Ga naar inhoud

Fertiliteitskliniek Twente

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Jeetje Eve dat is toch ook wat dat kan toch niet mijn god en zeker als de baas precies weet wat het is.

Wat vriendelijk ook dat niemand even wil invallen of ruilen voor zoiets belangrijks en te veel mensen vrij dan moet een van die anderen maar werken ipv vrij nemen.

Maar goed meid word eerst even rustig dit kun je er nu niet bij gebruiken huil maar lekker even uit

Ik wou haast zeggen ik wil wel met je mee vrijdag maar je hebt niks aan mij want je hebt je man nodig in Zwolle.

Hopelijk word er nog voor een oplossing gezorgd wat voor een werk doet hij als ik vragen mag?

• Reacties 487
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@Eve, dat meen je niet!!! Dan meldt ie zich toch ziek, had ik wel gedaan geloof ik..... Hij moet helemaal naar Zwolle rijden en als je er net een nachtdienst op hebt zitten is dat ook levensgevaarlijk toch? Ik zeg, ziek melden, als het niet op de normale manier kan, dan maar zo!!! Hij wil er een vakantiedag voor opnemen (neem ik aan...) en als ze dan zo gaan doen dan kan hij ook tegendraads doen.... Kan me voorstellen dat je helemaal van de kaart bent! Hoe groot is de kans dat je vrijdag de punctie hebt, gaat hem w.s. wel worden denk ik hè? Fijn dat Katja je goed gedaan heeft, ze zorgt er wel voor dat je follikels nog mooi groeien!!! Het is helemaal belachelijk te lezen dat zijn baas zelf ook in het traject heeft gezeten... hij moet dan toch beter weten!!!!!

In ieder geval succes met de meting morgen en ik hoop dat er nog wat te regelen valt, sterkte ermee!!!!

Ik heb vandaag m'n eerste stagedag gehad.... pffffffffffff........ ben kapot!!!! Vanmorgen om 5.30 uur m'n bed uit, hele dag informatie gekregen, eten koken, afwassen, Isa tevreden houden en naar bed brengen.. vanaf nu bankhangen!!!! Heb vanmorgen met de kliniek gebeld en heb op 21 mei de eerste echo, met zeven weken dus!!!

Geplaatst

Ben er ook echt even helemaal klaar mee. Heb hem net wel een sms gestuurd dat hij desnoods maar calamiteiten verlof moet opnemen. Snap er echt geen hout van.

Hij werk voor Vredestein in Enschede en daar draaien ze dus 5 ploeg, aangezien het nu vakantie periode is zitten ze nu met minder mensen.

Hij heeft in het begin al aangegeven dat we begonnen zijn en wanneer we de punctie " waarschijnlijk" verwachten. Helaas moet ik nog wat langer doorspuiten waardoor hij dus een vrije dag moet opnemen. Als hij vanavond thuis komt zal ik wel het hele verhaal horen en of er wat geregeld is. En anders als het aan mij ligt meld hij zich maar ziek. Wat is nou belangrijker dan????

Liesjuh, nog 3 weken en dan heb je je echo!! spannend.

kan me voorstellen dat je helemaal gesloopt bent, rust maar lekker uit! Hoeveel uur moet je stage lopen dan in de week?

Lady's bedankt voor jullie steun, heb/had ik echt ff nodig!!!!

Geplaatst

Lisette wat goed met 7 weken de echo hopelijk gaat de tijd een beetje snel voor je maar goed als de stage leuk is en je bent druk gaat het vast heel snel.

Ik denk dat je wel kan liggen vanavond haha

Hier verder vandaag wel weer een goede dag ben vanmiddag even naar de kapper geweest heerlijk er was een stagaire en die mocht even oefenen met haren wassen en föhnen dus heb een heerlijke hoofdmassage gehad en het was net of ik een feestje had haha en het koste mij niks extra's als ik de tijd heb ben ik wel graag proefpersoon.

Net hebben we ook nog even gelachen wij hebben een hok met postduiven in de tuin waar mijn vriend ook wedstrijden mee vliegt en nu hebben we een buurman (oude gefrustreerde man wie ook al met de vorige bewoner ruzie had)die er een hekel aan heeft omdat hij niet tegen het gekoer van die beesten kan, ik hoor het niet eens en de andere buren wat nog dichterbij wonen ook niet maar goed hij heeft er schijnbaar last van en nu slaat hij elke keer zo hard met de deuren om ons overlast te bezorgen (worden wij niet zo anders van) is hem net een ruit eruit geknapt haha ik kwam niet meer bij. Vorig jaar heeft hij een hengel in zijn tuin gezet met een nep vogel eraan hij dacht dat die beesten daarvan zouden schrikken en nu heeft hij een of ander balletje met geluid aangeschaft in de hoop dat ze daar van schrikken haha ik lach me rot hier want hij maakt elke keer kosten en het helpt niks.

Wij hebben er alles aan proberen te doen om het hem naar de zin te maken door vaste tijden van loslaten van de duiven en minder duiven en allemaal dat soort dingen maar hij vind niks goed hij woont hier voor zijn rust zegt hij terwijl er aan de overkant van de straat een basisschool is haha

Maar goed hij moet maar doen ik heb me er heel lang druk om gemaakt maar doe het niet meer want hij heeft zelfs commentaar als ik aan de telefoon ben met de keukendeur open of als wij visite hebben en wij zitten in de tuin dus wij weten van onszelf dat het niet aan ons ligt maar aan hem.

Jammer dat het crisis is anders had hij het huis allang te koop gezet denk ik

Geplaatst

Inderdaad Eve dan meld hij zich maar ziek dit is belangrijker ze regelen maar wat anders jij kunt er toch niks aan doen dat het een paar dagen later word.

Een cyclus valt nu eenmaal niets van na te vertellen

Geplaatst

Bahh, Eve, ik snap je heel goed!

Ik zou ook helemaal boos worden. Mijn man werkt ook in diensten. We hebben al lang afgesproken dat als hij een nacht voor een punctie zou moeten werken dan neemt hij gewoon vrij. Op zijn werk weten ze over IVF en werken altijd mee.

Ik denk zelfs dat dit bijna medisch noodzakelijk is. Het is belangrijk dat hij voor de dag van de punctie zal uitrusten want hij moet ook wat produceren en deze moet gewoon goed zijn!

Misschien zoiets te zeggen tegen zijn baas??? Ik snap echt niet dat zijn baas dat niet begrijpt als hij zelf IVF ook mee heeft gemaakt.

PS. Net gelezen, inderdaad, gewoon ziek melden en ze kunnen de boom in ;))

Eve, mijn man werkt ook daar!!!

Geplaatst

@ Lisette, wat leuk, over 3 weken zien jullie hartje(s) kloppen! )))

Eerste dagen bij stage of werk is inderdaad iets zwaar - nieuwe mensen, nieuwe informatie enz… Daarna zal je er gewoon aanwennen )

@Maris, wat grappig. Zulke zeurende mensen bestaan overal. We hebben goede buren, maar een vriendin van mij heeft een buurman die bij de politie melding heeft gedaan - mijn vriendin loopt op hakken en dit geluid stoort hem, hahaha…

Geplaatst

Haha dat ken ik hier klagen ze ook over hakken (wat ik niet vaak draag want kan ik niet op lopen en thuis loop ik altijd op sokken haha) hij heeft hier ook al de politie gebeld maar die zeiden dat ze niks konden doen daar tegen en we zijn al bij de gemeente geweest nadat hij daarom vroeg en ook dit heeft hem niks geholpen dus probeert hij het op zo'n manier het is alleen jammer voor hem dat wij erom lachen haha

Overigens met e rest van de buurt hebben we een hele goede band

Geplaatst

Nee denk het niet we wonen ineen 2 onder 1 kap dus hij kan niet over de hakken van iemand anders klagen haha

Hij klaagt wel over het drumstel van de andere buurjongen haha ach sommige hebben altijd wat te zeiken

Geplaatst

Eva en Maris, straks zijn jullie nog buurvrouwen van elkaar, hahaha..... leuk om jullie verhalen te lezen over de buurtjes..... wat kun je het jezelf moeilijk maken!

Eve, fijn dat je steun aan ons hebt, hoop dat je vriend vanavond met goed nieuws thuis komt!!!!

Ik duik m'n bed in, morgen weer stage lopen.... weet niet meer wie het vroeg, maar loop 3 dagen stage, dus 24 uur....

Geplaatst

Haha ja had zomaar gekund dat we buren waren maar nee helaas ik ken al mijn buren en weet dat er niemand meer bezig is voor kinderen wij zijn namelijk het jongste stel in de straat en iedereen is al voorzien van kinderen hier haha

Succes morgen Lisette

ik ga ook mijn bedje opzoeken ben kapot

Geplaatst

Vreselijk zon buurman!! pff Maar zoals ik het lees kun je de lol er nog wel van inzien!

Liesjuh, slaap lekker. Gelukkig loop je 24 uur stage en geen 40 uur, kun je ook nog even bijkomen en met Isa tijd doorbrengen

Eva, dus onze hubbies werken in het zelfde bedrijf! Het is een groot bedrijf met tal van verschillende afdelingen/ploegen. Ze zullen elkaar vast niet kennen haha

Nog anderhalf uur en dan is hij weer thuis, denk dat ik wel wakker blijf. Wil toch graag weten hoe het ervoor staat en morgenvroeg weer een FM!

Geplaatst

Ja Eve ik denk dat je toch niet zou kunnen slapen voor hij thuis was hopelijk heeft hij toch nog goed nieuws

Haha ja ik kan er nu wel even de lol van inzien nu die ruit eruit knapte nadat hij de deur dicht sloeg maar soms kan ik er ook wel om janken zo irritant is die man mijn vriend word er soms ook helemaal gek van en heeft echt zoiets van ik trek hem nog een keer over de schutting maar goed dat zou hij nooit doen.

Morgen ga ik maar eens naar het gemeentehuis en onze trouwdatum vast leggen haha we hebben besloten te gaan trouwen ipv erkennen van het kindje dan heb ik ook dezelfde achternaam hihi verder niks geen poespas gewoon gratis op het gemeentehuis en daarna een klein feestje hier in de tuin voor de familie en 's avonds ook voor een paar hele goed vrienden maar geen jurk geen zaal en niks geen groots dat vinden we beide jammer geld en dat steken we liever in een andere auto haha

Welterusten allemaal

Geplaatst

Ahhh, Maris, wat leuk. Jullie gaan trouwen, gefeliciteerd! Zo veel mooie dingen zullen binnenkort met jullie gebeuren.

We hebben trouwens ook getrouwd op hetzelfde manier, ook geen grote feest en witte jurk. ;)

Welterusten allemaal.

Geplaatst

Maris, wat leuk!!!!! Gefeliciteerd.

Heb je een datum uitgezocht? Het hoeft ook geen groot spektakel te worden, lekker doen wat je leuk vind joh

Hier de 4e fm gehad en moest even bloedprikken. Er zaten er 15 echt super, fantastisch!!! Een aantal al mooi rond de 18/17 maar het merendeel nog tegen de 16 aan. Afhankelijk van de hormaanwaarden vrijdag de punctie of zaterdag. Zelf verwacht ik zaterdag, kunnen de anderen mooi bijtrekken door nog 1 dosis gonal en hoeft E. geen vrij te vragen/ziek te melden. Scheelt weer een hoop trammelant.

Als ik meer weet laat ik het jullie weten!!

Eva, had jij vandaag ook een FM?

Geplaatst

Dank je wel Eve laat ze dan maar lekker nog een dagje groeien is voor iedereen beter volgens mij haha zo was het bij mij ook en zie het resultaat ik krijg een kindje en ga zelfs trouwen haha.

Ja de datum staat vast in de zomer de eerste dinsdag van onze vakantie we houden het gewoon klein alleen een tuin feestje met een bbq voor de familie en hele goede vrienden geen jurk en geen poespas gewoon om de naam.

Geplaatst

Heerlijk toch Maris, denk dat je in de zomer ook geen trek hebt in een groot feest met een dikke buik!

Zojuist bericht, mag nog 1 dag doorspuiten en dan morgen de pregnyl zetten. Op zaterdag, bevrijdingsdag zal ik verlost worden van al mijn follikels hihi

SPANNEND WEER!!!!!

En E. heeft geen vrij te nemen morgennacht, maar doet hij denk ik wel. Is nu meer een principe kwestie geworden....

Geplaatst

Wat goed Eve het word weer heel erg spannend nu en gelukkig kan je man nu lekker uitgerust mee

Mijn duimen draaien en hier brand dag en nacht een kaarsje voor jou en Eva

Geplaatst

Hoi hoi

Vandaag heb ik FM gehad, ben daar niet zo tevreden over. Mijn f. groeien maar langzaam. Rechts was 1 van 10mm, de rest waren nog kleiner, links waren 4 van tussen 11 en 12mm en paar kleinere. Ik ben bang dat er weer weinig zal groeien. Maar ik zit nu op de stimulatiedag 7, dus ik heb nog een tijd.

@Eve, wat een mooi aantal, 15 f.!! Waarom moet je nu bloedprik doen? Had je vorige keren minder dan deze keer? Succes met een punctie, spannend!

Geplaatst

Dat valt inderdaad tegen Eva maar wat zei de gyn dan?

Maar volgens mij kan het nog zat hoor op dag 7 maar ik snap het wel want het gaat nooit snel genoeg dat ken ik wel.

Nou hier is een einde gekomen aan de feestvreugde er is vanmorgen een hele goede vriend van ons overleden. Hij was al wel 76 jaar en al een hele tijd ziek maar dit komt toch wel weer even aan. Deze man is namelijk als een 2de vader voor mijn vriend hij hielp ook altijd 2x per dag met de duiven hier dus ik ben het niet anders meer gewend dat hij hier 7 dagen in de week over de vloer kwam en nu is hij er niet meer.

Gelukkig is mijn vriend er gisteravond nog wel geweest en afscheid nemen maar toch is het niet leuk

Ook is het zo dat ik morgen de echo van maandag af moet bellen want dan hebben we de avondwake en dinsdag de begrafenis

Geplaatst

Ach Maris, was vreselijk voor jullie! Heel veel sterkte....

Eva, kan me voorstellen dat je je nu druk maakt maar het kan nog alle kanten op. Wat zei de gyn erover?

Heb zojuist mijn 16e en laatste puregon gezet!! jeeejj. heb nu idd meer dan de vorige keren en ze groeien ook langzaam maar wel stabiel zeg maar.

Ik moest bloedprikken om te kijken naar de rijping van de follikels aangezien er een aantal al wat groter waren. Ze willen voorkomen dat ik te lang door ga stimuleren zoals de vorige keer. Veiligheid voor alles en gelukkig ook maar.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden