Ga naar inhoud

jan/feb/mrt mama's 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Inge haar kast hangt ook vol met maat 86/92.

Ze draagt nu shirtjes/jurkjes maat 86 van de V&D, Lief, Wibra en Zeeman.

Er is nog maar een enkele maat 80 in de kast, de broekjes zijn op een na allemaal maat 80.

Ik hoop op een leuke lente/zomer met veel frisse kleurtjes.

Dat jasje van Zeeman is leukkkkk.

Gisteren de buitenbox bij boxenland gekocht, wordt volgende week geleverd.

We kunnen er een box van maken van 7.0 * 4.5 meter, hierin kan ze van de zomer heerlijk buiten spelen.

Daar we bij de muur van het huis geen hekjes hoeven te plaatsen.

Ik ben zo bang dat iemand de deur goed afsluit, waardoor ze naar buiten glipt en daarna wegkruipt.

• Reacties 6,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Jarno draagt nog steeds 74 en soms nu een shirtje 80 maar dan moet ik wel de mouwen omslaan!

Ik ga graag naar de wibra, stoere shirts voor weinig geld!

Verder bestel ik vaker bij z8 als de 50% sale is!

Nog even en dan gaan we een nachtje weg! Ben echt benieuwd hoe Jarno het doet met opa en oma als oppas!

Hij slaapt in ieder geval door dus dat scheelt!

Hij zit nu ook op 1 slaapje van 12.00-15.00 en tussen 19.00-20.00 naar bed! In de ochtend is hij wakker tussen 8.00-9.00!

Lekker ritme op dit moment!

's ochtends kijken we na de borstvoeding altijd even woezel en pip en daarna gaan we naar beneden! Rond half 10 meestal! Heerlijk!

Geplaatst

Vlinder, ik schat dat ik ongeveer 6 km moet fietsen naar mijn werk. Het kan alleen op maandag, omdat mijn man dan thuis is.

Lianne, L.isanne en J.asper vonden het leuk, al het bezoek.

Meezie, ik hoop dat het inderdaad vanzelf komt, een goede conditie. Ik ga ook al weer 1 avond per week naar de sportschool. Gisteren alleen overgeslagen, want ik voelde me nog niet zo fit. Straks ook op donderdagavond naar de sportschool als wie is de mol is afgelopen.

Hier dragen ze nog maat 80 en soms al wat 86. Ik koop graag bij de C&A, Hema, H&M, V&D en Wibra.

Geplaatst

Vlinder, wat lief dat je aan me denkt en me op het lijstje heb gezet! Het lijkt mij erg gezellig om mee te gaan :)

Ben momenteel alleen nauwelijks actief op het forum, op mijn werk zijn ze aan het reorganiseren en ik heb besloten om niet op m'n huidige functie te solliciteren en dus afscheid te nemen. Ben druk doende met afkoopsommen, sociaal plan, recht op ww etc, ben er maar druk mee!

Komende maanden kan ik vrijwel dagelijks, want ik heb over een week geen werk meer.

Wil je me via fb op de hoogte houden over de date?

Geplaatst

Caro op de valreep gefeliciteerd!!!

Vlinder fijn zo'n buitenbox, zeker in jullie geval, anders moet je haar tussen de bloemkolen of aardappels gaan zoeken.

Chris dat is een lekker stukje, zaker als je na lange tijd weer op de fiets zit is het best pittig. Hier fiets ik niet veel, alles is redelijk uit de buurt. Als we naar het dorp moeten is het 2,5 km fietsen en dat vind ik wel voldoende.

bikkel, lekker hoor even weg. ooo en hier ook zo een woezel en pip fan, zeker het filmpje van lekker vies vind ze geweldig, ze moet zo lachen als pip door de modder rolt en gekke geluidjes maakt.

Fren, hoe is jou weekje weg?

Geplaatst

Heerlijk meezie!! Eerste dag viel een beetje in t water omdat er van appartement moesten ruilen ( dikke plukken schimmel in het eerste) maar nu zitten we top! Heerlijk weer (gister 35 Gr.) lekker aan t zwembad, shoppen en niks doen. Voor F al weer veel te veel gekocht aan kleding, mt 86.

F doet t prima bij oma. Eerste dagen ineens koorts dus vin hing 3 x per dag aan de telefoon maar nu gaat t goed. Schoonmams vertelde dat ze los staat. Das wel ff slikken dat de dat precies doet als wij weg zijn...

Nog twee dagen eb dan zit t er al weer op, dus ga nu lekker naar t zwembad! Nog even genieten voordat we terug gaan naar de sneeuw! ( las dat ze dat voor zondag voorspellen, brrrrr!)

Geplaatst

Geniet er van Fren! Fijn van dat appartement, wat een domper zoiets... en dat in Dubai... Die Fien! Kan me voorstellen dat het even slikken was, maar ja, wel bijzonder voor oma, die toch maar mooi op haar past!

Gister waren mijn moeder en mijn nicht hier en toen ze weg gingen kondigden ze aan dat P en ik over een tijdje een weekendje weg mogen, dat ze samen in ons huis komen oppassen. Alleen durft mijn moeder het nog niet aan, maar samen wel. Dus dat is mooi! Moeten wel tijdje wachten want nicht krijgt binnenkort een maagverkleining en dat is heftig dus ze moet eerst goed hersteld zijn en ze willen graag dat ze kunnen lopen. Kan dus zomaar eind van de zomer/najaar worden, maar goed, toch leuk.

Raar gisteravond: Kaat drie keer huilend en over de zeik wakker geworden, niks voor haar! Alsof ze eng droomde ofzo... Denk door de drukte, over de dag verspreid toch de hele dag en avond verjaardagsvisite gehad...

Zometeen lekker in bad doen, P hoeft pas om half 11 te werken en ze zijn alweer een tijdje niet geweest.

Geplaatst

Fren, na een vervelende start, klinkt het nu alsof je goed zit.

Ben je voor je werk weg of voor de Fun.

Caro, alsnoch van harte, misschien net is te druk en is ze uit haar ritme.

Chrish, gewoon vol houden.

Melis, rustig aan de komende tijd en ik hou je op de hoogte via FB.

Vanochtend bij het CB geweest.

Inge doet het goed, alleen heeft ze plekjes in haar gezicht.

Ze krijgt de waterpokken of ze heeft de 6e ziekte, over een paar dagen weten we het.

Meezie, ik kwam bij het CB Renee met Jasper tegen.

Qua ontwikkeling gaat hij ook goed, Renee gaat volgende week naar de volgende groep.

Ze vertelde precies hetzelfde als jij, het is druk in de 9.00 uur groep en er is geen uitdaging meer.

Zodadelijk weer verder met verven.

j.arno : 72 cm - 7965 gr (11 mnd)

m.aud : 72,5 cm - 8830 gr (12 mnd)

r.olf : 73 cm - 9500 gr (9,5 mnd )

l.isanne : 74 cm - 10120 gr (9 mnd)

j.asper : 77 cm - 9000 gr ( 9 mnd)

I.nge : 80 cm - 10410 gr (11.5 mnd)

Yente : 74 cm - 8760 gr (11 mnd)

fiene: 76 cm - 8950 gr (11 mnd)

Giada: 74cm- 9745 (12 mnd)

Sofia: 80cm- 10320 (12 mnd)

B.ram : 77 cm - 10200 gr (11,5 mnd)

K.aat : 74,2 cm - 8800 gr (11,5 mnd)

Matthias: 72 cm - 9420 gr (11 mnd)

S.ven: 74 cm - 9250 gr ( 12 mnd )

L.ara: 73.5 cm - 9104 gr ( 12 mnd )

Lauren: 76 cm - 9875 gr (11 mnd)

Geplaatst

Vlinder, denk dat het eerder de 6 e ziekde dan is, omdat ze vandeweek al koorts heeft gehad. Of zut ze ondertussen al onder de pokken?

ze is flink gegroeit, ben echt benieuwd hoe ze er nu uitziet en zich heeft ontwikkeld. Jammer dat het weer echt weer een drama wordt, we hebben van die heerlijke dagen gehad :(((

Gister niet wezen zwemmen, woensdag de hele dag op pad geweest, naar mijn oma, zus en ouders. Dat is het nadeel van familie ver weg, je gaat niet even op de koffie. We gingen 10 uur weg en waren om half 10 thuis.

Fren fijn dat het na jullie schimmelhuis toch nog goed is gekomen. Missen jullie fiene? Wel balen dat ze toch weer ziekig was.

Caro wat fijn van dat aanbod, lekker vooruitzicht voor de boeg al is het nog een eind weg.

Geplaatst

Ja P zei gisteren: waar zullen we eens naartoe gaan? Die vond het ook mooi. Maar ik heb gezegd dat het nog wel even kan duren. Misschien is eind zomer iets te somber gesteld en kan het eerder, ik denk dat het belangrijker is dat mijn nicht hersteld is dan dat ze kunnen lopen. De trap op en af dat duurt nog wel even voordat ze dat kunnen en dat willen ze het liefst natuurlijk, niet dat gesjouw. Maar als we daar op moeten wachten. We zullen zien, in ieder geval een goed aanbod.

Oh ik moet gaan, er gaan er twee muiten!

Geplaatst

Lekker Caro een weekendje weg samen! Ook al duurt het nog even, jullie hebben wel iets om naar uit te kijken! Kan me voorstellen dat het praktischer is wanneer ze kunnen lopen, maar traplopen duurt nog wel even toch?

Fren, jullie weekje zit er alweer bijna op! Wel fijn dat jullie ondanks de slechte start heerlijk hebben genoten! Wat goed van F dat ze los staat! Over een paar weken misschien wel lopen, dat deed S ook....

Ben vanmorgen weer bij de osteopaat geweest. Ben benieuwd of we iets meer effect zien na vandaag. Hij gaf aan dat je na 3 a 4 behandelingen een duidelijk resultaat zou moeten zien. Ik ben benieuwd! Vanmiddag mijn nieuwe fiets ophalen, een mooie mama fiets! Jammer dat het slecht weer wordt, want kan niet wachten om met ze te gaan fietsen :-)

Zal nu ff naar boven lopen, ze liggen weer gezellig te keten!

Geplaatst

Meezie, het was volgens mij de 6e ziekte, ze heeft nu nog wel wat rode pukkeltjes, maar de heftigheid van rood varieert.

Ze heeft de smaak van eten weer te pakken gekregen, nu met potjes van de plus, morgen maar even 2 setjes halen in Brielle.

Daar ik geen zin heb in een strijd aan tafel.

Marian, dank je wel, hoelang duurde de rode vlekjes.

Jammer dat het weekend weer voorbij is, het was erg gezellig.

Vanochtend de eerste verjaardagsvisite gehad, al is Inge pas over 2 weken jarig.

Ze heeft een houten dieren puzzel gehad, met 5 diertjes, waarvan de dieren in 2 en kunnen met relief, erg leuk.

Komende week een lange werkweek en een druk weekend voor de boeg, 3 verjaardagen.

Ik weet nog niet hoe we het allemaal gaan inplannen.

Geplaatst

Vlinder fijn dat het niet de waterpokken zijn geworden. Klinkt als erg druk allemaal, maar het lijkt me nu ook wel weer fijn om na een jaar weer heerlijk aan het werk te zijn.

bevalt het zo allemaal met het werk? En met inge zo naar de opvang en de oppas opa en oma.

Volgens mij ben jij een van de laatste van hier die nog een baby heeft samen met rolf.

Lianne heb je na de laatste behandeling al wat verbetering gemerkt met L?

Hier een klein meisje die helemaal gek is op woezel en pip, zo leuk om te zien hoe enthousiast ze wordt als ze een filmpje mag kijken. Nu probeerd ze alleen papa uit door lekker bijdehand te gaan wijzen naar de Ipad en dan ook nog Ipad te zeggen. Vervolgend doet ze lalala (we hebben de twee pratende knuffels van woezel en pip) papa kan geen nee zeggen en dan zit ze weer heerlijk in een filmpje. Nu maar wel afgesproken dat dat een keer per dag mag.

daar was hij het ook wel mee eens, maar ze was nu gevallen en dat vond hij zooooo zielig wanze moest zo huilen, hihihi geen traan te zien alleen een hoop gebrul. 1-0 voor Maud, papa is ingepakt ;)

Geplaatst

Osteo heeft wel weer geholpen naar mijn idee. Ontlasting is gelijk weer een stuk beter, dat was na de eerste behandeling ook het geval en later in de week zag je het weer minder worden. Verder was ze vooral zaterdag niet in haar hum, gister iets beter. Had gelezen dat dit kan en het lichaam moet wennen aan het "nieuwe". Vandaag is ze weer mijn vrolijke meisje! Vrijdag weer heen, dus ben benieuwd.

Wat een lekker bijdehand meisje Meezie :-) volgens mij zijn papa's makkelijk over te halen! Hier ook een kerel die veel goed vind en ik niet......

Geplaatst

Hier op zich bizar nieuws: Ik mocht vanochtend testen en heb een positieve zwangerschapstest! Nu maar hopen dat het goed blijft gaan...

Geplaatst

Eef, wat leuk, gefeliciteerd.

Hoe voel je je.Een spannende tijd, wanneer krijg je een echo?

Waarom bizar, omdat het nu in 1x raak is. Fijn toch.

Ik vind het ook niet erg dat het geen waterpokken zijn geworden.

Het werken bevalt goed, het is heerlijk om weer met je eigen werk bezig te zijn, begrijp me niet verkeerd, ik vind het ook heerlijk om met Inge bezig te zijn.

Maar het is soms best wel beklemmend, waar jij bent is je kind en andersom.

Het KDV met de combinatie van opa's en oma's bevalt goed, ik dacht eerst de oma's willen het niet maar ze vinden het geweldig.

Mijn schoonmoeder vind het soms maar zielig dat ze 2 dagen naar de opvang gaat, maar dat is het niet.

Het is een spannende tijd voor de leidsters van de kinderkoepel 1 op de 3 medewerkster zal straks boventallig zijn.

Ik vind het heel erg veel, ik ben benieuwd naar de kwaliteit, na de reorganisatie.

Eind april moet de nieuwe organisatie staan.

Rolf is volgende week dinsdag jarig en Inge volgende week zondag.

Er is nog een kindje geboren eind maart, maar ik weet niet of ze nog actief is op het forum.

Geplaatst

Ja, met bizar bedoel ik inderdaad dat ik het niet zo snel had verwacht. Bij de eerste poging direct raak. Dat had ik niet verwacht aangezien het de vorige keer beduidend langer duurde allemaal.

Nu hopen dat het lekker blijft zitten. Over twee weken de eerste echo om te kijken of het hartje klopt.

Geplaatst

Weer terug van 2 lekker dagen met papa!! Gisteren heerlijk naar thermen bussloo geweest en daarna naar een hotel in beekbergen! Vandaag nog even gaan shoppen in Nijmegen!

Jarno heeft het goed gedaan bij opa en oma, wel gespookt vannacht maar is weer snotverkouden zodra hij geen lucht krijgt wordt hij wakker!

Ook is hij gestopt met drinken bij mij....we zaten de laatste week alleen op de ochtend maar ook deze weigert hij al een paar dagen dus ik denk dat het einde verhaal is! Vind het best jammer want het ging allemaal zo lekker en het was geen verplichting maar helaas Jarno heeft andere plannen en ik heb altijd gezegd dat ik hem volg hierin! Dus....nu genieten van andere mama en zoon momentjes!!

Super eef dat het weer raak is!! Ben benieuwd naar je echo!

Geplaatst

Eef, van harte gefeliciteerd met je positieve test! Ik hoop voor jou dat alles goed mag gaan en Yente een lief brusje krijgt.

Bikkel, fijn even lekker tijd met z'n tweeen. En knap dat je de bv zolang hebt volgehouden.

Verder weinig bijzonderheden hier. L.isanne en J.asper zijn nog steeds wat snotterig, het wordt wat minder. L.isanne krijgt een kies; zij kwijlt veel nu. J.asper drinkt de laatste tijd wat moeilijker uit zijn tuitbeker (philips avent). Hij gooit hem telkens weg na een heel klein slokje te hebben gedronken.

En J.asper begint nu ook eindelijk wat te praten, in de zin dat er wat meer variatie komt. De neuroloog was ook blij om dat te horen. Ze maakte zich al wel wat zorgen. Vooral omdat hij dus al sinds augustus vorig jaar aan de medicijnen zit.

L.isanne begint meer te bewegen. Ik denk dat zij een "kontschuiver" gaat worden. Het kletsen gaat bij haar goed, mama, papa, en dag zeggen.

Op het werk gaat het redelijk. Drie dagen is goed om mee te beginnen na een jaar niets doen. De werkweek is alweer voorbij voordat ik er erg in heb.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden