Ga naar inhoud

jan/feb/mrt mama's 2012

Aanbevolen Berichten

• Reacties 6,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Zelfde advies: lekker laten liggen, snap wel dat je liever niet hebt dat ze vannacht komt maar misschien slaapt ze door. Is altijd jouw credo toch, heb het net weer gelezen in het andere topic: als ze honger heeft komt ze vanzelf...

Jeetje ik heb nog helemaal geen p gerechten gegeven Vlinder! Alleen een keer een paar frietjes toen wij Mac hadden gehaald, Kaat vond het lekker, Bram zozo, tot mijn verbazing. Maar pizza, pannenkoek of poffertjes nog niet!

Geplaatst

Hier rust echt de vloek op het opruimen van het campingbedje. Vannacht toch maar weer opgezet, en om 3 uur nog een halve papfles gegeven. Toen was het eindelijk stil..................................................... Ik ruim hem toch weer op vandaag, in de hoop dat het vannacht weer beter gaat.

Fren, lees dat F de nacht goed is doorgekomen, fijn!

Geplaatst

Lianne daarom zei ik al om het in de buurt te zetten... Vervelend en waarom he, wist je het maar!

Kaat is voor het eerst zelf gaan staan! (Zie foto's Fb). Schrok dus vanmorgen toen ze ineens in haar bedje stond dat nog niet op de laagste stand staat. Heb het geprobeerd maar niet gelukt, moet papa vanavond dus doen. Nu slapen ze net, ga er van uit dat ze het niet doet met slaapzak en al maar ik hou ze toch in de gaten, ga misschien stiekem kijken straks...

Geplaatst

Fren, beterschap voor Fiene.

Lianne, ik weet niet precies hoelang het afbouwen gaat duren. Dat is per medicijn verschillend. Ik weet wel dat de fenobarbital heel langzaam afgebouwd moet worden. Dat kan zo een jaar duren.

Caro, de operatie is geslaagd als ook na afbouw van de medicatie de aanvallen wegblijven.

Hier drinken L.isanne en J.asper nog uit de fles hun opvolgmelk. De rosevicee en diksap drinken ze uit de tuitbeker. Ik heb ze ook wel eens geprobeerd thee met een vruchtensmaakje te laten drinken, maar dat was nog niet echt populair.

Op 14 april gaan we voor het eerst naar de dierentuin, Ouwehands in Rhenen. Naar de meerlingendag. Ik ben heel benieuwd hoe dat is.

Geplaatst

Leuk! Ben benieuwd, we horen het wel.

Hier helaas weer een brullend mannetje, maar hij is ook verkouden ineens en 38 graden verhoging/koorts... Zo nog maar even een half flesje geven? Hij wordt steeds stiller... zijn van die twijfelgevallen. Toch maar doen.

Geplaatst

Echt zin had hij niet in die halve fles, kwart gedronken daarna gelukkig wel gaan slapen...

Vergat helemaal te melden dat hij vanmiddag een stukje heeft gelopen achter de kinderstoel die hij door de kamer schoof! En Kaat die voor het eerst in haar bedje stond! Een dag van mijlpalen voor allebei dus...

Geplaatst

Wat goed van Kaat en Bram!! Het kan dan zo ineens hard gaan!

Gisteravond had Lara ineens 39.6! Schrok me rot, vond haar er niet ziek uit zien en heeft goed gegeten. Toch maar een zetpil gegeven en weer een onrustige nacht gehad. Nu had ze 37.6, hopelijk blijft dat zo vandaag!

Geplaatst

Goed zo b en k!! Snel bedje omlaag Caro! Dat dat nog hoog stond trouwens, wij hebben f al na kerst omlaag gezet.

Hier goede nacht, alleen om half 5 wakker, ze lag er al om 1915 in en nu hoor ik haar brabbelen. Is nieuw trouwens: ze gooit (uit nijd?) snachts al haar knuffels uit bed... En dan natuurlijk boos omdat ze haar konijn niet heeft. Lekker handig!

Geplaatst

Haar bedje stond op drie kwart, om zo lang mogelijk onze ruggen te sparen... En ze maakte tot van de week geen enkele aanstalten om te gaan staan dus vandaar...

Dat gooien doet Bram ook, heel irritant! Hij slaapt met dat Difrax leeuwtje en als hij gaat liggen grijpt hij er meteen naar en stopt een poot in zijn mond, maar als hij moet slapen en geen zin heeft gooit ie 'm er uit, dom toch? Dus Fien doet dat ook? Rare snuiters...

Helaas weer voor een halve fles moeten gaan, weer huilen de hele tijd, zijn een beetje terug bij af heb ik het gevoel. Leuk dat ze 's morgens uitslapen maar doe dan maar weer gewoon tegen achten stil en tegen achten wakker!

Geplaatst

Ja, Fiene smijt alles uit bed en roept dan oh oh... Maar dat horen we snachts natuurlijk niet, dus als we dam komen is ze wakker en overstuur en gaat niet direct weer slapen. Wat zou r fijn zijn als ze dat zouden snappen...

Geplaatst

Hier ook al 2 nachten een nachtbraker! Troosten, wat drinken maar komt moeizaam weer in slaap!!

Er zijn wel 2 boventanden door....heeft weer een snotneus en kwijlt dus er zal wel weer een verkoudheidje de hoek om komen!

Bij Jarno merken we meteen aan zijn slaapgedrag of er iets broeit!

Vanmiddag lekker naar vrienden, het zonnetje schijnt! Heerlijk!

Geplaatst

Hier nu een verkouden en warme Kaat... nog niet getempt maar die zal ook wel verhoging hebben. Vanmiddag hebben ze nog geen uur geslapen maar opa en oma zijn er dus die vinden dat wel leuk. Probleem is dat Kaatje natuurlijk hartstikke moe is dus om het minste of geringste gaat huilen...

Geplaatst

hier een snotverkouden mannetje....slecht geslapen en ieder uur zich gemeld!

verder ook wat rare uitslag op zijn onderbuik en een geïrriteerd balzakje dus morgenvroeg effe langs de huisarts!

Geplaatst

Ook al een verkouden mannetje! Hier ook een! Ben benieuwd wat het dan is, kan een jongen ook een schimmelinfectie hebben?

Haha, hier ook altijd alle knuffels buiten bed, en meestal bij beide omdat ze dan aan het ouwehoeren zijn samen. Zodra er een huil hoorbaar is, weten we hoe laat het is :-)

BIj ons is het ook weer helemaal mis met Lara. Het ging de laatste weken zo goed, maar nu lijkt het wel of we weer bij af zijn. Zo frustrerend, en ik weet gewoon niet wat te doen nu. Naar mijn idee mag ze wel oververmoeid zijn, ze ligt per nacht wel tussen de 2 a 3 uur te huilen/jammeren. Er is ook net een tandje door en volgens mij zit er nog wel meer aan te komen, maar daar zal ze toch niet zo om liggen te jammeren midden in de nacht?

Geplaatst

hier vanmorgen een papa die ik om half 6 uit bed schopte toen F begon te huilen. Maar kennelkijk was hij niet echt wakker, want de luyier duurde eindeloos en f begon steeds harder te brullen. Daarna zette hij haar terug in bed om de fles te gaan maken... toen ging echt het luchtalarm af en ben ik er zelf maar uitgegaan/ Lekker handig, kan ik toch beter zelf gaan, dan is het allemaal sneller en stiller...

Geplaatst

Tja Fren...

Hier ook twee snotterende kindjes... Kaat gisteravond 38.3, vanmorgen gelukkig 37.1... Wel een paar keer brullen gisteravond, Als Kaat huilt gaat Bram meestal 'meehuilen met de wolven' zoals ik dat noem... Maar uiteindelijk toch de nacht doorgeslapen op gepruttel na, tot 9 uur weer.

Nu liggen ze er sinds kwart over 1 in, ben benieuwd want de laatste paar middagen sliepen ze zo kort...

Geplaatst

haha, vindt je het gek caro! Die slaapkopjes van jou die pakken hun uren 's nachts! Fiene niet, dis spookt dan, en slaapt daardoor 2.5-3 uur 's middags...

Geplaatst

Vin vertelde dat fiene vanmiddag ook van 12.10 tot 15.45 heeft geslapen! Niet normaal! Nu houden we haar maar even op, ze zit nog zo lief te spelen!

oja, die ringen die we allemaal hebben voor de kids doen hier nu dienst als armbanden! Fiene heeft er nu 5 om haar pols... En ze gaan om en weer af. Ze is er de hele dag druk mee!

Geplaatst

Leuk!

Geslapen van kwart over 1 tot iets over 3... Bijna 2 uur, nou vooruit. Maar inderdaad slapen ze nog steeds vrij lang 's morgens.

Jeetje Bikkel, daar ben ik ook wel jaloers op, ik schrik na 10 minuten of een kwartier wakker en kan dan echt niet meer slapen 's middags.

Ben nu trouwens blij verrast, ze liggen er net 10 minuten in en meteen stil. Terwijl Bram nog woest aan het spelen was na de fles net, niet verwacht...

Geplaatst

En helaas... nu weer mis. Er is echt geen peil op te trekken, waarom nou gister meteen stil en nu al drie kwartier brullen (1 keer er uit geweest). Ik wou dat ik het wist.

Ga maar weer een halve fles maken... Oh, P roept al van beneden: flesje? Pfff...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden