Ga naar inhoud

jan/feb/mrt mama's 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Balen Chris dat jullie beide niet fit waren, nu weer opgeknapt allemaal?

WIj zijn bij cb geweest vanmorgen en S.ven en L.ara doen het allebei goed. S weeg 10.5 kg en L 10.3. Netjes rond het gemiddelde :-) Met eten en drinken doen ze het verder ook goed, eigenlijk geen op of aanmerkingen. Nog wel weer 2 vervelende prikjes gehad, gingen nu in de arm. Heel zielig, je moet ze echt goed vasthouden dan! Hoeven nu pas weer heen wanneer ze 2 jaar worden, tenzij je vragen hebt natuurlijk!

Slapen gaat de laatste nachten weer redelijk gelukkig, maar ik juich nog niet te hard..........

Fren, gefeliciteerd! Hoe doet F het de laatste nachten?

• Reacties 6,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Bij ons gaat het gelukkig alweer een paar nachten goed. Durf bijna het bedje beneden niet op te ruimen want dan gaat het altijd weer mis...

Vanmorgen enorm geschrokken, Lara wat zelf in de bank geklommen en stond heerlijk in het hoekje rond te kijken van Zo dat is me mooi gelukt...... Ik zat aan de tafel te lezen en keek toevallig even op omdat het vrij stil was....... oeps.........

Geplaatst

Haha ja zo stond Bram dus ineens op het Nijntje bankje toen ik even niet keek...Knap maar je schrikt je rot!

Dan laat je het bedje toch staan, in de bijkeuken, garage ofzo?

Hier gisteravond ook weer braaf! gelukkig dacht al dat we terug bij af waren na 3 avonden weer brullen...

Geplaatst

Wij hebben een dijkwoning en geen garage of bijkeuken aaneengesloten aan de kamer. Laat hem nog even staan en dan het weekend ofzo weer wegzetten.

Is Bram nog weer op het bankje geklommen of was het éénmalig?

Geplaatst

Nog 1x bij P en nog 1x bij grote zus maar ik heb het niet meer gezien.

Gelukkig weer een brave meteen stille Bram vanavond, joepie! Hebben lekker zitten smullen van vis, aardappeltjes en sperzieboontjes, vind het nog steeds zo leuk als ze hetzelfde eten als wij! En een kwarktoetje.

Zondag met ze naar mijn ouders, ben benieuwd hoe het terugrijden gaat, ga er van uit dat ze wel slapen in de auto... maar heb toch een beetje gezonde spanning omdat het de eerste keer is. Wat mutserig, had ik bij de oudste nooit!

Geplaatst

Hier weer lastige avond: Fiene hoest weer veel eb dat komt 9 Vd 10 x samen met spugen. Ze heeft ook nauwelijks gegeten vanavond, 3 happen groente, maar wel een grote bak vanillevla. In ieder geval geen koorts, maar vin krijgt een zware week ben ik bang...

Geplaatst

Ik zal je vertellen dat ik net ook gespuugd heb door hoesten dus kun je nagaan dat bij die kleintjes het nog veel sneller gaat... Ik had een stukje cruesli in mijn verkeerde keelgat en kreeg zo'n enorme hoestbui dat er drie golven mee kwamen (sorry), zo raar!

Ik schreef het net ook al bij D&D maar ik neem aan dat Vin er niet alleen voor staat en dat zijn moeder in ieder geval wel komt helpen?

Sterkte nogmaals! En welterusten!

Geplaatst

En weer een mijlpaal!! De eerste echte schoentjes voor Sven gekocht vanmorgen! En hij loopt er super op weg, geweldig om te zien!! ;-) En wat een lol hadden ze samen in de schoenenwinkel, ze wilden niet weer mee de auto in, haha. Wel een rib uit mijn lijf zo duur zijn goede schoentjes, maar ze zijn super stoer!

Lara gaat nu ook iets meer lopen, als we haar goed neerzetten gaat ze lopen. Vanmorgen maar zo ongeveer 6meter aan één gelopen! Over een paar weken dus nog een keer naar de schoenwinkel ;-)

Geplaatst

Hihi sweetformysweet en dan is het hier de laatste tijd heeeeeel stil.

Lianne, wat super leuk de eerste echte stappers voor s. Wij gaan dinsdag voor M. Die ze nu heeft zin te klein aan t worden en wil een paar goede schoenen en dan ze gelijk de voetjes goed opmeten en dan is het zeker niet goedkoop. Wat voor maat heeft S nu?

Caro geen problemen meer gehad met meusli!!

En b doet hij het nu weer goed met slapen. Wat heeft K toch een mooie oogjes echt zo lief die foto op FB.

Hier enorm gaar en moet nog drie dagen werken :( maar daarna twee gezellige dagen voor de boeg, woensdag met een vriendin uit eten en donderdag zwemmen met Maud en s middags heeft ze een speelafspraakje, hihi, geloof niet dat de meiden echt samen zullen spelen, maar zo hebben ze wel contact met andere kindjes. Het is een meisje die twee wken scheeld met Maud en die hier vlakbij woont, dus wie weet worden het wel dikke vriendinnen, haha en anders is het voor de moeders ook gezellig

Geplaatst

Wij zijn op dit moment in Enschede bij opa en oma om Pasen te vieren!

Jarno heeft goed geslapen, hele nacht door! En nu ligt hij er lekker in!

Hij vermaakt zich prima met zn 2 nichtjes van 5 en 12!

We blijven tot morgen!

Verder maakt Jarno geen aanstalten om te lopen, wel staat hij steeds meer momenten los maar zodra je wil lopen dan laat hij zich op zn knietjes vallen! Wel loopt hij als hij iets kan vasthouden, stoeltje, pkastic bak, loopkar!

Ach we zullen zien!

Woensdag naar cb, ben erg benieuwd!!!!

Geplaatst

Bikkel alles op zijn tijd, uiteindelijk gaat hij toch wel lopen, morgen of over drie maanden en dan heb je je handen vol. Nee hoor, kruipend zijn ze ook ondeugend en vliegensvlug. Hoe bevalt het zo zonder bv? Vind je het nog moeilijk of valt het mee.

Hier sinds een paar dagen af en toe een toeschietreflex, snap er niks van. Vandaag heel veel steken in mijn borsten en kwamen zelfs een paar druppels uit?? Ben al bijna 10 maanden gestopt met bv en heb nooit ergens last van gehad, beetje vreemd allemaal.

Geplaatst

Ik mis het soms wel maar Jarno is er echt klaar mee, als hij mijn borsten ziet duwt hij met zn vinger tegen mn tepel en begint te keihard te lachen haha!

Er komt nog steeds melk maar heb verder geen stuwing of last, heb gehoord dat je nog lang kan nadruppelen!!

Enne meezie heb je nog tips voor candy crush level 65????

Geplaatst

Haha heb net een leven vergooit om te kijken welk level dat is. Eerst maar de chocolde wegwerken en dan zoveel mogenlijk streelpjes ballen scoren. Maar het is vooral een dissis mazzel maar ik denk dat je hier ook ver komt als je een stipjes bal en een streepjes bal kruist. Haha ben weer helemaal in to de snoepjes.

Oooooo die jarno en bedankt, lekker je borsten uitlachen. Het vreemde is dat ik na het afbouwen totaal geen last heb gehad van stuwing of iets dergelijks en nu echt van die pijnlijke scheuten, zoals je ze aan het begin ook wel kan hebben en je lettelijk je baby onder giet, hihi alleen gebeurd dat niet dan.

Ach en die kleuters zijn ook al niet lief voor je :(

Geplaatst

Hier een gezellige Paasdag gehad bij opa en oma, met mijn zus, P bleef (achteraf gelukkig) thuis, vond ie wel lekker een dag je rust al heeft ie wel flink gepoetst. Leuk gespeeld, prima geslapen en toen de terugweg vanavond: Bram heeft bijna de hele weg (ruim een uur) gehuild! En Kaat ging het laatste kwartier meedoen want toen was ze haar speen kwijt en die konden we niet meer vinden: extra speen in het dashbordkastje leggen dus...

Pfff , eenmaal thuis gelukkig snel slapen maar ik was blij dat P niet mee was die had dat niet getrokken en ik dus ook niet... Ga ik dus niet meer doen, of ik blijf slapen, of ik rijd overdag terug...

Geplaatst

Oei caro dat klinkt niet best. Pff zo een rit met een huilend kind dat is echt niet fijn. Mixed feelings tijdens het rijden, je wil je kind troosten maar ook zo snel mogenlijk naar huis om hem te troosten en lekker te laten slapen. B en K zijn het auto rijden toch ook niet gewent? En dan al helemaal niet laat terwijl ze moeten slapen. Zo zien we maar weer hoe verschillend de kids zijn. Hier een die helemaal suf wordt in de auto, maar wij gaan ook regelmatig een stuk rijden en ik heb dat altijd ingepland tijdens slaaptijd. Hopen op een rustige nacht.

Hoe doen de kids het met de zomertijd. Ons moppie was zo moe na woensdag en vrijdag veel te laat naar bed gegaan te zijn, dat ze om de normale tijd in zomertijd erin laf, dus dat is wel een soepele overgang.

Geplaatst

Fijn dat je een leuke dag gehad hebt Caro, jammer dat alleen dat Bram de terugreis niet zo heel leuk vond.... Misschien moet je het binnenkort gewoon nog een keer doen, en dan misschien overdag zodat ze toch gewenning krijgen met autorijden.

jarno gaat vanzelf lopen hoor! L.ara loopt ook nog niet echt, hoewel ze het wel probeert. Ik maak me er niet druk om... Wel grappig dat hij je boobs uitlacht, haha. Een paar weken geleden moest hij daar vast nog niet aan denken....

Meezie, werkse vandaag! En daarna hebben jullie fijne paasdagen?

Sven had bij het opmeten van de voet maat 22, maar in dit schoentje 21. Valt aardig groot uit, en vond 22 ook wel erg groot zitten! Hij stapt er al geweldig goed op weg, het is nu met schoentjes een echt minimensje hoor!! Wat worden ze toch snel groot.....

Geplaatst

Ik maak me verder geen zorgen, wij waren beide ook laat met lopen (18mnd) dus ik merk het vanzelf! De meneer van de schoenenwinkel waar ik Jarno's schoenen wil kopen in de toekomst heeft aangegeven dat als hij 4 weekjes losloopt het tijd is om langs te komen!

Wij zijn nog in Enschede, als Jarno aan zijn middagdutje toe is gaan we rijden, ongeveer 2,5 uur! We zijn een keer na een slaapje vertrokken maar dat was ook geen succes dus dat doen we niet meer! Hij heeft goed geslapen ondanks de klok dus wij zijn ook uitgerust na de paasdagen!

Geplaatst

M loopt ook al een tijdje overal langs en nu sinds een paar dagen ook al een stap of 8 los. Hij heeft al een tijdje schoentjes met flexibele zool en heeft maat 20.

S begint op grote voet.... Ach ja kan hij wel stevig staan.

Bikkel heb geleerd dat ze tegen de tijd dat ze 4 zijn alles kunnen en dat ieder kind zich op andere gebieden snel ontwikkeld. Dus komt vast goed!

Geplaatst

Ik had voor Bram geen schoentjes, Kaat kan de Zootjes van de oudste aan maar vanmorgen was ik vroeg wakker en dacht ineens: ja, ik heb nog een paar van die leren slofjes, een maat groter! Dus die draagt Bram nu. Ik heb van een paar kanten schoenen gekregen voor Bram en de meeste van N bewaard dus wij zitten voorlopig goed...

Vroeger zeiden ze dat je dat niet moest doen omdat het naar het voetje gevormd wordt maar daar zijn ze nu van af gestapt omdat ze ze maar zo kort dragen?

Geplaatst

Fijn Chris!

Ja heel gezellig. Helaas vanavond Bram weer brullen, leg hem er net voor de derde keer in met een halve fles er in... Nu is het gelukkig stil... Toch last van de zomertijd? Geen idee maar jammer was het wel. Nu snel het tweede deel van mijn koffie.

Geplaatst

Ze hebben hier ook last van de zomertijd, maar niet brullen. Ze zijn eerst een kwartier aan het keten samen, dat uiteindelijk wel brullen wordt omdat alle knuffels buiten de bedjes liggen :-)

Wij hebben weinig gedaan, gister even bij mijn moeder en schoonouders geweest, vandaag een rustig dagje met spelen, hardlopen en even naar Tuinland.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden