Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@Ting. Twee weken na de punctie testen, dus vrijdag 18 mei "al" ... ;-) ... Maandag je eerste echo ... spannend en leuk! Gebruik je nu nog steeds die Utrogestan? Tot hoeveel weken moet je die gebruiken? Ik gebruik die bollen een kleine 2 weken en dan stoppen, wel of niet zwanger maakt niet uit, stoppen zegt mijn arts.

• Reacties 890
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Pffffff,het wachten hé meiden.. Maar positief denken,we zijn al zaterdag!! Op naar woensdag,dan bloed prikken en weten we of het prijs is of niet.. Voor het moment voel ik helemaal niets,alleen wat gespannen borsten en zit onderbuik dikjes maar ja,dat wil niets zeggen.. Voor alle ander wachtmeiden:succes in deze toch wel lastige periode!

zoenies

Geplaatst

Inderdaad! Het is vreselijk dat wachten!

Hopelijk krijgen we vandaag 'bevrijdend' groen nieuws van Anita73?? En Karin37 houd jij het nog vol? Jij bent dan de eerstvolgende die moet/mag testen....

Ik zit pas op wachtdag 3 en ik heb nu al de zenuwen! Maar goed, ik wacht toch niet tot de 16e met testen, want dat houd ik nooit vol!

Liefs,

Floor

Geplaatst

Ha meiden,

Ik moet zeggen dat ik deze keer wat minder op de bank kijk dan vorige maand omdat ik met een aantal meiden ook op een ander topic schrijf. Maar wat is het druk! Er zijn een hoop groene namen deze keer, wat goed zeg! Maar ook weer de nodige teleurstellingen, wat blijft het toch oneerlijk soms. Aan deze meiden, veel sterkte.

Mariek, dank je dat je me er op de bank hebt bijgezet, jij bent een beetje de oermoeder van het schema geworden volgens mij...;-)

Ik zit inmiddels op wachtdag 4 van de 3e cryo tp. Is een mooie 16-cellige cryo teruggeplaatst! Hopelijk lukt het broeden bij mij net zo goed als alle vogels deze maand! Heb wel sinds de tp last van buikkrampjes en vandaag al de hele dag giga hoofdpijn. Maar denk dat het een bijwerking is van de Utrogestan. Er zit niks anders op dan wachten...

@ Bettyboopke, ik "ken" je nog van de maart bank. Wat een postieve verhalen lees ik nu allemaal van je en wat goed dat je zo groen denkt. Ik denk met je mee hoor! Heel veel succes....

Aan alle dames, heel veel succes de komende tijd en hopelijk zien we straks allemaal groen!

Geplaatst

Hoi Nikki,

Bij ons in België is dat veel langer. Normaal maken je eierstokken progesteron aan maar door die stimulatie zijn die soms van slag en werken die niet goed waardoor ze te weinig aanmaken. Daarvoor dient de utrogestan. Ik moet deze nog altijd gebruiken. Ik weet van iemand die dacht dat ze niet zwanger was en gestopt was met die utrogestan. Toen de uitslag toch positief bleek heeft ze een dubbele dosis moeten nemen. Maar het heeft niet meer geholpen. Miskraam op 6 weken door te laag progesteron gehalte. Het zijn wel vieze bollekes maar ik zou zomaar niet stoppen. Ik geloof zelfs dat we dat tot 12 weken moeten nemen omdat na de 12 weken de placenta is gevormd en deze neemt dan die taak over voor het aanmaken van progesteron. Dus ik vind het vreemd dat jullie in Nederland zo vlug moeten stoppen met utrogestan als je toch zwanger blijkt te zijn. Het verhoogt de kans op een vroeg miskraam.

Geplaatst

Hoi Ting,

Ik zit in Amsterdam en daar is het precies hetzelfde hoor! Hier moeten we ook de bollen tot 12 weken zwangerschap gebruiken, totdat de placenta de taak overneemt. Ik gebruik er 6 per dag en het is inderdaad een vieze smurrie, maar ik weet nog dat ik het eng vond om na 12 weken te stoppen, toen ik zwanger was van mijn zoontje. Ik heb nog twee keer het ziekenhuis gebeld om te vragen of ik echt wel kon stoppen ;-)

Bij een cryobehandeling geldt hetzelfde voor de progynova, die doorslikken tot 11 weken en dan in een paar dagen tijd afbouwen.

Maar goed, het is overal anders, dat is zo langzamerhand wel duidelijk!

Geplaatst

Beste Floor,

Ik zou ook wel ongerust zijn als ik zal moeten stoppen. Bang dat het zou mis gaan. Ik heb nog 6 weken te gaan voor ik aan mijn 12 weken zit. Nog zeker 126 bolletjes. Of nog 3 volle doosjes :rolleyes2: Als ik zover geraak natuurlijk. Ik moet er 3 per dag lanceren met zo een applicator. Iets minder smurrie dan.

groetjes

Ting

Geplaatst

Hoi Ting,Het komt helemaal goed hoor, je kunt na 12 weken echt gerust stoppen! Het levende bewijs dat je na 12 weken echt kunt stoppen met de bollen zit hier naast mij op bed 'Woezel en Pip' te kijken!Het is voor ons IVF moeders alleen zo moeilijk om ineens te vertrouwen op je eigen lichaam, terwijl je al die tijd afhankelijk bent geweest van medicatie... Ik denk dat dat het gewoon is. Zet 'm op, lekker broeden en lekker braaf je bollen inbrengen, dan komt het vast helemaal goed!Groetjes,Floor

Geplaatst

En hoe is het met de dames die dit weekend mogen testen of een dezer dagen mogen testen??? Hopelijk wordt het bankje nog groener!

:goodluck1:

Geplaatst

Hey ting, even om je gerust te stellen: ik moest stoppen na de positieve test, ik ben nog 1 week doorgegaan, tot 5 weken en inmiddels bijna 25 weken zwanger!!!

Geplaatst

Mariek, dank je dat je me er op de bank hebt bijgezet, jij bent een beetje de oermoeder van het schema geworden volgens mij...;-)

Haha, ja, beetje eigen schuld ben ik bang. Het schema mag dan mooi overzichtelijk zijn, het vereist een klein beetje HTML kennis om bij te houden. Geen probleem hoor, vind het leuk om te doen.

Succes!!! Hoop dat ik je naam straks groen mag maken!

Geplaatst

[TABLE=class: cms_table_cms_table]

[TR]

[TD]EVEN VOORSTELLEN------------------------------------------------[/TD]

[TD]TP---------[/TD]

[TD]TESTEN---[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Marieke* - 1e ICSI/1e CRYO[/TD]

[TD]20/03[/TD]

[TD]01/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Yvonne - 37 jaar - 1e kindje - cryo van 3e IVF[/TD]

[TD]22/03[/TD]

[TD]05/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Loesje21 - 29 jaar - 1e kindje - IVF gehad en nu 1e IUI[/TD]

[TD]22/03[/TD]

[TD]05/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Saneda - 26 jaar - 1e kindje - 1e ICSI[/TD]

[TD]22/03[/TD]

[TD]05/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Ester33 - 33 jaar - 1e kindje - 2e IVF[/TD]

[TD]23/03[/TD]

[TD]06/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Terrybrouwer - 1e kindje - 5e IVF[/TD]

[TD]22/03[/TD]

[TD]06/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Star83 - 29 jaar - 1e kindje - 1e ICSI/2e CRYO[/TD]

[TD]26/03[/TD]

[TD]07/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Sylvia83 - 28 jaar - 1e kindje - 1e ICSI/2e CRYO[/TD]

[TD]27/03[/TD]

[TD]08/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]ivfmoeke - 2e kindje - 3e ICSI/CRYO[/TD]

[TD]27/03[/TD]

[TD]10/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Breden - 32 jaar - 1e kindje - gedoneerde cryo na 8e ICSI[/TD]

[TD]27/03[/TD]

[TD]10/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Tiktak - 1e kindje - IUI[/TD]

[TD]27/03[/TD]

[TD]12/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Clau75 - 2e kindje - 2e ICSI[/TD]

[TD]28/03[/TD]

[TD]12/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Lott - 29 jaar - 1e kindje - 1e IVF[/TD]

[TD]28/03[/TD]

[TD]12/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Atoti - 36 jaar - 2e kindje - 1e IVF[/TD]

[TD]28/03[/TD]

[TD]12/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Kio1977 - 1e kindje - 1e IVF/4e CRYO TP: ontdooiing mislukt[/TD]

[TD]geen[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Els1987 - 1e kindje - 1e IVF[/TD]

[TD]02/04[/TD]

[TD]18/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Cheyenne - 42 jaar - 2e kindje - 2e ICSI[/TD]

[TD]07/04[/TD]

[TD]20/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Lavendel - 34 jaar - 3e ICSI[/TD]

[TD]09/04[/TD]

[TD]24/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Champietal (Chantal) - 35 jaar - 2e kindje - 2e IVF[/TD]

[TD]12/04[/TD]

[TD]24/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Franny (Ciska) - 39 jaar - 1e kindje - 1e IVF[/TD]

[TD]09/04[/TD]

[TD]27/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Onedream - 25 jaar - 1e kindje - 1e IVF/4e CRYO[/TD]

[TD]13/04[/TD]

[TD]27/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Otjes (Natas) - 41 jaar - 2e kindje - 3e IVF[/TD]

[TD]16/04[/TD]

[TD]27/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Mariek - 40 jaar - 2e kindje - 2e ICSI/3e CRYO[/TD]

[TD]16/04[/TD]

[TD]27/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Trijn - 28 jaar - 1e kindje - 1e ICSI[/TD]

[TD]16/04[/TD]

[TD]27/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Ting - 1e kindje - 4e IVF[/TD]

[TD]14/04[/TD]

[TD]27/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Liesjuh - 32 jaar - 2e kindje - 3e IVF[/TD]

[TD]17/04[/TD]

[TD]30/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Tascha - 2e kindje - 2e ICSI[/TD]

[TD]17/04[/TD]

[TD]01/05[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Clauher - 29 jaar - 1e kindje - 2e ICSI[/TD]

[TD]17/04[/TD]

[TD]02/05[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Hilly1980 - 31 jaar - 1e kindje - 1e IVF[/TD]

[TD]19/04[/TD]

[TD]03/05[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Karin37 - 1e kindje - 2e IVF[/TD]

[TD]22/04[/TD]

[TD]07/05[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Anneliesbulckaen - 1e kindje - 1e IVF[/TD]

[TD]24/04[/TD]

[TD]09/05[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]ivfmoeke - 2e kindje - 3e ICSI/2e CRYO[/TD]

[TD]28/04[/TD]

[TD]12/05[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]tiktak - 37 jaar - 1e kindje - 2xIVF/4e IUI[/TD]

[TD]28/04[/TD]

[TD]12/05[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]mely - 1e kindje - 1e IVF[/TD]

[TD]29/04[/TD]

[TD]13/05[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Star83 - 29 jaar - 1e kindje - 1e ICSI/3e CRYO[/TD]

[TD]01/05[/TD]

[TD]13/05[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Mare - 33 jaar - 1e kindje - 6e ICSI/laatste CRYO[/TD]

[TD]03/05[/TD]

[TD]13/05[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Bettyboopke - 37 jaar - 2e kindje - 2e IVF[/TD]

[TD]03/05[/TD]

[TD]15/05[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Loesje 21 - 29 jaar - 1e kindje - 2e IUI[/TD]

[TD]30/04[/TD]

[TD]16/05[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Floortje - 33 jaar - 2e kindje - 2e IVF/4e CRYO[/TD]

[TD]02/05[/TD]

[TD]16/05[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]LindaDa - 2e kindje - 2e ICSI[/TD]

[TD]04/05[/TD]

[TD]../05[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Nikkie - 42 jaar - 1e kindje - 2xIUI/1xIVF/3e ICSI[/TD]

[TD]07/05[/TD]

[TD]18/05[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]GROEN = 8

ORANJE/ROOD = 20[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Ik heb even het schema naar voren gehaald. Heeft iemand nog wat gehoord van Anita73 of Karin37?

Annelies, laatste paar dagen... heel veel succes!!

Geplaatst

Hoi Dames,

Het wordt langzaam groen. Geweldig! En heel veel sterkte voor rode dames!

Ik zit nu op WD7.

Kan 1 van jullie mij op de lijst zetten??

Loesje21 - 29 jaar - 1e kindje - IVF gehad en nu 2e IUI . 30 april IUI gehad. 16 mei testen.

Heel veel succes voor dames die nog moeten wachten.

Liefs Marloes

Geplaatst

Marloes, je staat er (weer ;-)) tussen! Hoop dat je deze keer groen kleurt!!

Ik heb Anita73 uit de lijst gehaald, ze heeft ooit 1 berichtje geschreven en dat was hier.

Karin37, erg benieuwd hoe het met jou gaat! Laat je even wat van je horen?

Geplaatst

Dag Dames.. het gaat goed hier op het bankje zeg!

Hier helaas wat minder, het aprilbankje was voor mij rood.

Nu dacht ik vandaag te starten aan het mei bankje maar ons laatste cryo'tje is niet goed ontdooid, hier belde ze net voor.

Wat een verdriet weer even, houd dat ooit op?

Nu ga ik vanmiddag bellen om een afspraak te maken met mijn ivf arts. Het lab gaf aan dat er wellicht geen behandeling voor de zomer meer in zit ivm de sluiting van het ivf lab.

Als dit zo is zou in tot het najaar moeten wachten, daar heb ik dus totaal geen trek in!!!

Afspraak bij de acupunctuur voor vanmiddag maar afgezegd, ook mijn ketting met opgeladen maansteen kan voorlopig het la'tje wel in.

Dames in het groen ik wens jullie een hele fijn zwangerschap toe.. dat jullie volgend jaar maar een mooi kleintje op de wereld mogen zetten.

Dames in het rood, geef de moed niet op.... al is het soms ver te zoeken!

Geplaatst

Had vanmorgen nog goede hoop op een positieve test, maar helaas dus negatief... Dus rood voor mij weer deze maand. Heb nog 2 cryo's in 1 rietje, dus nog 1 poging, daarna laatste IVF

Geplaatst

@Nikkie, fijn dat je vanmiddag een TP krijgt, veel succes!!!

@Onedream, hè bah.... wat een teleurstelling weer! Hoop dat je toch nog "goed" nieuws krijgt doordat je toch voor de zomer nog een IVF-poging kunt doen!

@Karin, wat jammer dat je negatief getest hebt, sterkte om deze domper te verwerken!!!

@Annelies, hoe gaat ie met jou, nog 2 nachtjes wachten..... spannend!!

Geplaatst

@Karin, wat ontzettend balen! Heel veel sterkte!

@Onedream, wat vervelend die onzekerheid en onduidelijkheid. Ik kan me voorstellen dat je baalt als een stekker!

Alle andere wachtende dames, gaat het nog een beetje? Ik ben nu op wachtdag vijf al met niks anders bezig....

Geplaatst

Hallo allemaal,

Ik wil me graag bij jullie aansluiten op het wachtbankje. Ik lees al een tijdje met jullie mee. Met de teleurstellingen en gelukkig ook de positieve berichten. Mijn vriend en ik zijn in behandeling voor ons eerste kindje, we hopen dat zij/hij ooit geboren gaat worden.

Als (waarschijnlijk morgen) mijn menstruatie start, ga ik beginnen met onze vierde ICSI.

Wij hebben een pauze van ongeveer een half jaar gehad, in verband met second opinions en onderzoeken. Ik vind het spannend om weer met een behandeling te beginnen. Ben bang voor de mogelijke teleurstelling. Tegelijkertijd heb ik er ook zin in. Ik hoop dat de keuze voor een ander ziekenhuis met een andere aanpak voor ons zal helpen.

Veel sterkte en geluk allemaal,

Suzanne

Geplaatst

@Onedream: neeeeee!!! Dat is echt om te rotten! Ik heb dat ook een keer gehad, ik weet heel goed hoe dat voelt! Zo frustrerend en oneerlijk hè, je hebt dan niet eens een kans gekregen om het te proberen :( Meid, ga lekker voor de verse! Ik hoop heel hard dat je er toch sneller aan mag beginnen!!! Tussendoor nog eens bellen naar het ziekenhuis, soms komt er wel eens een gaatje vrij en als jij dan net belt...! Veel succes en sterkte!

@Karin: zucht..... wat naar!! Vooral als je zelf tot het laatste moment een positief gevoel hebt, komt de klap toch weer aan hè. Maar de moed niet opgeven! Die 2 cryootjes kunnen wel eens heel goed lukken!! Veel sterkte meid xxx

@Floor: vandaag ben ik er precies ook wel redelijk hard mee bezig. Ik heb zo zitten rekenen, afgelopen donderdag was ons prutske 8-cellig, dat betekent dat hij vandaag of morgen genoeg gedeeld is om zich in te nestelen....dat heet, als dat verderdelen gelukt is...oeioeioei, kriebel in mijn buik, zoooo spannend als ik daaraan denk. Maar ik ga er wel vanuit dat prutske nu een gezellig plekje aan het uitzoeken is en zich elk moment kan nestelen ;)

Nog een dikke week en dan weten we meer!!!!!

@Suzanne: welkom op het bankje en veeeeeeeel succes!

Geplaatst

@loesje, spannend! Wij moeten op dezelfde dag testen, ik hoop dat het een hele groene dag gaat worden!

@zuus, welkom natuurlijk! Logisch dat je het spannend vindt, maar hopelijk brengt het nieuwe windje uit Brussel je een prachtig kindje! Heel veel succes!!!

@bettyboopke, natuurlijk jouw verse prutske moet inderdaad zo ongeveer innestelen zou je zeggen. Wat spannend! Ik hoop dat het een heerlijk lekker warm holletje in je baarmoeder heeft gevonden. Ik voel me zo raar en vooral zo moe, dat mijn gevoel zegt dat ik zwanger ben. Het voelt gewoon anders dan bij de andere terugplaatsingen die zijn mislukt. Ik heb ook van die trekkende steekjes die ik bij mijn zoontje ook had en de vorige keren niet. Rationeel weet ik natuurlijk dondersgoed dat al die symptomen ook door de medicijnen kunnen komen, maar de vorige keren had ik ze niet. Wel word ik naarmate de dagen voorbij strijken steeds pessimistischer en onzekerder. Dat zal wel zelfbescherming zijn.

Nou lieve dames, sterkte allemaal!!!

Floor

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden