Ga naar inhoud

jan/feb/mrt mama's 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ivfsh, ik moet 22 mei weer werken :-(( Zo geen zin in! En jij? De klysma heeft niet geholpen, hij zat te verstopt. Het slangetje krulde gewoon op, de verpleegkundige schrok er zelfs een beetje van. Nu dagelijks een half zakje Movicolon door z'n fles, ben benieuwd wanneer dat aanslaat.

• Reacties 6,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ik ben Toos werkeloos :-) We zijn naar Ierland verhuisd en bijna meteen daarna werd ik zwanger, dus geen baan kunnen vinden. Nu gaan we hier hoogstwaarschijnlijk over een paar maandjes weg, dus hier ga ik niet meer werken. Eerst even afwachten waar we heen gaan en dan ga ik weer aan de slag. Ik heb zin om weer te gaan werken, ben nu al een jaar thuis, mis het echt.

Arme arme Vince, hoop dat het snel los komt!

Geplaatst

Oh, spannend dus ivfsh! Fren, lekker nog ff 2 weken extra vakantie. Ik heb het zo geregeld dat ik de laatste twee weken van mei maar 2 dagen per week werk, in juni 3 dagen per week en vanaf juli volle bak met 4 dagen. Eind aug/begin sept hebben we twee weken vakantie, weer iets om naar uit te kijken.

Geplaatst

Achos Melis- wat zielig weer voor Vince zeg! Kan me heel goed voorstellen dat je verlangt naar eindelijk nog lekker van je kraamtijd genieten! Ik dacht dat er al gestart zou worden met die voeding in het ziekenhuis? Nou, ik hoop echt voor jullie dat dit nu wel de oplossing gaat zijn hoor!

Mira -welkom - leuk dat je ook mee komt schrijven!

Leuke babyfoto's weer hier! Erg lief zeg!

Hier had Levi vandaag een shirtje aan, mt 62, en die zat ook al krap! Dat is toch nog niet normaal bij een nog geen 2 maanden oude baby?!?! Mag ik hem nog wel een baby noemen als hij mt68 heeft?!?

Ik wil graag jullie mening / advies over het volgende:

Mijn vriendin belde gisteren: haar moeder is die nacht overleden aan een hersenbloeding! Echt een grote shock!

Ik wil er erg graag voor haar zijn, maar ze woont op ruim 2 uur rij afstand.

Nu is vrijdag de crematie en ik vind wel dat ik er heen moet om haar te steunen.

Echter krijgt Levi donderdag zijn 1e prikjes. Ik heb geen idee natuurlijk nog hoe hij daar op gaat reageren - als hij dan de dag er na koorts heeft, is het misschien erg zielig voor hem om in totaal ruim 4 uur in de auto heen en weer te zitten? Maar aan de andere kant slaap hij vaak in de auto wel lekker lang omdat hij in de maxicosi altijd heerlijk ligt te pitten en door het geluid / geschommel van de auto ook telkens weer in slaap valt áls hij al wakker wordt... Maar is het wel verstandig om met een zieke baby op pad te gaan? Maar tegelijkertijd wil ik er dus wel heen - ze heeft weinig vrienden daar wonen, geen partner en we zijn wel close...

Wat zouden jullie doen?

Oppas regelen is geen optie, want ik krijg nooit meer voor die tijd een hele dag voeding bij elkaar gekolfd...

Ik zal ook het lijstje even aanvullen - leuk intitiatief Fren!

Fren - mama van Fiene (14-2-12) - 10 mei controle CB (2e prikjes)

Meezie - mama van Maud (7-2-12) - 8 mei controle CB (2e prikjes)

Eef - mama van Yente (1-2-12) - 23 april controle CB (2e prikjes)

Melis25 - mama van Vince (18-2-2012) - 20 april controle CB (1e prikjes)

IVFSH - mama van E (13-1-2012)

Ink - moeder van Levi (20-2) - 19 april CB (1e prikjes)

Geplaatst

Jeetje ink, heftig voor je vriendin! Kan je CB niet vragen of je een dag eerder of later kan komen? Vince is nu snipverkouden en heeft soms lichte verhoging, wij nemen hem wel mee naar buiten. Ik zou het laten afhangen van z'n temperatuur. En ja, een crematie is niet zomaar iets dus snap dat je daar naar toe wil om afscheid te nemen en je vriendin te steunen. Lastige situatie zo..

Geplaatst

Ik zou zeker naar de crematie gaan, heel belangrijk voor je vriendin!! Het cb bellen, situatie uitleggen en een andere afspraak maken lijkt mij de beste optie. Een paar dagen eerder of later maakt niet uit.

Lijstje op volgorde van geboorte lijkt mij logischer, toch? Moet even kijken wanneer de cb afspraak is, dan zet ik ons erbij.

Geplaatst

succes voor degene die straks weer aanhet werk gaan ik moet zeggen de eerste dagen zijn zwaar maar na een tijdje went het wel.Ik moet 40 uur werken in de week ,mijn man zit thuis met uitkering,soms heb ik er echt veel moeite mee om weg te zijn van mijn zoontje hij is 8 maanden nu maar de wetenschap dat mijn man er voor zorgt maakt veel goed.we willen nu nog voor een tweede gaan zolang het nog kan nu

Geplaatst

Dan zou het gelijk bijna een week later zijn - is dat denken jullie geen probleem dan? Dat het dan weer te dicht op de volgende zit ofzo?

Ga morgen dan idd wel even bellen met het cb en het voorleggen - dan hoor ik wel wat ze zeggen...

Geplaatst

Doen hoor Ink, ik weet uit ervaring hoe belangrijk het is om goeie vriend(inn)en te steunen in deze dingen... Denk niet dat een week later uitmaakt en anders vraag je of het een paar dagen later kan, bijvoorbeeld aan het eind of helemaal begin van de dag?

Geplaatst

Breek in"

Beste ink,

Ik zou het cb bellen, uitleg geven en de afspraak verzetten.

Er voor je vriendin zijn is nu even t belangrijkste...

Het is geen probleem wanneer de kleine de prikjes later krijgt, maar er moet geloof ik wel minimaal 4 weken tussen de prikjes zitten. Dus hou daar dan wel rekening mee

Met de volgende afspraak.

Verder wens ik je sterkte.

Naomi

Breek uit

Geplaatst

Nou, de movicolon heeft geholpen, ik heb nog nooit zo'n volle poepluier gezien! Wat een opluchting, zowel voor Vince als voor mij.. Tijdens de voeding vannacht kwam ik erachter dat ik ongesteld ben geworden. Fijne dag meiden!

Geplaatst

Melis fijn dat movicolon eindelijk z'n werk heeft gedaan. En dan nu ook nog ongesteld hopelijk heb je er geen last van.

Hier gisteren een ontroostbare Ian gehad hopelijk gaat t vandaag beter. Is zo vermoeiend als dan ook m'n dochter nog eens extra aandacht wil.

Geplaatst

Ivf super lieve foto's!!

Melis wat fijn dat de zakjes helpen, niks aan voor zo'n kleintje met een volle buik. Ow en balle weer ongi worden, ik ben benieuwd wanneer dat bij mij allemaal weer gaat komen. Ik moet eigenlijk een afspraak maken voor een spiraaltje, maar heb er nog helemaal geen zin in, zeker omdat ik toch nog niet ongi ben.

Ink ik zou ook gaan, voor je vriendin er zijn is ook heel belangrijk.

Geplaatst

Ja, echt heel fijn! Vince lijkt ook opgelucht, kan ook niet anders als je een buik vol poep had :-( Ga zo naar de apotheek om de Neocate op te halen. Meezie, jij geeft bv toch? Kan het volgens mij wel ff duren voor je weer ongi wordt. Ach, ik heb het al die maanden geen minuut gemist! Ik ga niet beginnen met anticonceptie, manlief z'n zaadleiders zijn beschadigd door een operatie dus de kan op een natuurlijke zwangerschap is 0,0000001 % ofzo!

Geplaatst

He Melis, dat is goed nieuws!! Er komt trouwens ook een dag dat je niet zo blij bent met van die megapoepluiers..... :laughing9: Ink, ik zou ook de afspraak bij het CB omzetten, dat heb ik met mijn zoontje ook wel gedaan, toen hij ziek was en ik het te zielig vond om ook nog prikken te halen. Ik hoef pas 1 sept weer te beginnen met werken. Mijn verlof loopt half juni af, dan heb ik een maand ouderschapsverlof en dan 6 weken vakantie ( bdrijf waar ik werk is dicht in de zomer) dus dat is heeeerlijk! Gisteren waren mijn collega's op kraambezoek en ik vond het wel erg leuk om die meiden weer te zien!

Gisteravond had ik een drama avond...mijn man is twee dagen weg voor zijn werk en ik had dus de drie kids in mijn eentje, op het spitsuur. Mijn zoontje kwam om 5 uur thuis van de creche en om half 6 wilde Juul eten. Eef begon een kwartier later te morrelen, toen ik mijn zoontje, Hidde, eten aan het geven was. Om 6 uur was het hier en gekkenhuis, 2 krijsende babies en een peuter die niet wist waar hij het zoeken moest. Tussen half 7 en 7 de tweeling snel eten gegeven, te snel waardoor Eef de helft er weer uit gooide.... op de bank en Juul niet genoeg had dus die begon na een kwartier weer te huilen. Mijn man legt Hidde altijd op bed, en bij mij wilde hij dus niet gaan slapen. Tussen half 8 en half 9 ben ik bezig geweest Hidde op bed te leggen, ook krijsend en gillend, en toen kwam Eef ook weer met een hongerklopje..... uiteindelijk lag Hidde om 9 uur uitgeput in bed ( normaal braaf 7 uur...) en had de tweeling om kart over 9 ook weer gegeten. Toen heb ik mijn inmiddels verbrande pizza maar uit de over gehaald en opgegeten....ik had er enorm veel zin van in een borrel, maar ja, voor de BV maar niet gedaan. Het goede nieuws: vanavond weer zo'n avond want mijn man komt na 22.00 uur pas thuis......whhaaahhhaa. Nou ja, het zal snel beter worden, als de tweeling minder voedingen nodig hebben.

Ik hoor weer gesputter en geknor, dus ga weer aan de bak!

O ja, caro, ik weet niet hoe ik foto's moet plaatsen hier, moet ik nog even uitzoeken!

Liefs van Mira

Geplaatst

Melis: wat fijn dat de zakjes helpen!!!! En balen van de ongi, ik word volgens mij ook weer ongi, heb al buikpijn enz....Mira: leuk dat je meeschrijft! Wat een avond, ik vind een peuter van 16 maanden en een baby heftig, maar jij doet er nog een baby bij. Hulde! Vanavond gaat het vast beter!Ivfsh: wat een schattige foto's. Gaan jullie terug naar nl of wordt het een ander land?Fren - mama van Fiene (14-2-12) - 10 mei controle CB (2e prikjes)Meezie - mama van Maud (7-2-12) - 8 mei controle CB (2e prikjes) Eef - mama van Yente (1-2-12) - 23 april controle CB (2e prikjes)Melis25 - mama van Vince (18-2-2012) - 20 april controle CB (1e prikjes)IVFSH - mama van E (13-1-2012)Ink - moeder van Levi (20-2) - 19 april CB (1e prikjes)Moontje - mama van M.atthijs (28-2-12) - 20 april cb (1e prikjes)

Geplaatst

Mira ik voel met je mee... ik heb wel eens gehad dat ze allebei tegelijk huilden/poepten/spuugden en wat kunnen ze nog meer? Niet veel... En toen dacht ik: zal ik nu de deur dicht doen en een potje gaan janken of rustig nadenken in welke volgorde ik het allemaal ga doen? Heb voor het laatste gekozen, proberen rustig te blijven (lukt mij ook niet altijd hoor) en dan komt het altijd weer goed. Voordeel bij mij was dat mijn dochter er niet was op dat moment en nog een groter voordeel dat ze al 8 is! Dus dat ze af en toe kan helpen en het begrijpt, al vindt ze het niet altijd leuk, als ze even geen aandacht krijgt... Je zal zien dat het vanavond juist mee valt, in ieder geval succes!!

Fijn dat de movicolon heeft geholpen bij Vince, bij mij deed het weinig, alleen veel gasvorming (wat zeg ik dat netjes he) dus na een week gestopt. Gister die Wapiti gehaald, lijken wel smarties, moet je niet laten rondslingeren bij kleine kinderen! Ben benieuwd of die gaan werken, ik hoop het want ben mijn opgeblazen buik wel zat... al moet ik zeggen dat ik ook wel veel paaseitjes heb gegeten, hihi.

Nu eindelijk rustig hier, gauw douchen, tot later!

Geplaatst

ink, wij hebben ook een afspraak moeten verzetten en toen heeft die assistente meteen alle afspraken weer op elkaar afgestemd dus gewoon even bellen! sterkte met je vriendin! hier een manneke met eczeem, heb gisteren zalf gekregen van de huisarts, hopelijk helpt het, achter de oren en onder de ogen zijn het ergste en daarbij heeft hij veel last van berg, germ! vandaag gaan we zijn nieuwe kamer schilderen, aangezien we het huis voorlopig niet verkopen verhuist hij toch naar de grote kamer, tevens hebben we een nieuwe doorgroeikamer gekocht, als het klaar is zal ik foto's plaatsen!

Geplaatst

Weet iemand van jullie of er nu met 9 weken nog steeds zoiets is als: ze mogen maar 6 uur zonder voeding? Volgens mij geldt dat alleen voor de eerste paar weken toch? Bram heeft vannacht namelijk dezelfde stunt uitgehaald als Kaat door meer dan 10 uur achter elkaar te slapen! Ik maakte me weer zorgen, steeds gaan kijken (vriend zei vanochtend: laat toch slapen! heerlijk toch? Maar ja...) en uiteindelijk heb ik hem om half 6 wakker gemaakt omdat ik het zo raar vond. Ben 'm beneden gaan verschonen en hij moest echt van ver komen, had zo'n moeite met wakker worden! Volgende keer laat ik ze liggen, heb nu bij allebei een keer meegemaakt dat ze kennelijk soms heel lang zonder fles kunnen...

Verder begin ik nu serieus rugpijn en spierpijn in mijn kont te krijgen door de hele dag/nacht kind in de wieg, kind uit de wieg, opstaan met (slapend) kind op de arm etc... Iemand tips?

Geplaatst

@Melis: wat fijn dat het heeft geholpen! Op naar heel veel poepluiers! Hoop dat het nu in een stijgende lijn vooruit gaat en dat je nog even samen met Vince kan genieten van je verlof.

@Ink: ik zou ook het CB even bellen. Wij waren drie weken terug op het bureau voor de 2de prikjes. Ons dochtertje had toen 38,4 (mijn man was snipverkouden), waardoor het CB niet wilde prikken. De afspraak is toen ook een week uitgesteld voor zowel A. als P. Incl. alle vervolgafspraken. Ons werd verteld dat er minstens 4 weken tussen moest zitten maar dat dit ook wat meer mag zijn!

@Mira: lastig is dat he. Als A. en P. tegelijk komen vind ik het af en toe ook erg moeilijk. Zeker wanneer ze het allebei echt op een krijsen zetten!

@Fren: leuk een lijstje, moet even kijken wanneer wij de volgende afspraak hebben, maar geloof begin mei voor de 3de prikjes!

@Caroline: wij laten ze ook gewoon slapen. Soms zit er idd meer dan 6 uur tussen. De 8 uurtjes halen ze al regelmatig. Ze zijn hier nu 16 weken (-9 weken vroeggeboorte).

HIer nog altijd in spanning. Met A. naar de huisarts geweest voor de bult in haar wang. Vrijdag een doorverwijziging gehad naar de kinderarts. Daar geweest, maar hij wist het ook niet precies. Nu is mijn man dus opnieuw met haar naar het ziekenhuis voor een echo. Hoop zo dat het allemaal meevalt en dat het niks ernstigs is.

Geplaatst

Ik laat fiene gewoon slapen hoor. Ze komt goed aan, heeft voldoende luiers en kan kennelijk 7-8 uur zonder fles. Als dat niet zo zou zijn zo ze wel wakker worden redeneer ik dan maar ;-) tien uur heeft ze nog niet gehaald, maar we gaan de laatste fles nu ook naar voren halen (nu vaak rond 12 uur/ half 1), wellicht dat dat helpt...

Jrn, wat heeft je dochter voor bult dan? Heb het niet eerder gelezen dat je daar ove schreef, of ik heb het natuurlijk gemist ;-)

Geplaatst

Zo... dacht even te kunnen gaan slapen, ben de hele ochtend al aan het verschonen en voeden, net geluncht met de oudste , die is weer naar school en... Kaat zet een keel op en Bram kijkt me aan... en gaat meehuilen, pfff... Zie het nog even aan, honger kunnen ze niet hebben, Kaat heeft niet gespuugd, poepluier al gehad... wat wil je dan meisje??

Ben trouwens sinds gister denk ik echt ongesteld, maar nog steeds alleen oud (bruin) bloed, zou dat er eerst uit moeten? Was het bij jullie meteen rood?

Geplaatst

Ik heb het lijstje even aangepast en meteen op volgorde van geboorte gezet.

IVFSH - mama van E (13-1-2012)

Eef - mama van Yente (1-2-12) - 23 april controle CB (2e prikjes)

Meezie - mama van Maud (7-2-12) - 8 mei controle CB (2e prikjes)

Fren - mama van Fiene (14-2-12) - 10 mei controle CB (2e prikjes)

Melis25 - mama van Vince (18-2-2012) - 20 april controle CB (1e prikjes)

Ink - moeder van Levi (20-2) - 19 april CB (1e prikjes)

ChrisH- mama van Lisanne en Jasper (27-02-2011) - 26 april controle CB

Moontje - mama van M.atthijs (28-2-12) - 20 april cb (1e prikjes)

Fren, wat een leuke foto van Fiene.

Melis, gelukkig heeft Vince weer gepoept. Ik hoop dat het vanaf nu beter gaat.

Lisanne en Jasper hebben nu een goed ritme van ongeveer om de 3 uur. Soms wat eerder, soms wat later. Maar belangrijk, vooral samen. Jasper heeft al een paar dagen niet om extra voeding gevraagd en dat geeft meer rust. In de nacht wordt max 5 uur doorgeslapen. Elke dag hebben ze een "jengel- en huilmoment". Meestal tussen 16:00 uur en 19:00 uur. Het lijkt alsof de dag te lang is en dan hebben ze veel moeite met (weer opnieuw gaan) slapen. Voor de box heb ik nu een mobiel (de Tiny Love Sweet Island Dreams). Ze vinden het daardoor iets leuker in de box. Er is nog geen interesse voor bijvoorbeeld een bijtring. Wel lachen ze allebei regelmatig en steken ze ook naar elkaar hun tong uit.

De plek waar mijn knip is gezet, speelt sinds een paar dagen op. Ik dacht dat het klaar was. Tijdens de nacontrole op 2 april geen last van gehad. Ik ben maar weer begonnen om nachts geen onderbroek te dragen in bed en een biotexbadje te gebruiken (dat was een tip van de vk in de kraamtijd). Ik heb ook maar arnicadruppels gehad. Als het niet minder wordt, dan maar naar de huisarts. Ik heb eigenlijk ook de volle 6 weken kraam- en maandverband moeten gebruiken voor het vloeien na de bevalling. Dat is natuurlijk ook niet bevordelijk voor genezing van de wond. Ben bang dat de huisarts alleen maar zal zeggen dat ik geduld moet hebben. Dat is namelijk wat de gyn al zei over de aambeien. Ik sta er niet om te springen om de huisarts te bellen. Zij is wel goed, maar zij werkt in een gezondheidscentrum met andere huisarten en zij werkt parttime. Een afspraak krijgen met haar is lastig. En als zij niet beschikbaar is, dan is het vrijwel niet mogelijk om een afspraak bij een collega van haar te krijgen. Zo bureaucratisch werken die daar.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden