Ga naar inhoud

jan/feb/mrt mama's 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Moontje, de vacatures liggen bij de overheid nu ook niet voor het oprapen. Als ik in Den Haag zou wonen of daar naar toe zou willen verhuizen, dan is er wel enige kans. Het is voor mij nu winst dat ik actief vacaturesites ga afspeuren. Dat heb ik jaren niet gedaan. Ik moet zeggen dat ik ook best spijt heb van mijn rechtenstudie. Na twee jaar vond ik het eigenlijk al niet meer zo leuk, maar ik heb hem toch afgemaakt. Achteraf gezien had ik liever Frans of Spaans gestudeerd. Ik was altijd erg goed in talen, maar ik dacht dat ik met rechten veel meer geld kon verdienen. Ik wilde advocaat worden, maar pas tijdens mij studie kwam ik erachter dat ik dat niet wilde. Dus heb ik voor staats-en bestuursrecht gekozen en heb ik ervoor gekozen om overheidsjurist te worden. Ik ben wel blij dat ik met mijn ervaring mijn kinderen kan beter kan voorlichten als het gaat om een studie kiezen. Mijn ouders hebben allebei niet gestudeerd na de middelbare school. Dus die vonden het eigenlijk al lang prachtig dat ik rechten ging doen. Maar het breekt me nu wel op. Ook de hele situatie met J.asper heeft me aan het denken gezet. Dus de komende tijd wil ik me eens gaan bezinnen op mijn toekomst wat werk betreft.

Vlinder, ik ben ook zeker niet van plan om zomaar ermee te gaan kappen. Voorlopig is het even volhouden en op zich lukt dat best met 3 dagen. Mijn man heeft een eigen bedrijf (hij is zzp er), maar moet nu ook hard werken om zijn opdracht te houden. En hij werkt in Amsterdam. Dus veel bijspringen kan hij ook niet als het om ophalen en wegbrengen van de kinderen gaat. Dat is kennelijk wel iets wat op mijn werk wordt verwacht.... zucht

En ik ben nu op level 120 volgens mij bij Candy Crush. Maar over sommige levels doe ik erg lang, zeg maar gewoon dagen. De vriend van mijn zus heeft onlangs (voorlopig denk ik) Candy Crush uitgespeeld.

Ik speel het op mijn smartphone, tablet en desktop. Dan heb ik 15 beurten achter elkaar. Ik speel ook Wordfeud, Mindfeud (Wordfeud maar dan met gekleurde figuurtjes) en Ruzzle.

Andere spellen op FB kan ik op dit moment niet meer bijhouden. Ik merk toch echt een verschil nu ik weer moet werken.

• Reacties 6,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Waar halen jullie de tijd vandaan om zoveel spelletjes te spelen??! Ik kom daar bijna niet aan toe hoor.. en zeker niet wanneer Sven en Lara ook nog eens wakker zijn :-)

Hier de eerste stapjes los gezet door Lara, joepie... Het is wel erg houterig nog, en na 3 a 4 stapjes stopt ze ook wel. Maar het begin is er, en ze wil echt dolgraag!

De nachten zijn helaas weer wat minder. We hebben het bedje beneden opgeruimd, en gelijk die nacht was ze weer aan het spoken met de nachten erna erbij. Maar weer even aanzien wat hiermee te doen. Ook hebben ze eindelijk ontdekt dat ze uit een harde tuitbeker kunnen drinken! Het heeft even geduurd, maar dan toch. Het is nog niet super, ze kijken wel eerst even raar, vooral Sven.

Jammer Chris dat je spijt hebt van je studie keuze. Kan me voorstellen dat het nu niet altijd even praktisch is met halen en brengen. Wie weet veranderd het binnenkort nog!

Hier 2 hangertjes, maar snel stoppen en gezellig gaan spelen :-)

Geplaatst

Wat goed van Lara!

Haha Lianne, ik doe alleen Wordfeud hoor en heb pas sinds twee weken een iPhone, gekregen, anders had ik 'm niet eens gekocht, ben niet zo hip... En af en toe candy crush. Ik speel als ze in bed liggen en soms tussendoor een paar woordjes...

Heb jou inmiddels geaccepteerd Meezie, hihi! Volgens mij heet ik bij Wordfeud gewoon caroline, verbazend dat dat kon en er geen anderen waren? Maar dat is niet door mij ingesteld... Dus als nog iemand me wil uitnodigen, leuk!

Geplaatst

Oeps door al het geklets over de snoepjes toch weer voor de bijl gegaan, nu eens zien of ik me kan inhouden :(

Hier trouwens geen sneeuw maar wel storm, in de achtertuin s een boom omgewaait, gelukkig de goede kant op en we zaten er al over te denken om hem weg te halen, maar dacht toch dat het niet zo erg waaide?

Geplaatst

En voor de tweede avond is het ineens weer mis met Bram, Kaat ging net nog even lekker meedoen. Vandaag zijn opa en oma geweest, misschien iets te veel aandacht? Het ging zo goed de laatste tijd! Ik zei al: gevaarlijk om daar aan te wennen... BWEEEEEEHHH!!! doet ie...

Geplaatst

Afgelopen vrijdag zijn mijn schoonouders geweest en vandaag mijn ouders. Genoeg opa en oma dit weekend voor L.isanne en J.asper. Nu uitgeteld op de bank.

Geplaatst

Hier is het net een paar minuten stil, pfff... Kaat ging steeds meehuilen en heb Bram er maar weer uit gehaald, paar Nijntje filmpjes en even bij grote zus in bed. Terug gelegd en toen werd Kaat weer even wakker en kort huilen en nu RUST!

Volgende week komt mijn zus uit Frankrijk en ik wil dan met haar en de kinderen zondag op en neer naar mijn ouders voor Pasen. P blijft dan thuis, zal ie heerlijk vinden een dagje alleen... Maar ik zit dan met slapen, we willen eigenlijk blijven eten maar ik vraag me af of ze op de terugweg dan slapen? Denk dat ik maar vraag of we vroeg kunnen eten. Ben wel bang dat het dan thuis in bed drama wordt.

Geplaatst

Caro, geloof me, die slapen volgende week voor dat je de straat uit bent bij je ouders. Fiene ook altijd! En dan maakt het niet uit of ze bijv bij m'n moeder al in bed gelegen heeft: we hevelen haar over en ze tukt verder.

Ook van de auto naar bed is in een keer overhevelen en slapen.

fiene ook al weer twee nachten. Wakker, eerst rond 12 uur, en daarna rond 4-5 uur. Nie meer krijsen, ze accepteert nu wat te drinken (gewone melk), maar ik kijk echt uit naar de tijd dat ze weer het klokje rond slaapt! Ne ook na een uur weer wakker (en da was echt maanden geleden), maar da was waarsch omdat ze haar fles niet op had. De rest erin laten lopen en nu is het weer stil... Fingers crossed!

Geplaatst

Caro dat klinkt allemaal erg vervelend.

Inge ligt uitgeteld in bed.

De eerste verjaardag van Inge is achter de rug.

Het was een super gezellige dag om met veel plezier op terug te kijken.

Dank jullie wel allemaal voor de felicitaties, kaartjes en cadeautjes.

Op FB een paar foto's van vandaag gezet.

Zelf ben ik vanmorgen bij de HA post geweest, ik ben ergens allergisch voor maar ik weet alleen nog niet waarvoor.

Afgelopen vrijdagavond kreeg ik plekken en jeuk op mijn armen en benen en dat nam tot vanochtend niet af.

Het leek wel of ik in de brandnetels was gevallen, allemaal vocht, nu heb ik een tweetal kuurtjes een is Pretnison30 en de andere is tavygil, waardoor ik de rest van de week niet kan werken, daar ik geen auto mag rijden. ik ga lekker banken.

Weltrusten meiden.

Geplaatst

Ik denk dat ze ook wel gaan slapen in de auto hoor! Hier ook standaard!

L.ara is ook weer aan het spoken helaas. Vannacht maar weer het bedje beneden opgezet, hadden zelf geen oog dicht gedaan om half 3. Heb haar niet weer gehoord daarna. S.ven is ook wel weer erg aanwezig de laatste week. Hij zit constant aan Lara. Wat zij heeft moet hij dan afpakken enzo en dan is het ook een enorm gekrijs in de box of op de grond. Zo frustrerend maar kan er niets aan doen verder. Maar weer even aankijken!

Geplaatst

Volgens mij doen vinden ze het allemaal leuk om ons wakker te houden midden in de nacht....

Zelf zit ik er nu wel een beetje door.. vraag me echt af wat er dan aan de hand is, doe ik iets verkeerd... .pfff

Geplaatst

Hier weer een bruller... en hij is er al een keer uit geweest en Nijntjes gekeken, wat gisteren nog voldoende was... helaas. Zo raar he, gaat het een paar weken perfect en ineens weer een paar avonden mis. En niks anders gedaan behalve gister opa en oma maar verder?

De oudste kan niet slapen natuurlijk dus haal 'm d'r zo nog maar een keer uit, half flesje denk ik maar...Zei vandaag nog tegen P dat dat wel heel lang geleden was... had ik dus niet moeten zeggen...

Geplaatst

Oooow caro balen, je schreef laatst nog hier dat het zo goed ging en dat je het misschien beter niet kon zeggen. Dusssss, nooit meer zeggen dat het goed gaat ;). Hoop dat bram nu wel slaapt. Is het weer tijd voor een sprong?? De laatste die in het oek staa is die van 55 weken, maar er schijnt een vervolg te zijn. Wie o wie heeft deel twee.

caro en anders is het gewoon een monster ehhhhhhh.... Fase :))

Fren, dacht even aan je opmerking, zooo dat is heftig, maar snap het wel als je al weer sinds dat jullie terug zijn van vakantie van die drama nachten hebt. Moeilijk zo een koppig meisje. Hoe is ze verder overdag. Is ze heel hangerig of juist heel ondernemend?

hoop dat ze toch weer gauw doorheeft dat de nachten zijn om te slapen. Is voor haar vast ook vermoeiend dat nachtelijke feestje.

Vlinder, hoop dat de medicijnen snel aanslaan en wat fijn dat de verjaardag van inge zo leuk was.

Lianne balen van L. Het leek zo goed te gaan na de osteo. Waren jullie daar nu klaar? Misschien toch nog een keer heen?

Eef zag op het wachtbankje van maart dat je een goede echo hebt gehad, wat super fijn en ook prettig dat je geen kwalen hebt. Wanneer heb je nu weer een echo.

Geplaatst

Die boze Maudfoto is geweldig! :-)

Ja, na een half flesje waar papa ook nog maar een schepje pap doorheen deed ging ie gelukkig slapen. Het was nog geen 9 uur dus valt op zich wel mee maar we waren verwend de laatste tijd, had inderdaad niks moeten zeggen... En raar dat kaat tot drie keer toe wakker werd bij het terugleggen, is anders nooit. Beetje huilen maar gelukkig heel kort. Maar goed, nu alweer de derde avond dus hoop niet dat dat weer de nieuwe trend is!

Geplaatst

F gaf net ook drie kreten, maar nu weer stil. Zal wel weer 3 uur worden vannacht , afgelopen nachten ook weer. Gelukkig niet meer urenlang krijsen, maar toch...

Tis wat, die kleintjes!

Geplaatst

Pffff hier ook een speelfestein tussen half 1 en half 3. Eerste keer slaapzak open en alle knuffels erin gepropt dus die was ze kwijt. Tweede keer papa erheen en lekkker gezellig zitten doen. Ze wilde UIT bed en kijken naar de beestjes op de kast. Daarna nog een uur liggen spelen in bed??? En ok half 3 mopperen en zeuren. Speen was uit bed, maar die wilde ze niet, grrrrr ze wilde eruit!! Echt niet.... Uiteindelijk speen erin gekregen en toen was het brullen, heb haar een kus gegeven en de deur achter med icht getrokken. Uiteindelijk si zegaan slapen.

lianne en fren hoe was jullie nacht?? Hopenlijk beter als die van ons.

Geplaatst

fiene werd om half 1 wakker en heb vin er uitgeschopt, die is vandaag vrij. Uiteindelijk na een flesje en een schone luier was het om 1 uur stil, tot 7 uur.

Ik snap er niks van, ze maakt (bijna) nooit een lange ruk van 10-11 uur, de laatste dagen steeds blokken van 5-6 uur en dan is ze weer wakker. Lijkt wel of we een jaar terug in de tijd gaan...

Geplaatst

Hier aardig goed, rond 3 uur hoorde ik haar. Ze was nog niet helemaal wakker dus ben gelijk gaan kijken. Ze lag al slapende een beetje te huilen en met haar knuffel te spelen. Haar weer lekker ondergestopt en de favoriete knuffel in de handen gedrukt en weer weg. Even later hoorden we aai, aai, aai.. haha, en daarna weer stil tot 7 uur. Hier doe ik het voor! Lagen er zelf ook om half 10 al in, dus een flinke ruk kunnen maken!

Geplaatst

Afgelopen maandag kwam ik niet zo fit thuis. Zowel mijn man als ik hebben ons hele avondeten weer uitgespuugd. Daarnaast nog wat andere ongemakken. Allebei aan de buikgriep. Kindjes gisteren ook maart thuisgehouden. Vandaag vrij en morgen ga ik weer aan het werk.

J.asper heeft ook weer wat dunne ontlasting, die wat zurig ruikt. Verder eet en drinkt hij goed. L.isanne snottert vooral weer.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden