsing UZ Antwerpen

Angelique (anna) (39): 2e IVF VU Amsterdam

Champietal (Chantal) (34, bijna 35): 2e IVF / LUMC Leiden

Liesjuh (32): 3e IVF / SMT Enschede

S0entje(22):PESA/ICSI EMC Rotterdam

Juul (36): 1e IVF/ of ICSI, SLAZ A'dam en terugplaatsing VU A'dam

Afspraken ziekenhuis:

april

2 april: Liesjuh start Menopur

2 april: s0entje informatieavond

2 april: Wanda 3e follikelmeting

2 april: Champietal 2e follikelmeting + bloedprikken

5 april: Juul 1ste follikelmeting

6 april: Keesie 1 ste follikelmeting / bloed prikken

6 april: nyonyacilla 1 ste follikelmeting

rond 8 april: Mijnbaby beginnen met kort schema ivf circa 10-12 dagen en dan de punctie

10 april: s0entje intakegesprek

11 april: Liesjuh 1e follikelmeting

Punctie:

maart

Lieff: 21 maart

Pucca: 29 maart

april

Wanda: 2/3/4 april

Champietal: rond 2e week april

Juul: 11 april

Nyonya:ergens in week 15

Keesie: rond half april

Liesjuh: rond 16 april

Angelique: rond 20 april

Testdatum:

Lieff: 6 april

Geplaatst

@ Wanda: joehoe maandag punctie! Alvast veel succes, je hebt in ieder geval een mooi aantal follikels.

@ Keesie: Jeeeh je mag starten! Ik spoot 225 IE, dat is blijkbaar best veel.

Je kan gewoon paracetamol innemen hoor. Met hoofdpijn blijven lopen is helemaal niks he. Ik neem 1 gewone en 1 met coffeine, dan is het meestal wel minder en te doen.

@ Juul: hè jij ook zo'n hoofdpijn. Ibuprofen zou ik inderdaad niet zo snel nemen, al heb ik dat na de punctie wel 2 keer gedaan (maar dat mocht toen).

@ Nyon: En ook jij hoofdpijn, tis wat hier! Troep die hormonen, maar we hebben het er voor over he. Leuk dat je tegelijk loopt met Keesie.

Ik kreeg inderdaad ook een prikje in elke eierstok, maar voelde daar weinig van.

@ Pucca: morgen moet je terug he. Ik duim voor een topper!

Geplaatst

Even een vraagje;

Ik moet maandag om half 8 nuchter in het ziekenhuis zijn.

Enig idee hoelaat ik ongeveer terug thuis ga zijn???

Thanks

Wanda

Geplaatst

Hoi Wanda,

Spannend hoor maandag heel veel sterkte!

Ik moest er afgelopen donderdag 9.00 zijn nuchter en had half 10 de punctie. Ik mocht daarna weer een boterham eten en rond half 12 konden we weer naar huis. Heb je iets aan dit antwoord!?

Ik ben zoooo benieuwd naar het telefoontje morgen en of/hoe laat ik de tp heb.....wordt vervolgd.

Geplaatst
@juul tegen mij is gezegd dat je alleen paracetemol mag tussen de ivf en als je zwanger bent!
Thx. Heb vandaag een dubbelpak paracetamol gehaald, maarrr vandaag voor het eerst in een week Geen hoofdpijn! Had de doc toch gelijk, ik ben op donderdag jl begonnen met gonalf f na 11 dg decap, ik zou va dit weekend geen last meer v hoofdpijn hebben. Klopt in mijn geval.. Ter info dus voor de andere hoofdpijn klantjes..
Geplaatst

Oh dat klinkt goed geen hoofdpijn meer als de gonal er eenmaal goed bijzit?? Oh ik werd gek gister, ben heel vroeg gaan slapen en werd nog wakker met dezelfde hoofdpijn....grrr.. heb maar wel asperine genomen en dat hielp gelukkig. Nu nog beetje maar niet meer zo erg als gister. Hoop dat het bij die ene dag blijft...

Wat fijn dat we allemaal zo in hetzelfde schuitje zitten, gaan mooi gelijk op zo!!

Lieff, het is al april nu....nog een paar daagjes en dan mag je al testen...trek je het nog een beetje?? En belangrijker, hoe voel je je???

Voor iedereen een lekkere zondag & Pucca hopen op een mooi resultaat!!!!!!

Geplaatst

@Pucca, En en en, hoe is het gegaan???

Heel veel sterkte vandaag.

@Keessie, jee weeer terug hoofdpijn.

@Juul, fijn dat je nu geen hoofdpijn meer hebt.

@Lieff, heel veel sterkte komende dagen. Hoe voel je je???

XXX

Wanda

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden