Ga naar inhoud

jan/feb/mrt mama's 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Oh Lianne wat balen!! Maar hoe is dat zo gekomen van dat campingbedje eigenlijk? Dat zetten jullie dan beneden maar dan hoor je haar toch nog? Is met name om S niet wakker te maken/houden? Want ze liggen samen op 1 kamer toch?

Fren fijn!

Hier ook prima geslapen tot kwart over 8, gisteravond Bram 10 minuten gehuild, dus daar doen we het voor...

P is vandaag onverwacht vrij dus ik zit te bedenken wat ik zal; gaan doen vanmiddag, moet ik wel gebruik van maken eigenlijk! Zometeen om half 11 bezoek, nu eerst maar douchen, lekker rustig, zonder dreumesjes die in hun bedjes aandacht staan/liggen te trekken.

• Reacties 6,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Heerlijk caro! Inderdaad gebruik van maken, lekker even de stad in ofzo! Zou wel de deur uitgaan, want als het bij jullie gaat zoals bij ons, dan ben jij anders degene die alsnog met ze bezig is, terwijl meneer heerlijk aan het ontspannen is achter de computer...

Geplaatst

Campingbedje staat in de woonkamer, ik hoor haar dan nog wel maar niet luid en duidelijk (ligt er ook aan hoeveel lawaai ze maakt). Meestal is ze nu direct stil als we haar daar neerleggen, en hoor ik haar niet. Hoop dat het van korte duur is, en ze weer weet waar ze aan toe is. Wel balen, want het ging een week goed!

Lekker Caro, al bedacht wat je gaat doen vanmiddag? Lekker even voor jezelf shoppen ofzo, ipv iets voor of met de kids! En grijp je kans inderdaad anders ben je nog je tijd kwijt!

Hier belde manlief ook op, hij werkt tot 1 uur en dan ook vrij. Willen ook even naar de stad, even afhankelijk van hoe laat S en L wakker zijn..

Fren, al aangekomen in Parijs? Hoelang doe je er eigenlijk over?

Geplaatst

Ja de stad in had ik uiteraard ook bedacht! Ze liggen er net in, oudste naar school maar ik ga heel even een powernapje doen ben zo moe! En daarna snel effe weg! Want inderdaad Fren, ik ben dan nog meer met ze bezig...

Geplaatst

Ik had vandaag een vrije dag zonder kids, heerlijk. Eindelijk kunnen plannen op mijn werk. Wordt in om 12.30 uur gebeld. M is ziek. Aan de diarree. Al 7 poepluiers en het liep langs zijn benen naar beneden.... Dus opgehaald, de oudste wilde ook mee. Nu liggen ze in bed maar mijn plannen om even de stad in te gaan kan ik nu wel op mijn buik schrijven.....

Vanochtend had M al drie poepluiers, zelf al drie keer overgegeven .... Dus hopen dat het nu over is anders ga ik weer overgeven.

Geplaatst

En gewoon tijd om op het forum te zitten terwijl je in Parijs bent? :-) Hoe deden we dat toch vroeger zonder mobiele telefoon, tsss...

Oh Moontje wat balen, sterkte!

Ik heb alleen maar liggen draaien, misschien een kwartiertje geslapen dus ga maar even naar klein winkelcentrum in de buurt, geen zin meer in de stad, Kruidvat en even kijken bij Zeeman en boodschappen doen. Hoewel ik me voor Bram moet inhouden als ik leuke dingen zie want een vriendin heeft net weer een tas kleertjes en slaapzakken afgegeven bij haar ouders voor mijn ouders om mee hier naartoe te nemen. Haar kennende kan Bram dus voorlopig vooruit, maat 86 had ik al gehad en dit is voornamelijk maat 92. Maar ja af en toe zelf iets kopen vind ik ook leuk... En het kost geen drol daar...

Geplaatst

Fren dat is fijn en nu in Parijs. Geniet ervan.

Lianne veel shopplezier.

Moontje, wat vervelend, beterschap.

Caro, Ze hebben leuke dingen bij Zeeman, ik weet niet of jullie een Wibra in de buurt hebben.

Ik heb voor Inge een zomerjasje gekocht, een trendcoat model rood met witte stippen.

Boodschappen zijn in huis, wat is het koud zeg.

Geplaatst

Gescoord: t-shirt voor de oudste, broek en twee truitjes voor Kaat en truitje voor Bram. Helaas waren de uitverkoopdingen al op... Maar ach, duur kun je het niet noemen.

We hebben een Wibra in de stad maar ik ga eerst eens kijken wat ik nog heb in de kast van de oudste... heb de meeste jasjes namelijk bewaard. klinkt wel leuk trouwens: ben dol op rood met witte stippen voor die kleintjes!

Geplaatst

Nou M is echt ziek, gebeld door kdv. Dus mee naar huis. Helaas wilde de oudste ook mee. M werd wakker in zijn eigen kots... En diarree, dus in bad, alles verschoond. Vervolgens fles laten drinken, die is er ook in 4 delen weer uit gekomen. En nog drie diarree luiers (vooral water). Hij is echt heel zielig. Om 18 uur in bed gelegd en slaapt sindsdien.

Ben ook nog bij zeeman geweest. Erg leuke dingen maar nig niets gekocht. (Had te weinig tijd)

Geplaatst

Moontje he bah dat is echt zielig zo een ziek kindje, spugen moet echt vrezelijk zijn voor zo'n kleintje.

moet wel lachen om de manier waarop je het verteld, al zal dat op het moment dat je kindje er zobj ligt zeker niet moeten doen.

Fren heerlijk even naar parijs, je bent veel van huis maar je kan in dit werk zeker wel veel van je creatieviteit kwijt. Zag op fb dat boek met die poppetjes van het koningshus wat een grappig idee.

Lianne balen dat l weer een drama maakte met slapen. Ging het vancht beter. Ijn jullie nog even de stad in geweest.

Caro, fijn die zakken met kleren die je krijgt, maar inderdaad soms wil je zelf oo nog wel eens wat kopen.

Hier voor 86 bijna niks in de kast. M zit nog in 74/80 en denk dat ze van de zomer in 86 zal zitten. Dus kan dan heerlijk los gaan op een nieuwe garderobe, hihi even wachten op de kbs en dan weer shoppen. Dan toch maa even de wibta in wandelen vlinder, ik loop hem bijna altijd voorbij omdat hij zo verstopt zit en ga ook bijna nooit naar h'voet. Hier echt een zeeman fan en hema, maar vind daar op het moment niet zo heel veel leuks hangen.

Wanneer zeg je nu dat je kindje los loopt. Hier geregeld 4 a 5 stappen los maar is dat nou echt los lopen. (moet toch een datum in haar boekje zetten)

Geplaatst

Caro, ik kijk wel rond, maar ik ben wel kritisch. In die zin dat ik bij de rijksoverheid wil blijven. Doe ik dat niet en vertrek ik op korte termijn, dan moet ik mijn full time ouderschapsverlof terugbetalen.

Ik moet wel zeggen dat drie dagen werken goed werkt op dit moment. De werkweek is voorbij voordat ik er erg in heb. Wel heb ik op het werk iets minder tijd om te kletsen met collega´s.

Lianne, balen van de slaapproblemen bij L.ara. Hier is J.asper ´s avonds en ´s nachts wel eens lastig met slapen. Hij doet nu weer een ochtendslaapje. Hij trekt het op dit moment niet met 1 slaapje overdag. En L.isanne kan ik mee laten doen met het ritme van J.asper. Ze moet er even aan wennen, maar ze accepteert het wel.

Fren, Parijs is super. Ben je er voor je werk of prive? In het verleden ben ik er al 4 keer geweest, 2 keer met de bus (zat toen nog op school) en later met mijn man (1 keer auto en 1 keer Thalys). Ik vind het een geweldige stad. Hoe dan ook, geniet van je tijd daar!

Geplaatst

Parijs was even snel op en neer voor een dagje beurs. Was gisteravond om 10 uur thuis. Vanmorgen om 4 uur fiene ontroostbaar wakker, doorgelekte plasluier dus helemaal vschonen. toen echt wakker en krijsen, dus uiteindelijk toch maar een halve fles gegeven en toen geslapen tot half 9.

nog een weekje werken en dan op vakantie. Denk dat m'n vrije dag woensdag in het water valt omdat ik zo druk ben, maar dat moet dan maar...

Geplaatst

Je kan niet alles hebben he Fren...

Fijn dat het goed werkt zo Chris, dan hou je het nog wel een tijdje vol. Grappig dat L dan gewoon weer mee gaat in het ritme van J...

Ga zo eens wandelen, de kou trotseren! Zal niet zo lang zijn maar wil er effe uit met ze ...

Geplaatst

brrrrr, het is berekoud hier!! Heb zin om de openhaard aan te steken en er lekker voor te gaan zitten, maar helaas......

Volgens mij lopen ze los wanneer ze echt gaan lopen, maar weet het niet helemaal zeker..... gewoon doen wat voor jou gevoel juist is, en hoe ze de stapjes los zet!

Gisteravond zijn wij voor het eerst sinds begin november weer samen weg geweest. Wel is manlief eerde naar huis gegaan omdat ze natuurlijk allebei ontroostbaar waren en de oppas niet wist wat te doen. Maar toch even weg. Nacht is wel weer goed gegaan!

Gaan zo op pad voor een nieuwe/andere fiets voor mij. Wil graag een mama fiets, zodat ik makkelijk op kan stappen en een verlengde bagagedrager zodat ik er straks 2 zitjes achterop kan hebben! Dus even lekker neuzen. Morgen gaan we naar het Kabouterbos in Dronten met mijn familie, ben benieuwd wat ze ervan vinden!

Geplaatst

Ik ben ook op zoek naar een fiets, maar die echte moederfietsen zijn schreeuwend duur! Ik gebruik m'n fiets niet veel, sterker nog, ik heb al 6 jaar geen fiets meer, dus wil er eigenlijk niet meer dan 300 euro aan uitgeven. Had een goede deal bij de fietsenmaker, maar degene die die fiets in zou ruilen heeft besloten hem te houden. Balen!

vin is nu naar auto's kijken, mijn oude bakkie vertoont wel heel veel kuren nu (uitlaat lijkt lek, koppeling en remmen moeten eigenlijk vervangen worden, de verwarming is kapot en het airbaglampje blijft branden). En om nu nog honderden euro's in een auto van 15 jaar oud te steken, is ook niet slim. Gaan dus kijken naar een kleine 5-deurs met weinig kilometers. Ben benieuwd...

Geplaatst

Wij zijn sinds de geboorte van de twins nog niet samen weg geweest...Is er gewoon nog niet van gekomen en ik moet zeggen dat ik dat niet zo heel erg vind. Ik vind het gewoon nog zo'n gedoe, een oppas. Ben bang voor hetzelfde als dus bij jullie gebeurde Lianne en dan zit ik toch niet rustig...

Geplaatst

Das sterk... heb ik dit hierboven geschreven, zegt P: wanneer gaan we ze ergens heen brengen dat we een weekend naar Lille kunnen? Dat hebben we een paar keer gedaan samen, waren altijd de enige weekends in het jaar dat we samen weg gingen sinds de geboorte van de eerste...

Hier weer braaf, Bram 10 minuutjes gehuild/gejammerd.

Ze hebben trouwens weer meegegeten: vissticks, aardappeltje en erwtjes. Was vooral leuk om ze af en toe een erwtje op het blad te leggen, hoe ze dat pakken en in hun mondjes stoppen, schattig! Maar ze vonden het weer lekker. En als toetje samen 1 Paula de Koe vla aardbeien, ook goed ontvangen...

Geplaatst

Hier weer pet met eten... Volgens mij zijn er weer tanden in aankomst...

score vandaag: half bakje fruit, half kinderbroodje bij de bakker, een fruitreep, 3 happen brood, 6 happen avondeten en 3 happen pannenkoek...

Geplaatst

Meezie, ik loop er op H'sluis ook niet vaak naartoe, het zit zoals je schrijft een beetje uit de looproute en ze het is soms Chaos.

Daarbij komt dat er soms heel veel hangt en de volgende keer helemaal niets.

Zelfstandig lopen is volgens mij netzo als wat wij doen, maar 5 stappen vind ik al een eind in de goede richting, ze gaat snel.

Fren, bale dat F niet wil eten, hoe gaat het met drinken.

Inge heeft vanavond weer gegeten, helemaal bij. Ben wel benieuwd hoelang ze het blijft volhouden.

Je merkt dan ook direct dat ze geen behoeft meer heeft aan een papfles.

Een mama fiets is handig, zeker met twee zitjes, maar ze zijn zoals je schrijft duur.

Ik heb een gewone fiets met een bobike zitje voorop, maar het fietsen en opstappen gaat goed, dus ik ga geen extra geld uitgeven aan een mama fiets.

Caro, je bent waarschijnlijk niet de enige.

Wij hebben Inge in februari een nachtje weggebracht, daar we met vrienden gezellig een avondje uit gingen.

Maar meestal gaat ze gewoon mee en anders gaan we niet.

Lianne, veel plezier morgen.

Chrish, fijn dat de combinatie werk/prive zo goed bevalt.

Geplaatst

Het is heel simpel: als we er eentje hadden hadden we het waarschijnlijk al wel gedaan, maar ik kan niemand anders bedenken dan mijn ouders voor een of een paar nachten en ik heb gemerkt dat mijn moeder het eng vindt en er nog niet aan toe is om er twee te hebben dus ik wil dat gewoon nog niet doen, omdat ik zo nodig weg moet. Komt wel, ik zit er niet zo mee.

Geplaatst

Haha hier ook nog niet samen weg geweest, ik ben daar nog helemaal niet aan toe en als we gaan dan gaat ze lekker mee, ze gedraagd zich goed dus vind het wel prima, al zouden we wel heel graag even gaan skien al is het maar twee dagen. Poeh zou het nog niet kunnen, vind het al lang als ik haar de hele dag moet wegbrengen.

Wat zeggen ze ook alweer? De navelstreng is nooit goed doorgeknipt. Al denk ik niet dat maud het erg zou vinden, die zegt nu al da da als ik haar s avonds bij opa en oma breng. Maar ik denk dat ik wat dat betreft een vrezelijk muts ben.

Hier vanmorgen in de kou wezen fietsen, brrrrr. Maud was het ook wel zat op de terugweg, achteraf had ik beter het skipak aan kunnen doen.

Geplaatst

Ja het was gisteren en is vandaag Kkkkooouuuuddd.

Er ligt is zelfs een beetje sneeuw, niet veel maar een poeder laagje.

Ik denk dat het ook komt doordat je je kind op een andere manier hebt gekregen.

Je hoeft je M. toch ook nog niet los te laten, dat begint over 3 jaar als ze naar de kleuterschool gaan, die bestaat niet meer maar naar school, dan worden ze toch een heel stuk zelfstandiger, maar dit duurt nog zeker 1000 dagen. Het klinkt heel ver weg, maar voor je het weet staan we bij school.

Ga zo met dochterlief in bad.

Ik zat de nieuwe berichten te lezen en zag dat veel van de 1e kwartaal 2012 mama/papa's bezig zijn met een brusje, heel veel succes allemaal.

Ik vind het nog steeds een wonder dat ze bij ons is, vandaag is ze alweer 11 maanden.

Geplaatst

Haha vlinder ja nog inderdaad 1000 dagen, ik moet zeggen dat 3 jaar verder weg klinkt poeh.... :(

Hoe is dat bij jullie vlinder, de wens voor een brusje, je zal misschien eerst even wachten tot je wat vastigheid op het werk hebt?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden