Ga naar inhoud

Fertiliteitskliniek Twente

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hey......

Nou het is officieel voorbij deze poging.

Mens is doorgebroken en test negatief. Ben onwijs verdrietig, alweer niet gelukt. SNAP ER HELEMAAL NIETS VAN!!!!!

7 juni afspr voor cryo's

Eva, hoop dat jij wel onwijs zwanger gaat worden!!!

• Reacties 487
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Jeetje wat een k^&$%%$#t nieuws weer het zag er allemaal zo goed uit voor jullie en dan nu dit weer

Heel erg veel sterkt en hopelijk zit jullie kanjer tussen jullie eskimootjes

Een dikke knuffel meid en huil lekker uit want het si toch ook zo verdomde oneerlijk.

Geplaatst

Eve, wat een ontzettend verdriet. Ik was al een beetje bang om dit slechte nieuws van je te zien sinds wat je laatst heb geschreven. Het is niet te beschrijven hoe rot je je nu voelt. Je moet nu alles verwerken en met een nieuwe hoop naar volgende ronde. Gelukkig heb je nog cryo’s.

Had je laatste keren ook zo goede emmy’s die niet konden innestelen? Misschien is er extra onderzoek nodig waarom die innesteling steeds niet gebeurt?

Dikke knuffel van mij, meiske.

Bij mij is alles hetzelfde. Maar ik voel nu helemaal niets, is het normaal? Ik weet niet wat ik daar van moet denken. Mijn officiele testdatum is a.s. maandag.

Geplaatst

Eve nogmaals een dikke knuffel

Eva het is normaal hoor dat je nu nog niks voelt zeker als je maandag pas hoeft te testen ik weet dat je er heel onzeker van word en dat je zo graag iets wil voelen maar het si dara echt nog te vroeg voor.

Lisette hoe gaat het bij jullie?

Besef je het al een beetje?

Hier gaat het iets minder heb erg veel last van de warmte dus ben ook heel erg blij dat het op dit moment regent en dat het iets afkoelt heerlijk want begon er van de week direct weer van over te geven.

Ook is het zo dat ik een bekkenband moet gaan dragen ter ondersteuning dus hopelijk gaat dat helpen want heb nu al moeite met lopen enz.

Maar goed het zij zo gaat ook wel weer over.

Dikke knuffel voor jullie dames

Geplaatst

Dank jullie wel voor de lieve reacties......

Dit was de eerste keer dat we 2 echte toppertjes terug kregen. Over 2 weken hebben we een gesprek, wou ik zelf mocht namelijk direct door

Het is nu 2 jaar geleden dat we mijn bloed nagekeken hebben en wil eerst weer eens onder de loep voordat we verder gaan.

Eva, dat je niets voelt is helemaal niet verkeerd. je 1 voelt van alles en is niet zwanger en de anders voelt helemaal niets en is hartstikke zwanger!!

Geplaatst

Eve goed bekeken dat wou ik vorig jaar ook dat alles na gekeken werd voordat we nu weer verder zouden gaan

Misschien is een hystroscopie een idee dan kijken ze met een camera in de baarmoeder en misschien een extra test op de schildklier want als die niet goed werkt lukt het ook haast niet

Ik weet het ook niet hoor en of ze daar aan mee willen werken want ik vind dat Hbach daar nog wel eens moeilijk over kan doen als het eenmaal al onderzocht is maar wij zijn naar Utrecht gegaan en daar deden ze het direct zodat ik gerustgesteld was en zodat we alles uit konden sluiten en de poging na dit alles werd ik zwanger dus het is het proberen waard.

Succes en sterkte in elk geval

Geplaatst

Daar zaten wij ook al aan de denken maris!

Ik heb 2 jaar geleden een kijkoperatie gehad, maar ze hebben naar mijn weten nog nooit "in" de baarmoeder gekeken.

Zelf ben ik van mening dat als ze daar nog nooit in hebben gekeken ze ook niet ervanuit mogen gaan dat het allemaal wel goed zit.

Verder misschien een volledige cyclus bloedprikken of deze wel normaal is. Zou graag de cryo in natuurlijke cyclus willen hebben. Even geen hormonen en gesmeer met die bollen.

Je moet de cryo's opmaken in deze kliniek toch?

Het is idd fijn dat het nu even gaat afkoelen, hoop dat je je er beter door gaat voelen.

Geplaatst

Eve, het is helemaal goed dat ze je bloed willen onderzoeken, extra onderzoeken is naar mijn mening geen overbodige luxe. Maar, zo ver ik weet, bij een bloedprik kijken ze alleen naar je hormoonwaarde en die is alleen van belang om te weten hoe je lichaam reageert op hormonen (hoeveel eitjes zal je lichaam maken en misschien kwaliteit ervan). De laatste keer had je toch veel eitjes en ook goede emmy’s. Dus je bloed in dit geval was helemaal goed, denk ik.

De enige wat niet lukt is innesteling. Het kan gewoon dikke pech zijn en je moet gewoon verder proberen. Het is niet zomaar dat in Belgie ze 6 keer IVF vergoeden. Naar hun mening bestaat er gemiddeld binnen 6 keer reele kans op zwangerschap. (Maar hier domme politicus willen het tot 1 keer beperken). Maar het kan zijn dat die innesteling iets tegenhoudt. Ik heb ergens gelezen dat soms binnen eileiders een vocht zit die emmy’s kunt doodmaken. Ik weet niet precies hoe ze dit kunnen controleren, door een hystroscopie of zo, wat Maris zegt. Of als innesteling steeds uitblijft in Duitsland en/of Belgie maken ze onderzoek naar immuunsysteem (in NL doen ze dit trouwens niet). Dus, kijk maar, misschien extra vragen stellen aan een arts?

Bij mij trouwens hebben ze niets onderzocht behalve hormoonwaarde. Ze zeggen als probleem bij een man ligt (in ons geval wel) hoef er niet extra onderzocht worden bij een vrouw. Maar hoe weten ze dat bij een vrouw alles goed is?

@Maris, ik kan me goed voorstellen dat het warme weer niet helemaal lekker is voor je. En je zit nu nog niet aan het einde van je zwangerschap, ;) Ik heb gehoord dat sinds vrijdag het zal afkoelen)

Ja ik weet het, het is een beetje dom om tekens van zwangerschap te wachten, maar toch wil ik soms een klein bewijs… Maar de enige bewijs is een test in dit geval (zucht) )

Geplaatst

@Eve, wat moet je toch een hoop verdriet verwerken, ik vind het echt vreselijk voor jullie dat het niet gelukt is. Zo te lezen ga je er alles aan doen om extra onderzoeken te krijgen, dit zou ik ook doen als ik jou was, je wilt toch weten wat er misgaat. Ik had nog hoop dat Katja jullie ook zo goed kon helpen als ze ons geholpen heeft, maar helaas heeft het niet zo mogen zijn. Gelukkig heb je nog 4 cryo's achter de hand, hoop van harte dat deze jullie wens nog in vervulling kunnen laten gaan! Kan me voorstellen dat je al heel wat tranen hebt gelaten, wens je heel veel sterkte om met dit verdriet om te gaan, dikke knuffel voor jou!!!

@Eva, wat een spanning ook voor jou, geen tekens van zwangerschap, maar dat hoeft ook niet hè! Ik had ook geen gevoelige borsten, misselijkheid, etc.... dus het hoeft niet! Maar snap dat je graag bevestiging wilt hebben. Hopelijk heb je maandag een positieve test in handen, hoop het voor je, mijn duimen draaien!

@Maris, wat balen dat je zo'n last hebt van de warmte. Gelukkig koelt het vanaf morgen weer iets af.... en je hebt ook meer klachten aan je rug/bekken lees ik.... hopelijk helpt de bekkengordel je!!!

Ik ben vanmorgen voor het eerst misselijk geweest, denk dat het van de warmte komt hoor. Stond met haarlak te spuiten en werd ineens niet goed van die lucht. Verder voel ik me goed, heb wat meer honger dan normaal, maar lijkt me logisch doordat m'n lichaam hard aan het werk is. Gevoelige borsten ken ik niet hoor, geen last van. Verder vandaag op de stage verteld dat ik zwanger was, want voel me anders zo onprettig, kan m'n eigen kleding niet meer aan, dus loop al in een zwangerschapsbroek en dan zie je al een buikje, dus tja... (voel me bijna schuldig om dit op te schrijven, Eve als je dit vervelend vind dan moet je het zeggen, want dan zal ik er meer rekening mee houden)!

Dikke knuffel voor jullie allemaal!!!

Geplaatst

Ja dat bedoel ik in Enschede was het altijd zo als het aan de man ligt hoeven we bij de vrouw niet meer te kijken en daar baalde ik heel erg van want bij ons kon ook iets mis zijn van binnen nu was dit bij mij gelukkig niet het geval maar het had gekund dus Eve gewoon eisen dat ze het onderzoeken.

Eva mijn duimen draaien ook hoor

Lisette eindleijk je kwaaltjes haha net nu je weet dat het goed zit maar goed het was ook wel extreem heet vandaag morgen word het ook weer zo warm en dan moet ik werken dus ik doe helemaal niks hopelijk hebben ze het badje opstaan voor de kids dan gaan we ons daar wel mee vermaken beetje verkoeling, maar gelukkig komt er iets minder warm weer aan. Haha klinkt wel heel raar uit mijn mond hoor want ik ben een echte zonaanbidder en het kan me normaal niet warm genoeg zijn maar nu gewoon even niet hihi

Welterusten allemaal ik kruip er lekker in want heb al een paar nachten niet kunnen slapen ds ben moe

Geplaatst

Het gaat niet goed hier. Mijn mens probeert nu door te breken, het is nog niet rood, maar roze-bruin. Ik heb geen test thuis, ik zal die vandaag kopen en morgen wil ik toch testen. Als het niet echt rood is heb ik nog steeds een beetje hoop, maar niet echt veel meer…

Geplaatst

oh nee eva laten we hopen dat het van de innesteling is en mocht de test negatief zijn kan het ook nog te vroeg zijn he meid sterkte met die laatste rot dagen

Geplaatst

Maris, het is te laat voor de innesteling, die moet binnen 1 week na TP gebeuren, maar vandaag is de dag 10. Wat gek is op de dag 3 na TP had ik ook klein beetje (maar toch minder dan vandaag) roze bruin vlekje. Ik dacht toen of het teken van innesteling kon zijn, maar het kon van alles zijn natuurlijk.

Geplaatst

Ja maar roze/bruin is oud bloed dus het kan best zijn dat dat van de innesteling is hoor

Ik heb dit met 6 weken zwanger ook gehad en waar het vandaan kwam weet ik niet maar zolang als je geen helder rood bloed hebt is er nog niks aan de hand.

Ik ga extra hard duimen

Geplaatst

Eva, ik hoop het niet hoor!!!!!! Misschien is het toch een reactie op de innestelling.....

Meid als de test negatief is is kan dat ook komen omdat je te vroeg bent

Voel me vandaag niet zo lekker.....

Geestelijk ben ik helemaal gesloopt en voel me zo slap als een vaatdoek. Verder best veel last van de buik en bloed fors. en je geloofd het niet maar in de schaduw heb ik het gewoon koud!!

Geplaatst

Eve misschien een griepje te pakken want echt is toch echt niet koud

Maar bah vind het zo naar en kloten voor jullie dat het weer niet gelukt is en het si logisch dat je je zo rot voelt hoor het is ook allemaal niet niks.

Huil lekker uit en doe rustig aan en verwerk dit in je eigen tempo.

Geplaatst

@Eva, hoop ook dat het een innestelingsbloeding is, zou best kunnen hoor! Morgen ga je dus testen, spannend.... zal voor je duimen!!!

@Eve, logisch dat je gesloopt bent, het is allemaal niet niets wat je mee moet maken! Niet helemaal normaal nee als je het vandaag koud had.... pffff.... hier was het vandaag bloedheet.

Ik ben naar m'n ouders geweest vanmiddag, daar waait het er wel lekker door, dus heerlijk in de wind gezeten daar!

@Maris, hoe is ie vandaag met jou?

Geplaatst

Het gaat hier nog steeds hetzelfde erg veel last van de warmte maar goed ik moest werken en ze hadden het zwembad op staan dus heb heerlijk met de benen in het water gelegen dat scheelde nog wel iets maar ik hoop dat het snel wat minder wordt

Morgen moet ik nara de arbo arts van het uwv ben benieuwd wat die zegt hoop niet dat die gaat zeggen dat ik meer moet werken want dat zie ik echt nog even niet zitten zo wil het net maar goed we gaan het zien daarna gaan we even naar de blessurewinkel om een bekkenband wat ik heb gekregen op maat af te laten stellen en daarna moeten we nog even naar de prenatal want ik had een bon dat de luieremmers de 2de gratis was dit is zo'n speciale waar geen vieze lucht uit komt

Oh ja en de hond moet nog naar de kapper morgen dus een drukke dag hopelijk word het iets minder warm.

Geplaatst

Maris, ik mag toch aannemen dat de arbo-arts goed naar jou luistert en als jij echt niet meer uren aankunt, dan moet je dat ook echt niet doen!

Ik heb ook zo'n luieremmer, is echt ideaal. Ruik bijna nooit wat, alleen nu met het warme weer zit er wel iets een luchtje aan, maar dan kun je hem vaker verschonen.

En Isa heeft er een hobby van om hem heen en weer te duwen, dus dan kun je wel nagaan dat er een luchtje uitkomt, hahaha....

Volgens mij wordt het morgen ook iets minder warm hoor, mag van mij ook wel!

Geplaatst

hey allemaal

Voel me gelukkig iets beter, denk dat het toch te maken heeft met alle hormonen die ikheb gehad de afgelopen dagen!

Maris, die afspraak bij de arbo komt vast wel goed. Gewoon duidelijk zijn en je grenzen aangeven. Vaak doet de opmerking "als ik meer ga werken is de kans groot dat ik weer helemaal ziek ga worden" wonderen.... ;-)

Geplaatst

Dank je dames ben niet heel bang dat ik meer moet werken hoor ze schijnen nogal voorzichtig te zijn met zwangere vrouwen gelukkig

Eve gelukkig voel je je iets beter dikke knuffel meid.

Lisette ja mijn vriendin heeft hem ook alleen de navulling schijnt prijzig te zijn

Geplaatst

Eve, fijn dat je je weer iets beter voelt, ook van mij een dikke knuffel!!!

Maris, navulling prijzig? Ik doe er gewoon vuilniszakken in!

Geplaatst

Huh??? Hahahaha...... snap d'r weinig meer van...... ik heb de luieremmer die je bedoeld en die er gewoon vuilniszakken in, gaat prima!

Er zitten inderdaad officieel witte zakken bij, die kun je er ook apart bij kopen..... maar de normale vuilniszak werkt ook perfect!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden