Ga naar inhoud

Uitgerekend in januari 2013

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Sorry Mare voor mijn vrolijk berichtje. Ik leef echt met je mee. Ik heb hetzelfde meegemaakt 2 jaar geleden. Heel veel moed en sterkte.

• Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Mare, wat een vreselijk bericht nu nog .......................sterkte!

Liesjuh, ook in eerste instantie verschieten een dikkere nekplooi. Vandaag vertelde de echopiste dat 3,5 mm de grens is bij de meting (dus advies verder onderzoek bij > 3,5 mm) en dan nog zegt het nog zeker niet alles. Ik zal voor je duimen.

Renate, gelukkig doet jullie kindje het goed!

Mariek, zo eeen mooie meting! Gaan jullie toch verder onderzoek doen? En ja gemberthee, haha die is niet echt lekker nee. Misschien beter te doen met een lepeltje honing, of proberen omn 6 kleine maaltijden te eten gedurende dag.

Ting, ook een prima meting, super!

Wij hebben vandaag dus ook de nekplooimetingsecho gehad en zo mooi wat je al kan zien; 10 vingertjes en teentjes, 4 hartkamers, maagje, 2 hersenhelften, neusbotje en puntje, darmen vanuit navelstreng in buik gegaan en een nekplooi van 1,5 mm. Kindje lag nog steeds 3/4 dagen voor en is nu van kruin tot stuit 6,9 mm en hoofddiameter gelijk aan ruim 13 weken. Begin volgende week krijgen we de uitslag van de bloedtest in combinatie met de nekplooimeting. Ik vond het profiel van het gezichtje sprekend de echo van ons dochtertje 4 jaar geleden.

We gaan nu een weekje genieten hier in NL aan de zee, vakantie!

groet, CC

Geplaatst

@ Mare heel veel sterkte met dit grote verlies. Wij hebben het in December meegemaakt. Dit moet je even een paar maanden de kans geven om te verwerken het is niet niets wat je nu mee maakt.

Even een update van onze echo. Alles zag er weer top uit. Zelfs het maatje en blaas waren gevuld dus de kleine drinkt nu ook het vruchtwater :). We hebben wel echt een duimzuigertje hahaha ik geloof dat van de 20 min. Het duimpje 15 min. In het mondje heeft gezeten. Echt zo lief. Ook hebben ze gister bloed afgenomen voor de nekplooi Sting op 9 juli. We dachten te kunnen zien wat het was ik zag ineens een spurrie tussen de beentjes maar blijkt dat het bij meisjes en jongens er hetzelfde uitziet. Ik word echt zo nieuws gierig hebben jullie dat ook?

@cc fijne vakantie en super dat je een goede nekplooi Sting hebt gehad!

Mariek en Ting jullie ook geweldig dat jullie zo'n goede meting hebben gehad.

Geplaatst

Lieve meiden, ik schrijf niet zo actief mee hier, maar wat lief dat jullie me allemaal een mooie echo toewensten!!! Alle uitslagen zijn helemaal supergoed en de kleine zag er prachtig uit, dus ik ben heel blij en durf zo langzamerhand te gaan genieten….!! Ze kwamen er wel achter dat ik rhesus negatief ben..heeft iemand daar ervaring mee??

Mariek, wat fijn dat alles zo goed is gegaan bij de combinatietest, jij ook genieten he!!! Op naar de volgende 'mijlpaal' van 20 weken en dan ook weten wat het wordt, superleuk hoor!

Liesjuh, jullie zullen wel geschrokken zijn….wat bijzonder dat je dat zelf zag op de echo en vind het fijn dat jullie er positief in staan, liefs voor jullie en ik hoop voor jullie dat de speciale 20 weken echo een mooie gezonde baby laat zien :-))

Renate, jeetje wat zullen jullie geschrokken zijn…een ader gesprongen…nou dat heb je dan ook weer gehad, pffffff gelukkig gaat het met de kleine helemaal goed en daar gaat het om.

Mare…heel veel sterkte voor jullie……wat verschrikkelijk….

@ alle dames met mooie echo's; super gefeliciteerd!!!! Er wordt zoveel geschreven en ik loop hopeloos achter dus hoop dat jullie het ok vinden als ik niet op iedereen persoonlijk reageer, want dat vind ik zelf juist altijd zooo leuk ;-))

P.S. Mariek, mijn volgende afspraak bij de verloskundige is 1 aug :-) Die voor de 20 weken moet ik nog maken…

P.S. Ymkeh, ik werd in het OLVG in Amsterdam behandeld en die werken voor de terugplaatsing samen met het AMC.

Geplaatst

Ik ga proberen even tot maandag afleiding te zoeken. Ik merk dat ik steeds onzekerder word. Mijn symptonen nemen af, borsten weer oude maat. Rare rugpijn anders dan afgelopen weken en krampjes in mijn buik. Samen met het slechte nieuws op dit bankje en ander bankje van versterkt dit het gevoel dat ik niet meer zwanger ben :(. Denk aan jullie xx

Geplaatst

[TABLE=class: cms_table_cms_table_cms_table]

[TR]

[TD]Even voorstellen------------------------------------------------[/TD]

[TD]Uitgerekende Datum---[/TD]

[TD]Eerstvolgende echo---------[/TD]

[TD]Eerstvolgende controle afspraak (vk, gyn)---[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Liesjuh (32 jaar, 2e kindje)[/TD]

[TD]3 januari[/TD]

[TD]16 aug (20 weken)[/TD]

[TD]9 juli[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Keesie (35 jaar, 1e kindje)[/TD]

[TD]3 januari[/TD]

[TD][/TD]

[TD]1 aug[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Mariek (40 jaar, 2e kindje)[/TD]

[TD]4 januari[/TD]

[TD]13 aug (20 weken)[/TD]

[TD]17 juli[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Juul (36 jaar, 1e kindje)[/TD]

[TD]4 januari[/TD]

[TD]28 juni[/TD]

[TD]20 juni[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Trijn[/TD]

[TD]4 januari[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Ting (42 jaar, 1e kindje)[/TD]

[TD]5 januari[/TD]

[TD]27 juni (combitest)[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Tascha (32 jaar, 2e kindje)[/TD]

[TD]5 januari[/TD]

[TD]24 juli[/TD]

[TD]6 juli[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]CC (35 jaar, 2e kindje)[/TD]

[TD]6 januari[/TD]

[TD]28 juni (combitest)[/TD]

[TD]12 juli[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Wendy (30 jaar, 1e kindje)[/TD]

[TD]7 januari[/TD]

[TD]26 juni[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Renate75 (37 jaar, 1e kindje)[/TD]

[TD]10 januari[/TD]

[TD]28 juni (3D)

9 juli (combitest)[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Doorzettertje (37 jaar, 1e kindje)[/TD]

[TD]14 januari[/TD]

[TD]28 juni[/TD]

[TD]26 juni[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Britt (37 jaar, 2e kindje)[/TD]

[TD]19 januari[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]LindaDa ( 37 jaar, 2e kindje)[/TD]

[TD]22 januari[/TD]

[TD]3 juli[/TD]

[TD]3 juli[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]ymkeh (35 jaar, 1e kindje)[/TD]

[TD]24 januari[/TD]

[TD]22 juni

2 juli[/TD]

[TD]2 juli[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Jannet[/TD]

[TD]24 januari[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]xxxxxx (Sas) (33 jaar, 2e kindje)[/TD]

[TD]27 januari[/TD]

[TD]11 juli[/TD]

[TD]26 juni[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Geplaatst

Ymkeh, wat vervelend zeg, dat je zo in onzekerheid zit. Kan met voorstellen dat je je zorgen maakt, als alle symptomen wegvallen. Duim voor je dat je maandag toch opnieuw weer de bevestiging krijgt dat alles goed is met de kleine!

@Keesie, goed nieuws dat bij jou de combitest ook een goede uitslag gaf! Geen ervaring met Rhesus negatief. Misschien een goed onderwerp voor een nieuwe topic onder 'Zwanger', er zijn ongetwijfeld meer meiden die ook rhesus negatief zijn.

@Renate, wat schattig dat jouw kleintje al zo op z'n duimpje zat te zuigen. Lief!

Begin hier onderhand toch wel erg nieuwsgierig te worden naar het geslacht (stom woord eigenlijk) van ons kindje. Nog 7 weken wachten, wat lijkt dat ineens ver weg...

Geplaatst

@ Ymkeh, ik ga heel hard voor je duimen dat je ongerustheid maandag weggenomen wordt..wat naar he dat onzekere gevoel…pffff gek kun je er van worden en hoop dat je het weekend een beetje doorkomt met wat afleiding, hoe stom dat ook klinkt…sterkte!!!!!

@ Mariek, ja ik zocht inderdaad al naar een topic, thanks!! Ben ook nieuwsgierig naar 'het geslacht', heb totaal geen idee wat het kan zijn en vind het eigenlijk zooo fijn dat wij al 'stiekem' kunnen kijken en niet hoeven te wachten tot de bevalling ;-)) Heb jij een 'voorgevoel', denk je net als iedereen in je omgeving een jongetje??

@ all, lekker weekend!!!

Geplaatst

Mare heel veel sterkte!!

Wij zijn net terug van vakantie..dus lees net effe de berichten!

oeff...spannend allemaal...ik heb er wel vertrouwen in...maar als ik dit zo lees...+ nu al twee berichten van dood geboren kindjes...hier in de omgeving...tja...dan denk je toch snel weer...wat een wonder als het goed gaat.

Dinsdag hebben wij de echo! om 21.00 uur savonds...begin er nu wel zenuwachtig voor te worden....

Hier heb ik sterk het gevoel dat het een jongen is ! (waarom? Géén idee??) Bij mijn dochter had ik helemaal geen voor gevoel!

Na..dinsdag kan het eindelij de wereld in geslingerd worden!! (er zijn er al wel die het weten)!

Groetjes... en fijn weekend!

Geplaatst

Keesie ik ben ook resus nega enige wat je krijgt is anti d dat is voor volgend kindje dat jullie geen bloed van elkaar krijgen maar is jullie baby ook nega dan krijg je niks

Is jullie baby posi dan krijg je bij 27 week en na d bevalling spuit met anti d ik hoop dat je zo beetje duidelijk is haha

Iedereen van harte met jullie zwangerschap

En helaas die een mk hebben gekregen heel veel sterkte

Liefs jessica

Geplaatst

Goedemorgen dames, ben vandaag 13 weken :) het gaat gelukkig steeds beter met de misselijkheid en hoef meestal alleen maar 's ochtends over te geven. Morgen mag ik voor het eerst naar de verloskundige en gaan ze ook naar het hartje luisteren. Ga ook nog even navragen over een pretecho met 16 weken, ben zoooo nieuwsgierig!! Britt jij ook veel succes morgen!

Geplaatst

Bedankt voor al jullie lieve reacties! Ik wens jullie allemaal een geweldige zwangerschap en begin 2013 een prachtig klein wondertje!

Ik neem even afstand van het forum en dit topic, zoals jullie vast begrijpen.

Geplaatst

Dank voor de lieve berichtjes!

Alles was goed. Nu zelfs 11 weken en 1 dag 😃 groot Ik ben gelukkig!!!!! Het kindje heeft de achterstand ingehaald :). 10 wkn en 5 dagen. Ik ga erin vertrouwen. :). Zo printgesprek.

Geplaatst

Vandaag onverwacht ook kg gesprek en onderzoek gehad, klinische genetica, ivm leeftijd en 2 mk.

Over 2 wkn pas uitslag. Best spannend. Maar vandaag voor het eerst een beetje besef dat er een echt levend wondertje in mij zit. Nu nog mooie uitslagen :).

Ik ben blij xx

Geplaatst

Heb even mijn eerstvolgende echo aangepast. groetjes

Ting

[TABLE=class: cms_table_cms_table_cms_table_cms_table]

[TR]

[TD]

Even voorstellen------------------------------------------------

[/TD]

[TD]

Uitgerekende Datum---

[/TD]

[TD]

Eerstvolgende echo---------

[/TD]

[TD]

Eerstvolgende controle afspraak (vk, gyn)---

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Liesjuh (32 jaar, 2e kindje)[/TD]

[TD]3 januari[/TD]

[TD]16 aug (20 weken)[/TD]

[TD]9 juli[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Keesie (35 jaar, 1e kindje)[/TD]

[TD]3 januari[/TD]

[TD][/TD]

[TD]1 aug[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Mariek (40 jaar, 2e kindje)[/TD]

[TD]4 januari[/TD]

[TD]13 aug (20 weken)[/TD]

[TD]17 juli[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Juul (36 jaar, 1e kindje)[/TD]

[TD]4 januari[/TD]

[TD]28 juni[/TD]

[TD]20 juni[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Trijn[/TD]

[TD]4 januari[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Ting (42 jaar, 1e kindje)[/TD]

[TD]5 januari[/TD]

[TD]27 juni (combitest)[/TD]

[TD]30 juli

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Tascha (32 jaar, 2e kindje)[/TD]

[TD]5 januari[/TD]

[TD]24 juli[/TD]

[TD]6 juli[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]CC (35 jaar, 2e kindje)[/TD]

[TD]6 januari[/TD]

[TD]28 juni (combitest)[/TD]

[TD]12 juli[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Wendy (30 jaar, 1e kindje)[/TD]

[TD]7 januari[/TD]

[TD]26 juni[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Renate75 (37 jaar, 1e kindje)[/TD]

[TD]10 januari[/TD]

[TD]28 juni (3D)

9 juli (combitest)[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Doorzettertje (37 jaar, 1e kindje)[/TD]

[TD]14 januari[/TD]

[TD]28 juni[/TD]

[TD]26 juni[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Britt (37 jaar, 2e kindje)[/TD]

[TD]19 januari[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]LindaDa ( 37 jaar, 2e kindje)[/TD]

[TD]22 januari[/TD]

[TD]3 juli[/TD]

[TD]3 juli[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]ymkeh (35 jaar, 1e kindje)[/TD]

[TD]24 januari[/TD]

[TD]22 juni

2 juli[/TD]

[TD]2 juli[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Jannet[/TD]

[TD]24 januari[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]xxxxxx (Sas) (33 jaar, 2e kindje)[/TD]

[TD]27 januari[/TD]

[TD]11 juli[/TD]

[TD]26 juni[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Geplaatst

Hallo allemaal, alweer tijdje geleden. Druk weekend achter de rug met veel emoties. We hebben het iedereen verteld!!! Zaterdagavond vierde ik mijn verjaardag voor de naaste familie en die kregen onze Cyprus -vakantiefoto's te zien via de laptop op de TV, waarin ineens foto's zaten van mij in mijn blauwe ziekenhuis-pakje :-) met vervolgens een verse echo foto van afgelopen donderdag en vervolgens een foto van ons samen met tekst "wij zijn zwanger". Er zijn gelukkig geen gewonden gevallen maar hij sloeg in als een bom!! Niemand had dit na 11 jaar verwacht natuurlijk! Zondag hadden we een groot feest met heel de vriendengroep en hebben op dezelfde manier ons nieuws wereldkundig gemaakt. Het was een superweekend vol feest en emoties!!! Heerlijk dat iedereen t weet. Vandaag zijn we precies 12 weken.

Vorige week dinsdag hadden we onze intake bij de verloskundige en ze vroeg geheel onverwacht of we t leuk vonden als we t hartje zouden horen. Ja tuurlijk! Maar ze hield een slag om de arm dat t misschien nog wat vroeg was. Maar het was luid en duidelijk te horen met de doptone! Heerlijk weer een bevestiging. Afgelopen donderdag hadden we nog even een echo, die wilden we graag, nog even een bevestiging voordat we t gingen vertellen. We merken dat we een aardige voorkeurspositie hebben bij de Verloskundigepraktijk: ze vinden t allemaal erg bijzonder eiceldonatie, etc. en er wordt extra veel tijd voor ons uitgetrokken. We hebben zowat een echo van 3 kwartier gehad en alles werd al gecheckt. En we hebben echt heel veel foto's meegekregen. Hij was lekker beweeglijk en hebben druk naar elkaar kunnen zwaaien.

En nu na een heerlijk druk maar emotioneel weekend vroeg onder de wol, ben kapot haha! En nog steeds heerlijk misselijk.

Tot snel!

Geplaatst

@ Britt, succes morgen en lekker gevoel dat je het daarna dan aan 'iedereen' kan vertellen he? Hoop op mooie spartelende baby met alles erop & eraan!!

@ Jessica, oh fijn te horen dat er meer mensen zijn :-) en hopelijk valt het allemaal mee!! Jij gefeliciteerd of ben je over tijd???

@ Wendy, leuk morgen naar de verloskundige, dat hartje horen is zoooo heerlijk & bijzonder, geniet er maar van!!

@ Ymkeh, wat een goed nieuws, gelukkig!!!!!

@ Doorzettertje, wow daar krijg ik echt kippenvel van, wat zal dat voor iedereen een mooi moment geweest zijn, heerlijk voor jullie om het zo met iedereen te kunnen delen!!!

Geplaatst

THanx!! en wat fijn doorzettertje!! Ja... vanmorgen bij verloskundige geweest...ben nog niet veel wijzer.. hahaha...ze zegt ach...vanavond heb je de echo...dus ik ga nu niet kijken..misschien kan ik het hartje nog niet vinden en dat maak je je extra druk...hmmm.... tja.... nog effe geduld hebben dus...vanavond om 21.00 uur.

Verder vroeg ze of ze Toxoplasmose mee moest nemen in de bloedscreening....dat betekend als je pos bent getest.... mag je gewoon filet american en biefstuk eten. hahaha... grappig dat dat kan?

Dames succes...en jullie horen het!

Ben wel zenuwachtig...strak zegt ze (zwanger?? nee hoor) oeeffffff...... niet in paniek schieten britt!! hhahahaa

Geplaatst

Hallo dames, het eerste bezoek bij de vk zit er op! Ze vroeg ons of we het leuk vonden om nog even op een echo te spieken. Dit was natuurlijk duidelijk! Haha. De kleine was weer super beweeglijk en was al vruchtwater aan het drinken. We zeiden dat we graag wouden weten wat het wordt. Ze ging kijken of ze al wat kon zien. En ja hoor, een klein piemeltje! Haha. We moesten haar er nog niet op vastprikken maar het was wel duidelijk zichtbaar! Helemaal in de wolken!! Britt, succes straks! Doorzettertje, proficiat met dit goede nieuws!

Geplaatst

joehoe....een geweldige echo hier!!! Een echte spring in t'veld! .... super!!!

Ziet er allemaal geweldig uit! tis wel nu al een dwarsligger!... voordat ie een beetje goed in beeld was !?! Precies zijn\haar grote zus ...die wilde ook nooit in beeld! hahahahah

Dames hier is een gelukkig Britt!

Tot snel!!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden