Ga naar inhoud

Groot verdriet voor Esly, 2e vroeggeboorte

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Lieve esly en partner,

Dat jullie weer een kindje hebben verloren, het verdriet valt met geen pen te beschrijven!!Heel veel kracht toegewenst om dit verlies weer " te boven " te komen!!

liefs Babeth

Beste allemaal, esly heeft laten weten dat ze als het lukt op het forum komt maar ze vind het fijn te horen dat er zoveel steun is.

• Reacties 123
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Waarom zijn er zoveel vragen

Waarom is er zoveel pijn

Waarom zijn er zoveel dingen

Die niet te begrijpen zijn

Esly en partner, ik wens jullie enorm veel sterkte, kracht en liefde toe.

Geplaatst

Oneerlijk ... onbegrijpelijk ... verschrikkelijk ... wat een verdriet ... Lieve Esly en vriend ik wens jullie veel kracht, liefde en sterkte toe om dit enorme verlies te verwerken.

Geplaatst

Lieve Esly en vriend,

Ik heb gisteren in ons zwolle-topic al gereageerd en zie nu dit topic voor jullie.

Verschrikkelijk in wat voor nachtmerrie jullie nu voor de tweede keer beland zijn. Ondanks dat je het super rustig aan hebt gedaan, de wekelijkse controles en al jullie hoop is waar je het meest bang voor was werkelijkheid geworden. Opnieuw een prachtig klein minimensje dat niet bij jullie mag blijven… onvoorstelbaar verdrietig! Het voelt zo gemeen en oneerlijk. Het is niet te bevatten. Ik wens jullie alle kracht en sterkte van de wereld en ben in gedachten bij jullie!

Meiden, super dat jullie dit topic voor Esly geopend hebben. Esly is altijd zo betrokken bij anderen en dit is het minste dat we voor nu haar kunnen doen, bedankt!

Ook voor de meiden op dit forum die een kindje hebben moeten verliezen en nu ook weer diep geraakt worden door het bericht van Esly, heel veel sterkte! Babeth, fijn dat je ons op de hoogte houdt.

Geplaatst

Lieve Esly,

Wat een verdriet... Jullie mooie, lieve kleine humpie niet meer veilig en warm in je buik. Hij blijft altijd in jullie harten, samen met zijn broertje... Ik wens je alle kracht toe om het verlies van jullie zoontje te verwerken!

Liefs,

Meertje

Geplaatst

Esly en partner,

Wat een afgrijselijk nieuws! Dat jullie dit voor de tweede keer mee moeten maken zeg, hoe wreed!

Ik wens jullie heel veel kracht toe om dit alles te verwerken!

Nathalie

Geplaatst

Vreselijk...........daar zijn gewoon geen juiste woorden voor.

Lieve Esly en partner, heel veel kracht en sterkte toegewenst!

Geplaatst

Hoe ongelooflijk. Esly en man, heel veel sterkte met het onmenselijke feit dat jullie voor een 2e keer zoiets vreselijks moesten meemaken.

Er zijn geen woorden van troost te vinden............

Geplaatst

Bij het lezen van het berichtje in het juli topic stond de wereld letterlijk even stil. Wat is dit oneerlijk zeg!! Je hebt zo je best gedaan, er alles voor gegeven en dan overkomt jullie dit wederom....Waarom nou toch? Ik wil jullie heel veel kracht en sterkte wensen en hoop dat jullie ook dit verlies weer een plekje kunnen geven.

Geplaatst

Lieve Esly,

zo oneerlijk, zo verdrietig, zo onbegrijpelijk dat dit jullie voor de tweede keer is overkomen. Heel, heel veel sterkte in deze tijd samen met je partner. Jullie prachtige zoontjes zijn in jullie hart en de harten van vele mensen om jullie heen. Maar wat had iedereen graag gewild dat ze gewoon in jullie armen waren geweest.

Veel liefs,

sissy

Geplaatst

Esly en man,

Wat een vreselijk nieuws, voor een tweede keer een kind verliezen. Hoe oneerlijk. Heel veel sterkte voor jullie

Moontje

Geplaatst

esly en partner,

wat verschrikkelijk. Onbegrijpelijk dat jullie dit voor een tweede keer moeten meemaken. Heel veel sterkte en kracht toegewenst met dit grote verdriet.

Geplaatst

Lieve Esly en man,

Wat ontzettend oneerlijk en moeilijk, wat jullie nu voor een 2e keer is overkomen. Zoveel hadden jullie er voor over en weer mocht jullie mannetje niet bij jullie blijven. Hoeveel kan een mens aan?

Ook ik denk aan jullie en wens jullie heel veel sterkte.

Liefs, Annelies

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden